Eindelijk in een luier

luiernl

Toplid
Eindelijk in een luier

Deel I

Al vele jaren heb ik een voorkeur voor het dragen van een luier, het spijtige is alleen dat mijn vrouw deze hobby niet deelt. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan en geregeld zit ik in een heerlijke dikke luier. Ben ik alleen thuis dan is het veelal een dikke luier met plakstrips, indien mogelijk een met leuke figuurtjes erop zodat je je lekker klein voelt. Ook op mijn werk draag ik geregeld een luier, op deze dagen is het vaak een Tena Slip maxi waarover heen een plasticbroek voor wat extra bescherming en omdat mij een extra lekker gevoel geeft. Mocht ik door de mand vallen dan liever in een Tena luier dan in een luier met baby figuurtjes, leg dat dan maar eens uit.

Ook draag ik geregeld een Tena Pant Active Fit, soms de blauwe mannelijke versie en soms de witte vrouwelijke versie. Volgens mij zijn deze luierbroeken identiek en verschilt alleen de kleur. Ook hierover heen draag ik een plasticbroek. Plassen doe ik niet heel veel in deze broekjes want ze blinken niet direct uit in het snel absorberen van urine, daarin is de maxi slip veel beter. Daar kan ik gewoon mijn plas laten lopen en hoef ik mij om lekkage eigenlijk geen zorgen te maken.

’s Nachts wil ik ook nog wel eens een luier en plasticbroek dragen, op de avonden dat ik later naar bed ga en mijn vrouw al slaap schiet ik dan een Tena pant met plasticbroek aan en kruip lekker onder de dekens. Al jaren gaat dit zonder problemen tot vorige week dinsdag. Mijn vrouw maakte mij geïrriteerd wakker met de vraag of ik wel helemaal normaal was, zij drukte mij nog even op mijn hart dat zij van deze praktijken niet zoveel moest hebben. Ik weet niet hoe zij erachter was gekomen dat ik daar in een luier lag maar durfde dit niet te vragen. Ze sloeg de deken verder open en voelde aan mijn luier en vroeg of ik nog droog was. Plassen doe ik alleen in een luier als ik alleen thuis ben dus ik vertelde met een rode hoofd dat ik nog droog was. Nou dan begrijp ik het helemaal niet, ga je naar bed met een luier om en ben je ’s ochtends nog gewoon droog. Waar is een luier voor vroeg ze mij. Ik keek haar onzeker en vragend aan. Nou geef eens antwoord beet ze mij toe. Ik hakkelde en bracht zachtjes uit ‘voor plas op te vangen’. Inderdaad voor plas van baby’s op te vangen. Ben jij dan geen baby vroeg ze mij. Ik werd nog roder dan ik al was en wist niet wat te zeggen.

Mijn vrouw ging rechtop zitten en zij mij heel goed te luisteren. Ik weet van je luiertroep welke je op zolder verstopt hebt, ik heb het al die tijd maar laten lopen in de hoop dat het over zou waaien en omdat ik er verder geen last van had. Jij gaat nu eerst douchen en daarna pak je al die luier handel en leg je het op bed. Als je vanavond uit je werk thuis komt vraag je het volgende “mama, baby Henk wil graag een luier aan”. Daarna loop je naar boven en kleed je je helemaal uit, begrepen?

Meer dan “ja, schat” wist ik niet uit te brengen. Laat dat schat maar weg, jij hebt eerder behoeft aan een nanny dan aan een vrouw, kreeg ik nog verwijtend mee. Onder de douche kwam ik weer een beetje tot mijzelf, ik wist mij geen raad en schaamde mij kapot. Na het douchen liep ik terug de slaapkamer in. Ach kijk nou, je beentjes hebben allemaal rode striempjes van je plasticbroekje, arm schaapje. Zal ik het even insmeren met een cremetje? Hoeft niet hoor het gaat wel. Ja je zal het wel gewend zijn denk ik. Ik kleedde mij aan en pakte zoals opgedragen mijn voorraad luiers en plasticbroekjes. Ik twijfelde of ik ook mijn rompers, roze peniskooi en butplug moest pakken maar ik hoorde van achter mij, pak ook je andere speelgoed, je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.

Trillend van de zenuwen, met een rood hoofd en natte oksels legde ik mijn verzameling op bed. Ach wat een schattige luiertjes en spulletjes heb jij zeg, deze zijn toch veel leuker dan die luier die je vanmorgen aan had. Je vraagt mij vanmiddag of je die luier met die beetjes aan mag met dat bijpassende plasticbroekje en romper.

We gingen vervolgens naar beneden voor het ontbijt. Ik wist mij geen raad, moest ik nu doen of er niets aan de hand was, moest ik mijn excuus aanbieden, ik wist het echt niet. Ik was blij toen het ontbijt klaar was en ik naar mijn werk kon gaan. Ik kon mij echter niet echt centreren, ik was bang en nieuwsgierig naar hetgeen mij thuis te wachten stond.

Wordt vervolgd …
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Ik draag al jaren Tena nu de Ultima voor 's nachts en pas een jaar of 2 voor overdag en de Tena maxi( activefit)
 

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
Goed begin en een beetje herkenbaar! Benieuwd naar het vervolg!!!!
 

albdv

Toplid
De verhoudingen worden gewijzigd.
Ik hoop dat je in vrede een samen leven kunt vinden.
Laat je vrouw de leiding nemen. Ik wacht met spanning het vervolg af.
 

luiernl

Toplid
Deel II
Thuis gekomen stond mijn vrouw Carla al te wachten, schoorvoetend en zenuwachtig liep ik naar binnen. Ik wist mij geen houding te geven, Carla genoot zichtbaar van mijn onzekerheid maar buiten hoi zei zij verder niets. Ik hing mijn jas aan de kapstok en kuste haar. Verwachtingsvol keek zij mij aan, ik kan wel raden waar zij op wachtte. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en zei “mama, baby Henk wil graag een luier aan”. Oh Henkie, heb je da da in je broekje gedaan. Nee stamelde ik. Oke hele grote jongen hoor, maar wat wil je voor luiertje aan vroeg Carla, moest je dat niet netjes vragen zei Carla op kinderlijke toon. Ja sorry, graag een luier met beertjes vroeg ik. Oke jochie dat is goed hoor, mama komt zo bij je.
Ik liep vervolgens de trap op naar boven en kleedde mij uit. Ik stond poedelnaakt te wachten op wat ging komen. Niet veel later kwam Carla binnen en keek mij glimlachend aan. Zo Henkie dat is allemaal wat het, zo ben je mijn stoere man en zo ben je mijn kleine baby, wat moet ik daar nu allemaal mee. Ja sorry ik weet het ook niet. Nee natuurlijk weet jij dat niet, daar ben je veel te klein voor. Ik wist niet wat te doen en wachtte op wat komen ging. Carla vertelde mij op bed te gaan liggen, vervolgens pakte zij een luier met baby print, bijpassende plasticbroek en romper. Daarboven op lag de buttplug. Nou laat jij maar eens zien hoe goed jij je kunt aankleden. Onwennig pakte ik het stapeltje aan en keek Carla verwachtingsvol aan. Je denk toch niet dat ik je een luier ga omdoen vroeg ze mij. Ik hoopte eigenlijk van wel antwoorde ik. Nou Henkie, dat gaat echt niet gebeuren, daarbij volgens mij kun jij dat zelf heel goed, je heb ervaring genoeg dacht ik zo. Kom druk dat dingetje maar in je poepertje. Het tubetje glijmiddel kreeg ik er niet bij, toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord sabbel er maar even lekker op, dan gaat hij vast ook wel in je kontje.

Ik stak de plug in mijn mond, maakte hem goed nat en wurmde het ding vervolgens in mijn kont. Zo dat doe je handig knul, zeker veel geoefend kwam er lachend uit. Goed dat het kontje nu dicht is want we willen geen poepje in de luier toch. Nee antwoorde ik, nee wat vroeg Carla. Vragend keek ik haar aan. Nee mama, het is nee mama, netjes met 2 woorden anders krijg je billenkoek. De aandacht van Carla, de butplug en de gedachte aan de luier welke ik straks om zou hebben bezorgde mij een stijve pik. Zo zo kleine Henkie vind het allemaal wel erg leuk zo te zien. Ik schaamde mij dat ik hier met een stijve lag, ik voelde mij erg klein worden wat mijn pik nog harder maakte. Kom doe maar snel je luiertje aan, straks wordt het nog een vieze boel hier, zei Carla mij.

Ik pakte de dikke luier met beertjes, vouwde hem open en schoof hem onder mijn billen. Behendig plakte ik de luier dicht. Vervolgens schoof ik het plasticbroekje er overheen, heerlijk was dit. Ik had er jaren van gedroomd dit samen met Carla te doen. In het begin van onze relatie hebben we het ook wel geprobeerd maar Carla had er helemaal niets mee. Ik heb geprobeerd het gevoel van luiers uit mijn hoofd te krijgen maar dat is mij nooit gelukt. Soms heb ik er weken niet zo veel behoefte aan maar andere periode krijg ik het niet uit mijn hoofd. Ik stond op van het bed en Carla vroeg mij een rondje te draaien en mijn geluierde kontje te showen. Leuk hoor, net een echt baby’tje. Ze gaf mij het rompertje welke ik over mijn hoofd aantrok. Kom maar hier zij Carla dan maak ik hem dicht. Verlegen stond ik daar midden in de slaapkamer, dik geluierd met plasticbroek en een rompertje. Nou kom maar naar beneden dan, dan maken we het eten af en gaan we eten. Vragend keek ik haar aan, zo naar beneden? Vroeg ik haar. Ja natuurlijk wat wil je dan nu al naar bed? Nou, misschien een joggingbroek en trui erover vroeg ik. Als je dat wilt moet je dat doen maar als je zo graag een luiertje draagt is het toch niet leuk om hem te verstoppen. Ik zit er ook helemaal niet op te wachten om mijn man in een luier te zien maar dit is kennelijk wat jij zo graag wilt. Het gekraak en geritsel van je luier en plasticbroek zijn toch ook hoorbaar, vroeg Carla. Ja maar als ik in een romper beneden loop en iemand naar binnen kijkt ziet hij dat ik een luier aan heb, probeerde ik nog te weerleggen. Tja dat is zo, maar als dit is wat jij graag draagt moet je je daar maar aan wennen. Dat stiekeme gedoe is nu gewoon afgelopen. Als jij liever een luiertje dan een onderbroek draagt en je kleed als een baby moet je daar voor uitkomen. Ik zal je echt niet vragen zo naar de supermarkt te gaan maar zo in huis zie ik geen enkele belemmering, misschien leer je die gekkigheid dan af en ben je liever een grote jongen. Ik draag er toch liever een joggingbroek en trui over zei ik. Prima het maakt mij niet uit maar snappen doe ik het niet, met deze opmerking liet Carla mij achter en ging naar beneden. Bang om door nieuwsgierige buren in mijn romper gezien te worden deed ik toch maar een joggingbroek en trui aan. Ik kon geen hoogte van wat Carla nu wilde en hoe dit verder zou gaan maar ik laat het allemaal maar gebeuren. Het is voor ons beide een nieuwe stap.


Deel III
Het was voor mij allemaal wel onwennig en ik schaamde mij best wel om zo in huis rond te lopen, mijn geluierde kont was wel gecamoufleerd door mijn joggingbroek maar het geritsel en gekraak maakte mij bij iedere beweging duidelijk wat ik verder droeg. Carla deed verder of dit volstrekt normaal was waardoor ik mij wat meer op mijn gemak ging voelen.
Na het eten keken we nog even wat televisie met een drankje toen ze vroeg, heb je nu in je luier geplast? Ja volgens mij wel een beetje, antwoorde ik. Hoezo volgens mij een beetje, je bent toch niet opeens incontinent, je weet toch wel of je in je luier hebt zitten plassen. Ja dat weet ik wel antwoorde ik onzeker maar het is allemaal nog een beetje onwennig. Nou volgens mij draag jij al jaren luiers op de dagen dat je thuis werkt dus daar zou je inmiddels wel gewend aan moeten zijn kreeg ik als antwoord. Ik voelde dat ik kleurde en mompelde iets van ja. Ik gaf aan dat ik geplast had en mijn luier redelijk nat was. Dit waren toch vervelende momenten maar ik besefte goed dat het voor Carla natuurlijk ook vreemd is. Nu maar zeker ook al die jaren dat zij wist van mijn ‘hobby’ maar dit maar liet voor wat het was

Om een uur of 11 gingen wij naar bed, Carla vroeg of ik een luier aan wilde vannacht, zoja dan moest ik mij wel verschonen. Ja graag antwoorde ik, nou ik ben even in de badkamer kan jij je hier verschonen, ik hoef da teven niet te zien. Oke antwoorde ik, ik had stille hoop dat Carla mij wilde verschonen maar ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, t.o.v. van vanmorgen en vanmiddag leek zij een beetje de andere kant op te draaien. Ik legde een handdoek op het bed, pakte een washand en verschoonde mijn luier. De buttplug verwijderde ik uit mijn kont, deze had ik er uren geleden al graag uit willen hebben maar ik durfde dat niet te vragen of te doen. Ik deed net mijn romper weer dicht toen Carla binnen kwam. Zo dat heb je snel gedaan en ze gaf een klap op mijn geluierde kont. Goed hoor, je bent al een grote jongen hoor, zelf je luiertje verschonen, heel knap. Zei zij op kinderlijke toon. Ik wist niet waar te kijken maar ik voelde aan mijn pik dat dit mij niet onberoerd liet. Oh wat had ik graag even lekker geneukt of aan mijn pik getrokken maar dat zat er niet in. Ik gooide de natte luier nog wel even buiten in de afvalbak, het was donker en ik durfde het stukje door de tuin wel in mijn romper te lopen. Vervolgens poetste ik mijn tanden en stapte in bed. Carla lag wat te lezen op haar telefoon. Ik kroop onder de dekens en lag een beetje voor mij uit te staren. Nou Henk, hoe moet dat nu verder vroeg Carla. Ik weet echt niet of ik hieraan kan wennen, ik zie mij jou ook zeker geen luier aandoen. Ik word er ook niet echt opgewonden van dat jij hier zo naast mij ligt. We moeten hier toch wel duidelijke afspraken over maken, ik heb tenslotte ook mijn behoefte. Ik wilde zeggen schat, ik neuk je helemaal kapot als ik mijn luier aan mag houden maar antwoorde laf dat dat goed was.
Stukje bij beetje kwam ik weer terug op deze wereld. Waar het vanmorgen en vanavond leek of ik mijn mama gevonden had schoof het nu meer naar een gedoogbeleid waarin wij beide onze weg moesten zien te vinden. Duidelijk was dat ik het initiatief moest nemen wilde ik er voor mijzelf met goede afspraken uitkomen. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en wilde mijn hand niet overspelen door te veel te vragen. Ik stelde voor om één weekend in de maand geluierd te zijn, van vrijdag uit het werk tot maandagochtend en indien mogelijk eens in de 2 weken op woensdagavond te slapen in een luier. Met één weekend in de maand ging zij akkoord, de woensdagnacht werd mij in het vooruitzicht gesteld als ik mij aan de afspraken hield en niet meer bij haar afwezigheid een luier aan deed. Dat laatste beloofde ik en ik stelde in mijn euforie met mijn stomme kop voor de peniskooi te dragen op de dagen dat ik thuis werkte. Ik heb dat ding ooit in een opwelling gekocht maar langer dan 2 uur heb ik het in dat ding nooit uitgehouden. Deal, antwoorde zij. Jij werkt morgen toch thuis, kunnen we er gelijk mee beginnen. Prima, antwoorde ik enthousiast nog vol van blijdschap over deze voor mij mooie deal. Nou ga nu maar lekker slapen in je luiertje en droom er maar lekker over. Ze kust mij en voelde aan de voorkant van mijn luier. Van alle opwinding had ik een harde lul van hier tot Tokio, zo zo dat is een knappe jongen, nou ga maar lekker slapen, daar kunnen we nu toch niets mee gaf zij aan. Met tegenzin draaide ik mij om en zag mijn 24/7 geluierde droom uit een spatten. Wellicht was het voor Carla ook allemaal te veel. Ik was dankbaar voor de gemaakte afspraak maar had gezien hetgeen vanmorgen gebeurde op meer gerekend, dat viel even vies tegen. Ik was echter wel van plan mij aan de gemaakte afspraken te houden. Onze relatie en sexleven was meer dan goed en ik wilde dat beslist niet op het spel zetten. We zouden wel zien waar het schip strand.

Deel IV
De volgende ochtend deed ik na het douchen mijn peniskooi om en gaf Carla de sleutels. Mijn luiers, plasticbroeken en rompers ed waren door Carla opgeruimd in mijn kledingkast. Toen ik mijn overhemd pakte zag ik ze liggen en keek er met weemoed naar. Nu stond ik hier met een lange dag voor mij en mijn pik op slot. Na het ontbijt vertrok Carla naar haar werk, bij het weggaan pakte zij mijn opgesloten lul en zei “succes ermee”. Ze gaf mij een knipoog en een dikke kus. Een beetje ontdaan ruimde ik het ontbijt op en ging naar mijn werkkamer. Geen geluier vandaag maar een hoop klanten bellen en mail beantwoorden stond op de agenda.
Zo is het eigenlijk verder gegaan. Op de afgesproken dagen en weekenden mag ik een luier aan maar als ik dan zie dat Carla hier echt niets mee heeft is de lol er tot ook wel een beetje af en sla ik wel eens over. Wat wel heel lief is dat zij echt mooie lingerie, jarretels en geile pakje heeft gekocht. Ik vermoed in de hoop dat ik de luiers vergeet. We hebben wel meer en veel heftigere seks, dat maakt dan wel veel goed maar mijn liefde voor luiers zal denk altijd blijven en eens in de maand geniet ik met volle teugen van ‘mijn weekend’.

Dus voor mij was het eigenlijk “Eindelijk (af en toe) in een luier”.




Het hebben van een luier fetish en een partner zijn toch wel twee aparte zaken. Ik lees hier wel berichten van geluksvogels wiens partner geheel meegaat, zij moeten hun handen echt dichtknijpen. De partners die dat kunnen of willen zijn dun gezaaid, wees er zuinig op!
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Dank voor het delen erg leuk om te lezen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PietjeDLimburg Na meer als een half jaar eindelijk weer eens een luier om! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Dressuur ruiter 97 Eindelijk dan echt een keer voorstellen Voorstellen 22
Prinsesje Judith eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Rubenluier Eindelijk een keer voorstellen Voorstellen 11
Petrus-W Eindelijk op een Nederlands abdl forum Voorstellen 9
kageboshi eindelijk een gevoel dat ik echt kan afvallen Pub 26
P Eindelijk me angst overwonnen na weer een tijd. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
L Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 17
G Eindelijk voorstellen Voorstellen 6
Joortje Ik stel mij eindelijk ook maar even voor Voorstellen 22
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
vochtig tot nat Eindelijk Voorstellen 10
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L eindelijk Voorstellen 12
Maisuki Eindelijk over de streep, hier is ikke Voorstellen 15
G Eindelijk aangemeld Voorstellen 24
N Eindelijk toe gegeven... Voorstellen 13
briekje Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
ABDLmeisje Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 34
Kleine_Lottie Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
N Eindelijk voorstellen. Voorstellen 12
L Na 1,5j 24/7 eindelijk vorderingen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Ik zal me eindelijk eens voorstellen Voorstellen 16
T Eindelijk Voorstellen Voorstellen 10
N Eindelijk aangemeld! Voorstellen 11
bilie Eindelijk! Pub 10
Stiekemebroekplasser Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Sissy Babytje Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
dudecheckdatdiaper Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperlover@live.nl Eindelijk ga ik me voorstelle Voorstellen 13
HiddenWishes Wessel stelt zich voor, eindelijk. Voorstellen 14
M Na jaren eindelijk weer 's nachts in de luiers 16+ Board 4
Ikutootje Eindelijk! Voorstellen 15
L Ook ik stel mezelf eindelijk voor Voorstellen 8
S eindelijk lef om me voor te stellen Voorstellen 10
L Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
ennalittle ja eindelijk :-) Voorstellen 35
Luierman1983 Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
J Nattepamper stelt zich eindelijk voor! Voorstellen 15
U Eindelijk, ukkie stelt zich ook eens voor… Voorstellen 31
DiaperLover97 Eindelijk Voorstellen Voorstellen 8
E Hoi allemaal! Ik durf me eindelijk voorstellen! Voorstellen 47
Paddy Paddy123 stelt zich eindelijk voor Voorstellen 18
SoakyJoe Eindelijk voorstellen Voorstellen 11
R Eindelijk weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
diaper-lover2 tis me eindelijk gelukt!!! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
C eindelijk zover Voorstellen 16
W Eindelijk... Voorstellen 7
diaper79 eindelijk rust in mijn hoofd en toch maar aangemeld. Voorstellen 11
Similar threads


















































Bovenaan