Verhaal Klaar ELIZA

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 20,0%
  • 8

    Stemmen: 1 10,0%
  • 9

    Stemmen: 2 20,0%
  • 10

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Bedplasser

De afspraak


Op een donderdagmiddag na school fietste ik samen met Eliza na schooltijd naar huis. Eliza is een hele leuke spontane meid, 1,65 lang, blonde haren en mooie blauwe ogen. Eenmaal bij haar huis aangekomen maakten we zoals gewoonlijk een praatje. Toen ik net op het punt stond om weg te gaan zei ze: "Erik... heb je zin om om vanavond langs te komen?" In haar stem klonk een lichte aarzeling. Maar aangezien ik vanavond toch niks te doen stemde ik ermee in en zou om 6 uur bij haar zijn.

Op weg naar huis dacht ik nog eens na over mijn afspraakje wat helemaal geen afspraak eigenlijk was. Ik heb Eliza altijd een leuk meisje gevonden, ze ziet er goed uit en kon ook redelijk goed met haar omgaan maar er was niks meer.
Bij Eliza thuis

De tijd kroop voorbij. Toen het eenmaal kwart voor 6 was ben ik om mijn fiets gestapt en naar haar huis gereden. Daar aangekomen werd ik vrolijk welkom geheten en gingen we met een glaasje fris voor de tv. Na een half uurtje vrij nerveus op de bank gezeten te hebben begon ze haar verhaal te vertellen. "Erik... ik heb je vanavond niet voor niets laten komen. Ik plas 's nachts nog wel eens in bed, en daarom moet ik van mijn ouders nog steeds luiers dragen 's nachts." Ik kon niet geloven wat ik hoorde. In mijn wildste fantasien kwam er een meisje voor die ik dan zou moeten verschonen, en de kans dat dit vanavond zou gebeuren werd nu wel heel erg groot. Mijn euforie werd getemperd doordat ik Eliza inmiddels snikkend op de bank zag zitten. Ik sloeg een arm om haar heen en sprak bemoedigende woorden naar haar en beloofde dat ik dit nooit aan iemand anders door zou vertellen, dit zou ons geheimpje blijven.

Ze legde me hierna uit dat ik eigenlijk vanavond haar baby-sitter was, omdat haar ouders vanavond weg waren en zij niet zelf haar luier om mocht doen. "Dus ik moet jou vanavond je luier om doen?" Vroeg ik. Met knalrooie blosjes op haar wangen antwoordde ze bevestigend op mijn vraag. Nu kreeg ik een rare tinteling in mijn buik, ik zou zometeen dan eindelijk echt een meisje van mijn eigen leeftijd een luier omdoen!

Eliza zei dat ze elke avond om 7 uur een luier omkreeg van haar moeder. Het was inmiddels 10 over half 7, dus nog 20 minuutjes. Ik kon niet langer wachten tot het 7 uur was en ik was misschien nog wel zenuwachtiger dan Eliza. Terwijl zij zometeen luier om zou krijgen van nota bene haar eigen klasgenoot.

"Maar als je vanavond nu eens zelf je luier omdoet?" Vroeg ik. "Nee!" Zei ze resoluut. "Als mijn ouders erachter komen dat ik zelf mijn luier heb omgedaan krijg ik voor straf een hele week lang ook overdag een luier om. Ik heb een keer eerder mijn luier 's nachts uitgetrokken en toen moest ik als straf een hele week in de vakantie overdag een luier dragen." Ik zag het al voor me om Eliza 24/7 een luier te zien dragen. Maar dat was iets teveel van het goede eerst maar eens vanavond afwachten.
De luierverschoning

Het was klokslag 7 uur. "Zullen we je dan maar even luieren?" Vroeg ik. Ik schrok van mezelf dat ik zo ineens de leiding nam. Eliza leek er ook van te schrikken maar ze zei ja en liep richting de trap. Ik liep trillend op mijn benen van de spanning achter haar aan. Ze liep voor me de trap op en voor me zag ik haar billen en dijen meedeinzen op elke stap dat ze omhoog liep. Boven aangekomen opende ze de 2e deur rechts. In het roze houterige letters stond haar naam de deur geschreven.

Toen ik de kamer inkeek kon ik mijn ogen niet geloven. Rechts in de kamer stond een grote commode, daarnaast een grote hoge witte kast, boven de commode hingen ook nog witte kastjes en in de linkerhoek stond een ledikant. De commode en ledikant waren speciaal gebouwd voor volwassenen. Op de grond lag een roze kleed. "Wordt je hier verschoond en je slaapt ook in dat ledikant?" Vroeg ik met stomme verbazing. "Ja" antwoordde Eliza heel droog. "Maar waarom laat je je zo behandelen terwijl je bijna volwassen bent?"

"Mijn moeder legt mij zonder pardon over de knie als ik vervelend ben, ook als we op verjaardag zijn midden in een kamer vol visite, of luiert mij waar al die mensen bij zijn. Ik ben als de dood dat ze dat binnenkort weer doet of zoiets. Maar ik wordt liever 's ochtends in een natte luier wakker dan in een nat en vies bed. Maar ik heb hele goeie relatie met mijn moeder en ik weet dat zij dit ook niet graag doet, ze doet dit uit liefde voor mij."

Ik was nogal lichtelijk overdonderd door haar antwoord maar begreep nu wel beter waarom ze zich zo liet behandelen.

Eliza liet mij nu de spullen zien die ik zo nodig had om haar te luieren. Ze opende een van de kastjes boven de commode en haalde daar een Tena wegwerpluier uit. Ik pakte de luier uit haar hand en opende hem. Het viel mij nog op hoe groot zo'n luier was. Uit het kastje daarnaast pakte ze een plastic broekje waar poesjes als motief opstonden wat het broekje erg kinderachttig maakte. Ze zei dat het broekje gewoon werkt als een luier en aan de zijkanten gesloten werd door middel van drukknoopjes. Uit de grote kast naast de commode haalde ze een bakje voor water, een handdoek, babyzalf -en poeder, een washandje, een romper en een pyjama wat uit 1 geheel bestond inclusief voetjes.

"Je had niet verwacht dat er nog zoveel bij zou komen kijken om mij in een luier te krijgen, he?" Zei ze met een knipoog. "Ehm... Nee." Kon ik alleen maar stammelend uitspreken. Ik kon niet geloven wat ik zag en voelde me erg opgelaten, terwijl Eliza al de spulletjes 1 voor 1 neerzette. Was Eliza een paar minuten geleden het meisje dat snikkend op de bank vertelde dat ze last had van haar bedplas-kwaaltje, nu leek het erop dat ze zich zonder enige vorm van schaamte door mij zou laten luieren. Eliza vulde het bakje met lauw water en legde eenm handdoek op het verschoonkussen, de laatste voorbereidingen waren getroffen.

Ze vertelde dat haar moeder haar altijd helemaal uitkleedde, haar snel waste, haar schaamstreek en billen zalfde en poederde en ze toen haar een luier omdeed. "Dat is nu jou taak. Laten we dan maar beginnen." Zei ze. In de laatste zin klonk een aarzeling. Het moment van de waarheid was nu aangebroken. Ze draaide zich van de commode af, zette haar twee handen op de commode en sprong er achterwaarts op.

Ze zat nu bungelend met haar benen over de commode met dat lieve gezichtje aan te kijken vanaf de commode. Ik liep naar haar toe en keek haar nog even strak in haar bloedmooie blauwe ogen aan. Ik stond nu enkele centimeters van haar af. "Hier gaan we dan." Zei ik zelfverzekerd.

Mijn twee handen gingen langzaam naar de onderkant van haar topje toe. Eenmaal de rand vastgepakt ging ik langzaam met mijn handen omhoog. Eerst zag ik haar onderuik, der navel, langzaam omhoog richting haar borsten. Haar kanten BH kwam tevoorschijn. "Handen omhoog." Zei ik streng en ze gehoorzaamde direct. Haar topje was uit en ze zat nu in haar BH voor me. Mijn handen gingen richting haar rug en in no-time wist ik haar BH-bandjes los te krijgen, langzaam trok ik de BH van haar af. Ze zat nu met een ontbloot bovenlijf voor me. Ze wilden haar armen voor haar borsten slaan, maar ik hield der armen tegen.

"Ga maar op je rug liggen." Ze zakte langzaam achterover en legde haar benen op de commode. Ik hield haar armen vast en toen ze eenmal lag legde ik haar armen naast haar neer, ze begreep dat ze haar armen naast zich moest houden en niet proberen der borsten te bedekken.

"Leg je armen maar naast je neer, dit is toch ons geheimpje." Fluisterde ik. Mijn handen werden nu bijna als een magneet naar haar broekknoop gezogen. Ik deed haar broekknoop open en ritste haar rits open. "Kont omhoog." Ze luisterde direct naar me en ik begon de broek naar beneden te werken. Ook snel was Eliza van dit kledingstuk verwijderd.

Nu lag ze alleen nog voor me in haar witte string. Mijn 2 handen gingen langzaam naar de bovenrand van haar string. "Billen omhoog." Zei ik weer redelijk streng. Ze deed haar billen omhoog en snel trok in de string van haar billen af, langs haar mooie benen en uiteindelijk was ook dit kledingstuk uit.

Nu lag ze poedelnaakt voor me. Ik keek in een flits richting voor schaamstreek, het leek wel of ze was kaal geschoren. Eliza had de hele tijd alleen maar naar het plafond gekeken, keek mij nu aan en zag mijn vragende blik. "Mijn moeder vind die haartjes niet fijn als ze mij verschoont en dus heeft ze die er maar afgeschoren." Zei ze. Ik knikte alleen maar. Ik liep naar de wastafel waar het bakje met lauw water stond, gooide er een washandje in en liep weer terug naar de commode waar Eliza nog steeds stil lag te wachten op haar verdere behandeling.

Ik haalde het washandje uit het bakje en wrong het uit zodat het washandje niet te nat zou zijn. Ik bracht het washandje richting haar schaamstreek. "Benen uit elkaar." Zei ik weer streng en gelijk gehoorzaamde ze. Ik deed mijn hand in het washandje en legde deze op haar schaamstreek. Ik voelde en zag een trilling door haar lichaam gaan. Met rustige zachte bewegingen ging ik over haar schaamstreek heen en weer. Bij elke beweging voelde ik dat ze een schok gaf. Na enkele keren met het washandje over haar schaamstreek te zijn gegaan vond ik deze schoon genoeg. Zal ik nu ook nog een stukje van haar onderbuik meepakken, dacht ik bij mezelf. Ik doopte het washandje weer onder water en in 1 beweging legde ik het washandje op haar onderbuik en begon haar buik tot aan haar navel te wassen. Ze leek hier rustiger van te worden en liet het gelaten over haar heenkomen. Ik keek haar aan en glimlachte naar haar, ik kreeg en mooie glimlach terug.

Ik legde het washandje terug in het bakje met water en pakte het uiteinde van de handdoek. Langzaam trok ik de handdoek tussen haar benen door omhoog en begon rustig haar onderbuik af te drogen. Nadat deze droog was gleed ik met de handdoek langzaam aan richting haar schaamstreek en ook deze droogde ik weer met rustige bewegingen af.

Nadat ik de voorkant had afgedroogd doopte ik het washandje weer in het bakje met water. Ik zat nu na te denken hoe ik haar willen zou wassen, haar op der buik laten liggen of gewoon ouderswets de benen omhoog. Ik besloot tot de 2e variatie en gebood haar haar knieen in te trekken. Nadat ze dit gedaan had schoof ik mijn linkerarm onder haar knieholte en duwde haar benen omhoog zodat haar billen van het verschoonkussen afkwamen. Met mijn vrije rechterhand begon ik weer de rustige wasbewegingen te maken over haar mooie strakke billen. Ook haar billen waren nu klaar met de wasbeurt en ik droogde deze ook weer af met de handdoek. "Zo nu bent u weer lekker schoon en fris" grapte ik tegen haar, ze glimlachte verlegen terug.

Vanaf de plank die boven de commode hing pakte ik de tube luiercreme die Eliza had neergezet. Ik dacht dat het nu wel makkelijker was als ze op haar buik ging liggen en vroeg vriendelijk of zich wilde omdraaien. Eenmaal omgedraaid zag ik wat een prachtige billen ze werkelijk wel niet had. Ik moest me inhouden om er niet bovenop te springen. Ik liet vanaf een centimter of 30 een hoeveelheid luiercreme op haar linker en rechterbil lopen. Met mijn twee handen begon ik de crème over haar billen uit en in te smeren. Ik had nu beide handen op haar billen en het voelde magisch. Ik wilde nog veel langer doorgaan maar ik dacht dat het beter was om te stoppen anders zou ze het misschien merken dat ik dit wel erg lekker vond.

Zo dat was de achterkant, draai je nu maar weer even om zodat ik ook ze voorkant kan zalven. Ze draaide zich weer om en ondertussen smeerde ik een beetje luiercreme op mijn handpalm. Eenmaal omgedraaid begon ik haar schaamstreek te zalven. Bij de eerste aanraking schokte ze weer, en dit gebeurde nog enkele keren naarmate ik verder wreef. In mijn ooghoek zag ik dat tepels lichtjes stijf werden. Zou ze het lekker vinden vroeg ik mezelf af. Ik besloot het te vragen, ze ligt hier nu toch min of meer onder mijn macht. "Vind je dit lekker schat?" vroeg ik. Eliza kleurde vuurrood en schudde heftig van nee.

Ik waste mijn handen en pakte de luierpoeder van de plank af. Ik gebood haar weer der knieen in te trekken en duwde mijn linkerarm weer onder de knieholte en duwde haar benen omhoog. Haar vrijgekomen billen kon ik nu makkelijk poederen. Rijkelijk bestrooide ik haar billen en wreef de poeder nog even goed uit, eer ik haar benen weer losliet. Ook over haar schaamstreek kwam een dik laag van de poeder en ook deze wreef ik weer uit.

Het wassen, poederen en zalven was nu gedaan en dit was al zo ongelofelijk geil voor mij. Het viel me wel op hoe rustig, stil en gelaten Eliza dit allemaal over zich heen liet komen.

"Dan gaan we je nu je luier omdoen lief" , zei ik. Ik pakte de luier uit het kastje en vouwde de luier zo voor haar uit dat ze alles goed kon zien. Ik had al snel door wat de voor en achterkant van de luier was. "Billen omhoog", vroeg ik al voor de 3e keer deze avond. Ze maakte een bruggetje en ik legde de luier onder haar. Ze liet haar gepoederde en gezalfde billen zakken en lag nu op de luier. "Benen wijd" zei ik streng. Ze deed haar benen uit elkaar en heel langzaam haalde ik de luier tussen haar benen door, en drukt met mijn hand de luier op haar buik. De bovenste rechter plakstrip maakte ik los met veel gekraak en plakte deze vast aan de voorkant van de luier. Deze handeling deed ik ook met de linker bovenste plakstrip. Ik checkte even of ze beide goed zaten en deed de onderste plakstript ook vast.

Tevreden keek ik naar mijn eigen resultaat en kon een glimlach niet onderdrukken. Ik liep alle randjes e.d van de luier nog een keer langs om er zeker van te zijn dat mijn kleine meid niet zou lekken. De rechterkant vond ik ietsjes te los zitten en maakte te plakstrip los om het iets strakker weer dicht te plakken.

Eliza lachte naar me en zij dat ik het redelijk had gedaan voor een beginner. Het was duidelijk te zien dat er ook bij Eliza een boel spanning af was nu ze de luier om had.

"Dan gaan we je nog even verder aankleden en hebben we dit ook weer gehad" antwoordde ik.

Ik pakte van de plank boven de commode het plastic broekje. Eliza wist al wat er komen ging en maakte alvast een bruggetje. Ik legde het plastic broekje onder haar en klikte het snel al beide kanten dicht. Uit de kast pakte in haar romper. Ze kwam overeind zitten en ik deed de romper over haar hoofd en trok het een eind naar beneden. Ze ging weer liggen en maakte meteen een bruggetje zodat ik de onderste flap onder haar door kon trekken. Met een luide klik werd de romper gesloten in haar kruis. Ik pakte als laatste kledingstuk haar pyjama en liet haar van de commode afkomen. Ik hield de pyjama voor haar open en ze stapte er met beide voeten in. Ik trok de pyjama omhoog, ze stak haar armen in de mouwen, draaide haar om en ristste haar rits dicht. Ik sloeg haar op der geluierde billen en gaf haar een zoen op der voorhoofd en vertelde haar dat ze een grote meid was. Ik vroeg aan haar of ze het heel erg hd gevonden.

Ze zei nee, integendeel, ik vond het heel fijn bij jou. Toen ze dat zei kreeg ik een rare tinteling in mijn hoofd, mijn week kon niet meer stuk.

We liepen terug naar beneden om nog tv te gaan kijken. Eliza liep voor me en door haar dikke luier waggelde ze een beetje, wat een komisch gezicht was. Toen ik eenmaal op de bank had plaatsgenomen kroop ze dicht tegen me aan en zijn we naar de tv gaan kijken.

Opeens bedacht ik me dat we over 2 weken een week op ski-vakantie gaan in Oostenrijk, maar hoe zou Eliza dat dan s"nachts gaan doen? Ik vroeg aan haar hoe ze dat van plan te doen tijdens de ski-reis. "Ehh... zou jij mij dan willen luieren elke avond", vroeg ze angstig. Ik voelde me helemaal opgewonden raken. Ik mag straks Eliza meer dan een week elke avond luieren. Ik wilde haar niet laten merken dat ik dit enorm graag wilde dus ik zei: "Als jij er geen problemen mee hebt. "Dat is dan geregeld" zei ze. Dit kon niet waar zijn dacht ik bij mezelf, ik voelde me licht in mijn hoofd worden.
Het telefoontje

Om half 9 ging de telefoon en Eliza nam op. Uit het gesprek kon ik afleiden dat het haar moeder was. Ik kon meteen horen dat Eliza groot ontzag had voor haar moeder, op de manier ze praatte tegen haar, altijd met 2 woorden sprak. Plots gaf ze de telefoon aan mij, ze zei dat haar moeder mij wilde spreken. Ik was vol verbazing maar nam toch de telefoon aan. "Hoi, ik ben Christa, de moeder van Eliza" hoorde k aan de andere kant van de telefoon. "Hoi" was het enige dat ik kon uitbrengen. "Ik hoor van Eliza dat jij vanavond haar babysitter bent?" Het woord "babysitter" kwam er nog al cynisch uit. "Als u het zo wilt noemen klopt dat inderdaad" zei ik zelfverzekerd. "Hoe heb je haar verzorg vanavond?" vroeg Christa. Ik begreep niet wat ze bedoelde en vroeg der of ze iets duidelijk kon zijn. "Wat heb je allemaal gedaan voor je Eliza der luier omdeed" zei Christa.

Ik begreep nu donders goed wat ze bedoelde, ze wilden controleren of ik Eliza wel gewassen e.d had gedaan. "Ik heb haar eerst uitgekleed, haar schaamstreek en billen gewassen, daarna haar schaamstreek en billen gepoederd en gezalf, vervolgens haar der luier omgedaan, der plastic broek, romper en pyjama" zei ik. "Goed", zei ze kil door de telefoon. "Ik wil dat je haar om het half uur controleert of ze nog droog is en indien verschoont en haar om 10 uur naar bed brengt. Voor je haar naar bed brengt verschoon je haar nog 1 keer en doe je haar der nachtluier om, zij zal je wel vertellen welke dat is. Heb je verder nog vragen?" Ik had nog een heleboel vragen maar die hield ik maar wijselijk voor me en ik bevestigde dat ik de "opdrachten" uit zou voeren. Ze voegde nog als laatste eraan toe dat ze om even over 10 thuis zou zijn. Daarna zij ze gedag en verbrak te verbinding.

"Je moet mij elk half uur controleren of ik nog droog ben, je moet mij om 10 uur naar bed brengen maar eerst een nachtluier om doen" zei Eliza direct nadat haar moeder de verbinding had verbroken. "Ja, hoe weet je dat?" "Dat gebeurt elke keer als er iemand op mij past". "Is er dan vaak een babysitter", vroeg ik met belangstelling, mijn nieuwsgierigheid werd alsmaar groter en groter. "Mijn buurmeisje van 20 is mijn vaste oppas alleen heeft zij 's avonds nu een cursus waardoor ze minder vaak kan. Soms komt er dan wel eens een familie-lid oppassen. "En door hun wordt je ook altijd zo verzorgd", vroeg ik. "Ja, altijd". Ik zag dat ze het er best wel moeilijk mee had om er zo over te praten dus ik besloot dat we nog maar eventjes tv gingen kijken.

Om 9 uur, precies een half uur nadat ik haar moeder aan de telefoon heb gehad, moet ik eigenlijk voor het eerst Eliza der luier controleren. Ik vind het eigenlijk iets te kinderachtig om haar te laten liggen en dat ik dan aan haar luier voel of ze nog een droge luier heeft. "Ben je nog droog?" vraag ik. Eliza kijkt me een beetje verbaasd aan. "Ga je me niet controleren?" vraagt ze verbaasd. "Je bent een meid van 17, ik ga je niet voor me laten liggen en dat ik dan aan je luier voel of je nog droog bent of niet. Je bent geen baby die niet kan zeggen of hij/zij droog is waarbij ik moet voelen aan de luier en ik ga ervan uit dat je eerlijk zeg of je droog of nat bent". Ze kijkt me met grote ogen aan en bevestigd dat ze nog droog is. "Grote meid" zeg ik met een knipoog.
 
[size=14pt]Beste Lezer´s,
Ik vind het een leuk/goed verhaal!!!
Het zou een héél mooi begin kunnen zijn, van rrn héél lang verhaal??? :eek:
Hoe dan ook succes!!! !1
De hartelijke groeten van: Schoenmaker-333.
 
Bovenaan