Verhaal Klaar en dag die ik vaker zou willen.

Night

when you can't find the sunshine be the sunshine
De plannen werden al gemaakt. Ik had de dinsdag na pasen vrij genomen om een heerlijk dagje voor mezelf te hebben. De luiers waren besteld die ik moest bestellen. Want zover ik nu elke keer hoor ben ik meer een meisje dan een jongen. 1 pak rearz prinses en 1 pak rearz omutso purrfection. Dit waren de voorbereidingen die ik moest treffen voor de dinsdag. De zaterdag mijn pakket opgehaald bij het pakketpunt. En gisteravond in huis kunnen smokkelen. Voor ik naar bed ging moest ik al vast een Rearz omutsu purrfection klaar leggen. Deze had ik verstopt onder wat kledingstukken die op mijn stoel naast het bed stond.

Ik was al vroeg wakker, maar kon nog nog niks omdat mijn vriendin nog thuis was. Helaas moet het nu nog stiekem omdat ze er niks van wil weten. De eerste contacten waren gelegd met mijn online meesteres. Wanneer zij het bed uit was kon ik mijn luier om gaan doen. De wekker ging en hoorde haar het bed uit gaan. niet lang daarna kreeg ik het bericht van mijn meesteres 'luier om'. Geen wc meer mogelijk. Na even wat getwijfel of ze toch niet terug de kamer op zou komen, zag ik mijn kans schoon en pakte mijn luier. Ik vouw hem open en leg hem onder mijn billen neer. Trok de dikke luier tussen mijn benen door en plakte zo goed als mogelijk de luier dicht. Geen wc was vandaag de opdracht die ik mee had gekregen. Niet lang daarna voelde in de ochtend urine in mijn luier lopen. Wat is dat toch een heerlijk gevoel. Ik was nog even wat gaan rond kijken op Fetlife en andere websites om de tijd door te komen tot mijn vriendin van huis ging. Het was nog even schrikken want mevrouw kwam nog even snel op de kamer, maar gelukkig verliet ze deze ook vrij snel weer. Niet veel later hoorde ik haar gedag zeggen en vertrok richting werk.

Ondertussen zat ik al even in deze luier die al een flinke plas te verduren had. Maar bij het controleren viel het nog wel mee. Ik mocht vandaag van mijn meesteres alleen maar plassen in de luier. Dat word nog een uitdaging. Na wat heen en weer gechat kwam eruit dat ik nr.2 maar moest ophouden. Al vrij snel in de ochtend werd de aandrang om nr. 2 te moeten doen wel echt steeds groter. Het enige bericht terug wat ik kreeg was 'je houdt het maar op'. Niet veel later verloor ik toch van mijn lichaam en voelde in een warme massa zich vullen aan de achterkant van mijn luier. Ik had netjes bericht gedaan met wat schaamte dat ik in mijn luier gepoept had. Ik kreeg met een kwartiertje een bericht terug van mijn meesteres. 'kleed je verder aan en pak je fiets voor een rondje van minimaal 5 km'. Voor de zekerheid had ik maar een paar foto's gemaakt als bewijs dat ik ging fietsen. Het moment van zitten was een explosie van gevoelens. Ergens heel fijn, maar ook heel vernederend. Zo goed als ik kon maakte ik mijn rond je op de fiets en voelde bij elke beweging alles meer verspreiden in mijn luier. Eenmaal terug gekomen zat het overal. Inmiddels had ik nog een keer moeten plassen.

Ik werd er mee geconfronteerd dat dit gebeurd met 'meisjes' die hun luier niet schoon kunnen houden. Het was inmiddels tijd om wat te gaan eten. Zo gezegd zo gedaan maakte ik mijn eten klaar en ging daar rustig voor zitten. Ik kreeg ondertussen de opdracht om een voorwerp te zoeken waar ik met mijn inmiddels meer gevulde luier op moest gaan zitten om het toch nog iets beter te verspreiden. De bankleuning was hiervoor het slachtoffer. Inmiddels was het 14.00 uur en mocht ik mijn luier af doen. Hier tegenover stond wel dat ik foto's of een filmpje moest maken voor mijn meesteres om te laten zien waarom ik nog een luier nodig had. Na wat geklungel in de douche lukte het mij om een filmpje te maken en wat foto's te schieten. 'Zie nou wel dat jij luiers nodig heb vies meisje'. doelend op hoe ik er nu uit zag. Ik zat er van voor tot achter onder. Enige wat mijn meesteres niet zo goed vond hoe nat mijn luier nu was.

Ik zit nu deze gebeurtenis te schrijven tot ik om 15.00 uur mij grondig mag schoonmaken. Inmiddels in mijn luier nog veel natter geworden en plakt het en glibbert het aan alle kant. Maar dat is deels de straf die ik moet ondergaan voor hier vies maken van mijn luier. Als het straks 15.00 uur is, moet ik een schone tena ultima pakken om zo nog even mijn boodschappen in huis te halen.

Dankjewel voor deze inmiddels fijne dag meesteres.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
A Dag Voorstellen 5
J De ideale broek plas/poep dag. Als alles kon? Broekplassers en Poepers 6
K Hele dag plassen indezelfde onderbroek Broekplassers en Poepers 10
D Een dag samen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
manutje ab dag opnamen ziekenhuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
abfhl Hoe vaak per dag met speen? Polls 31
soggybottom 1 dag aan volle luiers AB/DL Fotos 2
J Verhaal Klaar [16+] Een Dag vol Verrassingen 16+ Verhalen 6
Ninakoekjes Verhaal Klaar [16+] Vrije Dag 16+ Verhalen 9
J Toiletloze dag Broekplassers en Poepers 10
B hoe mijn dag gisteren was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
velvetbrat Gelukkige mama-dag Algemeen 1
N Dag luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
slave_rick Verhaal Klaar [16+] Een Hete Dag in Juli 16+ Verhalen 11
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Luier 86 dag/nacht luier VVV 5
Ninakoekjes Verhaal Klaar [16+] Vrije Dag 16+ Verhalen 40
B Dag iedereen Voorstellen 20
Rik de toeschouwer Hallo iedereen, we wensen jullie een prettige dag toe!!! Voorstellen 14
A Dag. Curaçaonaar Voorstellen 13
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
loodje Apsorin luiers spakken dag nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
daiperke1 enkel luiers en plastic broek da ik elke dag aan heb ook AB/DL Fotos 0
John Verhaal Klaar Herinneringen (A) H 12
L Lotje zegt dag dag Pub 7
Fijnklein Dag allemaal! Voorstellen 29
L Dag allemaal! Even voorstellen... Voorstellen 19
Berth Abri Form S4 dag test Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
fem boi ideeën voor leuke dag met de kleine Algemeen 1
S prijs verhoging zelfde dag leveren Vragen & Info Shop 9
Ares Internationale dag van het bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Liefmeiske Verhaal Klaar [16+] De Dag dat Ik DL Werd 16+ Verhalen 28
Q Dag allemaal, ik wil mij even voorstellen Voorstellen 12
quinzy practige dag dankzij de club Plastic broekjes liefhebbers 1
Ares Wtf van de dag Pub 6
B Dag zonder broek in Colombia AB/DL Fotos 1
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Dag lotgenoten! Voorstellen 15
J Zou jij het liefst de hele dag een luier dragen? Polls 120
D eerste keer hele dag luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Na lange nacht en dag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L Verhaal Klaar De Dag Waarop Mijn Leven Veranderd Is D 2
A Verhaal Klaar [16+] Erika's Geweldige Dag 16+ Verhalen 2
J Meeste bezoekers op een dag halen? Pub 4
J Verhaal Klaar De Raarste Dag uit Mijn Leven Q R 9
K Grote collectie filmpjes hier ( elke dag update ) AB/DL Filmpjes 3
DL_Michel Verhaal Klaar Een Gewone Dag G 0
DL_Michel Verhaal Klaar [16+] Een Dag in een Luier 16+ Verhalen 1
DL_Michel Verhaal Klaar [16+] Dag van Verandering 16+ Verhalen 0