Nog niet klaar Gevangenisstraf

Wat vinden jullie van de start van het verhaal?

  • Kan niet wachten op vervolg

  • Doe zo voort

  • Goed

  • Kan beter

  • Slecht


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 50

Katy trok zich terug, maar zag dat Belle haar ogen had afgewend, en zakte wat naar beneden om haar blikveld te ontmoeten. Ze was bang dat ze zojuist een fout had gemaakt en dacht niet dat ze het nu nog als een vriendelijk gebaar kon afdoen, gezien de kus.
Belle was een beetje verbaasd en had dat niet verwacht. Ze was er vrij zeker van dat het niet zomaar een vriendelijke kus was, maar wist niet 100% zeker hoe ze moest reageren. Het gevoel in Katy's armen te liggen en die kus hadden haar afgeleid van het feit dat ze net in haar luier had gepoept waar Katy bij was. Ze was nog steeds ongemakkelijk van de ervaring en verward door al die emoties die door haar heen gingen.
"Gaat het?", vroeg Katy.
Belle knikte op en neer, ten teken van een 'ja', en schonk Katy een glimlach, maar bleef toch verwonderd achter.
"Goed, laten we je nu opfrissen. We moeten opschieten", zei Katy terwijl ze Belle bij de hand nam en haar de badkamer binnenliet.



Belle wilde bespreken wat er zojuist tussen hen was gebeurd, maar dat zou blijkbaar wachten. Katy leidde haar haastig en nam als het ware de leiding. Eenmaal in de badkamer bevochtigde Katy een washandje met warm water en veegde het zweet van haar gezicht en hals. Het voelde heel fijn om zo verzorgd te worden, maar ze had het gevoel dat ze dit allemaal sneller zelf kon. Belle liet Katy gewoon haar gang gaan terwijl ze genoot van de aandacht.
"Je hebt geen tijd voor een douche dus veeg je maar even af. Je kunt er later een nemen ok? Ik laat je verder afmaken en leg wat kleren voor je klaar."
Katy was weg voordat Belle haar kon vertellen dat ze dat al had gedaan. Ze trok haar sweatshirt en t-shirt uit en begon zich zo goed mogelijk af te drogen. Bewegend voelde ze hoe de massa zich in de luier en tussen haar benen nestelde. Dat zou ze nooit gewend raken, nooit, en ze wilde zich gewoon omkleden en schoonmaken, zodat ze bij Katy in de buurt kon zijn zonder zich smerig te voelen. Ze hoorde geklop op de deur en reikte naar de kleren die Katy haar aanreikte. Ze greep ze door de deur die een beetje openstond. Om de een of andere reden aarzelde ze om Katy haar naakt te laten zien in alleen haar luier, wat niet logisch was gezien de ervaring die ze net hadden gedeeld.



De kleren die ze vasthield waren niet de sweats die ze had gedragen, maar een spijkerbroek, een wit topje en een leuk truitje uit haar kast.
"Katy, wacht. Ik kan deze spijkerbroek niet aan, alles wordt zichtbaar.", klaagde Belle.
"Belle, ik vond deze in je kast. Ze zullen je goed staan, niemand zal het merken. Ik zal ervoor zorgen, oké? Het idee is om vandaag normaal te doen, oké? En we gaan daarna ontbijten, dus poets je tanden en kleed je aan. Laten we gaan!", beval Katy.
Belle zuchtte nerveus en voelde zich een beetje angstig bij al deze aandacht en nu in het openbaar.
Wat!? Waar!? Er is hier zelfs niets open!", zei Belle terug, niet zeker of ze hier wel klaar voor was.
"Belle schiet op of je eindigt in die vieze luier tot vanavond, en dat willen we geen van beiden! Laten we gaan!"
Belle voelde zich nu zo zelfbewust. De manier waarop Katy nonchalant verwees naar haar vieze luier gaf haar zo'n gevoel van hulpeloosheid en zwakte. Maar aan de andere kant had Katy gelijk, ze moesten snel gaan en ze gaf gewoon de praktische oplossing om verder te gaan. Belle maakte zich klaar en trok de verstrekte kleren aan. Ze trok de spijkerbroek omhoog over de dikke luier en ritste hem dicht. Katy had gelijk, ze zag er hierin niet slecht uit. Met het truitje kon je nauwelijks zien wat er aan de hand was.



Eindelijk kwam ze uit de badkamer en Katy had haar spullen klaar en ze werd de deur uitgejaagd. Het was een stralende ochtend en de zon scheen zoals de afgelopen dagen niet. Belle dacht dat het haar nu misschien opviel omdat ze een veel beter humeur had met Katy in de buurt. Ze bewoog zich langzaam en moest opnieuw op haar met poep gevulde luier in Katy's auto gaan zitten. Door de manier waarop de kleine stoel zich naar haar richtte, drukte de poep tussen haar benen en smeerde overal uit, en ze kromp ineen bij het gevoel.
"Moet ik je vastgespen?", vroeg Katy.
"Uh nee, ik denk dat ik het wel aankan, Katy!", antwoordde Belle geërgerd.
"Belle, het is een grapje, weet je, gisteravond moest ik je vastgespen toen je eigenlijk flauwviel."
"Oh... ja het spijt me dat ik zo snauwde. Bedankt, Katy. En bedankt voor het schoonmaken van mijn appartement. Ik sta bij je in het krijt.", zei Belle.
Katy sloot de deur en reed Belle naar haar afspraak.
"Het zal niet te lang duren vandaag. In en uit hopelijk!", zei Belle met een positieve instelling.



Katy pakte Belle's hand toen ze op het punt stond uit te stappen en gaf er een kneepje in om Belle te laten weten dat ze er voor haar was. Katy trok de auto om en parkeerde verderop in de straat, terwijl ze wat van haar werk voor morgen doornam, terwijl ze wachtte op Belle's sms.
Belle liep naar haar afspraak met maar één ding in haar hoofd. En dat was Katy.
Ongeveer 45 minuten later zoemde Katy's telefoon en het was Belle die haar liet weten dat ze wegging.
'Dat was snel', dacht Katy.
Belle stapte in de auto en ging zitten.
"Alles beter?", vroeg Katy.
"Yep."
"Gaat alles goed daarbinnen?", drukte Katy.
"Umm ja, zo goed als het kon gaan. Ik bedoel, stel je voor dat je vastgebonden bent en dat iemand je schoonmaakt... en dan kijkt hoe ze je een andere luier omdoen zodat je het proces steeds opnieuw kan herhalen. Het spijt me, maar het gevoel is moeilijk uit te leggen tenzij je het hebt meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo hulpeloos en oncontroleerbaar gevoeld. Katy, ik wil zo graag dat dit voorbij is."

Ik weet dat je dat doet, maar tot dan ga ik je helpen ok?", zei Katy en glimlachte.
Voor Belle het wist waren ze vertrokken en Katy herinnerde haar eraan dat ze gingen ontbijten. Katy legde uit dat er ongeveer een uur verderop in een andere stad minder beperkingen waren. Het was een lange rit om wat te eten te halen, maar ze wilde dat Belle een beetje een normale dag had, als ze kon helpen die te bezorgen. Belle voelde zich een beetje angstig, weg van de veiligheid van haar huis. Ze wist niet of ze een ongelukje zou krijgen of weer kramp zou krijgen en vond de gedachte om weg te zijn maar niks. Katy probeerde haar gerust te stellen en vertelde Belle dat te veel zorgen maken niet gezond was. Ze wilde dat Belle zich gewoon kon ontspannen en van de dag kon genieten.
Hoewel haar bedoelingen goed waren, begreep Katy niet goed wat Belle doormaakte. Je weet nooit echt hoe een ander denkt. Je kunt proberen je in te leven in iemand, maar je kunt het nooit echt begrijpen. Belle deed haar best om te verbergen hoe ze zich echt voelde en er niet over te praten, maar de dikke luier die aan haar vastzat, herinnerde haar er voortdurend aan dat dit een actieve straf was. Het was voortdurend heet en kriebelde, en de sluitende omslag trok en irriteerde op alle verkeerde plaatsen. Ze sliep niet goed en was altijd bang voor wat de volgende dag zou brengen. Ze wist dat ze nog minstens twee billenkoeksessies had die voortdurend aan haar knaagden. Ze kreeg er hoofdpijn van en wilde eigenlijk altijd alleen maar rusten.
Katy keek naar Belle en glimlachte, in de hoop dat ze vandaag een klein beetje troost kon bieden.



Belle glimlachte terug en zei niets. Haar gedachten waren nog steeds bij deze ochtend. Deze kus. Ze wist niet hoe ze erover moest beginnen en zelfs niet of ze dat wel moest doen. Katy had niets gezegd en deed alsof het niet gebeurd was. Belle bedacht dat ze er waarschijnlijk niet veel aan moest denken en betwijfelde of Katy ook maar enige gedachten of gevoelens voor haar zou hebben, gezien wat ze zojuist in haar luier had gedaan. Hoe meer ze erover nadacht, hoe meer ze zichzelf ervan overtuigde dat Katy gewoon beleefd was op een moeilijk moment. Ze las de situatie gewoon verkeerd, dat doet iedereen. Deze gedachten bleven hangen en ze voelde zich nu dom dat ze ooit had gedacht dat er meer aan de hand was. Immers, ook al had ze enkele zeer persoonlijke en intieme momenten met Katy gedeeld, ze kende haar niet echt.
Ze slaakte een hoorbare zucht.
"Gaat het goed daar? Waar denk je aan?", vroeg Katy.
"Niets eigenlijk. Gewoon genieten van de rit denk ik", loog Belle terwijl ze friemelde in de stoel.
"Je kunt het me zeggen als er iets mis is. Wat dan ook.", bood Katy aan terwijl ze zich op de weg concentreerde.



"Eh, oké. Ik bedoel, ik weet het.", rommelde Belle met haar woorden, terwijl ze de moed probeerde op te brengen om het onderwerp aan te snijden.
"Zijn we in de buurt van waar we naartoe gaan?", probeerde Belle van onderwerp te veranderen.
"Ongeveer 15 minuten rijden, maar ik weet dat je gewoon van onderwerp probeert te veranderen. Ga je me vertellen waar je aan denkt? Oh Belle! Oh mijn god... Het spijt me zo, moet je... weg? Ik weet niet of je gewoon kunt gaan terwijl je daar zit. Ik vind het niet erg. Of ik kan stoppen. Wat je maar nodig hebt.", Katy kletste in lange zinnen voordat Belle haar moest onderbreken.
"Katy Katy KATY!... Stop, Oh mijn god ik hoef niet naar het toilet. God dit is zo gênant!", Belle wilde huilen van schaamte en frustratie.
"Het spijt me, ik weet niet wat ik moet doen. Zullen we gewoon naar huis gaan?", zei Katy op bezorgde toon.
Katy kon voelen dat de spanning tussen hen opliep en wilde wanhopig een manier bedenken om de spanning te verminderen, maar vroeg zich af of het al te laat was. Deze dag verliep niet zoals ze had gepland. Ze zei de verkeerde dingen en Belle raakte gefrustreerd. Ze besloot haar mond te houden en te rijden, en Belle de tijd te geven.



Er vormde zich een ongemakkelijke stilte tussen hen. Belle haalde diep adem.
"Kty, ik weet dat ik raar en stil ben, ik heb gewoon veel aan mijn hoofd. Ik ben nerveus om zo buiten te zijn, en er is de..."
Katy wachtte in afwachting van wat Belle probeerde te zeggen.
"... wel, je hebt me vanmorgen gekust!", flapte Belle eruit, alsof die woorden zich al uren hadden opgehoopt en uit haar moesten exploderen.
Katy's hart zonk, wetende dat ze slecht nieuws te horen kreeg. Ze wist dat ze Belle zeker verkeerd had ingeschat en een nieuwe vriendschap had verpest. Belle verwachtte een reactie van Katy, maar die bleef uit. Het ijs was gebroken en haar woorden hingen eruit. Ze merkte dat haar ademhaling en hartslag waren toegenomen, alleen deze keer niet van het moeten gebruiken van haar luier, maar eerder van de diepe emoties die ze voelde toen ze gewoon probeerde haar gevoelens te delen.
"Ik dacht gewoon... Ik dacht dat het misschien romantisch was. Ik bedoel... wat ik bedoel is dat ik... Ik hoopte dat het zo was", durfde Belle eindelijk toe te geven. "Het is goed Katy, ik begrijp het."
Belle liet haar hoofd zakken en kon geen oogcontact maken met Katy. Ze schaamde zich zo dat ze zojuist haar gevoelens had geopenbaard aan iemand die duidelijk niet zo over haar dacht. En nu zat ze opgesloten in deze auto met geen andere uitweg dan deze vernedering te ondergaan.



"Belle! Hou je me voor de gek? Het was romantisch, sukkel! Ik heb mijn hersenen gepijnigd om je te doorgronden. Hoe kan die kus nog duidelijker zijn? Ik denk dat je veel passionele kussen hebt met je vrienden?", zei Katy terwijl ze hardop lachte.
Belle wipte geschrokken haar hoofd op en vroeg zich af of ze droomde. Een grote glimlach kwam over haar gezicht, en Katy kon zien dat ze even daarvoor tranen had gelaten.
"Katy, het spijt me. Ik hoopte gewoon, en toen zei je niets, en ik stond daar voor je met gewoon, je weet wel. Mijn emotionele toestand is nu niet geweldig."
Belle bleef Katy aanstaren, kijkend naar haar mooie gezicht.
"Waar staar je nu naar?", vroeg Katy.
"Naar jou. Ik werd zo gefrustreerd van je, dat je terughoudend doet of wat dan ook, en dan vraagt of ik moet 'gaan'. Maar dat doet er nu niet toe. Ik wil je gewoon weer zoenen!"
De energie veranderde onmiddellijk in de auto en beide meisjes tekenden opgelucht. Ze lachten nadat ze beseften dat ze nu op één lijn zaten. Katy reed verder naar hun bestemming en besloot Belle ook iets te onthullen..
"Belle, ik zal ook iets opbiechten. Sinds waarschijnlijk een jaar sta ik elke ochtend op, haal mijn koffie en ga achter mijn bureau zitten en dan wacht ik tot je langs mijn raam loopt. Ik bewonderde altijd je inzet en je gedrevenheid. En dan weet ik dat je over ongeveer een uur terug bent en ik voel me altijd een beetje gerustgesteld als ik zie dat je klaar bent met hardlopen. Als ik je niet zie, vraag ik me af of je misschien een vrije dag neemt of zo, en dan lijkt mijn dag niet compleet. En ik maak me zorgen over wat er met je gebeurd is en ik denk, waar is mijn mooie meisje vandaag en is ze in orde? Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb er altijd van gedroomd je te ontmoeten en toen ik je daar zag, wist ik dat ik met je moest praten."



Katy praatte snel, ze wilde alles kwijt voordat Belle kon ingrijpen. Uiteindelijk stopte ze met praten en wachtte tot Belle reageerde op wat leek op een bekentenis dat ze haar een jaar lang bespioneerde, in de hoop dat ze niet overkwam als een stalker.
"Ik begrijp het. Ik wist niet dat ik een stalker had.", probeerde Belle op een serieuze toon te zeggen, maar slaagde daar niet in.
"Belle!"
"Katy, het is oké, echt waar. Ik bedoel, ik ben een beetje gevleid. Als ik je dag een beetje beter maak dan is dat maar zo."
"Oh, dat doe je. Eigenlijk soms echt beter. Als het warm is buiten, krijg ik altijd een kick om te zien wat je zal dragen, of niet. Je hebt van die leuke kleine zwarte broekjes en sportbeha's die je soms draagt... God, dat maakt mijn dag goed Belle, je hebt geen idee. Je bent zo mooi.", Katy was nu duizelig, besefte dat ze een beetje opgewonden raakte en begon te blozen.
"Oh je vindt die outfit leuk hè? Nou, misschien als ik eindelijk vrij ben van deze luiers, moet ik dat maar dragen als cadeau voor jou omdat je zo goed voor me zorgt", plaagde Belle.
Katy reed de auto de parkeerplaats op en zag dat er een rij mensen buiten het restaurant stond te wachten om naar binnen te gaan. Blijkbaar was ze niet de enige met het idee om vandaag naar de stad te rijden om iets normaals te doen. Toen ze geparkeerd had, wendde ze zich tot Belle en pakte haar hand.
"Dat zou ik heel fijn vinden... maar Belle, over vanmorgen. Zo voor je zorgen, en je in mijn armen houden terwijl je dat allemaal meemaakte. Even leek het alsof je 100% afhankelijk van me was, en ik 100% verantwoordelijk voor je was. Ik weet dat het vreemd lijkt, maar het was waarschijnlijk de meest intieme ervaring van mijn leven. Ik kan het niet uitleggen. Je was zo kwetsbaar en echt. Ik wilde je pijn verzachten en het allemaal laten verdwijnen. Klinkt dat logisch?"



Belle begon naar Katy toe te leunen, maar de gordel hield haar tegen. Katy reikte naar Belle en maakte hem los.
"Laat mij dat voor je pakken", glimlachte Katy.
Vrij van de gordel had Belle's tweede poging succes. Haar lippen vonden snel die van Katy en deze keer was er geen onduidelijkheid over wat dit was. Hun zachte lippen speelden een minuut lang met elkaar. Geen van beiden wilde dat dit ophield. Belle liet haar hoofd rusten tegen dat van Katy en ze ademden zwaar van de intense emoties die werden gedeeld.
Ze haalden adem en trokken zich terug om elkaar strak aan te kijken, waarbij ze alleen met hun ogen praatten. Katy hield nog steeds een van Belle's handen vast en gaf er een kneepje in.
"Ik heb honger."
"Ik ook".
De meisjes stapten uit en Belle onderzocht als het ware haar uiterlijk. Ze besefte dat ze voor het eerst in dagen de luier tussen haar benen was vergeten.
"Belle, niemand kan het zien. Vertrouw me ok?", verzekerde Katy haar.
Katy verstrengelde haar vingers met die van Belle en ze liepen hand in hand naar het restaurant...
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooie wending in dit verhaal.
Dacht een paar hoofdstukken terug dat het richting 16+ ging maar, valt mee. ;)
Benieuwd hoe Belle uiteindelijk uit de straf komt
 
  • Like
Waarderingen: MB04

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Sorry voor het lange wachten had het de laatste maanden druk

Hoofdstuk 51"Bedankt dat je dit vandaag voor me hebt gedaan", zei Belle tegen Katy terwijl ze op weg waren naar huis.



Belle wilde niet dat deze dag eindigde, maar Katy had haar verteld dat ze vanavond veel werk te doen had ter voorbereiding op een rechtszaak waaraan ze werkte. De rit terug naar huis was veel beter dan de rit heen. Ze hadden heerlijk ontbeten en Belle wist dat ze al te veel had gegeten. Ze dacht dat ze hier later misschien spijt van zou krijgen, maar ze had al jaren geen echt ontbijt met pannenkoeken en eieren en toast meer gehad en besloot zichzelf een traktatie te gunnen.
Ongeveer halverwege de rit naar huis werd Belle erg stil en Katy zag haar friemelen in de stoel. Het was duidelijk dat Belle moest plassen, of misschien meer, maar Katy zei niets en liet Belle gewoon een minuut of 5 rondwriemelen. Ze vond het belachelijk dat ze het probeerde op te houden of dat ze zich schaamde in haar buurt. Katy kon er niet meer tegen...
"Belle, we zijn 25 minuten van huis. Ga gewoon. Het kan me niet schelen. Je bent veilig bij mij en je zult je ook beter voelen.", drong Katy aan.
"Katy ik weet het, het is gewoon moeilijk. Het is een vreselijk gevoel en..."
"En wat?"



"... En ik wil onze relatie niet beginnen met de herinnering dat ik in een luier poep en plas . Hoe is dat het begin van iets? Ik wil gewoon normaal zijn, oké? Ahhh! Dit is zo frustrerend.", schreeuwde Belle.
Ze zag Katy glimlachen terwijl ze naar voren keek.
"Wat!?", vroeg Belle haar.
"Dus... we hebben nu een relatie? Hmmm.", antwoordde Katy.
"Oh uhh, nou je weet wat ik bedoel, ik wilde niet impliceren.".
Katy onderbrak haar, "Belle, relax ik plaag je maar. En ja, wat mij betreft is dit het begin van een relatie. En het eerste wat je gaat doen is ontspannen en niet zo serieus doen. Dus vertel me, moet je poepen en plassen zei Katy zonder aarzeling.
Belle nam haar antwoord nog steeds in zich op toen de vraag tot haar doordrong.
"Katy! God dit is gênant. Je hebt geen idee... Ok, prima. Ik moet naar het toilet
"Stop dan met uitstellen en ga. Het is niet goed om je blaas zo lang op te houden, en ik stop NIET. Hier, hou mijn hand vast."



Katy stak haar rechterhand uit en Belle pakte hem vast. Ze had niet echt hulp nodig bij het plassen, maar ze ging de kans niet voorbij om Katy's hand vast te houden. Ze legde haar andere hand tussen haar benen, zoals een kind zou doen dat zijn plas probeert op te houden. Ze ontspande haar spieren en meteen voelde ze de warme stroom op gang komen en de luier begon het bekende gevoel op te zwellen terwijl hij haar vloeistoffen opslorpte. Katy zag haar ontspannen, maar Belle kneep zo hard in haar hand dat ze dacht dat ze haar vingers zou breken. Ze wachtte tot Belle klaar was. Belle slaakte een kreun van voldoening, toen de druk wegviel en ze als het ware dichtklapte. Het was een vreemd gevoel om zo te gaan zitten terwijl ze over de snelweg zoefde.
"Zie je wel! Is dat nu niet beter?", zei Katy met een soort ik-vertel-je-zo stem.
"Een beetje. Ik moest echt gaan. Ik heb veel te veel koffie gedronken.
"Belle, ik heb je toch gewaarschuwd?", zei Katy terug.



"Ja, dat klopt. Ik had moeten luisteren. Weet je zeker dat je vanavond moet werken? Ik kan eten voor ons maken, dan kunnen we samen zijn.", zei Belle die het antwoord al wist.
"Het spijt me liefje, maar ik moet deze dingen gedaan krijgen, maar weet je wat? Waarom breng ik je niet naar huis en ga ik aan het werk. Als ik genoeg vooruitgang boek kom ik langs, oké?"
Belle knikte en vond het fijn dat Katy haar net 'liefje' had genoemd. Ze wilde even niet alleen zijn, maar wist dat het eraan zat te komen. Ze besefte dat het stom was en dat Katy haar eigen leven had, maar dit was allemaal zo nieuw en zo plotseling, en nu werd het haar ontnomen. Ze bedacht dat ze ook een voorsprong kon nemen op haar werk, wat de tijd zou moeten doden tot ze weer van Katy hoorde.
Tegen de tijd dat ze terugkwamen was het vroeg in de middag. Belle stond erop dat ze vanavond in haar eentje haar nachtelijke verschoning zou halen, zodat Katy zich op haar werk kon concentreren. Toen Katy optrok bij Belle's huis en het duidelijk was dat ze haar gewoon ging afzetten en niet naar binnen kwam. Belle vond dit jammer en vond dat Katy te angstig was om thuis te komen, maar probeerde de situatie niet in twijfel te trekken. Ze vertrouwde Katy. Ze deelden nog een zeer hartstochtelijke kus in de auto voordat Belle uitstapte. Katy's lippen voelden zo zacht aan voor Belle. Toen Katy zich terugtrok, gaf ze Belle's onderlip een speelse beet terwijl de huid door haar tanden gleed. Belle keek haar aan en Katy trok haar wenkbrauwen op en glimlachte. Belle wist niet wat Katy probeerde aan te geven of te impliceren, maar ze vond het leuk.



Belle beklom de trap naar haar appartement en keek hoe de auto de straat in reed en in de verte parkeerde. Ze kon zien hoe Katy haar eigen trap opliep voordat ze eindelijk naar binnen ging. Ze vroeg zich af hoe Katy's huis eruitzag en hoopte het snel te zien. Ze ging haar eigen huis binnen en toen de deur dichtging, drong de realiteit tot haar door. Hier was ze weer, alleen, in een zeer natte luier met nog uren te gaan voor een verschoning en ze verveelde zich nu al dood. Ze miste Katy nu al en moest zichzelf ervan weerhouden om als een verloren puppy te sms'en of te bellen.
Belle probeerde de tijd te doden door rond het huis op te ruimen, maar Katy had dat al vrij grondig gedaan. Ze ging haar tanden poetsen, legde wat kleren klaar voor later, maar had al snel geen dingen meer om zich mee bezig te houden. Door al het bewegen begon de natte luier al tegen haar benen te schuren, waardoor ze op de bank moest blijven zitten. Dit neveneffect leek een extra beperking en straf bovenop al het andere waar ze mee te maken had. Ze besloot haar spijkerbroek uit te doen en een tijdje in haar luier op de bank te blijven liggen. Ze zette de tv aan en zette het volume laag, in de hoop dat ze in slaap zou vallen bij een van haar favoriete programma's.



-- Katy...
Katy ging aan haar bureau zitten en bewoog de muis naar haar PC, zodat die weer wakker werd uit haar slaap. Haar werk wachtte op haar waar ze het had achtergelaten. Ze keek naar het heldere scherm en het deed al pijn aan haar ogen. Ze las een ontwerp van een document waar ze met een andere groep advocaten aan had gewerkt. Ze bekeek hun opmerkingen en vragen over haar laatste bewerkingen.
'Kan 'Jane Doe' gewoon naar voren komen? Laat haar praten... verhaal ongeloofwaardig voor het grote publiek...', bleek uit de opmerkingen in steno advocatentaal.
Laty was gefrustreerd. Haar collega's zetten haar onder druk om haar bron te onthullen, maar ze kon haar woord aan Belle niet breken. Ze had beloofd Belle hier niet bij te betrekken en die belofte zou ze houden, ook al betekende dat een grote tegenslag in haar strijd. Ze wist ook dat Belle niet blij met haar zou zijn als ze wist dat ze hier nog steeds mee doorging, maar ze was er te ver in om terug te gaan. Buiten het medeweten van Belle hadden zij en een groep gelijkgestemde collega's voorbereidingen getroffen om de staat, de stad en de provincie aan te klagen voor de maatregelen die zij hadden genomen en die volgens haar veel verder gingen dan de zorg voor de volksgezondheid en de veiligheid. Ze had maandenlang in het geheim gewerkt om met het weinige bewijs dat ze tot haar beschikking had een soort verandering teweeg te brengen en hopelijk het programma ontmaskerd en gesloten te krijgen. Ze waren in de laatste uren van het indienen van hun zaak bij de rechtbank, en hoopten ook publieke steun te krijgen. Belle had haar inspanningen een kruistocht genoemd en dat was het ook voor haar.



Toen ze Belle ontmoette, kon ze haar geluk niet op. Hier was een getuige uit de eerste hand, iemand die ze kon leren kennen, iemand die onder de hel van deze programma's leed en hopelijk iemand die bereid was zich te melden. En dat niet alleen, iemand die ze al heel lang gadesloeg, bewonderde en stiekem begeerde. Het was bijna te mooi om waar te zijn, en dat bleek ook zo te zijn. Ze was bijna hartverscheurend toen Belle haar niet wilde helpen, maar ze begreep het wel. Belle was bang, en zou waarschijnlijk de dupe worden van de tegenwerking van de machthebbers. Katy en haar collega's voelden zich als advocaten beschermd tegen dergelijke represailles, gezien hun status en publieke profiel in het rechtssysteem.
Wat Katy nooit had verwacht was verliefd te worden. Terwijl ze op de toetsen van haar laptop tikte, onderzocht ze haar eigen gevoelens en wist dat wat ze voelde liefde was. Ze kon het niet uitleggen. Ze had Belle pas een paar dagen geleden ontmoet, hoe kon ze zich dan zo voelen. Er was iets met Belle. Ja, ze verlangde het laatste jaar elke dag naar het mooie meisje dat bij haar raam liep, ze wist dat ze verliefd was, maar er was meer aan de hand. Ze wist dat er meer achter deze gevoelens zat. Ze zorgde graag voor Belle en hun persoonlijkheden, werklust en domme grappen leken allemaal bij elkaar te passen als een sleutel op een slot.



Katy besefte dat ze werd afgeleid door haar gedachten. Ze moest dit afmaken. Hoewel ze zich aan haar woord hield om geen details over Belle of haar zaak op te nemen als onderdeel van de rechtszaak, verwees ze wel naar een 'Jane Doe' en nam ze de details op die ze van Belle had geleerd, samen met wat informatie uit de e-mail die Belle met haar had gedeeld. Dit waren stukjes informatie die niet met het grote publiek werden gedeeld, en die geloofwaardigheid zouden geven aan alles wat in de loop van een onderzoek werd gevonden, dat hopelijk snel zou plaatsvinden. Ze wenste dat dit alles eerder had kunnen gebeuren, zodat ze Belle deze kwelling had kunnen besparen, maar aan de andere kant betekende het dat ze elkaar waarschijnlijk nooit hadden ontmoet.
"Het lot. Ik moet dit onrecht beëindigen", zei Katy tegen zichzelf terwijl ze verder typte.
De uren waren voorbij gegaan, en Katy zat diep in haar werk. Ze wreef in haar ogen en besefte dat ze alles had weggestemd. Ze keek naar de tijd op haar computer en het was al 18.00 uur. Ze had 4 uur achter elkaar gewerkt en was toe aan een pauze. Ze vroeg zich af hoe het met Belle ging en wist dat ze binnenkort naar dat gebouw zou gaan voor haar tweemaal daagse vernedering. Ze moest er bijna van huilen. Ze pakte haar telefoon en zag geen oproepen en geen berichten. Ze dacht dat Belle nu wel geprobeerd zou hebben te sms'en en maakte zich zorgen, dus ze vond haar naam in haar recente contacten en klikte op 'bellen'.



De telefoon ging ongeveer 5 keer over voordat Belle eindelijk opnam met een suf stemmetje.
"Ha.. Hallo?".
"Hoi slaperig meisje. Hoe gaat het met je? Ik wilde even bij je kijken nu het ongeveer zo laat is.", vroeg Katy.
"Ik weet het, ik sta op. Het voelt zo goed om te slapen. Ben je klaar met je werk, ik mis je nu al.", bekende Belle.
"Aww je bent te lief. Eigenlijk heb ik een ton vooruitgang geboekt. Ik hoop dat ik het tegen de ochtend af heb als ik geluk heb!"
Belle nam aan dat dit betekende dat ze Katy vanavond niet zou zien.
"Oh... goed, blij dat je gedaan hebt waar je aan werkt. Klinkt als een belangrijk project!", zei Belle, terwijl ze probeerde aan Katy te denken en niet alleen aan haar eigen behoeften.
"Oh Belle, dat is het ook, ik kan je er binnenkort over vertellen, maar als ik dit af krijg heb ik veel meer vrije tijd, en ik ben van plan die met jou door te brengen.... Ik bedoel, als je dat zou willen."



"Hmm, nou ik zal mijn drukke sociale schema moeten controleren. Ik zal kijken of ik je kan inpassen.", plaagde Belle terug.
"Weet je zeker dat je in je eentje je afspraak kunt maken? Moet ik je niet brengen?", bood Katy aan.
"Nope ik heb het, plus ik heb een training kunnen plannen, dus ik neem mijn hardloopspullen mee."
"Heb je mijn favoriete outfit aan?", vroeg Katy.
"Katy! Nee, ik geef niemand anders het genoegen me daarin te bekijken."
"Het spijt me, ik plaag je maar wat. Nou luister, sms me als je op de terugweg bent ok? Laat me weten hoe het ging? Ik moet weer aan het werk.".
Belle antwoordde, "Meer werk hè? Je moet rustig aan doen en een pauze nemen. Je gaat overdrijven. En ik beloof je dat ik je niet alleen wil zien. Ik weet hoe het is om opgeslokt te worden door werk. Ik ben hetzelfde, weet je nog? Ik stop nu met je lastig te vallen, ik heb mijn zegje gedaan. Ik sms je over een paar uur, oké?
"Bedankt lieverd, ik spreek je later", zei Katy terwijl ze ophing en weer koortsachtig aan het werk ging.



---- Belle ----
Belle had haar handen stevig boven haar hoofd gebonden. Ze wist niet waarom ze zo vastgebonden moest worden. Ze ging nergens heen en ze kwam hier niet onderuit. Ze dacht dat het gewoon beleid was. Toen ze Nick's vingers tussen haar benen voelde, op haar naakte vlees, probeerde ze alleen maar aan Katy te denken. Ze wenste dat het nu haar handen waren die de urenlange muffe urine van haar lichaam reinigden. Ze wist niet zeker waarom die gedachte juist toen door haar hoofd was gegaan. Waarom zou ze Katy hieraan willen onderwerpen. Katy was zo verzorgend en zorgzaam door dit alles heen, Belle wilde nu gewoon haar steun.
Nick nam zijn tijd om de dikke medische boeien van haar polsen los te maken en ze kon het bloed weer door haar schouders voelen stromen. Ze zei tegen zichzelf dat ze er waarschijnlijk goed aan zou doen om de volgende keer wat te stretchen voordat ze hierheen kwam.
Ok Belle, je hebt 1 uur om de gymzaal te gebruiken. Je kunt je aankleden en iemand zal je naar beneden begeleiden. Ik ben hier als je terugkomt om je af te maken."
Belle wilde niet 'afgemaakt' worden, maar schudde Nick af en concentreerde zich op haar loopje. Toen Belle eindelijk de faciliteit uit kon lopen was het rond 20.30 uur. Haar nieuwe luier paste net zo goed als voorheen en Nick stond erop haar nog een zetpil te geven. Ze wilde bezwaar maken, maar dacht dat ze daarmee haar tijd zou verdoen. Ze vroeg zich af wat erger was, de vinger van die man daar, of de hevige krampen waarvan ze wist dat ze die op een gegeven moment zou moeten doorstaan. Ze wist dat het dat laatste was, maar ze kon de woede en razernij die in haar opkwam niet van zich afschudden omdat ze dit allemaal moest ondergaan.



Ze was niet echt moe, ze had vanmiddag een lang dutje gedaan. Ofwel was ze aan het wennen aan de luier, ofwel zorgden haar gevoelens over Katy en hun nieuwe relatie voor rust. Toen ze bij haar auto was, sms'te ze Katy.
Eindelijk klaar. Belle wilde nog meer sms'en, maar deed het niet.
"OK, nog steeds aan het werk.", antwoordde Katy snel.
Belle zag Katy's korte antwoord en vond het niet leuk. Waarom deed ze zo kortaf. De kleinste dingen leken Belle de laatste tijd te verontrusten. De constante druk van de luier die op haar drukte en het oncomfortabele luierbroekje dat in haar heupen en dijen sneed, waren daar mede debet aan. Ze had een kort lontje en leek op scherp te staan. Ze dacht dat ze meestal een geduldig persoon was, maar iets zo graag willen, en het geweigerd krijgen, terwijl ze met haar huidige situatie moest omgaan, was waanzin. Als dit het gewenste resultaat was van deze 'straf' was het effectief.



Ze wist niet of ze nu terug moest sms'en of niet. Ze voelde zich een beetje leeglopen. Deze prachtige dag liep niet goed af. Ze legde haar telefoon neer zonder te sms'en en reed naar huis. Toen ze aankwam stapte ze langzaam uit haar auto en verzamelde haar sportschoolrug en spullen en waggelde langzaam naar haar trap. Ze haatte het om hier terug te komen in een leeg huis, terwijl het meisje een paar huizen verderop het enige was waar ze aan dacht. Ze greep de leuning vast en begon de paar treden naar haar voordeur te beklimmen. Ze zag iets bewegen en besefte dat er iemand voor haar deur stond, verborgen door de duisternis.
"Holy Shit, ik schrok me rot!", zei ze toen ze zichzelf opving, en was opgelucht toen ze Katy zag staan, met een rugzak over een schouder gedrapeerd.
"Verrassing!"
"Wat doe jij hier?", vroeg Belle op hoopvolle toon.
"Ik ben klaar met mijn werk dus ik dacht ik nodig mezelf uit voor een logeerpartij!", zei Katy terwijl ze op de tas klopte die ze bij zich had.
Belle wist niet wat ze hierop moest zeggen.
"Kom, we gaan naar binnen", zei Katy terwijl hij Belle's hand pakte.
 
Bovenaan