Herinneringen

Someone

Gewaardeerd Lid
Herinneringen

Het was weer zover, het was half zeven ‘s ochtends en ik stond mijn bed weer af te halen.
Het was alweer de twee keer deze week dat ik in mijn bed had geplast. Dit zou je niet verwachten van een jongen van zestien.
Ik liep met alle was naar de zolder waar de wasmachine stond en zetten het gebruikelijke programma weer aan.
Hierna stapte ik zelf onder de douche aangezien verder slapen nog weinig zin had want ik moest het eerste uur naar school.
Eenmaal onder de douche vandaan en aangekleed maakte in een ontbijt voor mijzelf in de keuken.
Mijn moeder kwam met een slaperig hoofd de keuken binnen en vroeg met een gemeen stemmetje is het weer gelukt?
Mijn moeder was niet altijd negatief geweest over mijn bedplassen. Eerder hielp ze me altijd met dingen als het bed verschonen en het aan doen van een luier.
Maar dit had ik zelf verpest, ik denk dat het nu ongeveer vier jaar geleden gebeurde.

Het bedplassen gebeurde toen in periodes bijna dagelijks. Als het dan weer zo’n periode was wilde mijn moeder graag dat ik een luier droeg.
Op zich had ik hier geen probleem mee, ik vond het dragen van luiers niet echt een probleem.
Ze zaten lekker en ik was verzekerd van een droog bed en een goede nachtrust.
De regels die bij de luiers hoorde waren simpel. Mijn moeder deed ze om en was ook de enige die ze weer af mocht doen.
Ik had weer een hele week ‘s nachts een luier gedragen en werd elke ochtend door mijn moeder weer verlost van mijn natte luier.
Het was zo dat ik op zaterdag en zondag mocht uitslapen en dan in mijn pyjama voor de TV mocht hangen.
Zo ook de betreffende zaterdag waarop alles veranderde. Ik had voor het eerst die week geen natte luier toen ik wakker werd.
Het was zaterdag dus ik ging naar beneden en zapte ik wat op de bank.
Omdat ik nog steeds mijn luier aan had en nog niet naar de wc had kunnen gaan was de druk op mijn blaas aardig opgelopen.
Ik hoorde mijn moeder op zolder dat ze bezig was met de was en besloot het daarom maar in mijn luier te laten lopen.
Ik verwachte mijn moeder toch niet snel beneden en zij wist toch niet dat ik mijn luier droog had gehouden vannacht.
Nadat de laatste druppel vocht zich een weg in mijn luier had gevonden hoorde ik mijn moeder de trap af komen.
Ze kwam vrolijk de kamer binnen en vroeg of ik al klaar was of mijn luier uit te doen.
Want ja het was toch fijn na een hele week een natte te luier te hebben gehad dat hij nu droog was zei ze.
Ik wist niet wat ik hoorde hoe kon zij nou weten dat de luier nog droog was. Ik liep hele rood aan en wist mij geen houding te geven.
Nou schiet even op zei ze ik heb niet de hele dag de tijd. Ze trok mij omhoog van de bank en in een beweging trok ze mijn pyjamabroek naar beneden.
Haar blik in haar ogen veranderde direct. Heb je nu gewoon hier op de bank in je luier zitten plassen? Vroeg ze boos.
Toen je vanochtend controleerde toen je nog lekker lag te slapen was je luier gewoon nog hele droog.
Hij is nu zelf nog helemaal warm riep ze uit toen ze aan de luier voelde.
Kom jij maar even mee naar boven en ik werd aan de hand van mijn moeder mee naar boven genomen.
In de badkamer werd ik snel ontdaan van mijn pyjama en luier en werd ik onder de koude douche gezet.
Ik kreeg douchegel in mijn handen gedrukt en moest mijzelf gaan wassen. Nadat ik klaar was werd de douche uitgezet en mocht ik mijzelf afdrogen.
Ga maar op je bed liggen dat kom ik er zo aan. Angstig en koud liep ik naar mijn kamer en ging ik zoals opgedragen op bed liggen.
Mijn moeder kwam met alle luier spullen de kamer op en begon mij weer een luier aan te doen. Dit is blijkbaar wat jij wil vroeg ze.
Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren. Ik liet alles maar over mij heen komen en was binnen enkele minuten weer geluierd zoals ik vannacht ook was gaan slapen.
Ik moest nu alleen mijn zelf gewoon verder aankleden.
Mijn spijkerbroek paste nog net over mijn luier en gelukkig was het winter en kon ik daarom een warme trui aan doen die tot bijna over mijn geluierd billen viel.
Nadat ik helemaal aangekleed was werd ik door mijn moeder naar de keuken gestuurd waar ik drie glazen water leeg moest drinken.
Ga nu maar buiten spelen ik wil je niet eerder dan vijf uur weer binnen zien. Gelukkig voor mij was de luier niet echt zichtbaar onder mijn kleding en winterjas.
Ik heb toen vier uur buiten gelopen zonder te veel contact te zoeken met andere. Ik was veel te bang dat andere mijn luier zouden ontdekken en ik was veel te druk bezig met het drooghouden van mijn luier. Na twee en half uur buiten hield ik het niet meer en liet ik mijn luier vol lopen.
Door de grote hoeveelheid vocht was mijn luier flink opgezwollen en wat hij ook duidelijker zichtbaar door mijn spijkerbroek.
Een oudere dame die mij had zien staan plassen en mij passeerde vroeg of alles goed was. Ze keek mij een beetje aan en begreep wat ik net gedaan had.
Misschien is het goed om even naar huis te gaan, voor een schone luier adviseerde ze mij. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte.
Ik heb vervolgens nog anderhalf uur voorzichtig door het park gelopen aangezien door de dikke luier het bijna onmogelijke was om normaal te lopen.
Stipt om vijf uur stond ik weer in de keuken waar mijn moeder mij al stond op te wachten.
Zo heb je weer lekker in je luier geplast? Hebben die drie glazen water goed hun werk gedaan?
Ik begon te huilen en wist eigenlijk niet meer wat ik zou moeten zeggen. Ik werd opgedragen op mij jas uit te doen en aan tafel te gaan zitten.
Inmiddels was van vader ook thuisgekomen en die werd in de bijkeuken even bijgepraat.
Hierna gingen we met zijn allen eten er werd tijdens het eten niet meer over mijn luier of bedplassen gesproken.
Na het eten werd ik naar boven gestuurd waar ik op de badkamer moest wachten met alleen nog mijn luier aan.
Na vijf minuten kwam mijn moeder boven en ontdeed mij van de overvolle luier.
Ik werd wederom onder de koude douche gezet en moest mij weer zo snel mogelijk wassen.
Na het afdrogen werd ik weer opgedragen om weer op bed te gaan liggen en mijn moeder kwam weer de kamer in met de luier spullen.
Zo zei ze dit is de laatste van af nu gaan we dit even anders doen.
Als jij de volgende keer in je bed plast ruim jezelf de rotzooi op en willen papa en ik daar geen last van hebben.
Misschien dat je op deze manier wel een keertje droog wordt 's nachts.
Ik liet de laatste luier behandeling over mij heen komen en durfde ook niet meer te zeggen dat ik eigenlijk nog naar de wc moest.
Morgen als ik het zeg mag je je luier af doen en dat is het klaar met de luiers en nu ga je slapen.
Want kinderen niet nog expres in hun luier plassen hoeven natuurlijk ook niet laat op te blijven.
Het was half zeven en ik lag naar het plafon te staren, na te denken over hoe het vandaag allemaal fout was gegaan.
Na een tijdje viel ik in slaap maar werd rond twaalf uur weer wakker. Mijn darmen zaten vol en de enige uitweg was mijn luier.
Het was lang geleden dat ik in mijn luier had gepoept maar het luchtte wel flink op.
Gelukkig viel de stank mee door dat de luier goed ingepakt was met nog een extra plastic broekje en romper om alles goed op zijn plaats te houden.
Na nog een tijdje wakker te hebben gelegen viel ik weer in slaap en de volgende ochtend kwam mijn moeder mij wakker maken dat ik mijn luier mocht afdoen.
Ze wenste mij veel succes bij het schoonmaken en voegde hierbij aan toen dat ze nergens nog rommel van deze luier tegen wilde komen.
Ik ruimde alles op en dat was de laatste keer dat ik een luier had gedragen.

Ik heb mijzelf nog vaak vervloekt dat ik zo stom was geweest om expres in mijn luier te plassen.
Zeker omdat een luier soms toch wel handig was als ik ergens anders sliep of als we op vakantie waren.
Ik heb vaak zat in gênante situatie gezeten waarbij ik moest vertellen dat ik in bed had geplast en dat het bed verschoont moest worden.
Dit had er wel voor gezorgd dat ik bijna nergens anders durfde te slapen ondanks dat het buitenshuis meestal beter ging dan thuis.

Mijn moeder herinnerde mij ook nog even aan de ontbijttafel eraan dat zij morgen samen met mijn vader voor acht dagen op zakenreis zouden gaan en dat ik dan bij mijn oom zou blijven slapen.
Moet ik hem nog even bellen om te vertellen dat je nog steeds niet je bed droog kan houden of ga je het hem zelf vertellen?
Ik vertel het zelf wel snauwde ik mijn moeder toe, ik ga nu eerst naar school.
Het was de laatste schooldag voor de voorjaarsvakantie aangezien we vrijdag ook al vrij waren dus heel veel gebeurde er niet.
Ik hoorde alle plannen van mijn vrienden aan voor deze vakantie waar ik zelf geen onderdeel van kon zijn omdat ik naar mijn oom ging.
Het enige vooruitzicht wat ik voorlopig had was dat we misschien zouden gaan skiën als het weer goed genoeg was.

Na school kwam ik thuis en maakte ik als eerst mijn bed op en haalde ik de gewassen spullen uit de wasmachine om ze op te hangen.
Mijn moeder spoorde mij nog even aan om alvast spullen te gaan pakken voor de dagen dat ik bij mijn oom zou verblijven.
Ze had zelf nog een extra plastic zeiltje voor mij gehaald zodat ik het bed bij mijn oom niet zou verpesten.
Ik wist niet zo goed of ze mij hier nou extra mee wilde plagen of dat het met de goede bedoelingen was gedaan.
Ik pakte het zeiltje maar al te graag aan en deed dit bij de rest van het groot aantal slaap spullen wat ik meenam.
Nadat ik al mijn spullen had gepakt was het al tijd om te gaan eten. Na het eten keek ik nog even tv met mijn ouders.
Mijn vader vertelde dat mijn oom morgen rond een uurtje of elf al hier zou zijn.
Hij was namelijk al in Nederland vanwege zaken en aangezien het ritje richting Duitsland nog wel een lang kon duren vanwege de vakantie drukte wilde hij graag op tijd vertrekken. Ik ging daarom maar niet te laat slapen en hoopte dat het vannacht niet weer fout zou gaan.

wordt vervolgd...
 

Someone

Gewaardeerd Lid
deel 2

De wekker ging het was half negen en ik voelde aan mijn beddengoed. Gelukkig het was we me gelukt om weer is een nacht droog te blijven.
Ik stapte snel onder de douche en kleden mij daarna snel om.
Ik nam mijn tas met spullen naar beneden en zag dat mij vader al aan de ontbijt tafel zat.
We praten wat en kwam zo op het onderwerp wat mijn oom nou eigenlijk deed.
Hij deed iets met computersoftware en had net zijn eigen bedrijf verkocht en volgens mij vader deed hij nu weinig nuttigs behalve te veel geld uitgeven. De relatie tussen mijn vader en oom was niet altijd even goed geweest.
Tot ik een jaar of tien was sliep ik wel vaker bij mijn oom maar er was toen iets gebeurd tussen mijn vader en hem waardoor het contact er voor een aantal jaar niet is geweest. Gelukkig hebben ze dit vorig jaar uitgesproken en gaat nu alles weer oké tussen die twee.

Opeens hoor ik een auto de oprit op komen rijden met veel kabaal.
Jahoor roept mijn vader heeft hij weer zo’n aso bak gekocht. Het was inderdaad mijn oom die de oprit op kwam rijden met een dikke Porsche.
Er was altijd wel een strijd tussen mijn vader en oom wie het meeste verdiende dus dat was waarschijnlijk ook een van de reden zijn geweest dat ze een aantal jaar niet met elkaar spraken. We opende de deur en mijn oom stapte uit zijn auto.
Goedendag allemaal ik ben opzoek naar mijn kleine neefje die graag mee wil naar Duitsland zei hij grappig.
Nou zo klein is hij niet meer hoor antwoorden mijn vader. Mijn oom bevestigde dat ik wel wat gegroeid was sinds de laatste keer dat wel elkaar hadden gezien. We liepen met zijn drieën naar binnen en gingen aan de keukentafel zitten om nog even wat te drinken.
Mijn moeder kwam ook binnenlopen. Zo Frank had je niet een grote aso-bak kunnen uitzoeken vroeg ze aan mijn oom.
Dag schoonzus antwoorden mijn oom ook leuk om jou weer is te zien. De relatie tussen mijn moeder en oom is eigenlijk nooit goed geweest.
Ze kon de strijd tussen mijn vader en oom niet echt waarderen en ook de luchtige houding wat betreft werk en verantwoordelijkheden stonden haar ook altijd tegen. Wat er allemaal precies gebeurd was in het verleden weet ik niet maar wel dat ze elkaar toleren maar meer ook niet.

Nadat mijn oom zijn tweede kopje koffie op had was het tijd om te vertrekken. Ik bracht mijn spullen naar de auto en legde deze op de achterbank aangezien deze auto eigenlijk niet echt geschikt was op grote tassen mee te vervoeren.
Ik zei mijn ouders gedag en liep samen met mijn oom richting de auto. Toen riep mijn moeder mij nog even na dat ik het ene ding niet moest vergeten te vertellen tegen oom Frank.
Ik keek even boos richting mijn moeder en zei dat het niks was tegen mijn oom. Hij liet het gelukkig ook gaan en we stapte in de auto.
In de auto keek ik mijn ogen uit, ik had zelf nog nooit in een Porsche gezeten en deze zat vol met toeters en bellen.
We praten verder over hoe het met mij ging wat ik deed voor opleiding en hoe het daarmee ging en hoe het tegenwoordig was om als puber te leven met alle social media apps.Ik verteld dat ik daar weinig mee had en ik eigenlijk alleen maar dingen bekeek en zelf weinig tot niks plaatste.
Heel verstandig zei mijn oom zo kunnen er ook geen verkeerde dingen op het internet komen, want je weet als het eenmaal op het internet staat gaat het er nooit meer af.

Heeft je vader eigenlijk nog wat verteld over mijn nieuwe huis? Euh nee eigenlijk niet behalve dat hij in Duitsland staat.
Dan wordt dat nog een leuke verrassing voor jou zei mijn oom met een grote glimlach.
We reden inmiddels al een stuk in Duitsland en merkte dat mijn oom toch stiekem nog best een klein kind was die het maar al te leuk vond om hard te rijden. De prognose voor de aankomsttijd werd namelijk steeds eerder aangezien we ver boven de 130km per uur reden.
We hadden inmiddels drie uur gereden en het werd tijd voor een pitstop. Voor zowel de auto als ons zelf.
Mijn oom gooide de tank van de auto weer vol en we liepen het restaurant binnen.
We besteld allebei een broodje en wat drinken. We besloten het broodje maar snel even hierop te eten en het drinken voor onderweg te bewaren. We liepen weer naar de uitgang tot dat mijn oom zijn drinken aan mij gaf en even richting de toiletten ging.
Zou ik ook gaan of zou ik het nog wel vol kunnen houden bedacht ik bij mijzelf.
Ik besloot te wachten op mijn oom en dan misschien te gaan. Mijn oom kwam weer teruglopen en pakte beide flesjes uit mijn handen.
Ga jij nu ook nog even, ik wil namelijk niet hetzelfde als de vorige keer zei hij met een knipoog.
Een beetje verbaasd over deze opmerking liep ik richting de toiletten. De vorige keer kon ik mij eigenlijk niet goed meer herinneren.
Dit zou dan ook alweer iets van zes jaar geleden moeten zijn geweest. Nadat ik terugkwam van het toilet liepen we weer richting de auto.
Weet je het niet meer vroeg mijn oom. Die keer dat je bij mij in de auto in broek had geplast?
Ik kreeg een rood hoofd en kon het mij eigenlijk niet goed meer herinneren.
Je zei dat je niet naar de wc hoefde en toen we een half uurtje onderweg waren had je toch een natte broek.
Ik werd stil van deze ongemakkelijke situatie. Mijn oom merkte het en gaf een klopje op mijn been.
Geef niks jongen je was toen negen en dan gebeuren dat soort dingen nog wel eens.
Mijn oom begon te vertellen dat hij het een goed idee vond om zondag te gaan skiën.
Dat heb je morgen nog de hele dag om het huis een beetje te verkennen en een duik in het zwembad te kunnen nemen.

Zwembad? Daar had mijn vader helemaal niks over verteld. Hahahaha lachte mijn oom is hij weer te jaloers om dat soort dingen te vertellen.
Mijn oom wees naar zijn telefoon en vertelde mij hoe ik de foto’s van zijn huis naar voren kon halen.
Ik bekeek alle foto’s aandachtig. Wat een mooi huis en met zoveel kamer en wat een groot zwembad er zat zelf een bubbelbad bij.
Op de navigatie zag ik dat we nog een half uurtje moesten rijden voor dat we er zouden zijn.
We sloegen opeens een afrit af die niet stond aangegeven op de navigatie. Nog even wat boodschappen doen zei mijn oom.
We reden een grote parkeerplaats op naar een nog grotere supermarkt.
Eenmaal in de supermarkt keek ik mijn ogen uit wat veel spullen kon je hier kopen.
We kochten wat snacks en drinken voor vanavond en ging toen in de rij staan bij de kassa. We stonden in het gangpad waar ook de luiers stonden. Ik probeerde er vooral niet naar te kijken maar deed dit toch. Zoek je nog even een pak uit voor jezelf vroeg mijn oom.
Ik kreeg een enorm rood hoofd, moet ik nu hier midden in de supermarkt over mijn bedplassen beginnen.

Gelukkig ging de telefoon van mijn oom, hij werd gebeld over zijn werk. Ondertussen ging er een extra kassa open waardoor we snel konden doorlopen. Na het telefoongesprek kwam mijn oom er gelukkig niet op terug. Het laatste stukje van de autorit was zo voorbij.
We reden een grote oprit op en daar stond het huis wat ik eerder op de foto’s had gezien.
Mijn oom opende de garage met een afstandsbediening die in de auto lag en we reden zo de garage binnen.
We pakte alle spullen uit de auto en liepen naar boven. Ik kreeg een korte rondleiding in het huis waar we snel mijn spullen op de logeerkamer neerlegde en ik daarna in de woonkamer op de bank neerplofte. Kijk maar even wat op Netflix dan zal ik even snel een maaltijd in elkaar draaien. Na een half uurtje stond er een bord macaroni op mij te wachten. We aten dit lekker op en praten nog wat verder over verschillende dingen.
Na het eten liet mijn oom zijn thuis bioscoop zien. Het was een mooie ruimte met een groot scherm en een soort bed/bank constructie.
Een ideale plek om lekker te ontspannen en te gamen. Mijn oom haalde de XBOX-controllers tevoorschijn en we speelde een flink aantal potjes FIFA. Tussendoor had mijn oom verschillende soorten frisdrank tevoorschijn gehaald en wat nootjes.
De regel om na zeven uur niet zoveel meer te drinken kwam weinig van te recht na alle soorten frisdrank.
Inmiddels was het al tien uur geweest en vond mijn oom dat het wel is tijd werd om naar bed te gaan.
We hadden de hele week nog om te gamen en andere leuk dingen te doen. We liepen samen naar boven en ik twijfelde of ik nu over het bedplassen moest beginnen. Maar durfde het toch niet aan om er over te beginnen.
Mijn oom wenste mij een prettige nachtrust en ik liep mijn eigen slaapkamer in. Ik kleden mij om en poetste nog even mijn tanden op de badkamer die bij mijn slaapkamer hoorde. Uit mijn tas haalde ik nog even het rubber zeiltje van mijn moeder en legde deze onder de matrashoes.
Ik ging in bed liggen en lag na te denken over hoe ik ervoor kon zorgen dat ik niet in bed zou plassen.
Het enige wat ik mij kon bedenken was dat ik een alarm op mijn telefoon kon zetten die over drie uur af zou gaan zodat ik dan naar het toilet kon gaan. Ik ging weer liggen en viel eigenlijk vrij snel in slaap....
 

suprima

Superlid
Nou Someoene het vervolg is goed geschreven maar het aankomende vervolg klinkt nu al onheilspellend zou hij het droog houden !!!!!!!!!
 

Someone

Gewaardeerd Lid
Deel 3

In de verte hoor ik mijn telefoon afgaan, maar dan opeens hoor ik de stem van mijn oom. “Daan wakker worden”.
Half suf open ik mijn ogen en zie ik mijn oom naast mijn bed staan.
“Waarom heb je je alarm op je telefoon om 1 uur ‘s nachts staan en word je er vervolgens niet eens wakker van?”
(Hoe ga ik mij hier nu weer uit redden. Er is geen andere oplossing dan eerlijk te zijn tegen mijn oom.)
Stotterend begin ik te vertellen dat ik nog iets moet zeggen. “Ik ik ik plas.....” nog steeds in bed vult mijn oom aan.
Verbaast kijk ik mijn oom aan, hoe kan hij dat nou weten. Je vader belde van de week biechtte mijn oom op.
Hij vertelde dat het de laatste maand weer een paar keer raak was. Dat ik mij erop kon voorbereiden dat het misschien fout zou gaan.
Vol verbazing zit ik mijn oom aan te kijken, maar als je het dan wist waarom heb je er niks van gezegd?
Jij hebt er anders ook niks over gezegd was zijn reactie. Ik kon hem daar ook geen ongelijk in geven.
Maar is de oplossing om elke nacht om de drie uur een wekker te zetten zodat je nog een keer naar de wc kan gaan vraagt mijn oom.
Ik haal mijn schouders op en weet eigenlijk geen andere oplossing. Luiers mogen niet van mama en helemaal niks drinken is geen optie.

Mijn oom loopt naar een van de kledingkasten en trekt deze open en gooit van een afstandje allemaal verschillende soorten pakken luiers op mijn bed.
Je moeder is er nu niet en ik denk dat het een leuke week wordt als jij gewoon ‘s avonds slaapt in plaats van om de drie uur naar het toilet te gaan.
Dus kies er maar een uit en dan zal ik die even omdoen net zoals we dat vroeger ook deden.
Totaal verrast door de hoeveelheid luiers en de ruime keuze kost het wel event tijd om er een te kiezen.
Mijn oom heeft allemaal kleurrijke luiers gekocht met veel verschillende motieven. Ik kies uiteindelijk de luier met de leger camouflage motief alleen dan in een blauwe kleur.
Dit vond ik toch de meeste stoere luier van allemaal.

Doe je T-shirt en boxershort maar even uit wordt mij opgedragen en mijn oom komt aanlopen met wat talkpoeder en een romper.
Ik geef hem de luier die ik uit het pak had gehaald en ga rustig liggen en laat mijn oom zijn gang gaan.
Binnen de kortste keren ben ik weer geluierd en ruik ik weer naar luiers en talkpoeder. Wat is dat toch een heerlijke geuren combinatie.
Ik doe zelf nog even de romper aan en mijn oom maakt hem onderaan bij mijn luier nog even vast. Zo dat is toch een beter oplossing dan maar elke keer drie uur slapen?
Ik kan alleen maar instemmend knikken. Zullen we afspreken dat jij zelf niet aan je luier zit dan kan je moeder ook niet boos op jou zijn en dan geef je mij maar de schuld dat het van mij moest. Ik ga weer recht in bed liggen ondertussen ruimt mijn oom alle pakken luiers weer op in de kast. Voor dat hij de slaapkamer uit loopt wenst hij mij nog een goede nachtrust. Ik val daarna vrij snel in slaap. Het zal vast door de luier komen die mij een fijn gevoel geeft.

Wakker worden Daantje ik hoorde de stem die ik wel kende maar toen ik mijn ogen opendeed herkende ik het gezicht wat erbij hoorde niet. Ken je me niet meer?
Het is natuurlijk ook wel weer een aantal jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien. Opeens zie ik het, het is Susan de vriendin van mijn oom.
Ze zijn al iets van vijftien jaar samen maar wonen nog steeds in hun eigen huis. Ze hebben allebei een druk werkend leven en vinden het prima om niet samen te wonen.
Zo mijn kleine neefje is wel wat groter geworden vergeleken met de vorige keer, maar ik zie dat de outfit is meegegroeid als ze de dekens van mij aftrekt.
Kom je lekker mee ontbijten vraagt ze. Je oom heeft allemaal lekkere dingen klaar gemaakt voor het ontbijt.
Ik sta op en merk dat de luier zijn werk heeft gedaan vannacht. Doordat de luier wat dikker is geworden moet ik even mijn evenwicht vinden.
Tante Susan gooit mijn pyjamabroek richting mij zodat ik deze aan kan doen. Dan valt die luierkont misschien wat minder op zegt ze lachend.
Ik trek mijn pyjamabroek aan maar deze kan maar net over de luier heen. Waggelend loop ik achter mijn tante aan naar beneden.

In de keuken aangekomen zie ik dat mijn oom de hele keukentafel al heeft gedekt. Mijn oom verwelkomt mij en vraagt of ik lekker heb geslapen.
Ik knik bevestigend en ga aan tafel zitten. Er staan allemaal lekker dingen van croissantjes tot zoete broodjes en lekkere versgeperste sinaasappelsap.
We bespreken tijdens het ontbijt wat we de rest van de dag kunnen gaan doen. Mijn oom stelt voor om eerst een duik in het zwembad te nemen en daarna nog wat te gamen. Hij heeft voor vanavond nog een leuke verrassing, maar hij wil nog niet zeggen wat.

Als ik klaar ben met eten vraagt mij oom of ik nog misschien zin heb in wat vers fruit. Dit had hij nog in de koelkast gezet en kon ik zelf pakken als ik dat wilde.
Ik liep naar de koelkast toe en hoorde van achter het commentaar “Er is ook echt helemaal niks veranderd” Ik draaide mij om en kijk met een vraagde blik mijn oom aan.
Je bent doorgelekt, heb je soms nog weer extra in je luier geplast vraagt hij?
Ik begin te blossen want dit is inderdaad zo ik had tijdens het ontbijt nog een klein plasje laten lopen wat blijkbaar net te veel was.
Mijn oom begint over vroeger dat ik toen wel vaker doorlekte en dat ze mij op een gegeven moment maar eerst een schone luier gaven voor dat we gingen ontbijten.
Dit om het doorlekken te voorkomen. Mijn tante stelde lacherige voor omdat misschien maar weer te doen.
Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik erop moest zeggen aan de ene kant vond ik de luier heel prettig maar aan de andere kan voelde ik toch een soort van schaamte.
Mijn oom reageerde heel rustig met dat we de rest van de week het wel gingen zien of dat nodig was.

Ondanks dat ik een beetje was doorgelekt kon ik toch nog zittend het fruit opeten. Nadat ik klaar was ging mijn oom de tafel afdekken en liep tante Susan even mee naar boven om mijn luier af te doen. Ik stapte onder de douche en waste mij weer lekker schoon.
Na het douchen ging ik opzoek naar mijn zwembroek die ergens in mijn tas zat zodat ik lekker kon gaan zwemmen.
Eenmaal gevonden en aangetrokken liep ik alleen in mijn zwembroek door het huis opzoek naar het zwembad.
Ondertussen kwam ik mijn oom tegen die mij de goede richting nog even op wees en vertelde dat hij ook zo kwam.

Na een paar uur in het zwembad en de jacuzzi te hebben gezeten was het tijd voor de lunch. Tijdens het eten van ons broodje vertelde mijn oom dat we vanavond na het eten naar een muziekevenement hier in de buurt gingen. We zouden er dan lopend naar toe gaan omdat parkeren daar verre van ideaal was en mijn oom dan ook geen biertje kon drinken.

Het evenement was in een tent en deels buiten dus warm aankleden was wel verstandig. Gelukkig had ik mijn skibroek mee voor als we zouden gaan skiën maar die kwam dus al eerder van pas. Dit zou een goede test zijn aangezien ik hem pas vorige week in de aanbieding had gekocht.

De rest van de middag gamede we wat en lieten aan het eind van de middag pizza komen. Om zes uur vertrokken we richting het evenement.
Het was inmiddels al wat kouder geworden nadat het weer wat gesneeuwd had en nu helder aan het worden was.
We liepen er ongeveer veertig minuten over om bij het evenemententerrein aan te komen.
Ik had samen met mijn oom een gezellige avond, hij gaf mij zelfs nog een paar biertjes aan het eind. Rond kwart over negen was het tijd om weer richting huis te gaan.
We liepen de tent uit en merkte dat het flink kouder was geworden en ik zelf dat mijn skibroek toch niet de beste aanschaf was geweest.

Na vijfentwintig minuten wandelen begon ik te merken dat de kou invloed had op mijn blaas. Vooral de koude wind die dwars door mijn skibroek heen ging zorgde ervoor dat ik grote aandrang kreeg om te plassen. Maar om hier nu ergens te kunnen plassen was ook niet echt een optie.
Het vroor zo’n negen graden en de gevoelstemperatuur was nog velen malen lager. Ik moest het nu echt zien op te houden voor het laatste stuk wat we nog moesten lopen.
Dit was door een park waar ook geen enkele toilleten aanwezig waren. Gelukkig liep mijn oom flink door en zou ik misschien het huis wel gewoon droog bereiken.
In de verte zag ik het huis van mijn oom al. Dit moest goed komen dacht ik, tot ik onderuitging over een stuk gladde sneeuw en hard op mijn buik terecht kwam.
Ik voelde hoe ik het niet meer tegen kon houden en mijn skibroek helemaal vol liep.

Ik bleef in de sneeuw zitten met tranen in mijn ogen. Gaat het vroeg mijn oom, heb je je misschien bezeerd?
Nee dat niet echt maar ik heb nu wel een ongelukje gehad, zei ik met een zielig stem.
Mijn oom hielp mij overeind en stelde mij gerust dat we al bijna thuis waren en dat het allemaal niet het ergste van de wereld was.

Toen wij bij de voordeur aankwamen deed mijn tante de deur al open. Alles goed vroeg ze. Ze had ons aan zien komen lopen en zag dat ik wat moeilijk liep.
Daan is onderuitgegaan in de sneeuw antwoorden mijn oom. Dat is niet zo handig als je nodig naar de wc moet, vulde hij aan.
Mijn tante begreep wat er gebeurd was en stelde voor om even de bijkeuken in te lopen en daar even alle natte spullen uit te doen.
Mijn tante hielp mij mee om alles uit te krijgen waarna ik met alleen nog mijn trui aan naar mijn badkamer ging.
Ik nam een lekker warme douche en toen ik daar mee klaar was en weer mijn slaapkamer in liep zat mijn tante daar al op bed op mij te wachten.
Zullen we maar gelijk je luier en pyjama aan doen stelde ze voor. Ik stemde in en ging op bed liggen. Heel vakkundig werd mijn luier weer omgedaan.
Ondertussen kwam mijn oom binnen lopen en vroeg of ik maar één skibroek had meegenomen aangezien die momenteel in de was lag en niet schoon zou zijn als we morgen richting de bergen zouden gaan.

wordt vervolgt....
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk verhaal en leuke details ... Ik plaste op m'n 16e ook nog in bed maar luiers in legercamouflage heb ik (helaas) nooit gehad!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Marcy De leuke herinneringen van het ABDL weekend 22 Kalender 3
DLY85 Warme winterse herinneringen Pub 1
John Herinneringen en Verhalen H 12
WhaleKing Wintersport herinneringen Polls (T) 1
Bovenaan