Herinneringen

Someone

Gewaardeerd Lid
Deel 4

Loop anders even mee naar zolder stelde mijn oom voor, daar heb ik nog wel wat oude skikleding liggen.
We gingen samen door wat dozen en rekken skikleding heen waarbij de meeste kleding te klein was of juist weer veel te groot.
Het enige wat ik waarschijnlijk wel zou passen was een compleet skipak.
Mijn oom stelde voor om mijn pyjama even uit te doen en dan het pak aan te trekken. Ik ritste het pak open en stapte er vrij makkelijk in.
Mijn oom hielp mij nog even met de mouwen maar concludeerde al snel dat het mij goed paste en dat terwijl ik mijn nachtluier al aan had.

Ik had van mijzelf weinig bil maar dit werd nu goed door de luier opgevuld. Kijk anders even in die spiegel daar stelde mijn oom voor.
Ik bekeek mijzelf in de spiegel en dit zag er niet eens verkeerd uit.
Als je het niet zou weten dat ik zo weinig bil had van mijzelf was het niet opgevallen dat ik nog een luier onder het skipak droeg.
Mijn oom stelde voor dat het misschien morgen ook wel handig zou zijn als ik een luier zou dragen aangezien er niet zoveel toiletten zijn op de pistes en een ongelukje een dagje skiën goed kon verpesten.

Ik dacht erover na en vroeg mijn oom of ik het wel zouden redden met een luier de hele dag skiën. Mijn oom had hier wel een oplossing voor.
Hij wist wel een plek waar ik een schone luier aan kon doen tijdens het skiën.
Ik ontdeed mijzelf weer van het skipak en nam het mee naar mijn slaapkamer waar mijn oom al een koffer had neergezet waar ik dan de spullen in kon doen die we morgen mee moesten nemen voor het skiën.
Samen met mij oom pakte ik de koffer in en nam ook nog wat extra luiers mee zodat ik ze ook overdag een luier zou kunnen dragen.
Na het inpakken was het tijd om te gaan slapen en nadat ik vijf minuten in bed lag was ik al vertrokken.

Om half 7 stond mijn oom naast mij bed op mijn wakker te maken. Gelukkig was het mij weer is gelukt om droog te blijven.
Mijn oom maakte mijn luier los en ik ging even snel douche.
Na het douchen trok ik wat makkelijke kleding aan en nam mijn koffer mee naar beneden waar ik deze naast de deur zetten.
In de keuken at ik samen met mijn oom snel nog even wat ontbijt en nadat we mijn tante gedag hadden gezet vertrokken we richting de bergen.

Na twee en half uur rijden kwam we aan in het skidorpje. Mijn oom had hier een appartement wat hij gebruikte als ze in dit gebied gingen skiën.
We parkeerde de auto en brachten onze koffers naar het appartement.
Ik pakte de benodigde kleding uit mijn koffer en liep samen met mijn spullen naar de slaapkamer van mijn oom.
Hier moest ik mijn broek uit doen en op bed gaan liggen zodat mijn oom mij mijn luier kon omdoen.
Na het omdoen van de luier hielp mijn oom mij in mijn skipak en vertrokken we naar de berging waar de skispullen klaar zouden staan.
Mijn oom had geregeld dat er ook een setje ski’s voor mij klaar zouden staan.

Vanuit de berging was het vijf minuten lopen naar de skilift die ons naar de top van de eerste berg zou brengen.
Ik genoot van het mooie uitzicht en merkte ondanks de koude wind dat ik door het skipak hier weinig tot geen last van had.
Na nog twee liften omhoog te hebben gepakt was het tijd voor onze eerste afdaling van de dag.
Ondanks dat het al best druk was genoot ik met volle teugen van het skiën.

Toen we voor de tweede keer in de rij stonden bij de skilift merkte in dat ik moest plassen. Ondanks dat we bijna aan de beurt waren liet ik het langzaam lopen.
Voor ik klaar was waren we al aan de beurt en moesten we gaan zitten in de stoeltjeslift.
Ik merkt dat de luier al goed zijn werk aan het doen was om alle urine op te nemen. Het kussentje waar ik nu op zat was dikker dan de vorige ritjes in de skilift.
Boven aangekomen stelde mijn oom voor om halverwege de piste een andere route te nemen zodat we bij een restaurant zouden uitkomen en hier wat te eten.
Hier zou ik ook een schone luier kunnen aan doen als dat nodig was.
Mijn oom keek mij een beetje vragend aan en met een beetje rood op de wanden knikte ik dat een schone luier wel nodig was.

Na een kwartiertje kwamen we aan bij het restaurant. Het was er gelukkig niet superdruk en konden snel een plekje aan een tafel vinden.
We bestelde onze lunchen en die werd niet heel veel later geserveerd. Nadat mijn oom zijn lunch al op had en ik nog bezig was liep hij even naar de bar.
Toen hij terugkwam had hij een sleutel bij zich. Hier meneer een sleutel voor het verschoonstation, zei hij.
Ik pakte de sleutel aan en nadat ik mijn lunch op had wees mijn oom waar ik moest wezen en dat ik voor deze ene keer mijn eigen luier mocht verschonen.

Met de rugzak met de luier erin liep ik door de menigte voorbij de rijen voor het toilet. Daar had ik gelukkig nu geen last van.
Ik maakte de deur open met de sleutel en zag dat ik in een soort van invalide toilet was gekomen.
Er was een toilet aanwezig maar ook een grote tafel met daarnaast een stoel. Op de tafel lagen ook nog een verpakking met billendoekjes klaar.
Blijkbaar werden hier wel vaker luiers verschoont. Ik deed mijn skischoenen en skipak uit en ging op de verschoontafel liggen.
Ik ontdeed mijzelf van de vieze luier en maakt mijzelf nog even schoon met wat billendoekjes waarna ik weer een schone luier aan deed.
Hierna kleden ik mij weer aan en bij het verlaten van de ruimte wilde ik de vieze luier in de aanwezig vuilnisbak gooien.
Ik opende de bak en zag tot mijn verbazing dat deze redelijk gevuld was met luiers en niet alleen met babyluiers.

Eenmaal terug bij mijn oom aan tafel dronken we nog wat en toen stelde mijn oom voor om weer terug de piste op te gaan.
Eerst moesten we alleen nog wel even de sleutel terugbrengen zei hij. We liepen samen richting een kleine bar achterin het restaurant waar een blonde dame druk bezig was.
Hi Sanne hier heb je de sleutel weer zei mijn oom. Is alles gelukt vroeg ze aan mijn oom?
Ja hoor zei mijn oom alles weer fris en fruitig. Sanne keek mij aan en vroeg ook aan mij of ik weer lekker een schone broek had.
Met een rood gezicht knikte ik instemmend. Je hoeft je niet te schamen hoor, je bent echt niet de enige die hier rondloopt met een luier om, zei Sanne.
 

Someone

Gewaardeerd Lid
Deel 5

Nadat mijn oom nog wat verder had gekletst met Sanne vertrokken we weer richting de piste. We namen nog twee keer de afdaling waarna we in de après-ski bar belanden.
We dronken hier nog wat en ik kreeg zelf nog een aantal biertjes van mijn oom. Tegen een uur of zes was het tijd om weer richting het appartement te gaan.
Inmiddels was mijn luier niet echt droog meer door de hoeveelheid drinken in de bar en zeker de biertjes sloegen hard aan op mijn blaas.

Terug in het appartement ontdeed ik mijzelf van de skikleding en deed mijn oom nog even mijn luier af voordat ik onder de douche stapte.
Terwijl ik onder de douche stond maakt mijn oom een lekker pasta klaar. Na het douchen deed ik mijzelf alvast mijn pyjama aan en plofte ik neer op de bank voor de televisie. Mijn oom kwam aanlopen met twee borden eten en we aten samen gezellig op de bank ons eten op.

Tijdens het eten bracht mijn oom het gesprek nog even op vanmiddag over dat hij misschien een beetje te open was geweest tegen Sanne.
Hij vroeg of ik dit eigenlijk een probleem vond?
Hij vertelde dat hij Sanne al kende sinds de eerste keer dat hij in dit skigebied was gekomen en dat ze ook een appartement hier in de buurt had.
Ik gaf aan dat ik het niet zo’n probleem vond en dat ik niet verwachten dat Sanne het aan iedereen zou vertellen.
Dit kon mijn oom mij ook bevestigen dat ze hier zeker discreet mee om zou gaan.
Er zijn veel mensen die de verschoon ruimte in haar restaurant gebruiken maar wie dit zijn heeft ze mij nog nooit verteld.
Dit terwijl ik wel een van haar beste vrienden ben. Volgens mij vindt ze het stiekem wel leuk als ze weet dat mensen een luier dragen voegde mijn oom er nog aan toe.

We keken samen nog een film en om tien uur was het tijd om te gaan slapen aangezien morgen de laatste dag skiën zou zijn en deze tijd niet verloren wilde laten gaan door uit te slapen. Ik ging nog even naar het toilet en ging daarna klaarliggen op bed om weer een luier om te krijgen.
Mijn oom kleden zichzelf ook even om en kwam mij daarna mijn luier om doen. Hij wenste mij een goede nachtrust en ik viel niet veel later in slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door mijn oom voor het ontbijt. Hij had wat lekkere broodjes gehaald bij de bakker en de tafel netje gedekt.
Tijdens het ontbijt stelde mijn oom voor dat hij na het ontbijt alvast de meeste spullen weer in zou pakken in de koffers en dat ik dan nog even kon douche als dit nodig was.
Ik stemde in dat ik wel wilde douche want ik had tijdens het ontbijt mijn ongebruikte luier toch een beetje gebruikt. Het laten lopen van de urine in de luier zorgde voor een ontspannen gevoel waar ik steeds meer behoefte aan leek te hebben.

Na het ontbijt hielp ik mijn oom nog even met het afruimen van de tafel, waarna hij mij ontdeed van mijn nachtluier.
Ik nam nog even een heerlijk warme douche en dacht na dat dit alweer de laatste dag op de piste zou zijn.
Ik droomde nog een beetje weg onder de douche tot mijn oom de badkamer in riep dat het nu wel lang genoeg was geweest en dat hij vandaag nog de piste op wilde.

Snel kwam ik onder de douche vandaan en droogde mijzelf af. Mijn oom had alle luier spullen al in zijn slaapkamer verzameld en ik mocht daarom ook even op zijn bed komen liggen om mijn luier om te krijgen. Ik ging liggen en mijn oom wilde mijn luier om doen maar zag dat ik mijzelf nog niet helemaal goed had afgedroogd.
Hij pakte een handdoek en zorgde dat ook mijn liezen goed droog waren. Hij pakte de talkpoeder en smeerde dit goed uit waarna hij mijn luier sloot.

Ik mocht rechtovereind gaan zitten zodat hij mijn romper aan kon doen. Nadat ik deze over mijn hoofd had gekregen en ik mijn armen erin had zitten mocht ik weer gaan liggen zodat hij hem kon sluiten in het kruis. Opeens hoorde ik een geluid wat ik niet kende. Het bleek de bel van de voordeur te zijn.
Mijn oom stopte met wat hij aan het doen was en liep naar de deur. Ik hoorde op de gang dat hij de persoon aan de deur naar binnen liet en dat ze samen naar de woonkamer van het appartement liepen. Ik wachten in spanning af wie de persoon was die binnen was gekomen.

Ik was inmiddels maar opgestaan van het bed en had zelf mijn romper maar gesloten en stond daar te wachten op wat er zou komen.
Ik kon niet veel anders doen dan wachten aangezien de rest van mijn kleding in mijn slaapkamer aan de andere kant van de woonkamer lagen.
Opeens wordt de slaapkamerdeur geopend en zie ik mijn oom samen met een vrouw naar binnen komen. Het is Sanne die achter mijn oom aan loopt.

Ze hebben het over een boek en mijn oom kijkt of hij misschien de kast op de slaapkamer staat. Ik sta daar nog steeds te wachten en weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu het beste kan doen. Opeens merkt Sanne mij op en begroet mij hartelijk. Ze komt op mij af lopen en geeft mij een knuffel en wrijft ondertussen over mijn geluierde billen heen.
Wat zien ze er zo toch schattig uit met een luier aan zegt ze. Eigenlijk mist hij alleen zijn speen en knuffelbeer nog om het plaatje helemaal compleet te maken vult ze aan.

Hoho rustig aan Sanne zijn je eierstokken weer aan het rammelen? Dat die jongen een luier draagt betekend niet dat jij hem figuurlijk mag omkleden tot een kleuter.
Misschien vindt hij dat wel heel leuk om gezellig bij tante Sanne te worden vertroeteld al kleine kleuter stelt Sanne. Misschien moet je het hem dan eerst vragen of hij dat wel leuk zou vinden zegt mijn oom.

Sanne kijkt mij vragend aan en ik krijg een enorm rood hoofd. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. De gedachte om lekker vertroeteld te worden als kleuter lijken mij niet eens zo slecht. Om maar onder deze ongemakkelijk situatie uit te komen. Vraag ik mij hard op af of er wel zulke grote spenen bestaan.

Vast wel zegt Sanne, anders kom tijdens de lunch mij maar even halen voor een schone luier dan zal ik je wel even verschonen en laten voelen hoe het is om even weer een kleine kleuter te zijn. Mijn oom onderbreekt het gesprek en spoort mij aan om mijn skikleding aan te gaan doen. Ik krijg van Sanne nog een bemoedigend klopje op mijn luier en verlaat dan de slaapkamer.

In mijn eigen slaapkamer moet ik even bijkomen van wat er net gezegd is. Hoe zou het zijn om weer als kleuter behandeld te worden. Ik trek snel mijn skikleding aan en hoor op de gang dat Sanne weer vertrekt, ze roept nog "Daan tot vanmiddag!".

Dan kom mijn oom mijn slaapkamer weer binnen en zegt dat ik mij niet gek hoef laten te maken door Sanne. Dat ik vooral niks hoef te doen wat ik zelf niet wil.
Hij geeft aan dat Sanne nog wel is een beetje kan doorslaan maar dat ze altijd het best met iedereen voor heeft.
Hierna vertrekken we weer richting de piste.
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Incredible story I really love it so far and can’t wait to see what’s coming next I personally hope that this story stays more on the dl side of things because that what I personally enjoy reading more but can’t wait to see where you’re going to go with this story
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Marcy De leuke herinneringen van het ABDL weekend 22 Kalender 3
DLY85 Warme winterse herinneringen Pub 1
John Herinneringen en Verhalen H 12
WhaleKing Wintersport herinneringen Polls (T) 1
Bovenaan