het ontbijt

wat vind jij van dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
Deel 1 van HET ONTBIJT

Dit verhaal gaat over Linda een spontane meid die in de 3de klas van havo zit.
Het was 13 juli s`ochtends vroeg bijna niemand was wakker.
na een klein poosje kwam de zon op en werd het alweer wat drukker op de wereld want alle kinderen moesten gewoon naar school en moesten opstaan. maar in een dorpje genaamd Grolloo was de stroom uitgevallen waardoor de wekker van Linda uitgevallen was.
Nina de moeder van Linda riep Linda omdat ze moest op schieten omdat ze al zo laat was.
ze schoot uit haar bed en sprong de douche in en nam een lekkere douche waardoor ze de tijd vergat.
ze was al laat en haar vriendinnen zouden al weg zijn als ze met hun wilde fietsen.
ze besloot om haar ontbijt dit keer over te slaan maar ze wist niet dat deze beslissing een grote invloed had op haar leven.
ze fietste naar school en werd al duizelig door haar lege maag ze zou zo snel mogelijk iets willen eten.
eenmaal op school ging ze naar haar kluisje en moest gelijk door naar het lokaal, op de trap ging de bel en van overal kwamen leerlingen vandaan.

voor Linda was het te druk en ze begon te schommelen het werd zwart voor haar ogen en viel om op de trap en kwam met een klap neer op de trap alle leerlingen waren verschrikt omdat Linda de redelijk populaire meid nu op de grond lag met haar ogen gesloten en net een flinke klap had gemaakt met haar hoofd, maar binnen een minuut was er een conciërge die 112 al gebeld had.
Linda lag nog steeds onbewogen op de grond toen de ambulance arriveerde, en die zag dat het goed mis was en nam haar mee naar het ziekenhuis waar Linda gelijk behandeld werd. er werd een diagnose gesteld en het bleek zwaar hersen letsel te zijn en dat als het later gemeld was linda wel is van het leven beroofd zou kunnen zijn geweest.
Linda die na een half uur in het ziekenhuis weer beetje bij beetje bij kwam had geen idee waar ze was totdat er een zuster aankwam die ze al vaak had gezien omdat ze wel vaker in het ziekenhuis was geweest.

haar moeder kwam de zelfde dag nog op bezoek en vroeg wat er gebeurd was. Linda wist van niks maar de dokter had het uitgelegd
en zei dat het zou kunnen komen door een lege maag en vroeg aan de moeder of Linda wel wat had gegeten vanochtend.
nee zei Nina ze had niet gegeten omdat ze haar verslapen had.
dit was dus de boosdoener zei de dokter

ze moest lang in het ziekenhuis blijven om te revalideren en heeft in die tijd niks voor school kunnen doen ze verveelde zich nog al omdat ze weinig bezoek mocht krijgen van vriendinnen. Maar na 8 dagen in het ziekenhuis mocht ze weer naar huis, waar ze verder mocht uitrusten. Het enige probleem was dat Nina een full time baan had, en de vader van Linda 2 jaar geleden omgekomen was bij een verkeersongeluk. Linda`s moeder was erg bezorgt omdat er nog goed tekenen te zien waren van het ongeluk bij Linda en dat ze nog niet naar school mocht was wel duidelijk. Nina had ook van de dokter mee gekregen dat er over dag altijd iemand Linda in de gaten hield en dat ze elke 3 uur s `Nachts wakker gemaakt moest worden voor de komende weken .

Nina kwam op het idee voor een babysitter en legde dit voorstel voor aan Linda. Die was er niet erg blij mee want ze was toch al veel te oud voor een babysitter. Maar Nina legde uit dat de babysitter of oppasser hoe Linda het liever noemde alleen maar toezicht zou houden. Omdat ze nog niet helemaal fit was. Zo gezegd zo gedaan de volgende dag kwam de babysitter in haar auto naar het huis toe in Grolloo om op Linda te passen, na een kopje koffie moest Nina naar haar werk en bleven Linda en de oppasser die Angeline heette.

Na een tijdje zei Angeline kom is hier Linda, ik moet je wat vertellen. ze haalde haar tas en ging op de bank zitten en Linda ging naast haar op de bank zitten. Angeline gaf de tas aan Linda en zei tegen linda “maak de tas maar open” tot Linda`s schrik zat er iets in wat niet alle daags was. Linda vroeg “wat heeft dit te beteken?” nou meissie zei Angeline dit is voor jou, ik ben jou babysitter en jij doet wat ik zeg de komende weken, en je houd je mond hier over tegen je moeder. Linda ging hier keihard op in “wie den k je wel niet dat je bent bitch en ze rende weg. Naar boven en draaide de deur op slot. Wat ze niet wist was dat Angeline een sleutel had van alle deuren in het huis, en voor Linda het wist stonden ze in de zelfde kamer oog in oog.

Angeline met een fles in haar hand wat gevuld was met water en liep naar Linda toen en greep haar vast. Linda kon niks tegen de sterke oppasser in brengen. De fles werd in haar mond gestopt en ze moest wel gaan slikken. Het water had een vreemde smaak en later bleek ook waarom. Ze werd op haar bed gelegt en ze kon zich niet meer bewegen en in een halve minuut sliep ze als een Baby. Angeline kwam naar haar toe en deed haar kleren uit en deed een volwassen dubbel incontinentie luier bij haar om, en plastick broekje er overheen met een slotje en daarover ging een roze romper,

Toen Linda wakker werd schrok ze van zichzelf en wou opstaan maar ze was nog te verslapt van wat bleek een verdovings middel te zijn geweest, toen ze weer op krachten kwam stond ze op en liep naar de deur en die zat op slot en ze probeerde de deur open te maken maar dat lukte niet, toen er opeens een stem zei “hallo meid wat zie jij er mooi uit. Ik zie dat je je luiertje al gebruikt hebt babytje van me” Linda wist niet wat ze hoorde, Het was de stem van Angeline en haar luier gebruikt? Ze keek naar beneden en jahoor ze had gelijk Linda raakte Voor zover mogelijk de luier aan hij was nat. Hoe heeft dit kunnen gebeuren dacht ze in haar zelf maar toen dacht ze van WAT IS DIT GEMEEN ik heb 1 keer een ontbijt vergeten en zie hoe ik er nu bij sta!

Ze liep langs haar raam en wie stond daar dan hij keek naar het raam van Linda, en zag haar duidelijk staan in haar romper met de gebruikte luier eronder. De jongen was erg geschrokken en fietste snel weg. De jongen was een klasgenoot van Linda waar ze stiekem een oogje op had, ze kon wel door het ijs zakken.
Dit was deel 1
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
goed begin !1 , je hebt wel een paar grote spaties erin zitten :p als je die weg haalt is het helemaal top

hoop dat snel het volgende deel komt

gr dl boy1222
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
dl boy1222 zei:
goed begin !1 , je hebt wel een paar grote spaties erin zitten :p als je die weg haalt is het helemaal top

hoop dat snel het volgende deel komt

gr dl boy1222
thanks mn spatiebalk spaced em nog al is heb veranderd,

gs13 zei:
!1 !1 !1...knap hoor....wanneer komt er een vervolg?
zo snel mogelijk als ik tijd heb dus dat kan maximaal 1 weekje duren
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
Deel 2

Linda ging op het bed zitten en dacht na hoe kan dit gebeurd zijn en hoe moet ik dit uitleggen aan Niels de jongen. Zal hij dit op school vertellen en wat zullen mijn klas genootjes er dan van denken?. Dit gebeurde onder toeziend oog van Angeline die zich helemaal blij voelde worden, ze kon wel zien aan Linda dat die jongen iets meer voor haar betekende dan een normaal persoon. Angeline was heel direct en vroeg aan Linda wie dat was. Linda antwoordde niet en Angeline ging er over door net zo lang totdat Linda begon te praten. Ze begon over dat hij bij haar in de klas zat en daarna vertelde zij dat ze hem erg knap vond en een oogje op hem had.

Angeline zag dit als het perfecte moment om Linda`s mobiel af te pakken en deed dat dan ook. Tot groot ongenoegen van Linda natuurlijk maar ze kon er niks tegen doen, en bij elke beweging werd ze herinnert aan de natte luier die verschrikkelijk kraakte. Angeline wist door de verhalen van Linda dat de jongen Niels heette en bedacht dat het een perfect idee zou zijn om hem hier heen te lokken en hem het zelfde te laten ondergaan als Linda. Angeline die Linda nog niet op de hoogte had gesteld van het feit dat Nina een hele week moest werken in het buitenland en dus niet thuis zou komen.

Met Linda`s mobiel in bezit ging ze opzoek naar het nummer van Niels die snel gevonden was omdat hij hoog stond bij de favorieten, ze stuurde “Ehh hee Niels… kun je even komen ik moet je plz wat uitleggen over zonet ik hoop dat je komt xxx Linda” Linda zag het en dacht bij haar zelf verrek zo zou ik het ook gezegd hebben… maar wat zou Angeline met Niels moeten? In haar gedachten spookten veel worst case scenario`s rond, maar dit zou ze nooit hebben verwacht. Een paar min later kwam er een berichtje terug ``sure Linda ik sta altijd voor je klaar dat weet je toch p.s. ik ben er in een paar minuutjes en ehh ik kan zo lang blijven als je wilt mijn ouders zijn een weekje weg dus home alone” toen Angeline dit las kon haar geluk niet op haar plannetje had een hele grote slagingskans nu.

Toen kwam Niels aan bij het huis van Linda en belde aan hij wist niet wie de vrouw was maar begroette haar toch vriendelijk. Hallo ik ben Niels zei hij, aangenaam kennis te maken Niels ik ben Angeline. Kom maar mee naar boven daar is Linda ook, kunnen jullie gezellig bij kletsen maar wacht even Niels bleef staan en Angeline haalde de zelfde fles waar Linda ook uithad gedronken en vulde hem met water en pilletjes en duwde het net zoals bij Linda in zijn mond, ook Niels kon er niks tegen in brengen ook al was hij nog zo gespierd hij verloor ook al snel zijn kracht en moest op de grond liggen en viel in slaap en met hem werd al snel het zelfde gedaan als met Linda, een Luier om plastick broekje met slotje er over en een groene romper.

Hij werd naar boven getild en bij Linda op de kamer neer gelegd en ze werden samen opgesloten. Linda vond dit schandalig wat ze deed maar lang om daar over na te denken kreeg ze niet want daar was de stem van Angeline alweer die zei “Linda jij gaat deze vakantie met je vriendje in de luiers en Niels zijn ouders gaan van niks weten neem dat maar van mij aan” meer werd er niet gezegd. Ze keek naar Niels en ze merkte dat hem best schattig stond zo`n luier en romper best wel geil eigenlijk dacht ze. Maar terwijl ze dat dacht kreeg ze krampen in haar onderbuik ze moest poepen “oh nee toch niet waar Niels bij is” dacht Linda die weer goed naar Niels keek en zag dat Niels zijn luier ook bevuilt had. Waarschijnlijk door dat water dacht ze. Maar de krampen werden zo hevig dat ze geen tijd had om na te denken over Niels haar grootste probleem was nu haarzelf.

Na een minuut werd het ondragelijk en ging het allemaal de luier in, Angeline die aan het genieten was via de verborgen camera zag alles gebeuren. Niels werd langzaam wakker en wist niet wat hem over kwam toen hij merkte dat hij een luier omhad en een romper en hij snoof zijn neus op ``WAT EEN STANK ZEG`` zei Niels en zag dat Linda rood werd en zei nou je bent lekker hygiënisch met je bezeikte luier. Niels schrok hiervan en zag dat hij inderdaad zijn luier bevuild had en zei tegen Linda WTF hoe komt dit? “Angeline” zei Linda “dat wijf deed pilletjes in ons water en zie ons nu we lijken wel baby`s” Niels kon hier wel om lachen want ze waren 2 kinderen uit de 3de klas met bevuilde luiers om en niet omdat ze incontinent zijn maar om een of andere bitch van een oppasser.
Maar 1 ding is zeker van Niels en Linda is ze nog lang niet af
EINDE Deel 2
 

gs13

is niet eerlijk!!:):)
Lijkt me spannend om zo een keer wakker te worden...hoe vernederend en anderzijds ....is het toch kicken--voor mij dan toch
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Jagen op mijn ontbijt Polls 12
mdb wat is je ontbijt Pub 9
Similar threads


Bovenaan