Hoe ik luiers ging draagen

Skyris

Trans-meisje. Stuur gerust een privébericht...
Hallo als je dit leest dit is mijn (eerste ) verhaal hoe ik luiers ging dragen het is waargebeurd .

Mijn nicht kwam logeren en is 4 dagen ouder dan mij maar zij plaste nog in haar bed hoewel we allebei 13 jaar waaren .(iedereen van de familie wist het want het was geen geheim).

Ik verheugde me er op dat mijn nicht (tesla )kwam, want we hadden een sterke band.

Uit eindelijk kwam ze er aan . Mijn moeder zei:heb je alles je luiers ,knufel en boeken...' ja 'zei tessa.

Even later zaten we op de bank met popcorn chips frisdrank enz.

Op een gegeven moment moesten we naar bed .......




Wordt vervolgt...
Laat weten wat je er van vond pls..
 

Skyris

Trans-meisje. Stuur gerust een privébericht...
DEEL 2.

En we gingen omkleden ik mij pyjama broek aan pyjama trui en onderbroek ..
Tessa luier pyjama broek en pyjama trui.


Toen we naar bed gingen sliep ik boven en tessa beneden (ik had een hoogslaper) en gingen met elkaar praten over van alles en nog wat.

Op een gegeven moment bedacht ik me of ik zou vraagen of ik tessa's luier om mocht , en ik dacht en dacht maar ,maar ik zei tegen mij zelf 'ik doe het gewoon,' en zo gezegt zo gedaan ik ging het gewoon vraagen

Tessa zei: ja hoor maar wel in de ochtend oke?' Oke zei ik ..

Later vroeg ik dingen over luiers ,hoe ze het vond en hoe het voelde om er in te plassen ..

Ze zei later : misschien als ik droog ben kan jij er in plassen.. ik was verlegen ik zei : misschien wel ja en we praaten nog veel meer over luiers ..

Ondertussen dat tessa iet zei dacht ik: wow dat wil ik ook ..

En toen vielen we allebei in slaap tot de volgende ochten..........




Wordt vervolgt ...
Laat weten wat jij er van vond ...

Ps ik ben dyslexies
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Korte hoofdstukjes miss iets uitgebreider beschrijven. Verder zie ik wel potentie in het verhaal ben benieuwd naar het vervolg
 

Skyris

Trans-meisje. Stuur gerust een privébericht...
DEEL 3.

De volgende ochten werd ik als eerst wakker en ik zei zachtjes ssssst tes ben je wakker .' Maar er kwam geen antwoord .

10 minuten later toen het 07:37 was werd tessa wekker en zei: hey neefje ben je wakker?' 'Ja .' Zei ik .. ben je ook nat?
Nee! Mag ik je luier dan nu om ? Ja....

Dus ik kwam uit mijn hoogslaper en ging op onderste matras liggen en tessa deed mij een luier om ik vond het geweldig .
Wow zei ik je kan er ook in plassen zei tessa . Echt??? Ja hoor dan zeggen we gewoon dat ik het was . Ik probeerde maar ik durfde niet,

Even later kwam mijn moeder binnen en ik sprnog snel op tessa's bed waarom lig je daar zoon .' Tessa was van plan om te douchen en daarnaar wou ik douchen en dan is het makelijker als ik beneden lig want dan kan ik sneller weg.. zei ik snel in de hoop dat ze oke zei en dat zeI ze ook ...

Toen we allebei hadden gegten en gedoucht hadden ginoen tes en ik weer naar boven om vader en moedertje te spellen .
tessa koos voor moeder en ik koos voor baby , aleen voor de luiers en dat deed tessay ok . Mij verschonen een nepspeen maken enzovoort.

Later toen we weer gingen eten wou tessa nog een nacht gaan slapen en zeiden via watsapp dat tessa nog een nacht wou slapen en het mocht dus reden wij naar tessa's hius en pakte schone kleeren en nog 1 meer luier . Ik zei tegen tessa dat zij er meer kan meenemen voor mij en dat deed ze ook .

Toen we weer bij mij thuis aan kwamen gingen we naar boven om te gamen en om stiekem luiers aan te doen en zo gezecht zo gedaan ik een luier om en we konden gamen

Later toen moesten we weer naar bed...


Wordt vervolgt. ...
 

Skyris

Trans-meisje. Stuur gerust een privébericht...
DEEL 4

Toen wij gingen slapen was ik niet naar de wc geweest aleen maar om in de luier te plassen maar dan moest tessa niet in haar luiers plassen ..

Toen wij de volgende dag wakker werden was tessa niet nat dus kon ik in mijn luier plassen eerste was het spannend en toen liet ik het gaan ik vond het geweldig . Gelukig was het nog heel vroeg zo dat ik de natte luier lang om kon aan houden en we sliepen weer ..

Tot laat in de ochtend toen ik weer moest plassen maar het weer in de luier deed . Toen vroeg ik me ook af :als ik nou expres in bed plas moet ik ook luiers aan ( heb ik nooit gedaan) ondertussen was mijn luier behoorlijk vol maar wou het nog steeds niet uit doen.

In de middag toen tessa weer wakkerk werdt vroegen we aan elkaar of we droog waaren en we zeisen beide nee . Tessa kwam met de oplossing dat ze tegen mijn moeder zei dat ze in twee luiers heeft geplast . Oké zei ik..
Toen tessa weer ging douchen deed ik haar luier aan en die van mij zo was die extra dik . Ook wist ik dat als ik nog een keer in mijn luier zou plassen dat het te vol werdt ,maar als ik tessa's luier er onder deed dan niet dus had ik dat gedaan .

Toen we beneden waaren besloot ik om geen luier een te doen.

Na het middag eten gingen we vader en moedertje boven spelen was ik een jongen die in bed plaste en tasse weer de moeder zij deed mij weer een luier om ik zei is het niet zonde van de luiers toen zij tessa doe de oude maar aan anders en dat deed ik ..

Toen we avond gingen eten moest tessa nu wel naar hius maar ze had hier een luier laaten liggen voor mij en ik deed het aan . Avond naar avond tot op een dag ik het deed dat ik het net alsof deed dat ik het had gevonden en ging weg gooien.


Toen ging tessa niet meer bedplassen en eindigt hier het verhaal
 

nina15000

Superlid
Leuk verhaal helaas wel kort vind het wel een leuk verhaal wat ik graag verder had willen lezen maar het is jou keuze dat het hier eindigt
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Senna ab Hoe hebben jullie abdl ontwikkeld? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 61
D Welke luiers kopen jullie en hoe Vragen & Info Shop 22
anno1990 Hoe oud zijn deze luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
P Hoe met contant geld aan luiers te komen? VVV 12
comfycosy Hoe ver ben jij wel eens gegaan om aan luiers te komen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 112
Dips N' Bricks Hoe noemden jullie luiers/DryNites thuis? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Diapergirly94 Hoe en waar heb jij je eerste luiers gekocht? Pub 80
GAYPAMPERBOY Hoe kwamen jullie terug in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe aan luiers te komen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
L Hoe kun je luiers vouwen? Aanbevolen 1
Winfield Hoe blijft het als DL leuk om luiers te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
luiers zijn lekker Hoe vinden jullie Abri Flex luiers maat S Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Fun-luier hoe kan ik luiers krijgen zonder dat mijn ouders erachter komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
WhaleKing Hoe moet ik aan luiers komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
D Hoe kan ik aan luiers komen Product & Winkel Testverslagen 11
P luiers... maar hoe kom je er aan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
broekluier door wat en hoe werden jullie geinspireerd door luiers!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
diaper ed lijst met hoe/waar luiers tekoop zijn in de wereld Aanbevolen 15
B hoe luiers kopen bij een apoteek in begie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Hoe kom jij aan je luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 47
N Hoe kom ik aan luiers? Tiener board 12
Little Simba hoe kan ik luiers bestellen zonder dat me ouders er achter komen en waar Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
A hoe kwam jij aan je eerste luiers Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
A hoe begon bij jullie iets met luiers Tiener Baby's / Luierliefhebbers 33
diaper-lover2 hoe voelde jij je toen je je eerste pak luiers kocht en je eerste luier omdeed Polls 44
Wil_93 meerdere luiers, hoe doen jullie dat?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 22
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
pinokio hoe pinokio in de luiers kwam H 10
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 93
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Similar threads


















































Bovenaan