Ik ga met het verhaal verder, maar blijf het steeds uitstellen door drukte met werk school. Het wordt waarschijnlijk gewoon de zomervakantie als ik in ieder geval geen lessen heb. Eerder niet helaas
Heb eens gecheckt, nog een klein gedeelte geschreven maar zit nu midden in mijn afstuderen. Ik ga het proberen maar kan niks beloven. Alweer zolang gelden, echt een meerjaren project
Heb dit verhaal vanavond in een ruk gelezen en hoop idd op een mooi vervolg , hou van je schrijfstijl en hou je alles opbouwt , heerlijk verhaal dat een vervolg verdient !1 !1 !1 !1
Ligt eraan.
Neem aan dat je Windows gebruikt.
In verkenner (Windows-teken + E) klikken op zoeken.
Daarna moet het zichzelf een beetje wijzen. Ligt er ook aan welke versie van Windows dat je gebruikt...
Maar hoop dat je het hierdoor kunt terugvinden, want ik zou graag een vervolg willen zien op zo'n goed verhaal. Een van de weinige tienen die ik zou geven voor de verhalen hier…
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.