Isa

Oeps

Nieuw lid
Isa is een meisje van 13 ze plast en poept nog elke dag in haar luier. Niemand weet het. Op een dag gingen Isa met haar 3 vriendinnen Jana Ella en Jente shoppen. Isa voelt dat ze moet poepen en doet het in haar broek. Haar vriendinnen merken het ook. Isa heb je in je broek gepoept? Vroeg Jana. Ja. Antwoorde Isa. Ella sleurde Isa de Kruidvat Binnen. Hier pampers. Koop maar.



Sorry dot stuk is kort vervolg komt nog
 

John

How is it sagging?
Beetje kort, en je springt meteen in het verhaal. Maar voor de rest wel goed, ben benieuwd naar vervolg.
 

Tessa baby

Gewaardeerd Lid
Oeps het blijft leuk dat je een verhaal wilt verzinnen en misschien denk je waarom reageer ik nou omdat je leuke en goede ideen heb en daarmee aan de slag moet gaan maar wat langere stukken moet schrijven je kunt me ook een berichtje sturen ik wil je wel helpen hoor
 

Oeps

Nieuw lid
Isa staat nu midden in de Kruidvat en gaat naar de kassa ze koopt het en ging naar buiten. Ik heb het gekocht. Nu ging ze met haar vriendinnen naar de H&M haar vriendinnen keken naar de kleding en kochten er een paar. Isa mocht kijken bij de kleuterkleding waarvan ze ook een setje van kreeg. Een 3tal uren later komt Isa thuis met een braaf kleutergezicht. Haar moeder hoorde van Ella dat ze terug een baby wou zijn. Isa ging naar haar kamer waar ze in haar ledikantje moest gaan liggen. Ze pakte een roze speen en viel in slaap. Even later werd ze op,de commode gezet....
 

Oeps

Nieuw lid
Haar broekie was vol Isa begon te krijsen en huilen als een baby. Moeder tilde haar op en gaf haat een slag
 

sissy_Mady

Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
ga je niet afkraken maar schrijf het eerst bijvoorbeeld in word op een text bestand
en als je een leuk stuk heb post het dan online

vriendelijke groet

70s
 
Bovenaan