Eenmaal omgekleed en in het zwembad bleek het toch heel groot te zijn: Ć©Ć©n groot (groter) bad met een klein stroomversnelling, 2 kinderbadjes, een bubbelbad en 4 grote glijbaan.
en een glijbaan met een tol.
We zetten onze spullen weg en we liepen naar het kinderbadje waar 2 kleine glijbanen in zaten.
Jada keek een beetje rond en wist niet zo goed waar ze mee moest gaan spelen en wilde liever even rondlopen en kijken.
Het duurde even voordat ze ergens in wilde/durfde, kleine held!
Uiteindelijk is ze via het trapje het grote bad in gegaan en zat helemaal vastgeklampt aan moeder.
Het was er ontzettend rustig en de mensen die er waren vonden Jada heel leuk dus ze kreeg de nodige aandacht.
Gelukkig werd ze later wat losser en wilde soms zelf een stukje zwemmen.
Uiteindelijk wilde ze ook van de glijbaan en toen ze daar vanaf was geweest wist ze het welā¦ā¦ze wilde meer!
Nu was dat inderdaad een hele leuke glijbaan.
maar om er in te kunnen moesten we 55 treden (ja ik had tijd zat om ze te tellen) naar boven.
Jada wilde natuurlijk dat Mama haar droeg.
We zijn er alles bij elkaar toch zeker wel 8 keer vanaf geweest dus mijn beweging heb ik ook weer gehad voor vandaag.
Tussendoor hebben we wat gedronken en Jada vond de stroomversnelling er leuk dus daar zijn we nog wat keren in geweest.
Uiteindelijk zijn we in het kinderbadje beland om even op te warmen en daarna wilde Jada naar de speeltuin.
In het kinderbadje kwam Jada goed los en was wilde aan het springen met een ander meisje.
Toen het kindje weg was waren wij nog even aan het spelen.
Jada maakte grote sprongen en liet zich dan in het water vallen, ze lag dan helemaal dubbel!
helaas ging het de laatste keer een beetje mis en kwam ze met haar kin tegen de muur aan, een klein sneetje en wat bloed dus dat was huilen.
Arme Jada! Samen zijn maar even op de stoel gaan zitten en kon ze lekker tegen mij aan hangen.
Toen het wat beter ging besloten we te gaan.
We zijn alles bij elkaar zoān 3 1/2 uur in het zwembad geweest Ć©n daarna nog een 1/2 uur in het kleedhokje!
Moeder deed eerst alles uit bij Jada en droogde haar af.
Jada wilde niet aankleden en krijste alles bij elkaar, alles wat ik haar aangaf deed ze net zo snel weer uit dus daar stond ik dan.
Ik heb haar op het aankleedplankje gelegd en daar begon ze een beetje tot rust te komen, ze bleef zo in haar ogen wrijven en draaien met haar ogen dat ik dacht dat ze terplekke in slaap zou vallen en dat scheelde weinig.
Eerst maar even zelf aangekleed, en daarna nog een poging gedaan om Jada aan te kleden.
Uiteindelijk had ze haar luier, een hemd en een broek aan en zo zijn we naar beneden gegaan.
Gelukkig kon ik haar daar zonder moeite haar t-shirt aangeven en was er niks meer aan de hand.
Na een ijsje (ja die had ik haar beloofd omdat ze gevallen was)
en een kort bezoekje aan de speeltuin zijn we thuis een boterham gaan eten.
Daarna legden moeder Jada in haar bedje voor haar middagdutje.
Moeder ging nu de speelkamer van Jada schoon maken.
Daar had moeder genoeg tijd voor omdat Jada haar middagdutje deed.
Na 2 uurtjes geslapen ging moeder Haar prinsesje maar eens wakker maken.
Word je wakker meisje anders slaap je vannacht niet meer.
Dus Jada wordt stilletjes wakker.
Moeder neemt haar meteen mee naar de commode om haar luier te verschonen.
Als dat is gedaan lopen ze samen naar beneden.
Jada gaat lekker tv kijken.
Moeder begint alvast aan het avond eten.
Na 40 minuten is het avond eten klaar.
Dus ze eet het lekker op.
Als het eten op is gaan ze lekker een spelletje spelen.
Maar om 8 uur gaan ze lekker gtst kijken.
Mam mag ik weer uit je borst drinken .
Ja hoor meisje dus moeder legt Jada aan haar borst.
Jada drinkt er dan lekker uit.
Na dat gtst afgelopen is stopt Jada ook met uit de borst te drinken.
Moeder merkt dat het gelukkig met de kin van Jada wel mee valt gelukkig.
Maar we zullen zo eens lekker gaan slapen he meisje zei moeder.
Ja vind dat een goed plan zei Jada tegen moeder.
Dus moeder tilt Jada op en lopen naar de commode om haar klaar te maken om te gaan slapen.
Als dat eenmaal is gebeurd legt moeder Jada in haar bedje.
Moeder geeft haar speentje en Jada vertrekt naar dromenland.
Daarna doet moeder alles uit beneden en gaat ook lekker slapen.
Dit stuk is in 2 dele gedaan veel lees plezier.