Jantine krijgt iets teveel luier....

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 5,3%
  • 7

    Stemmen: 4 21,1%
  • 8

    Stemmen: 2 10,5%
  • 9

    Stemmen: 5 26,3%
  • 10

    Stemmen: 7 36,8%

  • Totaal stemmers
    19

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Andre13

Ik ben Jantine en ben 23. Op mijn 18e heb ik iets meegemaakt wat me waarschijnlijk mijn hele leven zal bijblijven. Het heeft met plassen, luiers en straf te maken, en het heeft lang geduurd om dat bij mezelf een goed plekje te geven. De laatste stap in het geven van een plekje is dat ik dit verhaal op het net plaats. Jij mag het ook lezen.

Sinds het begin van mijn pubertijd zo rond mijn 13e, voelde ik naast een opkomende sexualiteit ook iets anders bij mezelf ontwikkelen. Ik vond het vreemd en schaamde me ook erg voor mijn gedachten: ik droomde over in mijn broek plassen en dat ook erg lekker vond. Het gevoel was overduidelijk niet normaal, althans ik kon mij niet voorstellen dat ook maar een van mijn vriendinnen dergelijke vieze gedachten had. Ik kon mij bijvoorbeeld mijn vriendin Eva met een natte piesbroek echt niet voorstellen. Ik probeerde mijn dromen hard te onderdrukken. Maar tevergeefs, mijn gedachten werden almaar sterker en sterker. En de wens om eens echt in mijn broek te plassen steeds groter. Het leek mij zo fijn, spannend en intiem broekplassen waardoor mijn kruis en broekje steeds natter werden. Ook de gedachte aan het rondlopen met een volgeplaste broek deed mijn hart snel kloppen, wat zou dat een lekker gevoel geven.

Ik werd 18 en op een zaterdag in het voorjaar was ik alleen thuis. Mijn gedachten hadden de wil en de behoefte aan een broekplasavontuur steeds maar sterker gemaakt. Dus dat het vandaag voor het eerst stond te gebeuren stond vast. Aan het begin van de dag bleef ik me verzetten. Maar naarmate de dag vorderde hield ik het steeds minder uit, dat had ook te maken met het feit dat ik niet meer naar de WC wou. Om een uur of drie knapte er iets en ik besloot aan mijn natte wensen te voldoen. Gek genoeg hoefde ik niet lang na te denken hoe ik in mijn broek ging plassen. Ik liep de tuin in, zorgde dat niemand mij kon zien, en ging achter een struik gehurkt in het gras zitten trok mijn rokje omhoog. Zonder een seconde na te denken pieste ik door mijn slipje heen. Een warme rilling ging door mijn lichaam en ik genoot van het steeds natter wordende slipje. Mijn slipje was na de eerste stralen plas al doorweekt vanaf het elastiek aan de bovenkant van mijn billen tot en met het elastiek aan de voorkant. De straal plas ging op een gegeven moment gewoon door de stof heen, maar ik genoot van de warmte maar ook van de schaamte: Ik had nu echt in mijn broek geplast! Ik was stout geweest en had een natte broek! Ik stond op, liet mijn rokje over mijn benen vallen en liep door de tuin, in een droog rokje en daaronder een natte slip. Binnen deed ik mijn rokje weer omhoog en keek naar mijn warme, natte en ook gele slip. Ik rilde van opwinding. Het voelde zo lekker en ik heb, voor zover ik mij herinner, nog zeker een uur zo rondgelopen, totdat de broek te koud werd en ik mezelf begon te ruiken. Op mijn kamertje kleedde ik me uit, waste mijn billen en kutje en trok doodleuk een schone slip aan. Het vieze slipje spoelde ik om in mijn wasbak en hing het op een stoel te drogen. Niemand zou iets merken.

In het jaar na dit plasincident liep ik regelmatig rond met een natte onderbroek. Ik plaste meestal een klein beetje als ik zat of liep, en veel als ik op de WC zat. Soms waste ik mijn broekje in de wasbak, maar ook heel vaak gooide ik de vieze slip weg. Mijn moeder, die blijkbaar wel iets doorhad klaagde ook vaak over mijn ondergoed met gele vlekken: "of ik niet eens een keer op tijd kon gaan plassen!" De meest ultieme opwinding was om met een nat geplaste slip in gezelschap van anderen te zijn, alhoewel ik dan wel moest oppassen dat het niet aan de buitenkant van mijn rokje zichtbaar kon zijn. Lekker praten met iemand terwijl ik gewoon in mijn broek had geplast, ik vond het superspannend. Niemand merkte het, alhoewel mijn moeder zich wel eens afvroeg waarom er zoveel slipjes van mij verdwenen. Ze vertelde me op een dag dat ze het kwijt raken van ondergoed en het aantal natte slipjes zat was.

Zo rond mijn negentiende verjaardag ging het verkeerd. Na een kleine plas in mijn broek zag ik dat mijn moeder wat in de gaten had. Volgens mij had mijn moeder wat geroken of wat gezien want even later riep ze me vanuit de keuken. Ze zat in het midden van de keuken op een stoel met een washand in haar hand. Mijn moeder vroeg heel direct: "heb je in je broek geplast, Jantine?" Om te ontkomen aan een vernedering, of erger, ontkende ik het. Maar mijn moeder kon zien dat ik loog en trok boos mijn rokje naar beneden. Mijn natte broekje werd zichtbaar. Ze keek me minachtend aan en zei streng: "Je hebt dus ook gejokt, stoute meid." "Ik zal je het voor eens en voor altijd afleren." Daarna zei mijn moeder niets meer en trok nu ook mijn slip naar beneden. Ik stapte uit de natte slip en rokje die tussen mijn voeten lagen. Mijn moeder trok mijn benen uit elkaar en waste mijn kut en billen met de washand die zij daarvoor al klaar had. Het was erg vernederend en ik huilde als een klein kind en schaamde me verschrikkelijk. Het gezicht van mijn moeder stond op onweer, zo'n gezicht kende ik van vroeger: ik kreeg een pak voor mijn kont!

Als 19-jarige verwachtte ik niet meer dat mijn moeder me over de knie zou nemen, want dat was voor het laatst gebeurd toen ik 13 was. Maar nadat ze me tussen mijn benen droog had gemaakt trok ze me zonder enige moeite en twijfel over haar knie. Ik was te verbaasd om tegen te stribbelen. Ik begon hard te huilen van schaamte en smeekte om de billenkoek te voorkomen. Het mocht niet baten en mijn moeder gaf me zonder zich in te houden minutenlang een pak slaag voor mijn blote billen. Het deed vreselijk pijn en het was enorm venederend, die slagen op mijn blote achterste. Ik huilde en schreeuwde en probeerde de tikken tegen te houden, wat alleen tot meer slaag leidde. Na de slaag moest ik mijn natte slip oppakken en stuurde ze me als een klein kind de hoek in. En daar stond ik, op mijn 19e met rode billen vol blauwe plekken met in mijn linkerhand een vieze onderbroek te huilen in de hoek. Na een half uur in die vernederende pose te hebben gestaan stuurde ze me naar de WC voor een plas en daarna naar mijn kamer. De volgende dag werd er niet meer over gesproken, een week lang heb ik een pijnlijke onderkant gehad. Mijn natte avontuurtjes liet ik voor de bestwil van mijn billen achterwege, alhoewel het gevoel natuurlijk niet verdween.

Ik kon mij dus geen natte of verdwenen onderbroek meer permiteren. Ten eerste omdat mijn billen pijn deden bij de gedachte aan het pak slaag, maar ook omdat mijn moeder regelmatig mijn droog zijn controleerde. Vaak liet ze mij bij thuiskomst mijn broek uitdoen of mijn rokje omhoog en voelde dan aan mijn slip. Als we ergens waren nam ze me meer naar een stil hoekje of WC en controleerde mijn zindelijkheid daar. Mijn broekjes bleven dus droog.

Ik had dus een probleem want de drang om in mijn broek te plassen werd alleen maar weer groter en groter. Het leek een onoplosbaar probleem totdat mijn blik in de supermarkt viel op het schap naast de babyvoeding: LUIERS! Van opwinding deed ik het bijna weer in mijn broek: Natuurlijk Luiers houden baby's droog, dus ook Jantine! Vanaf dat moment kon ik maar aan een ding denken: Pampers, Pampers en nog eens Pampers!

Op een zaterdag was het dan zo ver. Mijn ouders het hele week-end weg en ik had enorme zin in plassen. Na het vertrek van mijn ouders sprong ik op de fiets en reed naar een supermarkt aan de andere kant van de stad. Zo liep ik niet de kans bekenden tegen te komen die vervelende vragen konden stellen. In de supermarkt kocht ik een tube tandpasta, een pakje thee, een pak babydoekjes en de grootste maat Pampers alsof het mijn dagelijkse boodschappen waren. Alsof ik het dagelijks kocht deed ik de boodschappen en Pampers tas en fietste naar huis. Ik stopte nog even bij de Zeeman voor een tweetal slipjes die een maat te groot waren.Die waren bedoeld om de luier op de plek te houden.

Thuisgekomen was ik het gek genoeg al weer bijna vergeten, maar toen ik de tas opende en het grote blauwe pak zag was ik opeens weer helemaal blij: geen natte broeken of pijnlijke billen meer voor mij! Ik werd een schone en droge Jantine. Ik ruimde de rest van de boodschappen op en nam mijn luiers mee naar mijn kamer. Op het pak stonden plaatjes hoe de luier bij een baby moest worden aangedaan. Op de rug liggen, billen omhoog, achterkant van de luier om de billen schuiven, benen uit elkaar, luier erdoor en sluiten maar! Nou dat moest eenvoudig zijn. Mijn broek en ondergoed deed ik uit, ging wijdbeens op mijn rug liggen, pakte een Pamper uit de verpakking, vouwde die open en al rillend van opwinding schoof ik de achterkant onder mijn kont, trilde toen ik de luier langs mijn kut omhoog trok en probeerde de luier dicht te maken. Dat lukte op een paar centimeter na aan beide kanten niet. Maar slim als ik was pakte ik een Zeeman slip en trok deze snel over mijn Pamper zodat die goed aan mijn onderkant vast bleef zitten. Zoals de verpakking voorschreef deed ik de "plasgootjes" goed naar buiten (om lekken te voorkomen).

Alleen in mijn bovenkleding en met dikke Pamper om mijn middel stond ik in mijn kamer. De luier voelde lekker en vertrouwd aan. Ik voelde me heel veilig maar ik schaamde me ook een beetje: " een zestien jarig meisje met een Pamper aan, stoute meid!" Maar in de wetenschap dat ik nu kon plassen zonder mijn broek te bevuilen en de opwinding die het papieren ding tussen mijn benen me ook gaf besloot ik de Pamper aan te houden.
Ik had mijn moeder beloofd om nog een paar klusjes in het huis te doen en trok daarom een wijde broek aan, anders konden de buren door de ramen zien dat ik een luier droeg. Bij het stofzuigen merkte ik dat de Pamper steeds beter ging zitten omdat die nat werd van mijn zweet. Ik genoot van de luier, zo lekker had ik dat niet verwacht!

De druk op mijn blaas werd ook steeds groter en toen ik hurkte om iets van de grond te pakken liet ik me plotseling gaan. Mijn plas stroomde in de luier en mijn onderkant werd eerst nat om daarna weer droog te worden. De luier was warm en wel vier keer zo groot geworden.Ik had in mijn luier gepiest, en hoe! Vol schaamte, en omdat ik het stiekem wel lekker vond maakte ik, in mijn vieze luier, mijn klusjes af. Daarna ging ik weer terug naar mijn kamer. Daar deed ik mijn, inmiddels stinkende, natte luier staande uit en maakte mijn kut en billen schoon met een babydoekje. De natte luier deed ik in een plastic tas en deed daarna op dezelfde wijze als de eerste keer een schone Pamper aan. Het nieuwe was er van af en eigenlijk vond ik het best makkelijk. Na een paar uur en twee natte Pampers hoorde de luier gewoon bij mij. Ik droeg de luiers ook s-nachts en was zelf een beetje trots toen ik 's-ochtends nog droog bleek te zijn. Aan het einde van de middag kwamen mijn ouders terug. Voor die tijd had ik ervoor gezorgd dat de natte pampers onder in de vuilnisbak lagen en de schone had ik keurig verstopt achter een luik van mijn zolderkamer. Nu ik weer zonder luier liep moest ik zelfs oppassen op tijd te plassen, ik was er aan gewend geraakt. S-avonds had ik zowaar zelfs een echt ongelukje. Wonderbaarlijk en gelukkig voor mijn billen merkte mijn moeder dat niet!

Toch was ik geschrokken van mijn ongelukje -en was er stiekem ook wel blij mee-. De volgende dag probeerde ik in ieder geval na schooltijd mijn broek droog te houden en deed stiekem een Pamper in mijn slip. De controles van mijn moeder hadden een zekere regelmaat en ik kon voor de controles de Pamper snel uitdoen. Als huiswerk makend op mijn stoel pieste ik de Pamper vol en zat een hele tijd te werken in mijn natte luier. Een kwartiertje voor mijn controle deed ik dan mijn luier uit en waste mijn onderkant. Mam merkte niets. Snachts sliep ik soms in mijn Pampers en had ik er ook vaak een aan als we een lange autorit maakten. Ik werd steeds onvoorzichtiger. En dat is een fout geweest.

Op een dag gingen mijn vader, moeder en ik een dagje naar Amsterdam. We zouden gaan winkelen en ik mocht nieuwe kleren. Om de autorit voor mezelf te veraangenamen deed ik stiekem een Pamper aan onder mijn rokje en stapte geluierd in de auto. We reden bij Zutphen de A1 op en reden richting Amsterdam. Hoewel niet geheel gepland (ik wou mijn luier droog laten) moest ik een plas ergens ter hoogte van Apeldoorn en omdat ik dacht dat het geen kwaad kan liet ik het in mijn luier lopen. Maar het was meer dan ik had verwacht en de luier werd enorm dik. Na een minuut of 10 rook ik mijn urinelucht en hoopte maar van ganser harte dat ik de enige was. Het leek ook goed te gaan totdat mijn moeder ter hoogte van Amersfoort vroeg mijn moeder mijn vader te stoppen bij een parkeerplaats met bezinestation. Toen de auto stilstond op een stil hoekje van de parkeerplaats stapte mijn moeder uit en liep naar mijn portier opende deze en zei: "ik ga je maar even controleren. Ga maar op de bank liggen en doe je benen wijd" Ik kon geen kant op, en geschrokken begon ik te huilen en deed wat mij was gevraagd. Mijn moeder keek midden op mijn natte Pamper: "Pa -zei ze- we hebben weer een kleine meid." Ze trok mijn slip en Pamper met een enorme snelheid uit en trok me de wagen uit. Ik moest mijn handen op de voorbank leggen en moest gebukt met mijn billen naar haar toe gaan staan. Eerst keek ze nog rond of er geen mensen in de buurt waren maar daarna was ik snel de sigaar, mijn rokje werd naarboven geschoven en ik kreeg een minutenlang durend pak voor mijn blote billen, het was het ergste pak slaag dat ik mij kon herinneren. Van de pijn en schaamte huilde ik zachtjes, ik durfde niet hard te huilen want ik was bang dat andere mensen mij zouden zien. Net toen mijn moeder klaar was met mijn billen kwam er een vrouw langs en die maakte de opmerking: " Soms verdienen ze het ook echt" Mijn moeder ging voor mijn billen weg en de vrouw kon mij in mijn vernederende stand zien. "Vind u het rood genoeg?" vroeg mijn moeder De vrouw antwoorde bevestigend en liep door. Mijn moeder gaf me kort de opdracht mijn rokje uit te doen en halfnaakt op de achterbank te gaan liggen. De deur van de auto ging dicht en op slot en mijn vader en moeder gingen naar de shop van het tankstation. Huilend van mijn slaag en van schaamte dat er mensen hadden gezien dat ik als 19 jarige werd gestraft met een pak voor mijn broek, lag ik halfnaakt en met een super pijnlijke kont ruikend naar urine. Na een minuut of tien kwamen mijn ouders terug met een grote tas van de Shell. Het portier werd open gedaan en uit de tas kwam een pak Libero luiers en babiedoekjes. Mijn moeder zei enkel dit is toch wat je wou en maakte mijn kut en billen schoon met de doekjes en ik kreeg een Libero aan. Ik vond het niet fijn meer. Zittend in een luier van een onbekend merk met pijnlijke billen en een onbeschrijflijke schaamte reden we terug naar huis, het dagje Amsterdam was van de baan. Droog thuisgekomen trok mijn moeder weer razendsnel mijn Libero uit en ik moest een stoel pakken. Ze ging er op zitten en sprak mij toe terwijl ik weer halfnaakt voor haar stond mijn Libero moest ik zelf vasthouden. "Waarom had jij een natte luier aan?" Ik kon niets uitbrengen en uiteindelijk stamelde ik dat ik dat "Fijn, vond" Mijn moeder werd nog bozer, ze had stieken gehoopt op een goede reden. Ik werd over de knie genomen en voor de tweede maal die dag werden mijn billen bewerkt.Ik huilde van schaamte en pijn, dit was iets te veel luier.....


Na mijn slaag kreeg ik weer mijn Libero aan en werd geluierd naar mijn kamer gestuurd. Ik vond het allang niet meer spannend en schaamde me alleen nog maar. Wat mij het meeste dwarszat is dat ik nu de controle kwijt was over mijn zindelijkheid. Mam had namelijk gezegd dat ik maar voorlopig even een luier moest gebruiken en dat betekende dat ik totaal afhankelijk was geworden van mijn Mam. Zij bepaalde wanneer ik werd verschoond en waar. Zo bracht ik de middag op mijn kamertje door, alleen onderbroken door controle van mam, maar gelukkig bleef ik droog. Tegen de avond kwam mam weer aan de luier voelen en zij merkte dat ik nog steeds droog was en nadat ik een nachtpon aan had gekregen mocht ik mee naar beneden. In de kamer aangekomen zei mijn moeder dat ik vanavond een oppas kreeg: Annefleur kwam op mij passen. Ik deed van schrik een flinke plas in mijn luier.


Al snel ging debel en mijn moeder deed open, Annefleur kwam de gang binnen. Ik zat in mijn nachtpon en luier stil in een hoekje van de bank ik was bijna verstijfd van de vernedering die ongetwijfeld zou komen. Gelukkig gingen ze eerst via de gang naar de keuken en werd mijn vernedering een tijdje uitgesteld. Maar omdat de keukendeur die naar de woonkamer leidt openbleef kon ik het gesprek tussen mijn moeder en Annefleur goed horen . Moeder vertelde Annefleur het hele verhaal, mijn broekplassen, mijn luier in de auto, het pak voor mijn billen op de parkeerplaats, de tikken voor mijn kont thuis en de straf die ik had gekregen. Annefleur luisterde zonder een woord te zeggen naar mijn moeder en antwoorde op het einde dat ze zoiets nog nooit had gehoord en wel begreep dat Jantine nu straf had. Ze beloofde mijn moeder toe te zien dat ik ook bij haar niet onder mijn straf uitkwam en vroeg mijn moeder, ik weet de exacte woorden nog: "Moet ik Jantine ook tikken voor haar billen geven als ze stout is, of laat ik dat aan u over?" mijn moeder antwoorde: "Jantine mag ook bij jou niet onder haar straf uitkomen, dus als het nodig is dan moet dat, maar het belangrijkste is wel dat jij Jantine tijdig verschoont en naar bed stuurt, ze moet om half negen netjes gewassen en geluierd in haar bedje liggen. Om elf uur moet je dan nog even kijken of ze nog droog is. Ik zal haar even roepen trouwens." Mijn vernedering kon niet langer uitgesteld worden want met de permanente dreiging van een nieuw pak slaag durfde ik niet tegen mijn moeder in te gaan. Bevend ging ik naar de keuken.

Terwijl ik langzaam naar de keuken liep, of eerder waggelde door de dikte van mijn plasluier probeerde ik mijn nachtpon verder omlaag te trekken, zodat mijn luier niet direct zichtbaar was. Toen ik de keuken binnenliep keek Annefleur mij streng aan ik schrok er van. Ze vroeg mij bij haar te komen en zei: " Jantine doe je pon eens omhoog ik wil eens zien wat je daaronder aan hebt" Ik kon niet bewegen van de vernedering en ik durfde mijn Pon niet omhoog te trekken. Veel tijd kreeg ik niet want Annefleur zei minachtend: " AlsJantine niet snel haar nachtpon omhoog doet, doe ik het en dan lig je daarna bij mij over de knie. Ik trok mijn pon snel omhoog om mij die vernedering en zere billen in ieder geval te besparen. " Getver Jantine, een natte luier, he bah, ik dacht dat ik nog even niet aan de slag hoefde" slaakte Annefleur uit toen zij mijn dikke en natte luier zag. Ik hield het niet meer en begon te huilen. Annefleur reageerde niet op mijn verdriet en pakte mijn hand en liep met mij naar mijn kamer. Ik moest op de bank gaan liggen. Ze deed alsof ze nooit iets anders deed en vouwde de vieze luier open. Daar lag ik dan, wijdbeens op een piesluier voor iemand die mijn hele leven lang al mijn voorbeeld was geweest. "Jakkes,je stinkt vieze meid!" Een glimlach kwam op haar gezicht toen ik na die opmerking nog harder begon te huilen. "Meisjes die klein willen zijn moeten daarvan de consequenties maar dragen en als je nu niet ophoudt met huilen dan maak ik je billen nog roder dan ze nu zijn." Ze trok me op mijn zij en gaf een harde tik op mijn billen. Snikkend stopte mijn huilen. Ze verlangde dat ik mijn enkels vasthield zodat mijn hele onderkant schoongemaakt kon worden. En zo gebeurde het dat mijn grote voorbeeld mij in de meest vernederende pose mijn kut en billen met een babiedoekje schoonmaakte, mij poederde en een schone luier aandeed. Toen Annefleur mij had aangekleed keek zij mij strak aan en zei: "Als ik op je pas verwacht ik dat je mij netjes komt zeggen dat je een vieze luier hebt, begrepen?" " Bibberend van schaamte stemde ik in met haar opmerking"

Om er die avond maar het beste van te maken ging ik voor de televisie zitten en keek met Annefleur naar een MTV. Ik begon me zorgen te maken want de druk in mijn darmen was al een tijdlang aan het toenemen. Ik hoopt het op te kunnen houden totdat mijn ouders thuis kwamen, maar was er wel zenuwachtig van. Na een uurtje vroeg Annefleur mij wijdbeens voor haar te gaan staan. Ik kreeg een luiercontrole, zoals ze dat noemde.Ik moest mijn pon omhoog houden en ze maakte de luier aan een kant open, trok het een beetje weg deed haar rechterhand in mijn luier en concludeerde dat ik droog was. " Grote meid Jantine!' zei Annefleur, die zich nog niet realiseerde dat ik heel nodig iets groots moest. De druk was inmiddels tot grote hoogte gestegen en ik was de wanhoop nabij, want mijn ouders zouden pas over 2 uur terug komen en ik wou absoluut niet een poepbroek hebben als Annefleur in de beurt was. Om dat te overbruggen vertelde ik Annefleur dat ik nog huiswerk had en dat ik daarom op mijn kamer wat moest werken. Op mijn kamer ging het wat beter en omdat ik het raam open had gezet en ook daadwerkelijk huiswerk maakte vergat ik mijn hoge nood, althans voor een tijdje. Na een half uurtje kwam de druk terug en nam weer onhoudbare vormen aan. Ik begon een afweging te maken: Annefleur was blijkbaar iets meer geinteresseerd in TV kijken dan mijn zindelijkheid, mijn ouders konden elk moment komen en de druk begon zelfs pijn te doen. Ik besloot te gaan staan en mij over te geven. Ik hoefde niet eens te persen en heel snel vulde mijn luier zich. Mijn luier leek zich verdubbeld te hebben en door het volume was het strakker gaan zitten en de poep plakte aan mijn billen.

Ik stond nu voor een moeilijke keuze. Met mijn poepluier naar Annefleur gaan en een werkelijke vernederende bekentenis te moeten doen: "Annefleur ik heb een poepluier" of er op gokken dat mijn ouders op tijd thuis waren. Een verschoning door moeder vond ik toch minder vernederend. De keuze hoefde ik niet te maken omdat gedurende mijn gedachtengang de telefoon was gegaan en Annefleur mij naar beneden riep. "Je ouders belden ze zijn er over 3 kwartier, en kom nog even beneden dan kan je ze opwachten." Met lood in de schoenen en in een vieze luier begaf ik mij naar beneden in de hoop dat het niet te ruiken was. Beneden was het enige dat ik kon doen mijn gevoelens van schaamte te laten gaan en te huilen. Annefleur kwam naar me toegelopen en probeerde me te troosten. " Wat is er meisje?" Maar ik kon alleen snotteren en huilen. Ze pakte mijn hand vast en liep met mij naar haar stoel, ik mocht bij haar op schot en ze probeerde me te troosten. Na een paar minuten troosten en huilen, zei ze plotseling: "Wat ruik ik toch Jantine?" Nog voordat ik de kans had gehad om te antwoorden zei ze luid: "Jantine heeft een vieze broek! Een poepluier!" Ik schrok me rot, er was geen ontkennen meer aan. "Ik had je gezegd dat je het tegen me moest zeggen Jantine Je zou het zelf zeggen wanneer je het in je broek had gedaan. Het is toch heel vies om lang in een poepluier rond te lopen? Nu krijg je straf!" zei Annefleur en ze duwde me van haar schoot. Annefleur pakte me bij mijn oor en leidde me naar mijn kamer. Annefleur legde de handdoek op mijn bed en gebood me te gaan liggen en snauwde: "Pon uit! en benen wijd." Ze duwde mijn voeten iets naar achteren waardoor mijn knieen naar boven kwamen. Ik lag helemaal naakt, met de vieze luier tussen mijn benen. Annefleur maakte de luier aan beide kanten los en trok de luier open. Daar lag ik dan met gespreide benen en volgepoept voor een meisje dat nauwelijk ouder was dan ikzelf. Ik huilde en huilde.

Annefleur maakte me van onderen helmaal schoon en daarna gebod zij me om mijn enkels vast te houden terwijl ik op mijn rug lag. Met haar linkerarm hield zij mijn benen tegen en met haar rechterarm sloeg ze me voor de billen. Als een kleine babie kreeg ik voor mijn billen. De straf duurde een paar minuten en na die minuten nam Annefleur me mee naar de badkamer. Daar moest ik een plas doen op de WC en kreeg ik een schone luier. Ik mocht mijn tandenpoetsen en werd daarna naar mijn bed gestuurd. Snikkend van de schaamte viel ik in slaap. De volgende ochtend werd ik droog wakker en mijn mam deed mijn luier uit. Met een blik op mijn billen zei ze dat ik het nu wel afgeleerd moest hebben, ik had nu toch teveel luiers gehad? Er werd nooit meer over gesproken thuis.

Je hebt nu mijn verhaal gelezen. Ik ben nu 23 en studeer Nederlands in Groningen. Ik heb een hele tijd niets met luiers gedaan, had ik het echt afgeleerd? Je mag raden wat ik tussen mijn benen had toen ik het verhaal hierboven opschreef.........


XX
Jantine
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Jantine krijgt iets teveel luier.... * by jhonny11
I bet you have;)

Prachtig verhaal, mijn complimenten!
Ga zo door!

de groente Jhonny


2 Re: Jantine krijgt iets teveel luier.... * by baby Freddy
prachtig verhaal, spannend.

baby Freddy


3 Re: Jantine krijgt iets teveel luier.... * by Baby Zee Rover Raafje
Tja dat laat zich idd te raden over... toch lekker een luier om omdat het zo lekker veilig zit en vooral aan voelt en je "GÉÉN" zorgen tot zoverre over en om hoeft te maken...

Tja een onwijs goed verhaal maar bovendien ook een eerlijk verhaal want lijkt mij dat vele het ongeveer wel op deze manier het tegen zijn gekomen of hebben ontdekt betreffende het dragen van een lekkere zachte goed zittende LUIER !!!

Groetjes van Baby Zee Rover Raafje
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
L filmpjes waarin iemand wordt gewassen en mouthsoaping krijgt. Pub 3
B Comficare krijgt een nieuwe naam! Luiers 1
L als je zelf kind krijgt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
olibol004 Paul de Leeuw krijgt borstvoeding Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Sardonyx Liedjes die je niet uit je hoofd krijgt... Pub 10
G Katethertimerslot (of iets dergelijks) Broekplassers en Poepers 1
L *Dames* lees mijn leuke ad en wie weet onstaat er iets leuks ;) (omgeving zuid-holland) Contact advertenties 0
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
bartjanssens943 lang geleden dat ik eens iets poste...beter laat dan nooit ! AB/DL Fotos 4
S Eerste keer iets kopen :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Babyukkie Lieve leden, kijk waar je iets plaatst Forum en Chatregels 4
L Wie koopt of verkoopt wel eens iets? 16+ Board 72
TBDL4life Doet iemand wel eens iets met fap roulette? 16+ Board 17
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
luier070 Iets afspreken???? Contact advertenties 8
Luierboyy Gezocht iemand die iets serieus zoekt Contact advertenties 9
D Hallo ik stel me nog even voor misschien iets te laat Voorstellen 8
Lolnoobdegekke Iets leuk doen op zondag (westvlaanderen) Contact advertenties 5
Babyukkie Na zijn verleden even iets wat we in de gaten moeten houden. moderator talk 0
bartjanssens943 luier mensen gezocht om samen iets te drinken Contact advertenties 5
Maxicouche Magic Wand (of iets anders) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Maxicouche luier date gezocht voor iets 'hardere' werk Contact advertenties 20
petersbaby Even iets peilen 16+ Board 39
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5692
BabyJake Noem iets wat je beter in zou willen zijn Pub 40
AB Little Bartje Even iets van het hart & Gedraag je! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Iets meer over mezelf Voorstellen 8
P Tips om te kijken of TB iets voor mij is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
broekie Doe jij naast het genieten van Plastic broekjes ook nog iets met luiers (Dl,Ab)? Plastic broekjes liefhebbers 21
klein Iets wat op kwam Algemeen 4
diaperdrenthe Iets grappigs voor de gamers. Pub 4
Haags_eigenwijsje Luiers en iets anders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
G Nieuwsgierig - (verlangend om iets te weten of waar te nemen) 16+ Verhalen 49
SNOOPY_ komt deze ooit in de shop? of iets waar daar op lijkt?! Ideeën Bus 9
M zoek iets specefieks in een sexshop 16+ Board 7
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
thomboy misschien iets voor in de shop?? Vragen & Info Shop 1
SNOOPY_ voor de gene die anti trump is,iets om over na te denken.(filmpje na de klik) Pub 11
M Iets om nooit te vergeten I 4
william824 kruidvat extra large 6, maar dan net iets groter? Broekplassers en Poepers 19
M Voorstellen en gelijk iets weggeven Voorstellen 8
Frasion Bed plassen zonder je iets merk en zonder echte spullen te gebruiken 16+ Board 24
Joeyb Kan je er iets aan doen dat je in je luier/broek plast? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 5
A Kruidvat luiers maat 6 / of iets gelijks Luiers 7
Paddy Melding: Waarschuwing: hier klopt iets niet! Pub 8
G vandaag nog iets leuks doen in het noorden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
dutchy Iets te lang gechat zonder luier AB/DL Fotos 3
Similar threads


















































Bovenaan