Jasmijntje en Sinterklaas....

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

jasmijn

Nieuw lid
Jasmijntje word wakker en ze weet dat het vandaag bijzondere dag word.
Pappa Richard heeft gezegd dat ze cadeautjes krijgt als ze lief ging slapen gisteravond.
Ze kijkt naast zich maar Pappa slaapt nog.
Zacht glijdt ze uit bed, en gaat in de hoek met haar knuffels zitten spelen.
Haar luier is overvol en haar plassertje jeukt zo. Ze heeft het koud met alleen luier aan…
Voorzichtig streelt ze haar harde tepeltjes….Stiekem gaat ze met een handje in haar luier
en streelt zich….Mmm dat voelt lekker..
Ze gaat achterover liggen terwijl ze blijft strelen…
Ineens dondert het uit het bed: JASMIJNTJE!!! Wat doe jij daar???
Pappa Richard springt uit bed, pakt Jasmijntje op neemt haar mee terug naar bed,
trekt haar luier naar beneden, legt haar over zijn knieën en geeft haar stevige tikken op haar billen. Jasmijntje huilt hardop…
Dan pakt Pappa de vuile luier en doet die terug om: een schone heb je nog niet verdiend!
Ga maar spelen kan ik wakker worden.
Jasmijntje kruipt met overvolle luier terug de hoek in…Dit is een ander begin van de dag dan dat ze gedacht had…Ze pakt haar little pony en gaat braaf zitten spelen.
Richard belt naar de roomservice en besteld het ontbijt. Hij loopt de badkamer in en ze hoort water lopen. Als hij de kamer terug in komt is hij aangekleed.
Hij pakt Jasmijntje op, zet haar op een stoel en zet haar vast met zijn riem.
Zo eerst eten, tegelijk wordt het ontbijt gebracht.
Pappa Richard maakt broodje voor Jasmijntje, snijdt hem in blokjes en voert haar.
Terwijl hij zelf tussendoor eet.
Na het ontbijt zet hij alles op kar en loopt naar de kast.
Jasmijntje ziet zoveel cadeautjes haar oogjes beginnen te stralen. Blij klapt ze in haar handjes.
Pappa geeft haar een knuffel en zegt: Jasmijntje is nu 4 jaar en papa’s meisje.
Ze mag haar cadeautjes open maken, een nieuwe mij little pony, speentjes, een knuffel, nieuwe lintjes voor in het haar, nieuwe sokjes, nieuwe schoentjes en een nieuwe witte jurk met strikjes en kant.
Pappa tilt haar op en draagt haar naar de badkamer. Legt haar op de aankleedtafel, doet de luier af en scheert haar plassertje kaal, Kleine meisjes hebben geen haartjes daar. En Mijn meisje moet mooi zijn vandaag. Hij doet haar in bad, wast haar haartjes, droogt haar af en neemt haar in de handdoek mee naar het bed.
Met bodylotion smeert hij haar hele lichaam in, pakt een luier en Jasmijntje zegt: ik grote meid ik nie lui…Pappa zegt: we zullen het even proberen straks gaan we naar Sinterklaas moet je er wel 1 om. Pappa geeft Jasmijntje alleen een T-shirt aan en zegt speel nog maar even, straks gaan we weg.
Na 10 minuten zegt Jasmijntje: Pap plas..
Pappa neemt haar mee en als een grote meid plast ze op potje. Steeds als ze moet plassen, roept ze haar Pappa.

Na een tijdje lief gespeeld te hebben en droog te zijn doordat ze op potje plast, roept Pappa Jasmijntje.
Kom meisje, luier aan, jurkje aan anders zijn we te laat bij Sinterklaas.
Jasmijntje begint te huilen nie luiler….
Pappa zegt: dat kan niet maar zal je een luierbroekje aangeven voor het geval dat…
Jasmijntje voelt zich groot, een broekje geen luier.
Ze krijgt haar nieuwe jurkje aan en Pappa doet haar haren in 2 staartjes met de witte strikjes erom. Haar nieuwe sokjes en schoentjes krijgt ze aan en Pappa laat haar in de spiegel kijken.
Haar oogjes glinsteren..hoelang nog….

Jasmijntje loopt aan Pappa`s hand naar de auto.
Pappa praat: Niet schrikken, we gaan weer naar het grote huis. Daar zijn meerdere kindjes die wachten tot Sinterklaas komt. Sinterklaas zal ook wel zwarte pieten bij zich hebben, je mag ook met de andere kindjes spelen en zingen. Als je lief bent gebeurd er niets.

Bij het grote huis aangekomen, gaan we naar binnen.
In een hele grote kamer zitten kindjes met hun Pappie of Mammie te wachten.
Jasmijntje wordt bij een jongetje gezet in een hoekje. Samen spelen ze met blokjes, terwijl haar Pappie praat met de Mammie van het jongetje.
Jasmijntje zegt trots dat ze geen luier meer aanheeft, en tilt haar jurkje op.
Het jongetje kijkt verbaasd, wow jij ben al groot. Hij tilt zijn truitje omhoog: ik heb wel grote aan. Jasmijntje kruipt dichter bij het jongetje en voelt aan zijn broekje, volle luier…
Het jongetje gaat ook met zijn handje naar de luier van Jasmijntje, voelt net als een broekje.
Jasmijntje probeert in luier van jongetje te komen maar zit te strak. Het jongetje heeft het makkelijker en streelt haar plassertje. Ineens krijgen ze beiden flinke tik op hun vingers en worden ze beiden opgepakt: Zijn jullie nu helemaal!!!!
Dan begint de muziek te spelen en komt Sinterklaas en een tiental zwarte pieten binnen.
Ieder kind mag bij Sinterklaas op schoot zitten, een liedje zingen en krijgt dan een cadeautje.
Als laatste is Jasmijntje aan de beurt…
Ze klimt op de schoot bij Sinterklaas en hij zegt: Wat ben jij een mooi meisje.
Jasmijntje zegt en kijk broekje en tilt zo haar rokje op….
Sinterklaas duwt snel haar rokje naar beneden en fluistert: babysletje….
Jasmijntje schrikt zo van die stem die ze herkent dat ze van schrik grote plas laat lopen…
Haar luierbroekje kan het niet aan ….Sinterklaas kijkt haar boos aan en wenkt een zwarte piet.
Wil je dit baby’tje verschonen en geef haar cadeau, zet haar dan in de witte kamer….
Als zwarte piet haar optilt, blijft er een natte plek achter op de schoot van Sinterklaas..
Pappa Richard komt op hun af en wilt Jasmijntje overnemen..
Sinterklaas buldert: Nee, zwarte piet doe je plicht…De pappa kan je in de wachtkamer laten wachten…

In de gang gaat de deur open waar pappa vorige keer ook moest wachten.
Jasmijntje word meegesleurd naar een andere kamer.
Het is een andere kamer dan de vorige keer…. Deze is helemaal wit, staat wel een zelfde bank in met die beugels. Een aankleedtafel, 2 kasten en een soort hondenkooi.
Jasmijntje word op de bank, alle kleding gaat uit en ze wordt met de beugels gelegd en stevig vastgesnoerd. Een leren band om haar nek. Ze kan geen kant op…haar benen en in de beugels..
Ze krijgt een kapje op haar mond en neus en voelt dat ze half in slaap sukkelt.
Vaag merkt ze dat de zwarte piet naar een kast loopt, wat eruit haalt en tussen haar beentjes gaat staan. Een brandende pijn voelt ze in haar plassertje en wat kouds, lijkt wel water…
Dan voelt ze een brandende pijn in haar poepertje en ook daar lijkt wel of er water in gaat…
De zwarte piet loopt de kamer uit en laat Jasmijntje liggen…
In een roes voelt Jasmijntje dat ze moet plassen maar ze kan het niet…Haar buikje rommelt…
Zwarte piet komt terug, haalt met 1 ruk beide slangetjes eruit ..Jasmijntje gilt het uit…
Ze krijgt een soort tuigje om en een hele dikke luier…
Dan maakt de zwarte piet haar los, tilt haar op en legt haar in de soort hondenkooi.
De leren band word vastgezet en haar handjes gebonden met handboeien.
Dan gaat de deur dicht en komt er een slot op.
Zwarte piet loopt de deur uit….en laat Jasmijntje achter….

Jasmijntje huilt zachtjes, ze heeft buikpijn en moet zoveel plassen en poepen…
Ze heeft geen idee hoelang ze daar ligt, maar haar luier zit vol poep en plas.
Ze heeft het koud zo alleen in haar luier op het koude metaal.
Ze heeft kramp in haar handen en armen. Hoe ze ook probeert een andere houding lukt niet.
De kramp in haar buikje is gelukkig gestopt.
Dan zwaait de deur ineens open en met een grote klap word die dicht gesmeten.
ZO!!! Babysletje….mij natplassen ik zal je krijgen !!! Mr Dick….
Hij komt op me af en zie dat hij zich omgekleed heeft.
Hij draagt een glimmend pak en glimmende laarzen.
Jasmijntje ziet hem op een slang en stok aflopen, met de stok maakt hij de luier los en haalt hij tussen de tralies door de luier weg.
Hij pakt de slang en zet de slang op Jasmijntje, ijskoud water overspoelt haar.
Zo eerst maar eens goed schoon spuiten, vies babysletje…
Als ik naar zijn mening schoon genoeg ben, maakt hij de kooi open. Maakt mijn leren band los en trekt me mee aan de band achter hem aan…Naar een andere kamer.
Daar krijg ik handdoek om… Een vrouw komt binnen en Mr Dick zegt: kleed dit babysletje aan..als een echte baby ! Ja Meneer is haar antwoord.
Ze neemt me mee naar een heerlijke warme mooie babykamer. Daar zet ze me op een aankleedtafel, haalt het tuigje los en wrijft me droog en warm. Ik krijg een heel apart shirtje aan met drukknoopjes overal, een rokje ook met drukknoopjes. Mijn haren worden in 2 vlechtjes gemaakt.
De band om mijn nek blijft zitten…
Dan neemt ze me mee terug naar de grote zaal. Alles van sinterklaas is opgeruimd…
Ze zet Jasmijntje in het midden van de zaal, als ze net zit gaat de deur open.
Mr Dick komt binnen, legt me op een tafel, duwt allerlei speeltjes in mijn gaatjes…kaarsen, stokken, metalen dingen die een druk geven op plassertje en poepgaatje..Keurig alles schoon is zijn antwoord. Dan gaat de deur weer open 6 jongens van rond de 16-18 jaar komen binnen. Allemaal zeggen ze ah wat lief …
Mr Dick komt op me af en ik moet mond open doen, een metalen klem word er in vast gezet…
Mr Dick praat tegen 1 van de jongens: Ik heb je een uniek verjaardagscadeau beloofd, dit babysletje is voor jullie…voor komende uur…ga jullie gang…ze is vna jullie gebruik haar..
Mr Dick draait zich om en loopt weg…
De jongens komen op me af, ik wil wegkruipen, maar 1 van de jongens trek aan mijn vlechtjes, hier blijven …we zullen eens kijken wat je voor ons in huis hebt…
Met 1 ruk trekt hij het T-shirt uit, daarna volgt direct het rokje…
De rest van de jongens hebben zich uitgekleed en 1 ervan duwt zijn piemel in mijn mond en neukt me…Een ander duwt mijn benen uit elkaar en duwt daar zijn piemel in. Ze is verdomme kletsnat, ze is echt een geil babysletje…Zo word Jasmijntje misbruikt in alle gaatjes…Het slotstuk is dat ze op de jarige moet gaan zitten, een anders duwt hem in kontgaatje, en een 3e in haar mond…

Dan stormt Pappa Richard de kamer in, duwt de jongens weg…Neemt Jasmijntje in zijn armen, loopt de deur uit en botst tegen Mr Dick op…Mr Dick lacht…Ze is en blijft een babysletje…ik wist het meteen toen ik haar 1e maal zag…Richard stormt door de gang naar de auto. In de auto pakt hij deken van de achterbank en wikkelt Jasmijnje daarin…en neemt haar mee naar huis.

Thuis aangekomen doet hij haar een luier om, legt haar in bed en stopt haar toe…
Mijn Jasmijntje, Mijn babysletje…Ik zal je koesteren…
Jasmijntje kruipt tegen hem aan en denkt: maar mijn jeuk aan plassertje is over…..
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
wat een sletterig verhaal , tjnge jonge die babysletje maakt wat leuke dingen mee.

heerlijk om te dromen niet waar. De werkelijkheid is meestal anders. Maar in je dromen kan en mag alles.

john
 
C

cavia

Guest
die sinterklaas is toch zo ouderwets om nog kinderen anno 2009 nog met de roe te dreigen.
en kinderen in de zak mee te nemen naar spanje.


dreigen met die sint anno 2009 mag dat eigenlijk nog.

wie stout is krijgt de roe mag dat nog anno 2009??





zie deze sinterklaas film http://www.youtube.com/watch?v=-FdqQhzmfb8


Om mij klein te voelen heb ik die sint niet nodig hoor.
Mijn vriendin waar ik sindskort mee ben gaan samen wonen zorgt wel goed genoeg voor mij en doet mij steens een luier om , dus weg met die sint. dance
Het heeft mij bang gemaakt in mijn echte kinderjaren.

zo mensen dit was voorlopig de laatste bijdrage , het samen zijn met een vriendin maakt de interesse in ab-dl fora aanziendelijk minder.
Maar even goed blijft dit een goed forum.
tot later ooit.
 
Bovenaan