Julia

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 6,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 6,3%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 25,0%
  • 8

    Stemmen: 4 25,0%
  • 9

    Stemmen: 5 31,3%
  • 10

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal stemmers
    16

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Diaperpj


Wakker worden Julia, riep ik, toen ik haar kamer in kwam. Je moet zo naar school toe. Ik heb geen zin pappa, riep ze. Kom op, het is je laatste dag vandaag, morgen begint de zomervakantie. Je weet wat ik gisteren gezegd heb, als je vanmiddag uit school komt, hoef je de hele vakantie niks zelf te doen. Hup, kom uit dat bed en ga je douchen, straks kom je te laat!

Julia gaf het eindelijk op en sprong uit bed. Richting de badkamer lopend, riep ze, Gelukkig mijn laatste dag in groep 6, na de vakantie ga ik lekker naar groep 7!

Julia trok haar kleren uit en deed de kraan open van de douche. Na tien minuten, kwam ze er eindelijk onder vandaan. Pappa kan jij mijn kleren even aangeven?

Natuurlijk, riep ik. Wil je die blauwe spijkerbroek aan samen met dat rode backstreet boys T-shirt, of wil je dat gestreepte blauwe rokje aan met dat blauwe shirt?

Doe maar de spijkerbroek, pap! Ik bracht haar, haar kleren die ze vervolgens aan trok. Je moet ook nog even je tanden poetsen, hè! Ja, pap! Ze pakte haar borstel en begon haar tanden te poetsen. Ik zie je zo beneden, dan gaan even lekker ontbijten!

Julia was een lief meisje van 11. Ze was heel klein voor haar leeftijd, ondanks ze al 11 was, dachten mensen die haar niet kenden dat ze 6 of 7 jaar was. Omdat ze een late leerling was, zat ze in groep 6, maar na de vakantie zou ze naar groep 7 gaan.

Ze was ook niet moeilijk met vrienden maken, want ze was schattig, aardig en lief en kon goed met andere kinderen opschieten. Haar vriendenkring was dan ook groot, zowel meisjes als jongens. Ze woonde alleen met haar vader, omdat haar moeder vroegtijdig was overleden toen ze 8 jaar was. Ze had in die tijd ook moeilijk, waardoor ze in haar bed ging plassen s'nachts. Het was echter niet zo groot probleem, want ze hoefde in die tijd geen luiers te dragen naar bed. Het bedplassen was al gestopt na 2 weken.

Na het ontbijt trok Julia haar schoenen en jas aan en ging ze naar school. School was aan de andere kant van het dorp, dus ging ze met haar fiets naar school. Tot straks, schat!, riep ik haar na toen ze de tuin uit fietste. Ik had het huis voor me alleen en dat kwam me ook goed uit. Ik had nog een hoop dingen voor te bereiden, voordat Julia terug kwam. Nadat ik de tafel had afgeruimd en had afgewassen, liep ik naar boven om een aantal dingen klaar te zetten. Toen ik daar klaar mee was, pakte ik mijn portemonnee en mijn autosleutels om naar de winkel te gaan.

Het koste me 10 minuten om de bij de winkel te komen die ik nodig had. Ik ging naar binnen en kocht een aantal spullen.

Ondertussen kwam Julia aan op school. Ze zette haar fiets in de stalling en liep naar de ingang van de school. Onderweg kwam ze haar beste vriendin, Michelle tegen, ze konden elkaar al vanaf hun geboorte. Michelle's vader was een schoolvriend van haar vader. Hoi, Michelle, zei Julia. Vandaag lekker onze laatste dag op school!

Wat ga jij doen in de vakantie?, vroeg ze. Ik ga samen met mijn ouders een weekje naar Centerparks en daarna blijven we de rest van de vakantie thuis, en jullie?

Ik denk dat wij ook thuis blijven, misschien dat we nog naar opa en oma gaan in België. Ze gingen in hun klas zitten en luisterde naar de juffrouw.

Zo, jongens en meisjes, de laatste dag van het schooljaar, dus gaan we vandaag video kijken en spelletjes doen. Ik heb een leuke film meegenomen, Harry Potter!, zei Juffrouw Visser. Jullie mogen vandaag ook twee uur eerder naar huis. Terwijl ze dat zei, begon de hele klas te juichen. Laten we eerst maar even video gaan kijken.

Na 4 uur, riep de juffrouw, pak jullie spulletjes maar en ga maar naar huis! Prettige vakantie en tot over 2 maanden!

Dag juffrouw, riep Julia. Ze zei gedag tegen Michelle en rende de school uit naar haar fiets. Ze wilde snel naar huis, want het was vakantie. Eenmaal thuis gekomen zette ze haar fiets in de schuur en liep naar binnen.

Hoi, pap!, riep ze. Zo Julia, eindelijk vakantie, hè? Kom je met me mee naar boven? Dan kunnen we beginnen met nietsdoen, ok? Ja, riep ze overtuigend. Ga maar even op de stoel zitten, dan zal ik je schoenen eventjes losmaken en uitdoen. Ze ging zitten op de stoel en keek naar me terwijl ik haar schoenen uittrok. Zo, dat is gedaan, dan ga ik je in bad doen en daarna alvast even omkleden. We liepen de trap op en gingen haar kamer binnen. Dan ga ik je eerst even uitkleden! Ik pakte haar shirt en trok over haar gezicht heen. Julia keek me lachend aan, zij vond het heerlijk om niks te doen! Vervolgens maakte ik haar knoop van de spijkerbroek los en ritste de rits open. Nu alleen nog dat grote meisjes ondergoed van je uitdoen, zei ik tegen haar. Ik trok haar hemd uit en deed haar onderbroek naar beneden. Ze was helemaal naakt nu. Geef me je hand maar dan gaan we naar de badkamer!

Ze gaf me haar hand en we liepen naar de badkamer. Daar aangekomen draaide ik de kraan open, zodat het lauwe water de badkuip in kon stromen. Stap er maar in! Ik pakte een washandje en begon haar van boven tot onder te wassen, nadat ik haar haar gewassen had, zei ik tegen haar, blijf maar even zitten ik kom zo terug. Ik liep de badkamer uit en liep Julia's kamer binnen en deed daar een paar dingen. Na 5 minuten kwam ik terug en haalde de stop uit het bad. Ga maar rechtop staan in het bad, dan kan ik je even afdrogen. Ik pakte een handdoek en sloeg die om haar heen. Toen ik haar helemaal afgedroogd had, tilde ik haar uit bad en zette haar weer op de grond. Ik zal eerst je haar even kammen, zie ik.

Nadat ik dat gedaan had, liepen we hand in hand haar kamer weer in. Julia was nog steeds poedelnaakt. Ga maar even op die mat liggen die op je bed ligt, dan zal ik je even insmeren. Julia liep naar haar bed en ging op de verschoningsmat liggen. Ik pakte de tube zalf en de bus babypoeder van haar nachtkastje af, die ik daar net had neergezet. Ik draaide de dop van de zalf open en zei tegen Julia, Doe je beentjes eens in de lucht voor me en krom ze even. Julia deed haar benen omhoog en pakte haar voeten met haar handen vast. Ik smeerde een beetje zalf op mijn handpalm en begon haar kontje goed in te smeren, nadat ik daar klaar was smeerde ik haar schaamstreek goed in. Ik pakte vervolgens een luier onder een handdoek vandaan, ik gebruikte voor haar Pampers maatje 6, die zou ze goed passen.

Julia had niet door dat ik een luier gepakt had, ik zei, doe je kontje eens een beetje omhoog, ik pakte de luier en schoof die onder haal billetjes. Laat maar weer zakken hoor! Julia gehoorzaamde en vroeg, wat is dat voor iets zacht, pap? Als je je benen gewoon weer recht uit legt dan zal je het zo zien! Julia legde haar benen weer gewoon op het bed en toen ik de luier tussen haar benen door haalde en het met de plakstrips vast maakte zag ze het, Waarom doe je me een luier om, pap?, vroeg ze. Omdat je zelf niks hoeft te doen de komende weken, dus ook niet naar de wc gaan! Oh, ok!, zei ze. Misschien is het ook wel leuk! Zo ga maar eventjes staan. Ik heb een mooie nieuwe pyjama gekocht voor je!, zei ik. Ik had een pampers pyjama gekregen bij aankoop van 3 pakken luiers in de supermarkt.

Zo doe je armen maar omhoog, dan doe ik je het shirt aan, vervolgens deed ze een voor een haar been omhoog, zodat ik haar de broek aan kon trekken. Toen ik klaar was, zei ik tegen haar, Kijk maar even in de spiegel hoe leuk je er uit ziet! Je bent nu pappa's kleine peutertje, hè? Ze keek in de spiegel en liet haar pyjama broekje een klein beetje naar beneden zakken om haar nieuwe ondergoed eens beter te bekijken. Na een minuut, zei ze, Staat me wel leuk, pap! Kom gaan we lekker naar beneden en gaan we lekker tv kijken op de bank.

Het was inmiddels bijna 6 uur, dus Sesamstraat begon zo, hoewel ze al 11 was, vond ze het wel leuk om naar te kijken. Julia ging op de bank zitten en ik zette de tv aan voor haar op Nederland 3. Het was nog niet begonnen. Nadat we een tijdje zaten, vroeg ze aan me, Pap, als ik nou moet plassen of poepen wat moet ik dan doen?

Dan doe je dat gewoon in je luier, zei ik, daar is ie voor! Wordt je dan niet boos als ik in mijn luier poep vroeg ze. Moet je poepen dan Julia?, vroeg ik. Ja, antwoordde ze. Doe maar gewoon in je luier en dan zal ik je wel verschonen als Sesamstraat is afgelopen, is dat goed? Ze knikte en begon ze een beetje te bewegen en te puffen. Na een tijdje hoorde ik een paar scheetjes en liep haar gezicht een beetje rood aan van het drukken.Toen ze klaar was met poepen, zag ze dat Sesamstraat begon en riep ze tegen me, Het begint, pap.

Ze deed net alsof er niets gebeurd was en ze ging naar de tv kijken. Ze stopte vervolgens haar duimpje in haar mond en begon daar aan te sabbelen. Julia had haar hele leven al geduimd en kon daar niet mee stoppen. Ik zag het en liep naar de keuken toe en pakte uit een kastje een speentje die ik net had gekocht. Met de speen in mijn hand liep ik naar haar terug. Julia, als je het wilt kan je deze even in je mond doen in plaats van je duim. Ze keek me aan en zag de speen die ik in mijn handen had. Ze lachte en greep de speen uit mijn hand, ze stopte hem vervolgens in haar mond. Ik ging weer naast haar op de bank zitten en drukte haar tegen me aan. Ik kon de poeplucht nu al aardig ruiken, dus ik besloot om haar te vragen ofdat ze verschoond wilde worden. Ze gaf geen antwoord, omdat ze al sliep.

Ik besloot om haar dan maar eventjes te laten liggen en dat ik dan maar aan het eten begon. Toen ik de keuken in liep, pakte ik twee pizza's uit de diepvriezer en zette de oven aan. Vervolgens liep ik naar de schuur en pakte Julia's nieuwe eetstoel. Het was een grotere kinderstoel. Ik zette haar stoel aan de tafel en pakte vervolgens haar nieuwe babybord en haar nieuwe slabbetje.

Toen de pizza's bijna klaar waren, liep ik terug de woonkamer in en zag dat ze al weer wakker was, ze keek me blij aan met nog steeds haar speentje in haar mond.

Zo slaapkop, zal ik je dan maar even een schone luier om doen?

Ik tilde haar op en bracht haar naar boven. De verschoningsmat had ik inmiddels op haar bureau gelegd met daarnaast een stapeltje luiers en de zalf en babypoeder.

Ik legde haar weer neer op de mat. Allereerst trok haar pyjama shirt uit en daarna haar pyjama broek. Julia lag lekker sabbelend op haar speentje te kijken naar wat ik aan het doen was. Ik ging met mijn handen naar de plakstrips en maakte die los, er kwam gelijk een sterke poeplucht uit. Ik zei tegen haar, Je eerste poepluier en het is gelijk al een flinke. Je kan veel poepen voor zo'n klein meisje als jij! Ze zei met haar speen in haar mond terug, kwein babiewtje bedwoel wje!!, hahaha!!!. Ik deed haar beentjes omhoog en schoof met de ene kant van de luier het ergste weg. Ik pakte vervolgens een paar babydoekjes en maakte haar kleine billetjes mooi schoon.

Daarna plakte ik de vieze dicht en gooide die in de nieuwe luierprullenbak op de grond. Toen pakte ik de zalf en smeerde haar in en poederde ik haar daarna tegen luieruitslag. Ik pakte een schone luier en deed die bij haar om. Ik tilde haar op en trok bij haar de pyjama weer aan. Laten we maar weer naar beneden gaan om wat te gaan eten. Julia pakte haar speen uit haar mond en vroeg me, Pap wil je me als een klein meisje van 2 jaar behandelen? Natuurlijk zei ik. Dan doen we je pyjama maar weer uit, je kan dan wel alleen in je luier naar beneden. Ik deed haar pyjama uit en gaf haar een zacht klapje op haar kontje. Baby Julia, riep ik.

We gingen weer naar beneden en ik plaatste haar gelijk in de babystoel. Ik deed bij haar een slabbetje om en liep naar de keuken, waar ik een flesje melk inschonk voor haar en de twee pizza meenam om te gaan eten. Ik pakte de speen uit haar mond, waardoor ze eventjes ging huilen, maar daar gelijk mee ophield toen ik haar een flesje melk in haar mond duwde. Ze pakte het flesje zelf beet en dronk het heel snel leeg en liet een boertje. Ik had een paar druppeltjes van een middel in de melk gedaan waardoor ze haar zindelijkheid zou kwijt raken.

Toen pakte ik een stukje pizza en stak dat in haar mond. Ze was zo op haar rol ingespeeld al dat ze er een enorme boel van maakte, al had ze voordat ze baby werd ook erg last van knoeien, waardoor ik haar af en toe ook een slab liet dragen bij het eten, wat ze helemaal niet erg vond. Toen we klaar waren met eten merkte ik dat het middeltje al werkte want haar luier was al behoorlijk nat, dus bracht ik haar naar boven en verschoonde ik haar. Vervolgens legde ik haar in bed en gaf haar nog een flesje melk. Die dronk ze weer heel snel leeg, zodat ik haar, haar speen weer in haar mond kon doen.

Welterusten kleine boef, zei ik terwijl ik haar een kusje gaf. Welterusten zei ze.
 
B

burny

Guest
Een leuk verhaal lekker de hele vakantie met een pamper om en een fopspeen in het mondje rondlopen.
Ik wou dat ik de kans kreeg.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
P Verhaal Klaar Julia als baby J 23
Bovenaan