Julie

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Dit is men 2de verhaal. De hoofdpersonages zal ik even voorstellen aan jullie. (of beter gezegd ze gaan zichzelf voorstellen.)
Ik ben Julie en ik heb bruin halflang haar en woon nu in Brussel in een appartement met men moeder want men vader is gestorven toen ik 12 was. Mijn moeder is daarna hertrouwd en hem noem ik nu m'n vader. Men hele leven heb ik al een raar gevoel gehad wanneer ik luiers zie. Nu ik 16 ben, ben ik van plan om mijn gebeurtenissen op te schrijven die de voorbije weken gebeurd zijn.

Ik word wakker en voor ik uit mijn bed kom neem ik men samsung galaxy 2 van men bedrand waar hij aan het opladen is en kijk ik op m’n gsm hoe laat het is en welke datum het is vandaag. Terwijl ik dit doe krijg ik een sms van men beste vriendin Chloë : ga je mee naar ABCtd vanavond? Ik zie dat ik dat berichtje heb ontvangen om 9:21 uur dus denk ik dat ik nog meer dan genoeg tijd heb om het aan m’n ouders te vragen. Dus ik zend een berichtje terug naar haar om te zeggen dat ik het eerst aan m’n moeder ga vragen.

De rest komt nog had vandaag niet zo veel tijd maar morgen zeker nog een stukje. :D
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Ok dit is dus het vervolg. Hoop dat jullie het leuk vinden.

Ik ging naar beneden in enkel m'n pj om het dus aan men moeder te vragen. Toen ik beneden kwam zat m'n moeder al beneden aan de ontbijttafel terwijl m'n vader een eitje aan het bakken was.( ja m'n vader was aan het koken!) ik ging aan tafel zitten en begon mijn sandwich met confituur op te eten. Ik polste wat bij ln moeder of ik mocht gaan naar die fuif en uiteindelijk nadat ze het met m'n vader had besproken was ze er mee akkoord. Dus ik was natuurlijk zodanig blij dat ik meteen naar boven stormde om het goede nieuws te sms'en naar m'n beste vriendin. Terwijl ik op de trap liep naar de zolder (mijn kamer is op de zolder.) viel ik en kwam ik op m'n knie terecht. Natuurlijk had ik veel zeer en vloekte ik luid.

Hierop kwalen m'n ouders naar boven en zagen mij dus op de grond liggen en ze vroegen direct wat er scheelde. Ik zei dus dat ik van de trap was gevallen en dat ik veel zeer had aan m'n knie. M'n vader die neurochirurg is wou meteen met mij naar het ziekenhuis, maar m'n moeder kon hem kalmeren en hem overtuigen om enkel naar de huisdokter te gaan. Terwijl ik probeerde op te staan viel ik op de grond omdat m'n knie m'n gewicht niet kon dragen. Ik riep luid:"f*ck dat deed zeer!" M'n vader pakte me op ik weeg maar 43kg (ja het mag voor één keer geweten zijn.) en hielp me dus naar beneden. Hierna legde hij mij op de achterbank van de auto. We reden stilzwijgend naar de dokter. Het was gelukkig maar 5km rijden.

Eenmaal aangekomen bracht m'n vader mij naar binnen en omdat we een afspraak hadden kon m'n vader me meteen op de onderzoekstafel leggen. De dokter keek niet verwonderd want hij had al van m'n moeder gehoord wat er gebeurd was en zij dus tegen mij dat ik even men knie moest buigen over de rand van de tafel. Ik keeknde dokter aan of hij gek was geworden. Hij zij ik zal je eerst wat geven voor de pijn binnen een 5 tal minuutjes ben je van de pijn vanaf. Ik zij ok doet u maar. Hij wreef wat ijskoude flexium gel op mn knie en ik kermde van de zeer. Na een tijdje voelde ik geen pijn meer aan mn knie en de dokter vroeg aan mij of ik nu wel m'n knie wou plooien over de rand van de tafel. Ik zei niets mar begon te draaien zodanig dat mn benen niet meer op de tafel lagen maar geplooid hingen. De dokter pakte een hamertje en klopte daarmee zachtjes op mn knie en na 1 minuut gebeurde er nog steeds niet en ik zag m'n vader fronsen toen er niets gebeurde.

De dokter zei dat waarschijnlijk mn knieschijf was gebarsten en dat 1deel op de zenuw drukte. Hij zei ook dat hij een plaaster rond mn been ging doen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Lolnoobdegekke Zijn julie behaard in luier streek? Pub 174
P Hoeveel soorten pampers hebben julie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
Bovenaan