Kairi

Anon BillieJoe

Beginneling
ik ben Sora.ik ben 14 jaar en er zal snel een gebeurtenis plaatsvinden die mijn even zal veranderen


De hele klas had Nederlands toen opeens de leerkracht op da gang ging staan.
wat was er zo dringend dat de les moest worden stilgelegd?
"leerlingen ik moet jullie aan iemand voorstellen.dit is Kairi."
ik was opslag verliefd op haar.
"nou kies maar een plaats en volg mee met je buur.ik zal je morgen een cursus bezorgen."
natuurlijk kwam ze vlak naast mij zitten...
"vertel maar is wat over jezelf."
ze antwoordde:"nou ik ben Kairi,ik ben 14 en mijn hobby is gamen."
opeens werd ze nog aantrekelijker.
de les vloog voorbij...

tijdens de pauze besloot ik haar skype te vragen in de hoop om samen eens wat te gamen.
"zeg he Kairi,zou ik je skype eens mogen hebben dan kunnen we samen eens gamen."
"tuurlijk" antwoordde ze "Kairiawesome"
"nou die van mij is:GalacticSora" antwoordde ik
voor de rest van de dag kwam ze de hele tijd naast mij zitten en konden we het redelijk goed met elkaar vinden.

toen ik in mijn straat was aangekomen merkte ik op dat het grote huis dat al jaren te koop stond eindelijk verkocht was.
zou het kunnen dat Kairi daar woonde.
inderdaad mijn vermoede klopte.vanuit mijn slaapkamer zag ik in een van de slaapkamers van het huis Kairi staan,alleen had ze wel iets vreemd rond d'er kont...
ik ging online en zag dat ze me al een contactverzoek had gestuurd.ik belde haar meteen en we begonnen met gamen.

"hey Sora,heb je iets te doen morgen avond?"
"eh nee waarom?"
"wel mijn ouders moeten naar een vergadering die wel tot 12u kan duren en mijn ouders hebben niet graag dat ik alleen thuis zit dus vroeg ik me af of je...bij mij zo willen blijven logeren?"
"het is toch zaterdag dus waarom ook niet."
"nou tot morgen dan"

word vervolgd...
 

blijo

Gewaardeerd Lid
Leuk begin, alleen spring je een beetje van hak op de tak.

Ik wacht met plezier op het volgende deel!

BLIJo
 

Anon BillieJoe

Beginneling
toen ik bij Kairi's deur aanklopte waren haar ouders al weg.
ze deed open,wat me meteen opviel is dat haar kont wat dikker was...
"kom binnen!welkom in mijn nederige stulpje."
toen ik binnenkwam zag ik dat de binnenkant van het huis nog indrukwekkender was dan de buitenkant.
vol schilderijen,dure kroonluchters,idioot grote deuren voor elke kamer.
"nou wat vind je ervan?"
"wel,het is wel groter dan ik had gedacht."
we gingen naar haar slaapkamer waar er een tv met een pc en een xbox aangesloten.

na wat te hebben gegamed was het wel laat geworden:
"zeg Sora,ik moet je een paar dingen vertellen.1:we moeten in 2 persoonsbed slapen en 2:..."
ik deed mijn slaapkleren aan en toen Kairi uit de badkamer kwam kon ik mijn ogen niet geloven.
ze stond in een t-shirt en luier voor mijn neus.
"ja ik ben incontinent dus kan ik mijn plas niet ophouden.kun je dit alsjeblieft niet doorvertellen."
"tuurlijk niet.beloofd"
"als je wilt mag je er ook een aandoen?"
word vervolgd...
 
Bovenaan