Klein jochie, Grote baby

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3

    Stemmen: 1 11,1%
  • 4

    Stemmen: 1 11,1%
  • 5

    Stemmen: 1 11,1%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 3 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 11,1%
  • 10

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal stemmers
    9

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: ArnoldB


Via het chatten ben ik, een man van 55 jaar ik contact gekomen met een leeftijdgenoot die bereid was mijn wens in vervulling te laten gaan. Wat is mijn wens? Om eens vernederd te worden en als baby behandeld te worden.

De kennismaking verliep via het chatten en E-mail. Een afspraak maken leverde problemen op vanwege de afstand, maar is uiteindelijk toch gelukt. Ik was de dag van de afspraak al vroeg wakker en zenuwachtig. Het was voor mij de eerste keer. Ik ging me douchen en besloot, omdat het warm weer met als een jongetje aan te kleden. Korte broek, T-shirtje, sokjes en sandalen. Onder de korte broek trok ik een onderbroek aan en daaroverheen mijn plasticbroekje. De korte broek viel nogal ruim, zodat het niet opviel dat ik een plasticbroekje aanhad.

Ik kwam om 10 uur aan in de plaats waar mijn pappie woonde. Van spanning had ik in mijn broek geplast. Door het plasticbroekje was mijn korte broek niet nat. Mijn pappie woonde aan de rand van de stad en toen ik aanbelde ging de deur al gauw open. Jij bent zeker Arnold, mijn babyboy vroeg de man die de deur open deed. Op een of andere manier voelde ik me meteen bij hem op mijn gemak. Ik antwoordde: Ik heet wel Arnold, maar ik ben geen baby. Ik hoef geen luier meer om, ik ben al een grote jongen.

We gingen naar binnen en mijn pappie voelde langs mijn been aan mijn onderbroek. Als je een grote jongen bent, waarom heb je dan in je broek geplast en tegen me gejokt? Je bent een klein jochie, een grote baby. Kom hier. Ik kwam bij hem en hij trok mijn broek, plasticbroek en onderbroek uit. Omdat je tegen mij gejokt heb krijg je tikken voor je blote billetjes. Hij nam me over de knie en sloeg niet te hard op mijn billen. Ik voelde het wel, maar besloot het niet te laten merken.. Na tien petsen. nam hij me mee naar boven. Daar werden mijn billen en piemel gewassen en kreeg ik een luier om. Hierover een plasticbroek. Ook werd mijn T-shirt uitgetrokken en vervangen voor een kort exemplaar met een beertje er op.

Zo nu zie je eruit wat je bent, een grote baby. Ik moest mee naar beneden en mocht niet meer lopen, maar moest kruipen. Ik kreeg drinken uit een tuitbeker en na een uur moest ik weer plassen. Ik had geen keuze en moest in m'n luier plassen. Mijn pappie had wel in de gaten dat ik aan het plassen was en genoot ervan. Hij riep me bij zich en ik kroop naar hem toe. Hij nam me op schoot en voelde aan m'n luier. Je hebt weer in je luier geplast he, baby'tje. Gelukkig is hij nog niet zo nat dat je verschoond moet worden. We zullen eerst eens wat eten. We gingen naar de keuken, waar ik op een houten stoel moest gaan zitten. Ik werd vast gezet met een grote maat tuigje en kreeg een slab om. Mijn pappie had voor mij brood in kleine stukjes gesneden en de stukjes werden mij gevoerd. Daarna werd me nog een bordje vla gevoerd.

Ik moest na het eten op de stoel blijven zitten totdat mijn pappie klaar was met de afwas. Ik had weer een plasje in m'n luier gedaan, zodat die nu goed nat was. Toen ik werd losgemaakt had mijn pappie dat ook in de gaten. Jochie, heb je nu weer geplast? Zie je wel dat je niet zonder luier kunt. Ga maar liggen, dan zal ik je verschonen Mijn plasticbroek ging uit en de luier af. Mijn natte kont werd afgeveegd en mijn billen werden gepoederd. Daarna kreeg ik een schone luier om en een schone plasticbroek aan en mocht ik weer gaan kruipen. Ik had inmiddels blokken ontdekt en begon een toren te maken. Hier vermaakte ik me een poosje mee.

Op een gegeven moment moet mijn pappie even naar de wc en ik besloot het terrein wat te verkennen. De tuindeur stond open en ik kroop naar buiten. en keek de tuin in. Het was een vrije tuin omgeven door een coniferenhaag en geen buren. Ik besloot verder te kruipen en me in de tuin te vermaken. Achter in de tuin was een modderplas en die trok me wel. Ik besloot maar ondeugend te gaan worden en in die plas te gaan spelen. Water is altijd aantrekkelijk voor kleine jongetjes. Ik hoorde mijn pappie roepen, maar besloot niet te reageren. Even later kwam hij naar buiten en zag me lekker met mijn handjes in de modder petsen.

Ik zat onder de modder. Mijn pappie werd kwaad en zei: wat ben je toch een ondeugd, je weet dat je dat niet mag. Kom mee. Ik moest naar de schuur lopen. Daar was een buitenkraan waar ik werd schoongespoeld. Hij deed mijn plasticbroek uit en luier af. Toen ik schoon was nam hij me over de knie en kreeg ik voor straf een pak slaag voor mijn blote billen. Daarna moest ik mee naar binnen en werd op een stoel gezet en met het tuigje vastgezet. Zo, nu kun je niet weglopen deugniet. Ik ga een schone luier en plasticbroek halen. Even later was hij terug en keer ik de schone luier om.

Als je zo graag naar buiten wilt, zullen we maatregelen nemen. Hij maakte het tuigje los van de stoel en nam me zo mee naar buiten. Aan het tuigje bond hij een stuk touw en de andere kant bond hij aan een boom. Zo nu kun je zonder gevaar buiten spelen en kan ik ook lekker buiten zitten. Ik kreeg ook wat drinken in een tuimelbeker. Het was al gauw 5 uur, het tijdstip dat ik weer weg moest. Ik had nog een natte luier gemaakt en werd door mijn pappie uitgekleed en mijn billen werden gewassen.

Daarna deed hij mij mijn eigen T-shirt weer aan en vroeg of ik ook een luier omwilde voor onderweg. Ik had die dag vrij dikke luiers gedragen, maar hij had ook nog een dunne luier. Ik besloot dat ik wel een dunne luier omwilde. Even later stond ik klaar om weg te gaan. Gelukkig viel de luier niet op onder mijn korte broek, mede omdat het T-shirt vrij ruim en lang was. Mijn pappie vroeg hoe ik het had gevonden. Ik zei naar waarheid dat ik had genoten en graag weer eens wilde komen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Luiers te groot of te klein Luiers 4
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
S Klein beetje laten lopen openbaar Broekplassers en Poepers 17
Pup Klein zijn.. met hond? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Senna ab Wat doen jullie om klein te lijken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Winfield BetterDry Medium te klein, Large te groot Luiers 16
B Lief klein babyboy soms babygirly Voorstellen 15
Offline Samen klein zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
duimelot Luiers te groot en... te klein, over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
slo123 Wie wilt mij behandelen als een klein babytje 16+ Board 14
L Nieuwsgierig in klein zijn Voorstellen 18
J hoi ik zoek mama die me babysissification en zo opvoeding en klein maakt Voorstellen 3
Spreeuwtje Liedjes die je klein laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy Speen te groot of mond juist te klein? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Durkon_77 klein AB fantasietje K 5
M Papa zoekt klein meisje Voorstellen 2
nina15000 Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn J 386
littledelete Manieren om je lekker klein te voelen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DaddyZ Als DryNites te klein worden... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
justaman pikachu kigurumi pak, wil verkopen (is mij te klein, maar 1 keer gedragen) (€20) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
alex-dl Krijgen meer mensen dit soort berichtjes van een lief klein adult baby meisje Pub 2
manon Van onhandelbare puber tot klein prinsesje V 12
N Klein geschapen; probleem? 16+ Board 21
flevobaby Hallo allemaal, jochie hier Voorstellen 17
DL_Michel Mamma's jochie M 0
DL_Michel Verhaal Klaar BIANCA'S JOCHIE B 0
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
Similar threads


















































Bovenaan