Konijntje vindt pappie (waargebeurd)

Super ANONIEM Konijntje

Vóór discussie, tegen dictatoriaal censuur!
Op mijn allereerste luiermeeting in Schaijk ontmoette ik veel nieuwe en leuke mensen. Met de een vond ik een betere klik dan met de ander, zo ook met KleineTim, zo stelde hij zich toen aan mij voor. We raakten aan de praat en ontdekte vrij snel dat we wel heel veel dezelfde interesses hadden. Helaas spraken we elkaar niet lang genoeg, omdat het al laat werd die avond. We besloten daarom contact te houden om later nader kennis te maken. Dat contact verliep voornamelijk via het ab-dl-tb club forum en later ook via WhatsApp.
Toen ik later besloot om naar Pets & Littles Playground in Club78 te gaan voor mijn 2e meeting in deze wereld, nodigde ik hem uit om ook weer mee te gaan. Het kostte wat moeite, maar uiteindelijk besloot hij gelukkig om ook weer mee te gaan. Die avond konden we weer eens face-to-face met elkaar kletsen als onszelf en spelen als kleintjes. Hij kwam de avond van die meeting naar mijn woonplaats, waar ik hem oppikte om verder mee te rijden naar België.
Het verhaal van die avond in Club78 lees je hier.

Maar dit verslag gaat over de avond waarna ik samen met KleineTim besloot dat hij mijn daddy zou worden.

Via WhatsApp hadden we intensief contact, over onze gezamenlijke interesses, maar ook over mijn wens om een daddy te hebben. Daarop stelde hij voor dat hij het wel eens wilde proberen. Ik vond het een kei leuk idee, maar tegelijkertijd ook wel een beetje apart. Is het mogelijk om een daddy te hebben die jonger is dan jezelf? Dacht ik nog. Maar ach, wat hebben we te verliezen? Als het niet zou bevallen dan konden we daar gewoon goed over praten, dat vertrouwen had ik wel in hem. Dus ach, we doen het gewoon! We spraken af dat zodra ik bij hem binnenkwam, dat ik vanaf dat moment zijn little/kleintje zou zijn. Beide keken we er een hele week naar uit om het te proberen.
Hij stuurde me af en toe foto's van ingepakte presentjes en hij kocht een gigantisch grote teddybeer in een speelgoedwinkel. Hij vertelde me ook, dat hij zich aan het inlezen was over het "daddy zijn," wat ik heel erg goed vond van hem. Ik zou zijn eerste kleintje worden en hij mijn eerste pappie. Dat hij zich had ingelezen was heel goed te merken op de bewuste avond!

Ik parkeerde de auto, pakte mijn tas uit de kofferbak, die ik eerder had ingepakt met al mijn little spulletjes en luiers, en liep naar de voordeur waar ik aanbelde.
Het was zo'n gedeelde voordeur, dus de zoemer ging, waarna ik de deur opentrok en de trap op liep. Met een bonzend hart en mijn knuffel konijn Mr. Blue in mijn armen geklemd, liep ik naar zijn deur waarachter hij stond te wachten. Hij zag er netjes uit in zijn pullover met daaronder een nette blouse en spijkerbroek. Zijn haren zaten ook netjes in de plooi. Ik viel hem om zijn nek en gaf hem een stevige knuffel. Het moment was eindelijk aangebroken om samen ons daddy-little avontuur uit te proberen!
Ik ben brildragend, maar als ik klein word, draag ik altijd lenzen, zodat ik niet aan mijn bril hoef te denken, dus ik kreeg meteen de opdracht om mijn onzichtbare bril op te zetten, want hij kon veel voor me doen, maar dat moest ik toch echt zelf doen. Toen ik geen bril meer droeg, werd ik meegenomen naar de slaapkamer. Op elke andere eerste "date" zou dat meteen heel verkeerd overkomen, maar ik vertrouwde erop dat hij geen verkeerde bedoelingen had.
Daar pakte hij mijn tas over en begon die uit te pakken, om te zien wat ik allemaal bij me had. Dat was het moment dat ik die hele grote teddybeer zag en ik erop af vloog om hem te knuffelen. Zo groot....en zo zacht! Daarna moest ik zelf op bed gaan zitten. Ik had Mr. Blue en de teddybeer stevig vast en duimde er lekker op los, omdat ze zo lekker zacht zijn, wachtend tot mijn probeer pappie klaar was. Hij stal alles netjes uit en begon mij daarna uit te kleden, alles moest uit, want ik had zelf nog geen luiertje om, daar zou hij me wel bij helpen voordat er ongelukje zouden gebeuren. De luier werd op het bed gelegd en ik moest erop gaan liggen met mijn billen in het midden. Omdat hij nog nooit iemand anders een luier om had gedaan, moest ik een heel klein beetje helpen. Daarom keek ik even of ik goed in het midden lag van de luier. De Sudocreme werd erbij gepakt en daar werd ik een beetje mee ingesmeerd, best een beetje koud, maar niet onaangenaam, dus ik duimde lekker verder terwijl hij me met talkpoeder verder klaarmaakte. De luier werd dichtgevouwen en geplakt. Voor een eerste keer zeker niet slecht en best goed strak om mijn benen heen, zoals ik dat graag heb. Zonder grote problemen stond ik dus op en werd mijn romper over mijn hoofd getrokken en moest ik mijn armen door de mouwen steken, waarna de knoopjes werden dichtgedrukt onderaan. Aan de hand werd ik meegenomen en ik mocht de grote meneer Teddy en natuurlijk Mr. Blue, meenemen naar de huiskamer, waar ik op de bank werd gezet. Ik moest mijn oogjes dichthouden, want pappie had iets voor me. Ik verstopte me achter meneer Teddy, zodat ik niet kon spieken. Toen ik weer mocht kijken had pappie een kadootje voor me in zijn hand en ik mocht het openmaken. Gretig nam ik het aan uit zijn hand en scheurde zo snel mogelijk het papier er van af.
Een bordje met Nijntje! :D
Een tweede kadootje kwam tevoorschijn die ik ook mocht uitpakken, dus ook daar scheurde ik het papier zo snel mogelijk van af, waarna het bijpassende Nijntjes bestek tevoorschijn kwam. Nu kon ik bij pappie eten van mijn eigen bordje! Ik was er heel blij mee en gaf hem een dikke knuffel als dank. Maar hij had nóg een verrassing! Ik had via WhatsApp maar 2 ingepakte kadootjes gezien in de week voorafgaand, dus ik had geen idee wat ik nu nog kon verwachten. Dat maakte het wel extra spannend! Een derde kado kwam tevoorschijn en ik mocht het weer uitpakken. Snel scheurde ik het papier eraf en toen kwam er een boekje tevoorschijn over een..... KONIJNTJE!!! Ik was weer helemaal blij verrast en gaf weer een dikke knuffel aan pappie. Als we later die avond tekenfilms zouden gaan kijken, die ik zelf mocht kiezen, zou hij een lekker stuk taart voor me hebben en als we een dutje zouden gaan doen, dan zou hij me misschien voorlezen.
Hij kwam naast me op de bank zitten, waarna ik lekker tegen hem aankroop om onze, oh zo nodige knuffels die we gemist hadden, in te halen. Het was een koude avond, dus zijn warme knuffels waren heel erg welkom en meneer Teddy lag ook als een soort grote zachte deken over me heen, waardoor ik al snel opwarmde. Zo lagen we een tijdje lekker te knuffelen terwijl ik lekker lag te duimen. Dat deed hem eraan herinneren dat hij mijn speentje ook had gezien. Hij stond voorzichtig op en liep naar de slaapkamer, en kwam terug met mijn speen en koordje. Zo verruilde ik de duim voor mijn speen, die is voor de rest van de avond bijna ook niet meer uit mijn mondje heb gehaald.

Na een tijdje lekker warm geknuffeld te hebben, nam pappie mij weer mee naar de slaapkamer. Daar lag mijn onesie die hij me aantrok, opdat ik het niet koud zou krijgen tijdens het tv kijken. Hij nam me weer aan de hand terug naar de huiskamer en zette de tv aan. Op Netflix mocht ik zelf een tekenfilm aanwijzen die me leuk leek. Die keuze was snel gemaakt toen Pieter Konijn langs kwam. "Die!" Wees ik aan. Meneer Teddy en Mr. Blue zaten naast me en op schoot en zo keek ik lekker naar de tv, toen pappie ineens met taart naast me ging zitten. Tijdens het kijken moest ik af en toe mijn mondje open doen voor een lekker hapje taart die pappie aan me voerde. Ik kon best netjes eten zei hij, maar aan het eind gaf hij me ook een chocolade soesje :p Heel mijn mond zat onder de chocolade! XD Pappie was slim en pakte zijn smoelenpoets doekjes erbij en maakte mijn mondje weer schoon, "zodat de knuffels ook schoon blijven," zei hij. Na de taart ging ik op zijn schoot liggen met mijn hoofd en keek ik nog een aflevering, maar ik weet niet meer zo goed hoe die ging, omdat ik een beetje moe werd en mijn oogjes dicht wilden gaan. Pappie had het eerst niet in de gaten, want hij praatte af en toe nog tegen me volgens mij. Toen hij het eenmaal in de gaten had, zette hij de tv op pauze en bracht me naar bed.

Ik was al zo moe, dat hij besloot om geen verhaaltje voor te lezen. Dat zou hij bewaren voor een volgende keer. Mijn onesie werd nog even uit gedaan door hem, waarna ik onder de dekens werd gelegd. Het was een groot bed, zonder rand, die ervoor zou zorgen dat ik er niet uit zou kunnen (vallen), dus pappie ging naast me liggen om me te beschermen en in de gaten te houden. We knuffelden nog een hele tijd en ik kreeg het warm, dus deed pappie mijn romper ook maar uit, voordat ik echt in slaap viel.

We hadden geen benul van de tijd en pappie werd als eerste wakker, waarna hij me ook zachtjes wakker maakte. Ik dommelde nog wat na, terwijl hij mijn flesje weer vulde met wat ranja voor me. Ik lag half op mijn buik en half op mijn zij en draaide me langzaam om toen ik het voelde. Had ik nou zoveel gezweet of......!
Oh nee, ik had toch een luier aan, hoe kon dit nou? Ik schaamde me enorm en kon wel door de grond zakken. Pappie kwam ondertussen terug gelopen met mijn flesje drinken en kroop ook weer naast me op bed. Het was heel even stil, maar al snel voelde hij ook wat ik had gevoeld, de natte plek in de lakens. Ook hij twijfelde even, maar wist al snel genoeg. Ik dacht dat hij boos zou worden, maar tot mijn grote verbazing en opluchting, zei hij dat dit soort dingen nou eenmaal konden gebeuren, het was niet erg. Hij zei zelfs dat het zijn schuld was, omdat hij mijn luier niet goed in de gaten had gehouden, terwijl hij toch regelmatig even aan mijn luier had gevoeld om dat te checken.
Ik kon wel huilen van opluchting, zo lief en begrijpend als hij reageerde. Ik schaamde me enorm, maar tegelijkertijd voelde ik me ook heel erg klein worden, zo klein had ik me nog nooit gevoeld! Hij bleef me geruststellen en zeggen dat het niet erg was. Ondertussen voelde ik me dus wel een beetje vies, dus toen hij vroeg wat ik wilde doen, opperde ik dat ik wilde douchen.

Omdat we net wakker waren, deed pappie het licht niet aan en nam me aan zijn hand mee door de donkere ruimtes naar de badkamer, waar een flauw lampje brandde die langzaam helderder werd. De badkamer was koud, dus ik stond daar in mijn luiertje een beetje te bibberen toen pappie de douche aanzette. Hij maakte mijn luiertje los en rolde hem op, waarna ik onder de warme douche mocht gaan staan. Ahhhhhhh, dat was lekker!
Pappie pakte een washandje en zeep en begon mij helemaal in te zepen en zorgde ervoor dat ik helemaal schoon en fris werd, waarna hij me afspoelde. Ik mocht nog heel even onder de douche blijven staan gelukkig, hij was zo lekker warm. Na een tijdje ging de douche uit en droogde hij me af. De badkamer was nu niet zo koud meer door het stoom van de warme douche gelukkig.
In de slaapkamer mocht ik me aankleden en zo eindigde onze bijzondere avond.

Ik had me volledig laten gaan in mijn kleintjes rol, dat het even duurde voordat ik weer groot was en we samen bespraken hoe we het hadden gevonden. Mij was het goed bevallen, maar ik was heel erg nieuwsgierig naar zijn mening. Al snel kwam het verlossende antwoord, hij had hier minstens net zoveel van genoten als ik, gelukkig. En nu, hoe nu verder? Hij gaf aan mij als zijn kleintje te willen verzorgen en ik wilde hem graag als mijn allerliefste pappie hebben. Samen zouden we deze rollen verder uitdiepen en ontdekken, want we zijn allebei net zo nieuw en nieuwsgierig in deze wereld. Dus wie weet waar dit allemaal toe gaat leiden :p
 

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Leuk dat het goed klikt tussen jullie, en zo te horen een weer een mooie ervaring rijker.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Hansje61 Wie vindt dit ook leuk 16+ Board 3
M Alin vindt TLC op reis in Roemenië A 42
beddenplasser Wie van jullie vindt dat er te veel expliciete foto's van poep(luiers) op de site worden gezet ? AB/DL Fotos 107
eddy-bakker Wat vindt je lekkerder. ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Baby Charlotte van welke teken film ben jij fan of vindt je het leukst? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 39
S Voor wie het leuk vindt, paar foto's van plastic broekje onder rok AB/DL Fotos 13
slo123 Gezozocht een mammy of pappie of een vriendje of vriendinnetje in omgeving twente overijssel Buiten overijssel kan ook Contact advertenties 2
slo123 Gezozocht een mammy of pappie of een vriendje of vriendinnetje in omgeving twente overijssel Contact advertenties 14
max79 Ban Pappie moderator talk 8
Woutertje1980 Dl zoek dom/pappie/ mammie om online leuke avonturen te beleven Contact advertenties 1
Little-Nancy Om dat ik vanmiddag heb gewonnen van pappie met mienie golf AB/DL Fotos 4
Little-Nancy Ik en pappie samen in bed AB/DL Fotos 7
G Hallo kleintjes Oppas pappie hier!! Voorstellen 37
Pieterknopje Gezocht Pappie / Mammie. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Lieve. Pappie in noord Brabant Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
littledelete Mammie en/of pappie Polls 12
P Je nieuwe pappie,... Voorstellen 13
Tom88 Gezocht mammie/pappie Voorstellen 0
Baby14 Pappie of mammie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Hoe is het als pappie/mammie Algemeen 14
Bovenaan