Leentje gaat joggen

pooper

Nieuw lid
Leentje is een slanke meid, bruin lang haar, blauwe ogen, best wel een knap kind!
Ze is 19 jaar en woont nog bij haar ouders. Ze is enig kind en haar vader zit vaak in het buitenland voor zijn werk.

"Maaam! Ik ga een uurtje joggen" : roept Leentje vanuit haar kamer. "Oké, ik ga even naar de winkel, tot straks!": roept haar moeder terug.
Leentje trekt een topje aan en een kort shortje, witte kousen en loopt naar de deur. Ze doet haar sportschoenen aan, zet haar ipod op en steekt de oortjes in haar oor.
Ze merkt wel dat ze een beetje kramp krijgt in haar buik, maar ze gaat toch maar een uurtje weg denkt ze bij zichzelf. Ze doet de deur achter zich dicht en vertrekt.

Met een goed tempo loopt ze het stadspark in. Het is een zonnige dag vandaag en dat lokt veel mensen naar het park. Na een half uurtje lopen voelt ze opeens nog een kramp in haar buik. Ze beseft nu dat ze echt wel naar een wc moet gaan. Ze besluit rustig terug te lopen. Ze verminderd haar tempo wel wat want ze probeert zich te concentreren om niet in haar broek te poepen. Na een kleine 20 minuten krijgt ze het echt heel moeilijk. Ze gaat nog wat trager lopen en probeert ongemerkt haar hand tegen haar bips te houden. "Komop nog 10 minuutjes en ik ben terug thuis", bedenkt ze bij zichzelf. Haar nood is nu wel heel erg hoog aan het worden. Ze stopt met lopen, zet haar muziek af, spant haar bips tegen elkaar en wandelt richting haar thuis. Het zweet breekt haar uit en ze kan wel bijna janken van de hoge nood.

5 minuten later houdt ze het echt nietmeer en verliest ze de controle! Een flinke dikke drol komt raakt de binnenkant van haar slipje, ze voelt de warme massa lager en lager in haar slipje zakken en er lijkt maar geen eind aan te komen. Er vormt zich een dikke, warme, grote massa ter hoogte van haar bips in haar kort shortje. Ze voelt met haar hand aan haar kontje en voelt een serieuze dikke bobbel aan haar kont. Ze wordt knaprood en loopt richting haar thuis. Omstaanders kunnen de schade zien en ze probeert de bobbel met haar handen te bedekken. Thuis aangekomen rijdt haar mama net de oprit op. Leentje schrikt en weet niet wat ze moet doen. Haar mama stapt uit de auto en roept: "zo we zijn net op het zelfde moment thuis! dat is nogal eens timen!". "Ja, inderdaad": zegt Leentje stil en ze wil naar binnen lopen om te voorkomen dat haar mama haar dikke poepbroek merkt. "Kom, help even mee met uitpakken!": roept mama. Leentje blijft staan aan de deur en weet niet wat ze moet doen. Ze gaat met haar hand richting haar bips en duwt de massa wat plat. Ze voelt hoe de poep zich nu tussen haar bips naar boven en naar voor schuift. Ze loopt rustig naar de auto en helpt haar moeder. "Pak jij alsvast die bak bier.": zegt haar mama.

Opeens ruikt haar mama een echt poep geur. "Hé, je bent toch niet in een drol getrapt Leentje?" vraagt haar moeder. "Nee hoor!" zegt Leentje met een knalrode kop. "Kom laat me je schoenzolen eens zien zodat je niet met vieze schoenen het huis in loopt" zegt haar moeder. Leentje heft haar benen op om de schoenzolen te laten zien. Niks te zien! "Dat is raar ik ruik toch een poep geur" zegt haar moeder.

Ze pakt een hoop tijdschriften uit de auto. Natuurlijk weer te veel in 1 keer. En er vallen er wat op de grond. Mama bukt zich om de tijdschriften op te rapen en ze komt met haar hoofd voorbij Leentje haar bips. Nu ruikt ze het. Dat kan toch niet bedenkt ze bij zichzelf. Zou haar dochter van 19 jaar in haar broek gepoept hebben? "Leen?!" roept haar moeder. Heb je in je broek gepoept? "Nee!" zegt Leentje verschrokken. "Kom eens hier!" zegt haar moeder. Leentje gaat knaprood naar haar moeder. "Draai je eens om." Haar moeder gaat met haar hand naar de bibs van haar dochter en voelt eraan. Ze voelt duidelijk de dikke warme massa. Ze pakt haar shortje vast en doet het wat naar beneden. Een dikke flinke poepbroek komt te voorschijn. Leen wat heeft dit te betekenen?! Jij kleine baby! roept haar moeder. Leentje begint te huilen en zegt dat ze dringend moest tijdens het lopen en het niet meer kon ophouden. Naar je kamer! roept haar moeder en douch u maar! Leentje loopt naar de badkamer en trekt haar shortje en slipje omlaag. Haar billen hangen vol poep en ze veegt het wat af met wc papier. Ze gaat de douch in en maakt zichzelf schoon.

Een half uur later zit Leentje op haar kamer. Haar mama klopt op de deur en komt binnen. Leentje begint weer zachtjes te huilen. Mama komt bij haar op bed zitten en zegt dat als het nog een keer zou gebeuren dat ze toch maatregelingen gaat nemen.

Wordt vervolgd...
 

Bab Diap

Toplid
Spannend ben benieuwd naar het vervolg!
Hoewel je al voelt aankomen waar dit naar toe gaat, blijft het leuk om te lezen!!
Je schrijft goed!! !1
 

pooper

Nieuw lid
Hier is deeltje 2.. Veel lees plezier!

Deel 2:

ENKELE MAANDEN LATER

Leen haar gsm rinkelt. Ze neemt op. Het is haar beste vriendin Anouk. "heb je zin om vanavond naar de film te gaan? Ik wil Ted wel eens gaan kijken. Die lijkt mij wel goed", zegt Anouk. "Ja oke dat is een goed plan": zegt Leentje. Oké om 19:00u jou thuis dan? En laten we met de fiets gaan! Oké goed dat is dan afgesproken. Tot straks! En Leen legt af.

19:00 u

Anouk komt met haar fiets aan bij Leentje. Ze belt aan en Anouk doet de deur open. Heey Anouk kom binnen! Ik ga nog vlug mijn jas aandoen en mijn fiets pakken en dan zijn we weg: zegt Anouk. De meiden zetten zich op hun fiets en vertrekken richting de cinema.

Zo we zijn er. Snel naar binnen want het is koud! Ze betalen en gaan naar de snack hoek. Leen pakt een grote popcorn en een cola. Anouk een groot pak nachos met kaassaus en pepers. Ze lopen naar de zaal en zetten zich neer. Ze zitten er nog maar pas en Anouk haar nachos zijn al bijna op. Ze had nog niet gegeten. Ze voelt wel dat de nachos wat op haar maag liggen.

Gaat het vraagt Leen?
Ja ik heb al wat te veel nachos op zegt Anouk en ik wordt er wat winderig van giechelt ze.
Als ze maar niet te fel stinken is het goed voor mij lacht Leen.

De lichten gaan plots uit. De film gaat beginnen.

De meiden moeten soms wel heel hard lachen met grappige stukjes. Anouk krijgt nog meer buikpijn van al dat gelach.
Opeens voelt ze weer een wind opkomen.
Ze tilt haar linker bil wat op en duwt wat om hem eruit te laten maar deze wind wordt al snel gevolgd door een smerige drol die in haar broekje glijdt.

"shit!": denkt Anouk. Ze heeft een nogal strakke jeansbroek aan en ze voelt onopgemerkt aan haar billen. Het is een een nogal dikke bult. Het voelt ook dik en warm aan in haar broek.

Leen begint opeens wat te reuken. "Heb je nu weer een scheet gelaten Anouk : lacht ze.
Anouk wordt wat rood en stamelt uh.. ik uh, voel me niet lekker zegt ze.
"Oei gaat het wel?" vraagt Leen.
Anouk zegt nu graag terug naar huis te gaan omdat het haar echt niet gaat.

Ze besluiten de film niet uit te kijken en staan op. Ze lopen naar buiten naar de fietsen toe. Opeens merkt Leen een grote bukt ter hoogte van haar vriendin haar billen.
Heb je in je broek gepoept ofzo? vraagt Leen.
Nog voor dat Anouk kan antwoorden krijgt ze opnieuw een hevige kramp in haar buik.
Ze gaat door haar kniën en er volgt opnieuw een drol. Een nog grotere drol. Die zich een weg zoekt in Anouk haar slipje.

Stomverbaasd staat Leentje daar te kijken hoe haar vriendin lijk een klein kleutertje haar broekje aan het vol poepen is in een hoekje.

Anouk begint te huilen lijk een klein kleutertje. Ze staat recht en heeft een hele grote bult ter hoogte van haar bips.
Kom! : zegt Leen. We gaan terug naar je thuis om je wat op te frissen. Ze probeert Anouk wat op te vrolijken en haar wat gerust te stellen.
Dat kan mij ook wel overkomen zegt Leen.

Ze wandelen naar hun fietsen. Anouk loopt wat met haar benen gespreid en voelt de warme dikke brei mee heen en weer schuiven.

Ze pakken hun fietsen. Anouk zet zich voorzichtig op haar zadel en voelt hoe de dikke drol zich verspreid door haar broekje. Ze voelt de drol zelfs langs de randen van haar slipje uitkomen en langs haar benen wat naar onder schuiven.

Ze fietsen zo snel mogelijk naar Anouk haar thuis...

Wordt vervolgd...
 

seeniew

vind een volle broek best wel fijn :)
Ik hoop dat dit verhaal nov een vervolg krijgt , leest erg leuk weg ;D
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
P Yael gaat op bezoek X Y Z 2
V Wie gaat 14 oktober maat Fetish Club 78 : Pets&Littles ABDL Playground?? Kalender 1
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Teddy25 Wie gaat er op 12 augustus naar Fet life Kalender 8
jelmer93 binnenkant van de fabine black gaat open Luiers 4
K Benieuwd wat mijn moeder morgen gaat zeggen contact Kaboutertje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
adidaslover Wie gaat er naar het luierkamp 2021?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
G moeilijk gaat ook .... Voorstellen 24
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
Little Endy Wanneer gaat de webshop terug online? Vragen & Info Shop 20
broekie Carnaval 2020 komt er aan.Hou ga jij verkleed als je het gaat vieren?(allen voor carnaval liefhebbers aub ). Pub 40
Monkeybaby Wie gaat er wel naar de meeting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Wie gaat er ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Pup Aandrang om te plassen gaat maar niet weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
abdenhaag CBB gaat verhuizen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Redheaddiaper hoe gaat het Tiener board 0
pamperventje Hoe gaat je partner er mee om? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
SNOOPY_ wie gaat er naar CBB met de auto vanuit brabant!? Pub 1
K Wie gaat er naar f.a.c.t.s 1-2 april? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Haags_eigenwijsje Gaat er iemand omgeving Amsterdam naar CBB? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Ares Wie gaat de beker winnen? Pub 9
L Een wens die in vervulling gaat W 64
toulouse Sensation White 2014, Wie gaat ook? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampervuller Crèche Bébé 27 juni 2014 wie gaat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Naar wat gaat onze interesse eigenlijk uit? Pub 9
R Regina gaat voor goud Q R 6
K Kirsty gaat trouwen K 2
danny23 mijn luierfetish en hoe mijn vriendin er mee om gaat! Voorstellen 13
B Jeanette gaat naar de Poep Poli J 4
diaper-lover2 luier omdoen gaat verkeerd!? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
diaper-lover2 zetpil waarvan je gaat poepen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
O Oppasmama gaat verhuizen! Pub 17
P Ruben gaat zich Voorstellen Voorstellen 2
diaper ed gaat weer lekker :( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
bedzeilluierlover Bedzeilluierlover gaat heerlijk slapen AB/DL Filmpjes 1
M Matriluier gaat zich voorstellen Voorstellen 3
D FTP server met ABDL filmpjes gaat stoppen AB/DL Filmpjes 1
F Freemarco gaat zich voorstellen Voorstellen 8
bakbeest wil zelf ook wel wat filmpjes plaatsen maar hoe gaat dat AB/DL Filmpjes 8
L Luierdennis gaat zich even voorstellen : Voorstellen 9
Similar threads














































Bovenaan