Lief dagboek.

  • Onderwerp starter natte-broek
  • Startdatum
N

natte-broek

Guest
Ik ga, onder de titel Lief dagboek, mijn dagelijkse luierbelevenissen vertellen. Geen fictief verhaal, gewoon dingen uit mn leven.


4 december 2010

Lief dagboek,

Gisteravond heb ik een heerlijk flesje met pyamapapje banaan leeg gesabbeld. Stiekem ook nog wat laxeermiddel in gedaan. Ik werd slaperig en ging naar bed. Omdat ik t effect van mn melk wel kon raden snel 2 luiers over elkaar aan gedaan. Na 2 uurtjes slaap werd ik wakker met krampjes. Nog voor ik door had dat ik wakker was, zat mijn luier al vol. Zo mogen ze me wel vaker wakker maken! Heerlijk weer in slaap gevallen. Vanmorgen was de luier ook nog eens wat natter geworden! Ik heb nog geen zin om de deur uit te gaan, dus dan maar ontbijten. Lekker, n broodje kaas. Terwijl ik mn broodje smeer, voel ik mn luier nog verder vol lopen. Oei, als dat maar goed gaat als ik ga zitten! En dat ging gelukkig goed! Straks maar even douchen, ik moet ook nog boodschappen hallen.

Verder plannen vandaag: sinterklaas komt bij mn ouders langs! Spannend! Zal ik wel of geen verschoning mee nemen?

liefs,

je natte broek
 

martijntje

Beginneling
leuk verhaal,

tof dat je zo open bent over je dagelijks leven.

owja, als ik een tip mag geven, neem maar wel een verschoning mee. kan je altijd nog zelf beslissen of je m gebruikt;)

liefs,
 
N

natte-broek

Guest
11december 2010

Lief dagboek,

Het is alweer een week geleden dat ik je geschreven heb. En wat een week was t! Een hoop nattigheid, af en toe wat viezigheid, maar nog steeds 24/7 in de luiers!

Donderdag kwam mn beste vriendin lunchen. Onder mn rokje had ik twee luiers over elkaar aan gedaan, waarvan de bovenste n heerlijk krakende buitenkant heeft. Ze weet dat ik luiers draag en liever n klein meisje wil zijn. Ze vond al dat gekraak een teken dat ik goed bezig was. Mijn flesje met warme melk vond ze er lief uit zien. Zo lief, dat zij t me wel wilde geven. Daarna snel verschoond en de stad in gegaan. Nog even wezen stappen, maar op de terugweg voelde ik mn darmpjes tekeer gaan. Snel n stukje t bos in gelopen, rok omhoog, romper los, buitenkant van mn ondertussen doorweekte luier kapot gemaakt, tweede luier er over heen, rompe dicht en rok weer goed gedaan. Even ontspannen en ik voelde mn luiers uitbollen. Wat voelt t toch heerlijk om zo een zachte massa je luier on te voelen gaan. Voorzichtig weer op de fiets gaan zitten, wat tot gevolg had dat ik de brei door mn hele luier voelde gaan. En dan nog 8 km fietsen...oeps... 8)Eenmaal thuis gelijk in slaap gevallen...

Volgende ochtend bleek dat ik ook wat poep boven de luier uit had geduwd. Gevolg: mn romper bevatte ook wat poep en t zat ook op mn rug. Snel onder de douche gestapt en schoon gemaakt. Door naar n vriendin die net uit t ziekenhuis was. Altijd leuk om je luier warm en vochtig te voelen worden als je iemand n knuffel geeft! Via een verschoning thuis naar de stad om uit te gaan met wat vrienidnnen. Na n tijdje wilde al die roose er toch weer uit. Midden op de dansvloer in mn luier geplast...net op t moment dat ik in mn kontje werd geknepen. Kvraag me af of ie wist wrom ik m zo lief aanlachte....

En nu zo brak dat ik al de hele dag niet van mn bank af kom. Luier om, romper aan, kleedje over me heen. Verschoning, fles water en eten naast de bank. Welke film zal ik eens gaan kijken? Kheb Amelie al klaar staan...
 
N

natte-broek

Guest
12 december 2010

lief dagboek.

Ik moet nu echt iets met je delen. Ik deed gister rond 3 uur een luier om. Maakte de voorkant kapot en deed er een andere luier om heen. Zo, genoeg bescherming voor n hele tijd! Lekker bank hangen! Na n uurtje kreeg ik al wat last van mn darmen en voor ik t wist bolde mn luier op. Wat blijft dat toch een heerlijk gevoel. Lui als ik ben besluit ik om me maar later te gaan wassen. Maar hoe harder ik me op mn bank nestel, hoe minder zin ik krijg om op te staan. Pas als ik 3 plasjes gedaan heb en de fles water leeg is, sta ik op. Hmmmz, die luier is een beetje nat...en t gevoel van de boodschap aan de achterkant voel ik ook. Om 2 uur besluit ik toch maar te gaan slapen....geen zin of noodzaak om me te verschonen: ik ben nog steeds niet doorweekt. Voor de zekerheid toch maar een derde luier er over heen. Stel je voor dat ik toch in mn bed plas en mn bedje nat gaat worden....

En nu zit ik hier. In mijn behoorlijk natte poepluier. Ik heb net nog wat extra in mn luier gedrukt. Wat is dat fijn zeg, twee keer n lading in je luier drukken...Toen ik ging zitten voelde ik t al naar voren gaan. Zal ik straks maar dan even gaan douchen? =)
 
L

linteum

Guest
ja lijkt een wijs plan of je moet nog de hele dag in je natte poepluier blijven lopen. ;D
 

dennisdl

Gewaardeerd Lid
Wow,

Ik moet zeggen dat ik normaalgesproken niet opgewonden word van poepen in luiers, maar zoals jij het beschrijft vind ik het toch wel opwindend eigenlijk! :) Bravo! ^^

(ik denk ook dat het komt omdat het waargebeurd is en je ook gewoon durft!)
 
N

natte-broek

Guest
Lief dagboek!

Wat me vannacht toch is overkomen! Kleine meisjes gaan soms ook stappen. Mooie nachtluier omgedaan, maillot er over en n rokje. Nog even kijken in de spiegel en als je t zou weten, zag je de rondingen van mn luier wel een beetje. Eerst maar eens naar n vriendin voor dr verjaardag. 5km fietsen, dus na n kwartiertje was ik er al. Bij het tweede kopje thee voelde ik mn luier voor t eerst wat nat worden. Heerlijk.

Na de verjaardag stappen in de stad. Van alle drank werd mn luier ook al snel natter en natter. Wat n waanzinnig gevoel is t toch als n leuke vrouw close met je danst, dr hand op mn luierkontje legt en ik ondertussen stiekem mn luier nog natter maak! Ik begon toch wel meer en meer mn darmen een beetje te voelen. Toch iets verkeerd gegeten. Om 4 uur maar naar huis gegaan, maar voor ik de stad uit was, moest ik toch nog even stoppen. Mijn darmen leegden zich, mn luier daarentegen vulde zich...Snel n tweede luier er over aan gedaan...en dan gaan zitten...op de fiets...kvoelde de poep echt alle kanten opgaan. Nog maar 10 km fietsen...

Thuisgekomen de schade maar eens opgenomen. De poep was ook boven de luier uit gekomen en er zat zelfs n beetje in mn romper. Voor de rest was t van voor tot achter een grote bruine vlek. Na wat getwijfel m toch maar weer omgedaan, plastic broekje er over heen en mn bedje in. Wat is dat zalig wakker worden!
 

Night

when you can't find the sunshine be the sunshine
hahaaa, leuk zo om je dagboek bij te houden! 8) wacht met smart op een volgend dagboekstukej
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
Vivas Lief dreumesje zoekt een daddy/mommy. Contact advertenties 1
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
jippie midelbare leeftijd met innerlijk een ontzettend lief jogetje zoekt ..... Contact advertenties 4
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje Contact advertenties 11
little baby boy Ik zoek een lief man of vrouw Contact advertenties 0
B Lief klein babyboy soms babygirly Voorstellen 15
JesseZoe Baby Jesse Voorstellen 26
Little-Nancy Ik vandaag als een lief ballarina babytje AB/DL Fotos 12
martijnspeed Lief en ondeugende jongen zoekt avontuur. moderator talk 5
K Ben je lief geweest en heb je al wat gekregen van Sinterklaas Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
alex-dl Krijgen meer mensen dit soort berichtjes van een lief klein adult baby meisje Pub 2
DL_Michel een Lief hondje L 0
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
D AB DL: mijn nieuwe hobby (soort dagboek) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D Mijn dagboek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 152
Liefmeisje Mij Mr dagboek 16+ Verhalen 6
Bab Diap Mijn Dagboek Pub 14
Johnathan Dagboek van een Pappa en een kleintje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Mijn dagboek M 0
Bovenaan