Mijn dagboek

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 100,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: PAPA VER


Na een afmattende werkweek liet ik bij mijn thuiskomst het bad vollopen met heerlijk dampend water om eventjes te bekomen. Na al mijn kledij te hebben uitgespeeld en deze naast het bad op een hoopje te hebben gegooid, kroop ik in het heerlijke warme bad.

Niet lang daarna kwam mijn vrouw, die van nature uit wel een beetje bazig is de badkamer binnen en begon met mijn kleren te sorteren voor de was. Eerst nam ze m'n pull-over en mijn lange versleten jeansbroek en deponeerde deze in de wasmand. Daarna, mijn kousen en mijn ondergoed.

Toen ze mijn kousen en ondergoed in een andere mand wou deponeren, voelde ze ineens dat er iets tussenzat wat nat aanvoelde. Ze vroeg of ik met water had gemorst, maar ik zei van niet. Bij nadere controle bleek dat mijn onderbroekje een grote natte vlek bevatte. Hierop vroeg ze me wat dit betekende, waarop ik het antwoord schuldig moest blijven.

Na mij uitgebreid te hebben geschrobd, vroeg ik aan moeke, want zo noem ik mijn vrouw, om verse kledij, zodat ik mij kon omkleden om fris het weekend in te gaan. Kom je even mee naar de slaapkamer, daar ligt alles klaar op het bed repliceerde moeke. Ik sloeg een badhanddoek om mijn middel en ging naar de kamer, maar ik was net de kamer binnen toen de deur werd gesloten. Nog voor ik het door had, had ze me met een klem aan bed vastgezet, zodat ik daar op mijn knieën naast het bed zat in mijn nakie.

Nou zei ze, Je bent me wel wat uitleg verschuldigd. Ik heb het daarnet toch wel goed gezien dat uw slipje bijna was doorweekt, wat heb je hierop te vertellen?

Nou ja stamelde ik, hoe kan ik dit nu weten, dat kan toch wel iedereen eens overkomen.

Niet in deze mate repliceerde moeke.

Weet je wat ik denk, vroeg ze, dat je veel te lang wacht om naar het toilet te lopen zodat je af en toe eens te laat komt met alle gevolgen vandien. Laatstleden heb ik ook in bed een natte vlek gezien en daarom heb ik laatstleden een nieuwe plastic matrasbeschermer gelegd en de lakens ververst. Maar nu zie ik dat het wel meerdere keren voorvalt dan ik me voorstel. Nu als jij je gedraagt als een kleine kleuter, zal ik je ook zo behandelen. Luister naar me, ik zal je een voorstel doen en je kan kiezen, ofwel werk je mij tegen en draag je hiervan de gevolgen, ofwel wil je afraken van uw probleem en wil ik je hierbij helpen, maar dan doe je precies wat ik je zeg. Nou vroeg ze, wat zal het wezen, werk je mee of niet?

Een hele tijd kon ik geen woord uitbrengen, maar opeens gaf moeke me een zetje zodat ik op het bed kwam te liggen en zette ze ook mijn andere hand vast met een klem zodat ik geen kant meer op kon.

Hierbij kwam nog, dat ik van de doorstane emoties en misschien ook doordat er geen verwarming opstaat in de kamer, ik terug enkele druppeltjes verloor. Wat stelt dit voor, riep ze uit. Jij kleine jongen wacht maar af, hier kom je zomaar niet vanaf.

Met een ruk draaide ze zich, draaide de sleutel om en liep de kamer uit. Na een paar tellen kwam ze terug met een luier voor baby's. Haalde uit het nachtkastje een slipje, trok het me aan en gebruikte de babyluier als inlegger. Nu zei ze, zo kan je wel een tijdje verder, terwijl ik inkopen doe blijf jij hier braafjes liggen tot ik terug ben, of er zwaait wat, ik ben zo terug jij kleine kleuter.

Na een hele poos, ik moet wel in slaap zijn gevallen hoorde ik gerommel aan de voordeur. Toen ze naar binnen stapte hoorde ik de plastic zakken van haar vermeende inkopen kraken.

Zo kleine jongen, je hebt precies wel een dutje gedaan, zei moeke! Ik ben wel een poosje weg geweest, maar heb alles gevonden waar ik op zoek naar was. Triomfantelijk toverde ze een groot pak tevoorschijn met op het pak de afbeelding van een enorme babyluier.

Wat ben je van plan vroeg ik haar?

Wel als jij het nog in je broek doet, zal je dit niet misstaan, zo heb je zelf een gevoel van veiligheid en ben ik ook wel wat geruster. Ook heb ik vier body's mee met een ritssluiting op de rug, een speentje en twee 300 ml zuigflesjes van Dodie met een papspeen.

Nu je toch in je badje hebt gezeten, zal ik dit wel even snel in orde maken mijn kleine ventje. Moeke trok mijn slipje naar beneden en nam de babyluier weg, die ze controleerde of hij nat was of niet. Maar zoals reeds eerder vermeld, ofwel waren het de emoties, ofwel de koude of allebei, maar nat was de babyluier zeker.

Zie je nu wel, jij kleine kleuter, dat je nog in je broek plast, maar geen probleem, ik heb alles wat ik nodig heb meegebracht. Ze nam een enorme broekluier, vouwde hem open en vroeg me mijn kont op te tillen. Ik deed dit gewillig, aangezien ik toch geen keuze had, zodat ze de luier onder mij kon door schuiven.

Toen stond ze recht en haalde een busje met scheerschuim tevoorschijn, spoot wat rond mijn piemel en masseerde dit in tot mijn schaamstreek zo wit zag als sneeuw. Daarna nam moeke een wegwerp scheermesje en na enkele halen, was mijn bosje schaamhaar wat toch al niet zoveel voorstelde verdwenen. Ze vouwde de luier toe en kleefde hem dicht met de tape aan de zijkant.

Toen nam ze een luierpakje, ritste het open, trok het over mijn benen en maakte mijn ene hand los en trok het me aan. Daarna na eerst mijn ene hand terug te hebben vastgezet loste ze de andere, en voerde terug hetzelfde ritueel uit, waarna ze het pakje op de rug terug dichtritste. Daarna nam ze een kleurige speen voor driejarigen van Bibi en stopte deze in mijn mond. Stond recht en liep de kamer uit met de woorden "Ik zal maar direct je avondeten klaarmaken, zodat je vroeg onder de wol kan, mijn kleine ventje"

Enkele tellen later was moeke daar met de Dodie fles, met als inhoud lauwe melk die mijn avondeten moest voorstellen. Na eerst zelf nog eens te hebben geproefd, stopte ze de speen in mijn mond, en begon ik hieraan te sabbelen. Hoe langer ik aan de speen zoog, hoe lekkerder ik dit begon te vinden.

Na een poosje was de fles uit, en ik moet toegeven, dat ik van mijn gehele behandeling wel lekker heb genoten.

Dit gaat nu al een gehele tijd zo door. Tijdens de dag, ben ik gewoon moeke haar man, en na negen uur 's avonds word mijn slipje gecontroleerd, krijg ik een luier om en als avondeten een fles krijg voorgeschoteld. Maar ik vind dit hoe langer hoe spannender.

Dit uittreksel komt uit mijn dagboek, waar ik mij tot op heden heb ingesteld omdat ik denk dat moeke het goed met mij voorheeft.
 
Bovenaan