Lisanne

YoloE

Superlid
Vind wel dat Kim een “lesje” verdient
Vindt ik eigenlijk ook. Heb dit verhaal ook gelezen maar vindt dat er nog een plot moet komen waarbij de waarheid boven tafel komt.
Zou iemand het erg vinden als ik dit vervolg schrijf?
Het verhaal is immers van een ander.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Vindt ik eigenlijk ook. Heb dit verhaal ook gelezen maar vindt dat er nog een plot moet komen waarbij de waarheid boven tafel komt.
Zou iemand het erg vinden als ik dit vervolg schrijf?
Het verhaal is immers van een ander.
Nooit een verhaal verder schrijven zonder toelating van de oorspronkelijke auteur. Ik zou er zelf in ieder geval niet mee kunnen lachen mocht iemand het lef hebben dit met één van mijn verhalen te doen. Als die oorspronkelijke niet meer actief is, dan kunnen wij dat heel jammer vinden, maar dan hebben wij ons daar ook vooral bij neer te leggen.
 

anoniemer

Superlid
het verhaal is heel goed, door de berichten terug even gelezen. ik heb veel leesplezier aan het verhaal gehad.

ik vindt ook dat een schrijfstijl, enkel kan verdergezet worden door de schrijver. en niet door iemand anders.

ik hoop dat hij ooit nog een vervolg schrijft.
 

YoloE

Superlid
Ok. Het was maar een suggestie. Ik had allerlei ideeën en wilde die eigenlijk wel een keer uiteenzetten. Zelf zou ik er niet zoveel problemen mee hebben als iemand een verhaal van mij met een open einde na 6 jaar zou vervolgen.
Juist een enorme erkenning voor mijn verhaal.
Ik hoopte ook dat de oorspronkelijke auteur zou reageren voordat ik het vervolg zou plaatsen
 

beddenplasser

volwassen peuter
YoloE, niks belet je natuurlijk om zelf een verhaal in elkaar te boksen. Altijd fijn om te ervaren dat er nieuwe auteurs bij komen.
 
  • Like
Waarderingen: Ivy

Luiertje 22

Beginneling
Ik vind het hee jammer dat er geen vervolg is voor als ze thuis komen wat kim zou bedacht hebben of als lisanne weer naar school zou moeten en misschien paula iets had gezegd ofzo
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
Similar threads

Bovenaan