Lisanne

martijn83

Beginneling
Lisanne

Laten we even kennismaken. Dit verhaal gaat over Lisanne een meisje van 14 blond haar tot haar schouders, blauwe ogen en een lichaam waar ze best tevreden over is. Ze is 1 meter 50 lang weegt 40 KG en ze heeft voor haar leeftijd een stel normalen borsten. Al met al heeft ze genoeg aandacht van de jongens bij haar op school. Op school valt ze niet echt op, ze is niet populair maar zeker ook niet een meisje wat altijd de verkeerde kleding draagt en vaak gepest wordt. Kortom alles gaat goed met Lisanne, niets om over te klagen.

Lisanne woont in een gewoon rijtjes huis met haar vader en moeder en oudere zus. Het huis staat in een rustige straat in een kleine gemeente waar iedereen elkaar kent. Haar vader van 43 is ingenieur bij een groot bouwbedrijf en haar moeder van 41 werkt 2 dagen in de week in een verpleeghuis in het bedrijfsrestaurant. Haar zus Kim is 18 en heeft net haar rijbewijs gehaald en is dus constant weg met de auto. Kim is het tegenovergestelde van Lisanne. Ze is knap maar tot haar ergernis totaal niet populair, ze heeft weinig vriendinnen en geen vriendje.

Omdat Kim het niet kan uitstaan dat Lisanne wel populair is bij de jongens maakt ze haar het leven behoorlijk zuur. Dit heeft al verschillende keren tot flinke ruzies geleid tot ergernis van haar ouders. Volgens Kim wordt Lisanne voor getrokken terwijl dit volgens haar ouders natuurlijk niet zo is.

Gelukkig is het weer bijna vakantie morgen hebben we 2 weken vakantie zegt Lisanne tegen haar vriendinnen terwijl ze op school in de kantine hun lunch verorberen. Ja, gelukkig wel antwoord Naomi ik heb het wel weer een Betje gehad op school. Ach, nog maar 3 jaar en dan zijn we klaar en kunnen we doen wat we willen het is voorbij voordat je het weet. Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? De een gaat naar familie een ander gaat op vakantie naar Spanje en een ander blijft thuis net als Lisanne. Mijn ouders hebben niets gepland dus we blijven thuis denk ik zegt Lisanne. Dat is balen antwoordt Naomi. Gelukkig is de dag snel voorbij en gaat iedereen naar huis.

Thuis heeft vader bij het eten geweldig nieuws. Meiden luister, omdat ik dit jaar goed werk heb geleverd op de zaak mag ik een week lang alles betaald naar Eurodisney met het gezin. Kim en Lisanne gaan gelijk door het lint omdat ze nog nooit in Eurodisney zijn geweest maar al heel lang wel willen. Moeder zegt dat ze morgen weggaan en dat ze na het eten de koffers gaan pakken omdat ze morgen ochtend om 5 uur vertrekken.

Na het eten gaan Lisanne en Kim naar boven om in te pakken, hun ouders hebben dat al gedaan terwijl de meiden op school zaten. En ondertussen maakt vader de auto in orde en installeert de Tom-Tom in de auto. Moeder smeert wat broodjes voor morgenochtend en maakt een boodschappentas klaar met drinken en andere spullen die ze nodig hebben in het hotel.

Als Lisanne haar koffer pakt loopt Kim achter haar mee de slaapkamer van Lisanne in. Ik heb hier wat leuke foto’s voor je zegt Kim. En als Lisanne er naar kijkt ziet ze zich zelf terwijl ze ligt te slapen. Die heb ik gisteren genomen maar ze bevielen me niet dus op school met de les foto bewerken heb ik ze aangepast aan hoe ik jou zie. Nu ziet Lisanne het pas op de foto lijkt het of ze in bed heeft geplast. Wat wil je hiermee zegt Lisanne? Nou ik zie jou nog als een kleutertje dat nog in bed plast en als je niet precies doet wat ik wil deze vakantie zorg ik dat al je klasgenoten deze foto te zien krijgen.

Maar ik plas helemaal niet meer in bed. Dat weet jij en dat weet ik maar je klasgenoten niet die zullen geloven dat deze echt zijn. Ik vertel het aan mam en pap roept Lisanne en ze wil naar beneden lopen. Ook als je maar 1 woord tegen pa en ma zegt gaan deze gelijk naar je klasgenootjes roept Kim haar na. Lisanne komt weer terug haar kamer in en vraagt wat Kim wil. Deze vakantie ben jij weer mijn kleine zusje en je zal je ook zo gedragen antwoordt Kim. Ik wil dat je de hele week in Eurodisney kinderkleding draagt en je als een kleuter gedraagt en doet wat ik zeg, als je dat niet doet verstuur ik vanuit Eurodisney nog de foto’s.

Ik heb helemaal geen kinderkleding meer zegt Lisanne. Daar heb ik voor gezorgd, en Kim opent een doos vol met de oude kleding van Lisanne van toen ze een jaar of 8 was. In de doos zit ondergoed, T-shirts, broeken en truien. Ik denk dat je ze nog wel past aangezien je niet zo super veel groter bent geworden. Ik wil dat je morgenochtend al je nieuwe kleren aan hebt zegt Kim als ze de kamer uit loopt.

Lisanne zet alles op een rijtje is het erger om een week te doen wat haar zus wil of haar klasgenoten die denken dat ze nog als een klein kind in bed plast. Ze realiseert zich dat niemand haar kent in Eurodisney en op school iedereen. Ze besluit dat ze een week als klein zusje van Kim mee gaat en hoopt dat haar ouders het in de gaten hebben en ze gewoon haar eigen kleren aan mag doen.

De volgende ochtend gaat Lisanne nog even douchen voordat ze weggaan en ondertussen kijkt Kim haar koffer na. Nadat ze klaar is met douchen loopt ze haar kamer in en ziet ze dat Kim haar kleding voor de dag heeft klaargelegd. Ze trekt de onderbroek met op de voorkant een grote afbeelding van de kleine zeemeermin. Daarover een spijkerbroek en een roze T shirt, ze pakt een paar sokken en trekt ook die aan. Tot haar verbazing past alles nog goed, ze is inderdaad niet veel groter geworden. Dan ziet ze op haar koffer een briefje liggen van Kim.

Beste Lisanne dit is het begin van je week als klein meisje. Je kleren heb je al gevonden en je koffer heb ik al nagekeken. Je hebt netjes je meisjes kleren ingepakt zoals ik had gezegd. Als pa of ma vragen waarom je je kinder kleren aanhebt wil ik dat je antwoord omdat ze van Disney zijn en je ze leuk vind. Laat het geloofwaardig klinken anders verzend ik de foto´s. Dikke kus je grote zus Kim.

Vader zet de koffers in de auto en gaat achter het stuur zitten met naast hem Kim omdat ze samen rijden. Ik kom lekker bij jou achterin zegt moeder en ze gaat achter kim zitten. Als Lisanne achterin wil stappen ziet ze dat haar kinderzitje weer op de achterbank staat. Als ze vraagt waarom ze in het kinderzitje moet antwoordt moeder dat Kim op internet had gelezen dat kinderen onder de 1 meter 60 in een kinderzitje moeten voor hun eigen veiligheid. Lisanne ziet Kim gemeen lachen en gaat in het kinderzitje zitten. Moeder haalt de banden over haar schouders en tussen haar benen door en klikt ze dicht. Zo iedereen klaar dan gaan we roept vader opgewekt.

Lisanne voelt zich nu echt een klein kind zeker als haar moeder haar een Wicky geeft om te drinken , ze vind deze wel lekker maar nu geeft het haar nog meer het kinderlijke gevoel. Moeder leest wat en vader zit achter het stuur, dan krijgt Lisanne een sms. Als ze de afzender ziet kijkt ze Kim aan die net doet of ze van niets weet. We gaan zo stoppen en ik wil dat ma denkt dat je nodig moet plassen maar ik wil niet dat je het tegen haar zegt. Als we gestopt zijn wil ik dat je vraagt of ik met je mee wil omdat je niet alleen durft.

Na een tijdje doet Lisanne 1 hand tussen haar benen en begint moeilijk te kijken, ze hoeft niet te doen of ze nodig moet plassen ze moet het echt. Als haar moeder naar haar kijkt ziet ze haar dochter met haar benen stijf tegen elkaar en een hand tussen haar benen. Moet je plassen vraagt moeder en Lisanne schud nee, nou volgens mij wel. Schat maken we zo even een stop Lisanne moet een plasje doen zegt moeder. Nog 5 kilometer tot er een benzine station is red je het zolang vraagt hij aan Lisanne. Ja natuurlijk antwoordt Lisanne ,wat denken ze wel een meisje van 14 kan het wel even ophouden hoor.

Bij het benzine station stapt moeder uit en maakt vader Lisanne los uit haar kinderzitje. Lisanne die nu met beide handen tussen haar benen staat vraagt of Kim mee wil. Als moeder vraagt waarom, omdat ik het een beetje eng vind alleen. Natuurlijk ga ik mee zegt Kim en samen lopen ze naar binnen naar de wc’s. Als ze aan de beurt zijn trekt Kim de broek en onderbroek van Lisanne naar beneden en laat haar een plasje doen. Ik kan echt wel alleen plassen hoor is de reactie van Lisanne. Dat weet ik maar denk aan onze afspraak, ik wil dat je de hele vakantie iemand vraagt om mee te gaan naar de wc en dat je die persoon ook laat afvegen net als een kleutertje. Dan laat Lisanne haar plas lopen en als ze klaar is trekt Kim haar onderbroek op, he ik moet nog afvegen. O sorry vergeten lacht Kim gemeen en trekt haar broek op en duwt haar naar buiten. Kim gaat zelf de wc in om te plassen en als ze klaar is neemt ze Lisanne aan haar hand mee naar de auto.

Vader heeft ondertussen getankt en moeder heeft voor iedereen een broodje. Doe lekker je broek uit in de auto zegt Kim tegen Lisanne dan is het niet zo warm. Dat is niet eens zo’n gek idee er is toch niemand die je hier kent vind moeder. Kim loopt op Lisanne af en maakt haar broek los en laat Lisanne eruit stappen. Moeder kijkt dit aan en vind het vreemd dat Lisanne dit toelaat en dat Kim dit doet maar denkt dat Kim gewoon de behulpzame zus is. Dan ziet vader de onderbroek van Lisanne en vraagt waarom ze een kinderonderbroek aan heeft. Lisanne nu met een rood hoofd antwoordt dat ze het wel vond passen bij Eurodisney en doet net of het heel normaal is dat een meisje van 14 in een onderbroek van de kleine zeemeermin loopt. Vader haalt zijn schouders op en mompelt dat hij vrouwen nooit zal begrijpen.

Moeder laat Lisanne weer in haar kinderzitje stappen en maakt de gordels vast, als ze de gordel tussen haar benen door haalt ziet ze de gele plek in haar onderbroek. Als Kim achter het stuur wil stappen om het volgende stuk te rijden houd moeder haar tegen. Ze sluit de autodeur zodat Lisanne niet kan horen wat ze zegt. Wat weet jij van het gedrag van Lisanne want ik heb het idee dat jij meer weet. Nou ze kwam vorige week naar mij toe dat ze graag weer een klein meisje zou willen zijn en ik zei dat de vakantie daar een mooie periode voor zou zijn en dat ik het spel wel mee zou spelen. Moeder trapt in de leugen en besluit er niets over te zeggen tegen Lisanne en het spel mee te spelen.

Kim en moeder stappen in en ze rijden weg van de parkeerplaats. De broek van Lisanne vouwt moeder op en legt hem op de hoedenplank en geeft Lisanne een grote knuffel. Vanuit de binnenspiegel ziet Kim dit en kijkt naar Lisanne die wel een vermoeden heeft wat er gezegd is buiten. Lisanne vraagt of haar moeder een film wil opzetten omdat ze zich verveelt. Haar moeder kijkt eens in haar tas en vind een dvd van de kleine zeemeermin en zegt deze is wel toepasselijk en ze zet hem op. Met een rood hoofd kijkt Lisanne naar de film en als ze naar buiten kijkt ziet ze een meisje van haar leeftijd in de auto naast hun die naar Lisanne kijkt en begint te lachen en wijzen naar haar.

Na 2 uur stopt Kim de auto op een parkeerplaats voor een korte stop. Lisanne is halverwege de film in slaap gevallen en buiten de auto verteld ze haar ouders waarom Lisanne zich als een klein kind gedraagt. Natuurlijk verteld ze niet de waarheid maar een goede leugen en haar ouders schijnen er in te trappen. Haar moeder loopt de winkel bij de benzinepomp in om koffie te halen. Even later komt ze terug met 3 bakken dampende koffie en een tasje. Ze geeft de koffie aan vader en loopt met het tasje naar de kofferbak om er wat uit te pakken.

Ze komt terug met een schone onderbroek voor Lisanne en het tasje en opent de deur bij Lisanne. Ze maakt de gordel los en legt haar iets lager in het kinderzitje zodat ze haar onderbroek uit kan doen. Lisanne slaapt door alles heen terwijl moeder haar onderbroek uit doet. Dan pakt ze het tasje en pakt er een pak babydoekjes uit en veegt Lisanne schoon tussen haar benen. Kim kan haast niet geloven wat er gebeurt en kijkt wat haar moeder doet. Dan trekt moeder Lisanne een schone onderbroek aan en zet haar weer recht in haar zitje en maakt de gordels weer vast. Ik zag dat ze een schone onderbroek wel kon gebruiken verklaart ze en ze bergt het tasje en de vuile onderbroek op.

Als ze alweer een tijdje onderweg zijn wordt Lisanne wakker en wil zich uitrekken maar wordt beperkt door de gordel in het zitje. Ze ziet dat ze er al bijna zijn en als ze naar haar benen kijkt ziet ze dat ze nu een onderbroek van Minnie Mouse aanheeft. Als ze aan moeder vraagt hoe dat kan verteld moeder dat ze haar even een schone broek heeft gegeven omdat de andere vies was. Dit resulteert in een rood hoofd bij Lisanne en een glimlach bij Kim. Mooi is dat denkt Lisanne nu denken ze echt dat ik een klein meisje ben en mijn broek niet droog kan houden. Er beginnen zich tranen te vormen in haar ogen maar ze veegt ze snel weg voordat iemand ze ziet.

Vroeger kon je ook maar met moeite je broekjes schoon houden en zelfs nu je 14 bent kom ik nog wel eens vieze stringetjes tegen. Kim kan nu bijna haar lach niet meer inhouden en Lisanne begint nu te huilen. Ach meisje toch dat maakt toch helemaal niet uit kleine meisjes van jouw leeftijd hebben wel vaker hulp nodig om een schone broek te houden zegt moeder. En als jij graag een klein meisje wil zijn deze vakantie dan vinden wij dat helemaal niet erg. Nee hoor geen probleem zeggen vader en Kim, dit laat Lisanne er niet beter op voelen.

Even later komen ze aan bij het hotel. Dit hotel dat onderdeel is van het park is al helemaal in Disney stijl en er lopen verschillende Disney figuren in het rond. Als vader de auto heeft geparkeerd stappen ze uit en loop Kim om naar Lisanne toe en maakt haar los uit haar kinderzitje. Ik heb pa en ma verteld dat je graag een klein meisje zou willen zijn in de vakantie, als ik jou was zou ik het spel maar meespelen fluistert Kim. Loop maar even naar mama voor je broek zegt Kim als Lisanne uit de auto stapt en ze geeft haar een tik op haar kont. Op de parkeerplaats kijken verschillende mensen naar Lisanne maar hebben niet echt in de gaten wat er aan de hand is. Moeder staat al klaar met haar broek zodat ze er zo in kan stappen, moeder trekt hem op en maakt hem vast. Lisanne moet moeder een hand geven als ze naar binnen gaan om in te checken.

Bij de incheck balie staat een vriendelijke fransman die ook nog eens nederlands spreekt. Waarmee kan ik jullie helpen vraagt hij beleeft. We hebben gereserveerd onder de naam de Groot antwoord vader en hij kijkt moeder aan die ja naar hem knikt. Ach ja ik zie het 4 personen, allemaal volwassenen of zijn er ook nog kinderen bij en hij kijkt naar Lisanne. 3 volwassene en 1 kind antwoordt vader en Lisanne kijkt hem aan en wil zeggen dat ze geen kind meer is maar Kim geeft haar een por dat ze haar mond moet houden. Ok 3 volwassenen en 1 kind ze is niet ouder dan 10 mag ik aannemen anders tellen we haar als volwassene. Nee hoor onze dochter is 7 alleen wat aan de grote kant. A vandaar dan heb ik hier een 2 tal formulieren om even in te vullen en dan zie ik jullie zo weer terug.

Vader vult 1 lijst in met algemene zaken als adres verblijfsduur en dergelijke en moeder krijgt de andere lijst waar boven staat kinderchecklist. Gelukkig ziet Lisanne dit niet Kim vraagt of zij de lijst zal invullen en moeder vind dit goed. Ik ga met Lisanne nog even proberen te plassen zegt moeder en ze neemt Lisanne mee naar de toiletten. Kim begint met het invullen van de lijst.
Hoe oud is uw kind: 7
Meisje of jongen : Meisje
Is uw kind zindelijk:
Overdag: Ja
S’nachts; Ja
Heeft u behoefte aan een kinderbed: Ja
Heeft u behoefte aan een Buggy: Ja
Heeft u behoefte aan een kinderstoel: Ja

Ondertussen is moeder met Lisanne bij de toiletten en ze wachten op hun beurt. Is dit echt wat je wilt vraagt moeder en Lisanne knikt ja, ze wil dit wel niet maar ze wil ook niet dat haar klasgenoten de foto’s te zien krijgen. Even denkt ze eraan om alles aan haar moeder te vertellen maar ze doet dit toch niet. Als ze aan de beurt zijn maakt haar moeder haar broek los en trekt hem naar beneden gevolgd door haar onderbroek. Doe maar even een flinke plas zegt moeder en ze zet Lisanne op de wc. Lisanne moet eerst niet maar als ze even zit laat ze haar plas lopen en is het kletteren van plas in de wc pot te horen. Moeder geeft haar een complimentje dat ze netjes op de wc heeft geplast en veegt haar billen af en trekt haar onderbroek en broek weer op. Nadat moeder heeft doorgetrokken verlaten ze de toiletten en gaan op zoek naar de rest van het gezin.

Vader heeft net de formulieren ingeleverd als ze elkaar weer gevonden hebben. De vriendelijke fransman kijkt het even na of alles is ingevuld en pakt dan 3 blauwe en 1 roze bandje en doen die om hun polsen blauw voor de volwassenen en roze voor Lisanne. De man achter de balie geeft vader aanwijzingen hoe hij naar zijn kamer kan komen met de auto en ondertussen komt er een jonge vrouw met een buggy aanlopen. Dit is Sanne onze babysitter van het hotel en dit is uw buggy en hij bevestigd er een kaart aan met in grote letters Lisanne de Groot erop. Moeder kijkt Kim aan die knikt dat het klopt en Sanne laat Lisanne in de Buggy zitten. Ik zal de buggy even op haar maat instellen zodat de kleine goed zit, het is wel de bedoeling dat ze ten alle tijden begeleid wordt door een volwassene.

Als Lisanne in de buggy zit onderweg naar het huisje waar de hotelkamer is legt Kim aan moeder uit dat Lisanne dit graag wilde maar ze zegt dit zo zacht dat ze dit niet kan horen. Op de kamer aangekomen zet vader de koffers neer en kijken ze de kamer eens rond. 1 2 persoonsbed een 1 persoonsbed en een kinderbed met een roze dekbed erop van Minnie Mouse. Als Lisanne erop gaat zitten hoort ze iets kraken en als ze onder de lakens kijkt ziet ze een matrasbeschermer op haar bed liggen. Ze willen natuurlijk geen enkel risico nemen met kleine kinderen zegt moeder. Die leggen ze er voor de zekerheid op maak je daar maar niet druk om. Nee zegt Kim ik heb op de lijst aangegeven dat je niet meer in bed plast dus waarschijnlijk hebben alle kinderbedden zo’n matras beschermer.

Ik spring even snel onder de douche hoor zegt Kim wil jij ook Lisanne? Neem haar maar even mee dan hoeft dat vanavond niet meer zegt moeder terwijl ze Lisanne haar koffer begint uit te pakken. Lisanne en Kim lopen de douche in en Kim zet de douche aan. Je doet het goed zo als je het zo de hele week volhoud is er niets aan de hand zegt ze tegen Lisanne. Als Lisanne zich eigen wil uitkleden kijkt Kim haar aan en begrijpt ze dat ze echt behandeld wordt als een klein kind. Kim kleed Lisanne uit en laat haar onder de douche staan en begint haar te wassen. Even later kom moeder binnenstappen met een handdoek en ziet dat haar oudste dochter voor haar jongste zorgt.

Na het douchen wordt Lisanne afgedroogd en in haar blootje naar haar moeder gestuurd die haar aan zal kleden. Als ze de kamer inloopt ziet ze haar vader en moeder en niet maar de balkondeur staat open. Mama, roept Lisanne ik wil me aankleden. Ik kom eraan roept moeder en ze stapt de kamer in en ziet haar dochter van 14 voor haar staan naakt te wachten tot zij haar aankleed net als vroeger denkt ze. Kom maar en ze houd een onderbroek op van Katrien en laat Lisanne erin stappen dan pakt ze een zomerjurkje en trekt dit Lisanne aan. Zo helemaal klaar zegt moeder en ze neemt Lisanne mee op haar heup naar buiten waar ze vanaf het balkon naar de Disney figuren kijken.

Kim komt uit de douche en begint zich ook aan te kleden en dan ziet ze op het nachtkastje van haar ouders een folder liggen. Voor ouders met kleine kinderen. Ze pakt het op en begint te lezen.
Beste ouders we hopen dat u een goed verblijf heeft in ons Disney hotel. Omdat u verblijft met een kind onder de 10 hebben we de geldende regels met betrekking tot uw kind even op een rijtje gezet.
- Uw kind dient ten alle tijden begeleid te worden door en volwassene.
- Mocht u uw kind kwijtraken heeft uw kind een bandje om met de naam en uw telefoonnummer.
- In het hotel hebben we een eigen babysitterservice voor als u eens samen weg wil.
- Ter bescherming van de bedden zijn alle kinderbedden voorzien van matrasbeschermers.
- Als uw kind nog in bed plast verplicht het hotel dat uw kind bescherming draagt (deze is eventueel te verkrijgen bij de babysitterservice).
- Als uw kind nog niet zindelijk is verplicht de directie van het Disney park en aansluitende hotels en restaurants dat uw kind bescherming draagt.
- Mocht uw kind een ongelukje hebben meld u dan bij de babysitter in het hotel of de kinderopvang in het Disney park.
o Bij een ongelukje tijdens de nacht meld u zich met het kind voor het eten bij de babysitter zij zal controleren dat uw kind de bescherming draagt. Uw kind moet deze dan 3 dagen schoon houden voordat er geslapen mag worden zonder bescherming. Dit wordt bij het ontbijt gecontroleerd door de babysitter.
o Bij een ongelukje overdag meld u zich bij de babysitter of kinderopvang voor bescherming. De rest van uw verblijf zal uw kind bescherming moeten blijven dragen.
Kim krijgt een glimlach op haar gezicht als ze dit leest en legt het foldertje terug op het nachtkastje.

Het gezin gaat naar het restaurant van het hotel en als ze zich melden bij een medewerker krijgen ze een tafel toegewezen in de hoek waar nog andere gezinnen zitten. Als ze bij hun tafel komen haalt de medewerker 1 stoel weg en zet er een kinderstoel voor in de plaats en wijst naar Lisanne. Nu ziet Lisanne waar ze zitten ze zitten in de kinderhoek aan ieder tafel staat een kinderstoel met een klein kind erin. Kim tilt Lisanne in de kinderstoel waardoor haar jurkje iets opstroopt en je als je goed kijkt haar onderbroek kan zien.

Een jongen van Lisanne haar leeftijd kijkt naar Lisanne en krijgt een glimlach op zijn gezicht zeker als Lisanne ook nog eens rood wordt. Vader en Kim gaan eten halen en Lisanne blijft met moeder achter. Als Kim terug is gaat Moeder eten halen en komt even later samen met vader terug met 3 bordjes eten. 1 bordje zet ze voor Lisanne neer en begint het in kleine stukjes te snijden, gelukkig mag ze wel zelf eten. Na het eten ruimt vader de tafel leeg en gaat Lisanne weer in de Buggy zitten en maakt moeder de bandjes weer vast.

Het gezin gaat nu eindelijk het park in en omdat Lisanne in de buggy zit mogen ze door de rij voor gezinnen wat een hoop tijd scheelt. In het park kijken de meiden hun ogen uit, alles wat ze zien vinden ze mooi en ze kunnen haast niet kiezen waar ze als eerste in gaan. De eerste attractie die ze tegen komen is It’s a small World en hier gaan ze dan ook als eerste in. Lisanne wordt uit de buggy geholpen en vader zet hem bij de andere buggy’s. In de wachtrij kletsen ze een beetje en Lisanne vergeet bijna dat ze als klein kind word behandeld. Als Lisanne met een leuke jongen staat te praten vraagt moeder of ze nog even een plas moet doen voordat ze de bootjes in gaan. Lisanne zegt dat ze niet hoeft maar moeder wil toch dat ze even gaat proberen en neemt haar aan de hand mee naar de toiletten. De jonge kan aan de kleren niet zien dat Lisanne als klein meisje gekleed is omdat het zomerjurkje vrij neutraal is geel met een zonnebloem op haar borst. Moeder zet haar op de wc en nadat Lisanne toch nog een plasje heeft gedaan veegt moeder haar af en gaan ze terug naar Kim en vader.

Het is maar goed dat we nog even geprobeerd hebben zegt moeder want ze heeft toch nog een plasje gedaan. Lisanne wordt rood omdat iedereen in de rij het heeft gehoord. De jongen begint weer een praatje met Lisanne alsof er niets aan de hand is en zegt mijn zusje moet soms ook nog wel eens herinnert worden om te gaan plassen. Ow hoe oud is je zusje dan vraagt Kim waarop de jongen antwoordt 4. Nou die van mij is 7 en zoals je inmiddels weet moet we haar ook regelmatig helpen herinneren.

Na it’s a small World gaan ze verder het park in als Lisanne wil lopen vind moeder dit niet goed en met tegenzin gaat Lisanne weer in de buggy. Wat Lisanne niet in de gaten heeft is dat door de gordel tussen haar benen haar jurkje iets opgetild wordt en haar onderbroek voor iedereen zichtbaar is. De volgende attractie is de draaimolen speciaal voor Lisanne en terwijl Lisanne op een paard rond gaat staan Kim en haar ouders te kletsen. Lisanne wil dolgraag weten wat er gezegd wordt maar kan er niets van verstaan.

Om 7 uur s’avonds gaan ze terug naar het hotel, ze hebben inmiddels al aardig wat attracties gehad. In het hotel krijgen ze weer een tafel toegewezen en gaat Kim nog even met Lisanne naar de wc. Ondertussen halen hun ouders al wat te eten. Bij de toiletten moeten ze even wachten en als ze aan de beurt zijn laat Kim Lisanne haar jurkje omhoog houden en trekt ze haar onderbroek naar beneden. In de toiletten staat een moeder met dochter van 12 te kijken naar Lisanne. Ga maar even een plas doen zegt Kim en Lisanne gaat zitten. Ze voelt dat ze ook moet poepen als ze gepoept en geplast heeft krijgt ze een compliment van Kim dat ze het netjes op de wc heeft gedaan en veegt kim haar billen af. Dan trekt ze Lisanne haar onderbroek weer op en mag ze haar jurkje laten zakken.

Als ze terug lopen naar hun tafel zijn hun ouders er nog niet en dus zet Kim Lisanne in de kinderstoel. Ik wil dat je vannacht in bed plast fluistert ze in het oor van Lisanne. Lisanne kijkt haar verschrikt aan en wil protesteren maar houd het in. Dan komen hun ouders bij de tafel en krijgt Lisanne haar bordje met patat en een hamburger haar lievelings eten. Na het eten gaan ze terug naar de kamer en kijken nog wat televisie. Om half 9 roept moeder Lisanne bij haar en trekt haar jurkje uit ga maar even kijken of je een plasje kan doen zegt moeder en ze stuurt Lisanne in alleen haar onderbroek naar de wc. Op de wc doet Lisanne geen plas omdat ze het in haar bed moet doen als Kim de wc binnenstapt haalt ze Lisanne van de wc en stuurt haar terug naar moeder.

Ze heeft niet geplast hoor zegt Kim, ik hoefde niet verdedigd Lisanne zich. Je bent een grote meid dus ik ga ervan uit dat je je bed droog houd zegt moeder. Moeder helpt Lisanne in haar pyjama van Minnie Mouse en laat Lisanne haar vader en zus nog een nachtzoen geven voordat ze haar instopt. Vond je het leuk vandaag vraagt moeder en Lisanne knikt ja, dat is mooi want we hebben nog 5 dagen in dit hotel. Ga maar lekker slapen morgen om 8 uur gaan we eten dus ik maak je om 7 uur wakker zegt moeder en geeft Lisanne een nachtzoen. Lisanne komt niet makkelijk in slaap omdat ze bij iedere beweging haar matras hoort kraken.

Om 3 uur s’nachts wordt Lisanne wakker omdat ze nodig moet plassen en ze denkt aan wat Kim heeft gezegd. Ze gaat op haar rug liggen en probeert te plassen. Het valt niet mee maar na een tijdje voelt ze haar pyjama nat worden en niet veel later heeft ze haar hele blaas geleegd in haar bed. Voor het eerst in 9 jaar ligt ze in een nat bed eerst is het nog warm maar het koelt al snel af en het duurt dan ook even voordat ze weer in slaap valt.

De volgende morgen om 7 uur maakt moeder Lisanne wakker en als ze de lakens wegtrekt ziet ze wat er gebeurt is. Lisanne begint te huilen en vader en Kim komen kijken wat er aan de hand is. Ach meisje toch een ongelukje kan gebeuren dat is helemaal niet erg. In het foldertje staat dat je als je een ongelukje hebt gehad je dat moet melden bij de babysitter. Moet ze de hele tijd in haar natte pyjama blijven lopen dan. Ja totdat ze bij de babysitter is geweest antwoord Kim.

Iedereen kleed zich snel aan en Lisanne wordt meegenomen aan haar hand naar de ontbijtzaal nog steeds in haar natte pyjama. Ik wil niet zo de gang op huilt Lisanne maar moeder neemt haar toch mee. Dat zijn nu eenmaal de regels van het hotel Lisanne daar kan ik ook niets aan doen. Bij de eetzaal is Lisanne het middelpunt van de belangstelling omdat je niet vaak een meisje van 14 in een natte pyjama ziet. De man achter de balie ziet wat er aan de hand is en stuurt moeder en Lisanne door naar de babysitter.

Bij de babysitter staan er een 5 tal ouders met hun kinderen te wachten als Lisanne en haar moeder achteraan aansluiten. De moeder voor hun draait zich om en ziet Lisanne staan, he Lisanne wat doe jij hier nou en als ze naar haar pyjama broek kijkt zegt ze heb je een ongelukje gehad. O nee ook dat nog de moeder van Paula denkt Lisanne en wordt rood. Ik zal niks zeggen hoor verzekert ze Lisanne en tegen moeder zegt ze mijn jongste is ook nog niet droog s’nachts en ze duwt het broertje van Paula van 8 naar voren maar zijn pyjama is niet nat. Jurgen plast ook nog regelmatig in bed vandaar dat we hem luierbroekjes aan geven s’nachts maar ik ben bang dat Lisanne geen luierbroekje krijgt vannacht. Waarom niet vraagt moeder, nou omdat ze hier geen luierbroekjes hebben. Op dat moment komt net Paula binnenstappen om te vragen hoever haar moeder is. Als ze Lisanne ziet staan tussen de kleine kinderen verschijnt er eerst een glimlach op haar gezicht maar ze zegt dan serieus dat ook zij het geheim zal houden.

Als Lisanne aan de beurt is krijgt ze eerst een standje van de babysitter dat ze een nat bed heeft en dan legt ze aan moeder de verdere gang van zake uit. S’avonds voor het eten moet Lisanne zich bij haar melden zodat ze Lisanne een luier om kan doen en als Lisanne die 3 nachten droog kan houden mag ze het zonder proberen. Moeder verteld dat dit een eenmalig iets is maar de babysitter is streng en verteld dat dit de hotel regels zijn waar ze niet van af mag wijken. Dan verteld ze dat ze s’ochtends bij het ontbijt moet komen laten zien dat ze droog is en dan doet de babysitter de luier af. Lisanne krijgt een nieuw bandje om haar pols in het rood met daarop in verschillende talen dat ze in bed plast. Als alles geregeld is gaan ze naar de tafel om te eten en brengt moeder verslag uit bij de rest.

Terug in de hotel kamer neemt moeder Lisanne gelijk mee de douche in en begint haar uit te kleden. Ze gooit de natte kleren op een hoop op de grond en zet de douche aan. Lisanne stapt in de douche en moeder begint haar te wassen als Lisanne zegt dat ze zich wel zelf kan wassen zegt moeder dat ze even goed gewassen moet worden vanwege het bedplassen. Het bed is inmiddels verschoont en als Lisanne uit de douche komt en afgedroogd is kleed moeder haar aan. Een schone onderbroek van sneeuwwitje met daarover een spijkerbroek en een wit t-shirt. Dan laat ze Lisanne alvast in de buggy zitten en pakt ze nog een schone onderbroek en de billendoekjes en legt die onderop.

Ze op voor weer een dag Disney zegt vader en ze vertrekken richting het park. In het park gaan ze verschillende attracties in en om 5 uur kijken ze naar de grote parade. Doordat Lisanne in de buggy zit mag ze vooraan zitten bij de andere kinderen. Na de parade moet Lisanne ineens plassen en verteld dit aan moeder. Ze gaan op zoek naar de wc’s en vlak bij een attractie waar ze graag nog eens in willen vinden ze de wc’s. Kim helpt Lisanne op de wc en als ze geplast heeft kleed ze haar weer aan. Het gezin gaat de attractie in en voor ze het door hebben is het alweer half 7 en is het tijd om terug naar het hotel te gaan.

In het hotel gaan ze gelijk naar de eetzaal om te eten. Ze melden zich bij de balie om te vragen welke tafel ze mogen gebruiken en krijgen er 1 toe gewezen. Als Lisanne uit haar buggy stapt ziet de medewerker achter de balie haar pols bandje en verteld moeder dat Lisanne eerst langs de babysitter moet voor ze mogen gaan eten. Moeder zegt dat ze gelijk na het eten gaan en wil eten gaan halen. Dit is niet volgens de regels mevrouw zegt de meneer, alle kinderen moeten voor het eten langs de babysitter dat zijn nu eenmaal de regels. Ik ga wel even met Lisanne zegt Kim dan kunnen jullie alvast eten halen en de medewerker gaat akkoord.

Kim loopt met Lisanne aan haar hand naar de babysitter en sluit achter in de rij aan. Gelukkig ben je niet de enige zegt Kim, maar wel de oudste fluistert Lisanne terug. Er zijn 4 kinderen voor hun en een voor een worden ze door de babysitter geluierd. Als ze bijna aan de beurt zijn komt Paula binnen met haar broertje. Hey Lisanne roept Paula, moet jij ook een luier om ben je daar niet te oud voor. Alle kinderen die in bedplassen krijgen s’nachts een luier om ongeacht hoe oud ze zijn verteld Kim.

Voor Lisanne staat een meisje van een jaar of 9 met haar moeder. Als het meisje aan de beurt is laat ze haar broek zakken en laat aan de babysitter haar underjams zien. Goed zo netjes je underjams aan en het meisje mag haar broek weer op trekken. Lisanne hoopt dat ze ook een underjams aan mag in plaats van een luier zodat ze nog een klein beetje het idee heeft dat ze geen baby is. De moeder van het meisje geeft haar een klopje op haar kont en zegt nog 1 nachtje droog blijven en je mag zonder slapen. Dat gaat me lukken mama zegt het meisje en ze lopen de eetzaal in.

Dan is Lisanne aan de beurt de babysitter neemt haar bij haar hand en neemt haar mee naar de wc probeer eerst nog maar even te plassen zegt ze en ze trekt haar broek naar beneden gevolgd door haar onderbroek. Lisanne doet met het schaamrood op haar kaken een plas en ondertussen trekt de babysitter haar broek en onderbroek uit en nadat ze deze heeft opgevouwen geeft ze die aan Kim. Als Lisanne is uitgeplast laat ze haar naar de verschoontafel lopen. Zo we zullen jou eens klaar maken voor de nacht zodat je niet meer nat wordt in een nat bed. Als Lisanne uitlegt dat het iets eenmalig was verteld de babysitter dat als ze 3 nachten droog is ze het zonder luier mag proberen. Dan tilt ze Lisanne op de verschoontafel. Lisanne krijgt een rood hoofd maar de babysitter zegt dat ze zich niet hoeft te schamen omdat niet iedereen even snel zindelijk is s’nachts.

De babysitter pakt een billendoekje en veegt Lisanne haar kruis schoon. Dan pakt ze uit een kast aan de wand een luier, ik denk dat je deze nog wel past het is wel de grootste die ik heb. Ze laat hem aan Lisanne zien en ze ziet dat het een echte babyluier is ze had even gehoopt dat ze een luierbroekje als een soort drynites aan kreeg. Dit zijn eigenlijk pampers maat 7 maar Disney laat ze speciaal maken met plaatjes van Disney erop in plaats van sesamstraat. Laura en Kim staan inmiddels aandachtig te kijken naar wat er gaat gebeuren.

De babysitter pakt de benen van Lisanne en tilt ze op zodat haar billen vrijkomen dan schuift ze de luier onder haar billen. Ze laat haar billen zakken en haalt hem tussen haar benen door en plakt hem vakkundig dicht. Zo helemaal klaar en ze tilt Lisanne van de verschoontafel, Paula begint te lachen en als Lisanne haar broek aan wil doen past deze niet over de luier heen. Dan maar zonder broek zegt Kim en ze neemt haar in alleen een luier en t-shirt aan de hand mee de eetzaal in.
 

martijn83

Beginneling
In de eetzaal wordt Lisanne nagekeken door een hoop mensen en Lisanne begint te huilen van schaamte. Niet huilen dan gaan de mensen juist kijken zegt Kim en ze zet Lisanne snel in haar kinderstoel. Kim verteld haar ouders wat er gebeurt is en moeder troost Lisanne dat ze morgen eerst een ruimere broek gaan halen in de kamer. Moeder vraagt aan de babysitter wat ze moeten doen als Lisanne een vieze luier heeft en de babysitter antwoordt dat ze dan even moet bellen en zij dan Lisanne komt verschonen.

Moeder heeft frietjes gehaald voor Lisanne en kipnuggets het lievelings eten van Lisanne. Na het eten tilt ze Lisanne uit de kinderstoel en neemt haar aan haar hand mee naar hun kamer. Terug in de kamer trekt Lisanne snel haar pyjama aan zodat niemand haar luier kan zien. Ze mag van moeder nog even televisie kijken en Kim en Lisanne gaan op het grote bed zitten en kijken wat er op televisie is. Kim fluistert in het oor van Lisanne, je begrijpt natuurlijk wel dat die luier morgenochtend nat moet zijn zodat je morgen weer fijn een luiertje omkan. Lisanne knikt ja en maar ziet er erg tegenop om de luier te moeten gebruiken.

Als moeder zegt dat het de hoogste tijd is voor Lisanne om te gaan slapen voelt Lisanne aandrang. Mam ik moet naar de wc, je mag niet naar de wc als je een luier om hebt zegt moeder. Dat zijn de hotel regels plas maar in je luier dan zal ik de babysitter bellen om je te komen verschonen en moeder loopt naar de telefoon. Maar mam ik moet niet alleen plassen zegt Lisanne met een rood hoofd. Moeder pakt de telefoon, ja hallo met familie de Groot in kamer 1423 mijn dochter heeft een vieze luier kunt u de babysitter even langs sturen. Nadat moeder heeft opgehangen loopt ze naar Lisanne en zegt ik zou nu ook maar even poepen dan de babysitter is er over een half uurtje.

Lisanne gaat staan voor haar bed en laat haar plas lopen in haar luier, dit is een gevoel wat ze al vele jaren niet meer gevoeld heeft en terwijl haar luier zich vult met plas vullen haar ogen zich met tranen. Haar moeder die aan het gezicht van Lisanne kan zien wat er gebeurt is omhelst haar en troost haar door te zeggen dat het maar 3 dagen is en dat die zo voorbij zijn. Heb je al gepoept vraagt haar moeder en ze voelt aan de achterkant van haar luier. Nee nog niet huilt Lisanne en nu ook Kim en haar vader in de kamer staan voelt Lisanne zich nog kleiner worden. Poep maar in je luier zegt moeder en ze houd haar hand op de geluierde billen van haar dochter. Lisanne duwt haar billen iets naar achter en poept haar luier vol, al snel vult de kamer zich met een poep lucht en vult moeder dat de achterkant van haar luier voller wordt.

Lisanne voelt zich nu echt vies en begint nog harder te huilen, ondertussen lopen Kim en vader naar buiten om Lisanne wat privacy te geven. Moeder gaat met Lisanne zitten op bed waardoor de poep zich uitsmeert over heel haar billen en Lisanne voelt zelfs poep tussen haar schaamlippen. Moeder kijkt met Lisanne in een stevige omhelzing nog wat televisie en Lisanne wordt weer wat rustiger en is gestopt met huilen. Dan wordt er op de deur geklopt en vader doet open.

De babysitter zegt het meisje op de gang en vader laat haar binnen. De babysitter stelt zich voor als Esther ik loop stage hier en help Sanne als ze het te druk heeft met de kleintjes, waar is uw dreumes vraagt ze aan moeder. Hier op het bed en ze wijst naar Lisanne, o ok zegt ze als ze het bandje om Lisanne haar pols ziet. Esther die zelf ook 14 is vraagt aan Lisanne of ze vaker in bed plast of dat deze keer een ongelukje was. Moeder legt uit wat er gebeurt is en ondertussen pakt Esther wat spullen vanuit haar kar op de gang. Ik hoop dat ik jouw maat bij me heb het gebeurt namelijk niet vaak dat ik een leeftijdsgenoot een pamper moet verschonen. Ze kijkt in haar kar en ziet dat ze niet de juiste maat bij haar heeft en Esther loopt naar de telefoon en belt naar de receptie of ze er 1 kunnen komen brengen.

Esther legt een verschoonmat op het bed en laat Lisanne erop liggen ondertussen legt ze aan moeder de regels nog eens uit. Als een kind in bed plast en dit niet aangeeft van te voren verschonen de babysitters het kind en als het van te voren is aangegeven en het kind zelf bescherming bij zich heeft hoef je het alleen maar te laten zien aan de babysitter voor het eten. Esther trekt de pyjama broek van Lisanne uit en merkt dat ze niet alleen geplast heeft. Net als Esther de luier van Lisanne open maakt wordt er op de deur geklopt en vader doet weer open. 1 luier maat 7 voor uw dochter zegt Paula als ze de kamer binnenstapt. Ik help een beetje mee in het hotel tijdens mijn vakantie dat vind ik leuk zegt ze en geeft de luier aan Esther. Dank je Paula je helpt echt goed zegt Esther terwijl ze luier van Lisanne openvouwt.

Zo dat is een fikse poepbroek zegt Paula en Esther die in de gaten heeft dat Lisanne en Paula elkaar kennen stuurt haar weg. Dan neemt ze de billendoekjes en veegt Lisanne schoon eerst tussen haar schaamlippen. Ze tilt Lisanne haar benen omhoog en veegt daarna haar billen schoon ze gebruikt een ander doekje om alles nog eens na te vegen en voor ze het weet heeft Lisanne weer een schone luier om. Al klaar zegt Esther als ze de vieze luier dichtplakt en al haar spullen bij elkaar pakt, een goede avond nog en ze vertrekt weer naar een volgende verschoning. Nu lekker slapen hoor Lisanne zegt moeder dan gaan we er morgen weer een leuke dag van maken en ze geeft Lisanne een kus op haar voorhoofd.

Het kost Lisanne moeite om in slaap te komen omdat ze niet kan wenen aan de dikke prop tussen haar benen. Op het balkon van de hotel kamer praten vader, moeder en Kim over de afgelopen dagen en natuurlijk over Lisanne. Moeder is blij dat ze kan zorgen voor Lisanne maar vraagt zich af waarom ze zich zo gedraagt. Om een uur of 10 gaan ook zij naar bed en als vader Lisanne ziet liggen in bed verschijnt ook op zijn gezicht een glimlach omdat hij zo van zijn dochter houd en haar al een hele tijd niet zo vredig heeft zien slapen. Ook Kim kijkt naar Lisanne alleen bedenkt zij haar volgende plannetje.

De volgende ochtend als Lisanne wakker wordt moet ze plassen en als ze zich omdraait in bed voelt ze de luier. Ze laat haar plas maar lopen om Kim niet boos te maken ze voelt haar luier warm worden en denkt al wat er zo gaat komen. Na een uur wordt ook moeder wakker en ziet dat Lisanne ook wakker is, ze slaat haar dekens open en Lisanne stapt bij haar in bed. Terwijl Lisanne tegen haar moeder aankruipt wordt ook vader wakker van het gewoel in bed. Vader en Lisanne beginnen te stoeien en tijdens het stoeien plast Lisanne in haar luier van het lachen. Als vader voelt dat de luier van Lisanne warm wordt vraagt hij of ze geplast heeft. Ik kon het n iet meer ophouden van het lachen antwoord Lisanne en als moeder vraagt of ze al nat was toen ze wakker werd knikt Lisanne met een rood hoofd ja.

Ach meisje dat maakt niet uit dat kan gebeuren zegt moeder en vader zegt het is maar goed dat je een luier omhad dan en begint Lisanne te kietelen. Alle 3 moeten ze hierom lachen en door de herrie wordt ook Kim wakker. Kim gaat douchen en vader maakt een grapje over Kim en haar ochtend humeur wat weer hard gelach oplevert bij Lisanne en haar moeder. Nadat Kim gedouched heeft kleden vader en moeder zich aan en gaan ze ontbijten. Lisanne die nog in haar pyjama loopt vraagt of zij zich niet hoeft aan te kleden. Nee eerst gaan we naar de babysitter en dan even eten en na het eten gaan we terug naar de kamer en kan je douchen en je aankleden.

Bij de eetzaal aangekomen zoeken vader en Kim een plekje op en gaan moeder en Lisanne even langs bij de babysitter. Lisanne is gelijk aan de beurt en moeder verteld dat ze nat was vanochtend. Sanne is de babysitter vandaag en ze trekt de broek van Lisanne naar beneden en voelt aan de luier, hij heeft niet gelekt zo te zien dus dat is mooi. Dan stapt er een moeder met haar dochter binnen de moeder trekt de broek van het meisje naar beneden om te laten zien dat ze droog is en Sanne knikt dat het goed is en de moeder en dochter verlaten de kamer weer.

Dan zullen we je luier maar afdoen en kun je lekker eten en ze maakt de plakkers los en vangt de luier op. Terwijl ze de luier dichtplakt en weggooit loopt ze naar de verschoontafel en pakt de billendoekjes. Er komt een andere moeder binnen met haar zoontje en Sanne zegt dat ze even moet wachten. Ze laat Lisanne iets door haar benen gaan en veegt haar even snel schoon. Ze vraagt aan moeder of ze een onderbroek bij zich heeft en moeder zegt dat ze die vergeten is, Sanne trekt de pyjama broek weer op en geeft Lisanne een tikje op haar kont. Zo dan zie ik je vanavond weer veel plezier vandaag zegt Sanne en moeder en Lisanne verlaten ook de kamer nagekeken door de moeder met het jongetje

Lisanne en moeder gaan hun ontbijt halen en op hun bord komen alleen maar lekkere dingen. Bij de tafel waar ook vader en Kim inmiddels zitten te smullen tilt moeder Lisanne in haar kinderstoel en als vader vraagt hoe het gegaan is brengt moeder verslag uit. Lisanne bedenkt dat ze de extra aandacht van haar ouders wel leuk vind en als dat betekent dat ze zich dan als een klein meisje moet gedragen dan neemt ze dat maar voor lief. Laura loopt langs de tafel en wenst Lisanne een goede morgen ze kijkt wel een beetje raar dat Lisanne in een kinderstoel zit maar denkt er verder niet bij na omdat Lisanne gelukkig schijnt te zijn.

Na het eten lopen ze weer op het gemak terug naar hun kamer en Lisanne wordt door haar moeder gelijk de douche in geleid. In de douche kleed ze haar uit en zet haar op de wc, probeer maar even te plassen dan pak ik ondertussen je kleren alvast. Lisanne laat een plas lopen en als haar moeder terug komt stapt ze de douche in. Moeder trekt door en begint Lisanne te wassen, eerst wast ze haar lichaam en dan is haar haar aan de beurt. Ondertussen kletsen ze er vrolijk op los, Kim hoort het geklets en raakt hierdoor geïrriteerd omdat dit niet de bedoeling was. Na het douchen wordt Lisanne afgedroogd en stuurt moeder haar de kamer in en gaat zelf douchen.

In de kamer staat vader klaar om Lisanne aan te kleden, eerst haar onderbroek met een plaatje van Sneeuwwitje deze keer. Dan krijgt ze een spijkerbroek aan en een lang shirt in het roze. Als Lisanne in de spiegel kijkt ziet ze er nog redelijk normaal uit en zolang niemand haar onderbroek ziet zou je denken dat ze een gewone 14 jarige is. Terwijl moeder zich aankleed kijkt Lisanne nog wat tv en nadat iedereen klaar is gaat Lisanne in de buggy zitten en vertrekken ze voor nog een geweldige dag in het park. Kim krijgt het steeds minder naar haar zin omdat Lisanne al de aandacht krijgt en omdat Lisanne het niet erg begint te vinden valt haar plan in duigen.

Aan het einde van de dag als het gezin weer terug gaat naar het hotel is het humeur van Kim nog niet echt opgeklaard. Haar ouders hebben al verschillende keren gevraagd wat er aan de hand was maar geen antwoord gekregen. Ze gaan eerst terug naar de hotel kamer zodat Lisanne zich om kan kleden in haar pyjama om situaties als gisteren te voorkomen. Moeder laat Lisanne nog even naar de wc gaan en Lisanne doet een plas en poept ook gelijk maar. Als moeder de wc in komt en ruikt dat Lisanne niet alleen geplast heeft trekt ze terwijl Lisanne nog op de wc zit haar broek en onderbroek uit en laat haar dan staan. Even bukken dan kan ik die poepkont van je afvegen zegt moeder en moeder begint aan de schoonmaakklus. Lisanne bedenkt ineens dat ze 14 is en ze als een kleuter haar billen laat afvegen door haar moeder en begint zachtjes te huilen. Nadat moeder klaar is en Lisanne weer schoon trekt moeder het t-shirt van Lisanne uit en laat haar in haar blootje de kamer inlopen. In de kamer trekt ze haar pyjama aan en gaan ze naar de eetzaal.

Vader en moeder gaan een tafel zoeken omdat Kim heeft aangeboden om met Lisanne naar de babysitter te gaan. Bij de babysitter zijn ze gelijk aan de beurt omdat ze redelijk vroeg zijn. Sanne laat Lisanne nog even proberen om te plassen ondanks dat ze aangeeft dat ze net is geweest. Na een tijdje haalt Sanne haar van de wc en veegt haar voor de zekerheid toch even schoon. Zo ga maar liggen dan maken we je klaar voor de nacht. Als Lisanne gaat liggen stapt Paula binnen met haar moeder en broertje. Als u alvast de kleine laat plassen dan zal ik u zo helpen nadat ik klaar ben met deze kleine meid. De moeder van Paula zet het broertje op de wc en laat hem even plassen.

Ondertussen doet Sanne bij Lisanne haar luier om, ze tilt haar benen op en schuift de luier er onder dan haalt ze hem tussen haar benen door en plakt hem dicht. Zo weer klaar voor vannacht je mag zelf je broek aandoen zegt Sanne dan ga ik even deze andere mensen helpen en ze geeft Lisanne haar pyjama broek. Het broertje van Paula wordt van de wc gehaald en op de verschoontafel gelegd. Tot grote verbazing van Lisanne trekt de moeder van Paula nu haar broek en onderbroek naar beneden en zet haar op de wc. Paula heeft vannacht ook een ongelukje gehad en je weet wat de regels van het hotel zijn zegt ze tegen Lisanne. Dan ziet Lisanne het bandje om de pols van Laura die heeft dezelfde kleur als die van haar.

Lisanne treuzelt een beetje met het aantrekken van haar broek en kijkt met grote ogen naar Paula. Even later hoort ze dat Paula een plas doet en krijgt ze een compliment van haar moeder. Inmiddels is haar broertje klaar en tilt Sanne haar broertje van de verschoontafel en Paula erop. Ze veegt ook Paula haar kruis schoon en pakt uit de kast een luier die ze snel en vakkundig bij Paula omdoet. Ondertussen is het broertje van Paula omgekleed in zijn pyjama en mag Paula zelf van de verschoontafel. Daar staat ze dan het populairste meisje van haar klas in een luier net als Lisanne. Kijk jullie hebben dezelfde zegt Sanne en ze wijst naar de luiers van de 2 meiden. Inmiddels zijn er meer ouders met hun kinderen binnengekomen en kleden Paula en Lisanne zich weer snel aan.

Tijdens het eten verteld Lisanne wat er gebeurt is bij de babysitter. Vader en moeder gaan een toetje halen en Lisanne en Kim blijven wachten aan tafel. Na het eten gaan we even naar de souvenir shop en daar mogen we van pa en ma een souvenir uitzoeken zegt Kim. Ik wil dat je een speen uitzoekt en vraagt of je die mag. Als ma vraagt waarom verzin je maar een smoes maar ik wil dat je de rest van de vakantie regelmatig de speen in je mond hebt. gaat dit niet een beetje ver allemaal vraagt Lisanne maar Kim wil er niets van weten en laat haar nieuwe foto’s zien die ze net gemaakt heeft bij Sanne. Kijk nieuwe foto’s van jou wil je dat deze op school komen zo niet dan moet je doen wat ik zeg en ik blijf het niet zeggen de volgende keer als je me tegen spreekt of niet doet wat ik zeg dan verstuur ik ze.

Nadat hun ouders hun toetje op hebben lopen Kim , Lisanne en moeder richting de souvenir shop en verteld moeder dat ze 1 souvenir uit mogen zoeken. Vader gaat alvast naar de hotel kamer om een paar hoofdstukken uit zijn boek te lezen. Lisanne en Kim lopen snel de winkel in en beginnen te zoeken naar wat leuks. Moeder ziet Lisanne lopen en je kunt duidelijk zien dat ze onder haar pyjama broek een luier om heeft. Andere mensen in de winkel kijken ook naar Lisanne omdat het niet normaal is dat een meisje van 14 in haar pyjama door een winkel loopt om 8 uur s’avonds en het is duidelijk wat ze er onder heeft. Kijk mama dat meisje heeft nog een luier om zegt een jongen tegen zijn moeder, ja ik denk dat dat meisje nog in bed plast antwoord de moeder.

Lisanne staat voor het rek met spenen als Kim naast haar komt staan, je kiest die roze met Minnie erop en geeft hem aan Lisanne. Ze lopen naar hun ouders en geven hun souvenir aan hun moeder. Als moeder kijkt naar wat ze gekozen hebben rekent ze zonder vragen te stellen af en daarna gaan ze terug naar de kamer. En wat hebben de dames uitgezocht vraagt vader als ze binnenstappen Kim pakt uit het tasje een roze Bikini met in het klein een plaatje van Minie Mouse erop en Lisanne de speen. Als vader vraagt waarom ze een speen gekozen heeft haalt Lisanne haar schouders ik weet het niet zegt ze. Moeder pakt de speen en haalt hem uit de verpakking, als jij een speen wilt dan mag je van mij een speen en ze doet hem bij Lisanne in haar mond.

Als de meiden op bed liggen Lisanne om te slapen en Kim om een film te kijken begint vader een praatje met moeder buiten op het balkon. Vind jij het nou niet raar zoals Lisanne doet vraagt hij aan moeder. Als ze maar gelukkig is zegt moeder maar ik weet ook niet waarom ze ineens zo doet. Ik vind het gewoon vreemd zegt vader dat net mijn dochter van 14 in een kinderpyjama met daaronder een luier en een speen in haar mond staat. Misschien wil ze zich wel klein voelen op dit moment en zolang het geen kwaad kan wil ik haar niet tegenwerken. Ik denk dat Kim er meer vanaf weet zegt vader, dat denk ik ook antwoord moeder want ik heb gezien dat Kim die speen heeft uitgezocht en niet Lisanne. Maar ik heb ook het idee dat Lisanne het wel leuk vind al die aandacht.

Voor dat moeder en vader gaan slapen geven ze hun dochters nog een zoen. Als ze Lisanne een zoen geeft controleert ze gelijk haar luier en voelt dat die nat is. Ze belt naar de babysitter en Sanne loopt niet veel later de kamer in. Moeder maakt Lisanne niet wakker maar trekt de dekens van haar af zodat Sanne haar gang kan gaan. Sanne trekt de pyjama broek naar beneden en maakt de luier open en veegt haar schoon dan trekt ze de natte luier weg en schuift een schone onder Lisanne en plakt hem dicht. Nadat Lisanne weer is toegedekt verlaat Sanne de kamer en gaan ook vader en moeder slapen.

De volgende morgen als het gezin weer wakker wordt is Lisanne blij als ze merkt dat haar luier droog is en als ze dit verteld aan haar moeder vertelt ze dat Sanne haar gisteravond nog even heeft verschoont. Lisanne schrikt er een beetje van dat ze in haar luier heeft geplast zonder dat ze het doorhad. Het gezin gaat naar de eetzaal en moeder neemt Lisanne mee naar Sanne. Binnen bij de babysitter wachten ze totdat ze aan de beurt zijn en Lisanne ziet dat Paula ook in de rij staat met haar broertje en moeder.

Als het broertje van Paula aan de beurt is trekt Sanne zijn pyjama broek uit en voelt aan de luier dat hij droog is. Dit is al de 3e droge nacht op rij jij hoeft vannacht geen luier meer om zegt Sanne en doet zijn luier af. De moeder van Paula heeft inmiddels de pyjamabroek van Paula uitgetrokken en het is goed te zien dat deze nat is, ook Sanne ziet het en ze maakt de luier los en veegt Paula schoon in haar kruis en laat haar in haar onderbroek stappen. Jij moet vanavond nog wel even bij mij langskomen zegt ze tegen Paula waar nu de tranen in haar ogen staan van schaamte dat haar kleine broertje geen luier omhoeft vannacht en zij wel.

Nu is Lisanne aan de beurt en haar luier is ook droog maar Sanne weet nog dat ze gisteravond al verschoont is en maakt ook haar luier los en veegt ook haar schoon en laat haar in haar onderbroek stappen en zegt tot vanavond. Lisanne trekt snel haar spijkerbroek aan en loopt dan achter haar moeder aan naar het tafeltje waar ook Kim en haar vader zitten. Als ze daar aankomen ziet ze dat ook Paula en haar gezin aan de tafel zitten en dat de vaders druk met elkaar aan het praten zijn.

We trekken vandaag met elkaar op zegt vader en ook de moeders vinden dit een goed idee. Paula die nog steeds zachtjes zit te huilen zit tegenover Lisanne en eet zonder op te kijken haar broodjes op. Ach kom op meid zegt haar moeder voor je het weet ben je ook droog s´nachts en kun je weer zonder luier naar bed. Paula krijgt nu een rood hoofd en als Sanne naar hun tafel komt lopen om bij haar broertje zijn polsbandje af te knippen omdat ze dat vergeten was voelt ze zich nog kinderachtiger.

Tijdens het eten legt Kim de speen van Lisanne op tafel en zegt tegen Lisanne dat ze haar speen vergeten was en ze hem voor haar heeft meegenomen. Na het eten doet Lisanne met een rood hoofd de speen in haar mond en gaat zitten in haar buggy en dan gaan de 2 gezinnen het Disney park in. Ze gaan diverse attracties in en Lisanne haalt alleen de speen uit haar mond om te eten of om te praten. Verschillende mensen kijken haar wel vreemd aan maar ze kan er ook niets aan doen ze wil niet dat ze op school de foto’s te zien krijgen. Het is wel handig bij de verschillende attracties omdat ze nu halverwege de rij mogen instappen omdat Lisanne nog in een buggy zit.

S’avonds gaan ze weer terug naar het hotel en vanwege de tijd willen de ouders gelijk gaan eten. Terwijl de ouders een tafel gaan zoeken loopt Kim met Lisanne en Paula met haar broertje als begeleider naar Sanne. Daar aangekomen zijn ze gelijk aan de beurt en Paula mag als eerst, ze trekt haar broek uit en gaat op de wc zitten en probeert nog even te plassen. Haar broertje pakt haar onderbroek aan en Kim laat Lisanne alvast haar broek uitdoen. Sanne laat Paula op de verschoontafel liggen en doet haar een luier om en net op het moment dat Sanne de luier dichtplakt stapt er een leuke jongen binnen met zijn broertje. De jongen moet lachen dat Paula een luier omkrijgt en als hij ook Lisanne in haar onderbroek van Katrien ziet staan kan hij bijna zijn lach niet inhouden. Lisanne gaat snel op de wc zitten terwijl Paula haar broek over haar luier probeert aan te trekken wat lukt maar de luier is wel duidelijk te zien.

Nadat Lisanne geplast heeft krijgt ook zij een luier om van Sanne en ze trekt snel haar broek aan. Dan is het broertje van de jongen aan de beurt en terwijl de meiden met een rood hoofd de kamer verlaten kijkt de jongen hun na. Aan tafel gaan ze snel eten en fluistert Kim in het oor van Lisanne dat ze de speen niet constant meer in hoeft omdat ze zich zo goed gedraagt. Na het eten gaan ze terug naar hun kamer en praten nog wat na op het balkon. Daarna trekken de meiden hun pyjama aan en gaan slapen.

De volgende ochtend is de luier van Lisanne weer nat zonder dat ze vannacht gemerkt heeft dat ze heeft geplast. Ze blijft nog even in bed liggen totdat ook de rest wakker is. Als iedereen gedouched is behalve Lisanne die nog haar pyjama aanheeft pakt moeder de kleding voor Lisanne voor vandaag een roze spijkerbroek met een paars t-shirt met erop een plaatje van K3 en een onderbroek met hemdje van Dora erop witte sokjes en haar gympen. Moeder laat Lisanne in haar buggy zitten en legt haar kleren onderop

Bij het ontbijt aangekomen is het druk en hebben ze niet gelijk een tafeltje en Kim gaat samen met Lisanne naar Sanne. Bij Sanne aangekomen staat ook daar een aardige rij en Kim en Lisanne sluiten achteraan. De meeste kinderen zijn droog maar een enkeling is nat en wordt door Sanne even schoongemaakt voordat ze hun onderbroekje aankrijgen. Als Lisanne eindelijk aan de beurt is wordt ze door een aantal moeders vreemd aangekeken omdat ze niet verwachten dat zij nog in bed zou plassen. En ben je droog gebleven vraagt Sanne en Lisanne schud nee, maakt niet uit meisje morgen weer een dag en ze trekt de pyjamabroek van Lisanne naar beneden en maakt haar luier los. Lisanne gaat in de voor haar inmiddels bekende houding staan zodat Sanne haar kan schoonvegen en daarna trekt ze snel haar pyjamabroek weer omhoog.

Terwijl Kim en Lisanne terug lopen naar hun ouders die inmiddels een tafeltje hebben fluistert Kim in het oor van Lisanne je gaat vandaag als we in een wachtrij staan in je broek plassen. Lisanne kijkt Kim aan en ziet dat ze het meent. Bij hun ouders gaat ze in de kinderstoel zitten en begint aan haar ontbijt wat haar moeder voor haar heeft gehaald. Na het eten stapt ze in de buggy en neemt moeder haar mee naar de toiletten en duwt Lisanne met buggy en al naar binnen. Moeder komt er achter dat alle hokjes bezet zijn en besluit Lisanne maar op de kinderwc te zetten.

Moeder trekt de pyjama broek van Lisanne uit en laat haar eruit stappen den gaat Lisanne zitten en begint zachtjes te snikken omdat ze zich kinderachtig voelt om als een kleuter op de kinderwc gezet te worden. Terwijl Lisanne op de wc zit en poept en een plas doet trekt moeder haar pyjama shirt uit en doet haar het hemdje aan. Dan laat ze Lisanne staan en begint met het afvegen van haar billen. Lisanne ziet dat er inmiddels meer moeders met kleine kinderen binnen zijn gekomen en begint nu voluit te huilen van schaamte. Als haar moeder klaar is met de schoonmaakklus trekt ze door en laat Lisanne wegstappen van de wc zodat een ander kind het kan gebruiken.

Terwijl Lisanne in haar blote kont staat met alleen haar hemdje van Dora aan vouwt haar moeder haar pyjama op en legt hem onder in de buggy. Een andere moeder zet haar dochter van een jaar of 4 op de wc en laat haar een plasje doen. Dan komt moeder terug naar Lisanne en laat haar in haar onderbroek stappen, Lisanne die nog steeds staat te huilen schaamt zich rot. Moeder doet haar t-shirt aan en laat Lisanne in haar broek stappen dan mag Lisanne zelf haar sokken en schoenen aandoen. Nadat ze is aangekleed laat moeder haar weer in de buggy zitten en gaan ze opzoek naar Kim en vader. Als Lisanne vraagt waarom ze zich niet in de hotelkamer mocht omkleden antwoord moeder dat ze dat zonde van de tijd vond en ze het vroeger ook altijd zo deed.

Vader ziet dat Lisanne huilt als moeder aan komt lopen en als hij vraagt waarom ze huilt zegt moeder dat ze haar heeft aangekleed in de wc’s omdat ze als ze zich als een kleuter wil gedragen zo ook behandeld wordt. Kim moet zachtjes lachen omdat haar plannetje beter uitpakt dan ze denkt en al snel is ze gisteren vergeten. Lisanne wordt door vader naar het park geduwd en moeder en Kim kletsen de hele weg. Bij de ingang van het park mogen ze door de speciale kinderingang en controleert de meneer bij de ingang het bandje van Lisanne.

Vader en Kim willen eerst in de spacemountain en Lisanne wil ook mee, moeder vind dit te eng en blijft met de buggy wachten bij de uitgang. Na een half uurtje komen de 3 weer naar buiten en neemt Lisanne weer plaats in de buggy en gaan ze opzoek naar een andere leuke attractie. Het gezin gaat nog een aantal attracties in en om een uur of 1 krijgt moeder honger en besluiten ze nog 1 attractie te doen en dan te gaan eten. Iedereen gaat akkoord en ze besluiten dat ze Big Thunder Mountain in gaan omdat daar de wachtrij nu 30 minuten is. De buggy wordt geparkeerd bij de ingangen en ze sluiten achter in de rij aan.

Kim stoot Lisanne aan en doet een hand tussen haar benen en knikt naar Lisanne hun ouders zien dit niet. Lisanne snapt wat kim bedoelt en ze moet ook echt plassen omdat ze na het ontbijt niet meer is geweest. Na een paar minuten plukt ze af en toe aan haar kruis iets wat kleine meisjes vaker doen als ze moeten plassen. Moeder ziet dit en vraagt of Lisanne naar de wc moet maar Lisanne zegt dat ze niet hoeft. Na 15 minuten moet Lisanne echt nodig plassen en doet een hand tussen haar benen en begint van been op been te hoppen. Ze heeft nu echt moeite om het op te houden.

Moeder ziet dat Lisanne het moeilijk heeft en ze zegt tegen haar kom Lisanne dan gaan we even plassen maar Lisanne zegt dat ze bijna aan de beurt zijn en het wel op kan houden. Moeder heeft haar twijfels maar wil de keuze aan Lisanne houden en houd haar dochter goed in de gaten. Als Kim even later naar haar zus kijkt die al een tijdje de muur staat te bewonderen ziet ze dat er tussen haar benen een natte plek verschijnt. Lisanne die zacht staat te snikken kon het echt niet meer houden en schaamt zich rot om als 14 jarige in haar broek te staan plassen.

Nu heeft ook moeder in de gaten dat er iets mis is en ze doet een stap naar Lisanne en vraagt wat er is. Lisanne antwoord tussen het snikken door dat er niks is en ze de muur aan het bekijken is. Haar moeder gelooft er niets van en heeft wel een vermoeden. Ineens voelt ze dat moeder die achter haar staat een hand in het kruis van Lisanne duwt en moeder aan haar broek voelt. Lisanne de Groot roept moeder is dit wat ik denk dat het is en ze draait Lisanne met een ruk om. Ik kon het niet meer ophouden mamma jammert Lisanne.

Ook vader en Kim zien nu wat er gebeurt is voor hun staat Lisanne snikkend met haar handen voor haar natte broek maar de binnenkant van haar broekspijpen zij nat zodat duidelijk is wat er gebeurt is. Het gezin gaat uit de wachtrij en moeder neemt Lisanne aan de hand mee naar de wc’s nog voor ze in de buurt zijn worden ze aangehouden door een parkmedewerker die hun verteld dat ze naar de ingang naar de kinderruimte moeten. Lisanne wordt in de buggy gezet luid huilend en het complete gezin volgt moeder richting de kinderruimte ruimte.

Aangekomen bij de kinderruimte stapt Lisanne uit de buggy en loopt aan de hand van haar moeder naar binnen er staat net een moeder met haar dochter van een jaar of 6 die ook een ongelukje heeft gehad en de dochter wordt meegenomen naar een andere kamer terwijl de medewerkster achter de balie het een en ander uitlegt aan de moeder. Even later komt het meisje met een rood hoofd en zacht snikkend naar buiten iets klopt er niet denkt Lisanne als het meisje voorbij loopt. Lisanne heeft inmiddels haar tranen gedroogd en wacht haar beurt af en is erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

Na een paar minuutjes is Lisanne aan de beurt en als ze met haar moeder naar voren stapt ziet de medewerkster achter de balie wat er aan de hand is ze drukt op een knopje en de deur van de andere kamer gaat open. Ze verteld dat Lisanne de andere kamer in moet en begint aan moeder de verder gang van zaken te vertellen. Als Lisanne door de deur loopt en hem achter zich sluit ziet ze dat ze in een verschoonruimte staat. De vriendelijke mevrouw die in de kamer staat komt op haar aflopen en ziet aan de natte broek wat er gebeurt is. Ze komt op Lisanne aflopen en knipt haar polsbandje door en geeft haar een nieuw bandje deze keer een oranje.

Dan pakt ze Lisanne op en legt haar op de verschoontafel, Lisanne die inmiddels door heeft wat er gaat gebeuren begint weer te huilen en de mevrouw troost haar dat het een ongelukje was en dat dit de regels van Disney zijn. Als ze de broek van Lisanne los maakt vraagt ze of ze niet wat te oud is voor een plasbroek maar Lisanne antwoord haar niet en de mevrouw gaat onverstoord verder. Nadat haar broek uit is volgt haar onderbroek wat een rood hoofd oplevert bij Lisanne. De mevrouw veegt haar benen en kruis schoon en dan loopt ze de kamer uit.

Even later komt ze terug met Lisanne haar pyjama broek en loopt naar een kast aan de muur en pakt er een luier uit dezelfde als die ze s’nachts aanheeft. De mevrouw doet Lisanne vakkundig haar luier om en al snel staat Lisanne in haar pyjama broek naast haar moeder met in haar hand haar natte broek. Moeder heeft inmiddels uitleg gehad over de regels en als Lisanne weer in haar buggy zit gaan ze weer weg. Vader en Kim die buiten hebben staan wachten zien dat Lisanne haar pyjama broek aan heeft en als ze vragen hoe het nu verder gaat verteld moeder dat Lisanne de rest van haar verblijf een luier omhoud maar dat ze wel door hun verschoont mag worden. Als Lisanne dit hoort begint ze weer te huilen en Kim probeert haar zogenaamd te troosten.

Eerst maar even opzoek naar een winkel om luiertjes te kopen voor onze kleine meid zegt moeder en duwt Lisanne richting Main Street. Daar vinden ze een winkel en als ze aan de winkelbediende vragen waar de luiers staan helpt hij hun verder, gelukkig hebben ze jouw maat zegt moeder tegen Lisanne die met een rood hoofd in de buggy zit. Nadat vader heeft afgerekend legt moeder het pak luiers onder in de buggy en gaan ze terug het park in. Lisanne voelt de dikke prop tussen haar benen en in combinatie met het bandje tussen haar benen van de buggy lijkt het erger te voelen dan het is.

Lisanne heeft het idee dat iedereen naar haar kijkt maar natuurlijk is dit niet zo wel kijken mensen raar op als ze Lisanne zien zitten in de buggy en het pak luiers eronder. Het gezin gaat space mountain in en omdat Lisanne in de buggy zit mogen ze voor aansluiten. Moeder laat Lisanne uitstappen en vader zet de buggy aan de kant, het gezin is al snel aan de beurt en gaan zitten in de attractie. Nadat ze weer bij de uitgang zijn en Lisanne weer in de buggy wil gaan zitten houd moeder haar tegen en draait haar naar zich toe. Wat is er mam zegt Lisanne maar ze heeft het al snel in de gaten als haar moeder haar broek omlaag doet en 2 vingers in haar luier steekt via de beenopeningen. Lisanne wordt direct rood en het feit dat haar moeder haar complimenteert dat ze nog droog is helpt haar niet. Dan draait moeder haar om en trekt haar luier aan de achterkant iets open om te kijken of ze gepoept heeft.

Na deze vernederende luier controle trekt moeder de broek van Lisanne weer omhoog en laat haar in de buggy zitten. Ik kan het zelf wel zeggen als ik geplast heb hoor huilt Lisanne iets harder dan ze gewild had. Dat geloof ik best antwoordt moeder maar ik controleer je toch maar af en toe omdat je ook niet voelde dat je naar de wc moest net. Inmiddels staan er een aantal mensen te kijken naar wat er zojuist gebeurt is en als het gezin verder loopt worden ze nagekeken door een hoop mensen.

Als vader aan zijn vrouw vraagt waar ze Lisanne zo vernederde antwoordt ze dat ze Lisanne alleen maar behandeld als de kleuter die ze is. Als Lisanne als een kleuter behandeld wil worden dan zal ik haar behandelen als een kleuter en daar horen luier controles bij. Vader laat het onderwerp rusten en duwt Lisanne die niets heeft gehoord van het gesprek naar de volgende attractie. Kim heeft het wel gehoord en denkt dat haar plan beter uitpakt dan ze dacht. Onderweg komen ze Paula en haar moeder tegen en natuurlijk verteld moeder het hele verhaal aan hun inclusief het laten zien van de luiers van Lisanne.
 

martijn83

Beginneling
Omdat het alweer tegen 1 uur loopt besluiten vader dat het tijd is om wat te gaan eten en de moeder van Paul vind dit ook wel een goed idee en besluit mee te gaan. Kim fluistert in het oor van Lisanne zonder dat haar ouders het zien dat Lisanne maar beter kan zorgen dat ze haar luier bevuilt heeft als haar moeder haar zo controleert. Lisanne smeekt aan Kim of ze het niet hoeft te doen omdat Paula erbij is maar Kim wil er niets van weten. Lisanne heeft in de gaten dat ze er niet onderuit komt en laat haar plas lopen. Tot overmaat van ramp merkt ze dat ze ook nog moet poepen en poept haar luier vol zodat ze de rest van de dag hier geen last meer van heeft.

Bij het restaurantje zet vader de buggy aan de kant en Lisanne stapt uit moeder ruikt dat Lisanne aan een verschoning toe is en als iedereen aan een tafeltje zit loopt ze terug naar de buggy om een luier te pakken en de luierdoekjes. Zal ik de 2 meiden even meenemen om te laten plassen en verschonen zegt moeder terwijl ze Lisanne op haar schouder tikt en de luier omhoog houd. De moeder van Paula vind dit een goed idee dan gaat zij alvast het eten bestellen. Paula staat nu ook op en volgt Lisanne en haar moeder richting de wc´s. binnen aangekomen vraagt moeder waar de wc´s zijn en de medewerker wijst hun de weg.

Aangekomen bij de wc´s zij ze de enige en moeder doet een wc hokje open en duwt Paula zachtjes naar binnen, dan maakt ze haar broek los en trekt hem omlaag gevolgd door haar blauwe string en zet haar op de wc om een plasje te doen. Ik kan zelf naar de wc hoor zegt Paula maar moeder gaat toch door en als ze Paula haar string ziet zit er een kleine natte plek in. Als je zelf naar de wc kunt hoe kan het dan dat je onderbroek nat is vraagt moeder en Paula antwoordt met een rood hoofd dat ze in het spookhuis geschrokken was en een klein beetje geplast had.

Lisanne die nog steeds achter haar moeder staat is nu aan de beurt, moeder tilt haar op de verschoontafel en trekt haar pyjama broek uit. Moeder maakt de luier los en ziet dat Lisanne een aardige volle luier heeft en begint aan de schoonmaak klus. Op het moment dat moeder de schone luier dichtplakt hoort ze dat Paula een plas laat lopen en ze vraagt of Paula ook niet gelijk even moet proberen om te poepen omdat ze nu een schone wc heeft. Moeder trekt Lisanne haar broek weer aan en tilt haar van de verschoontafel en laat haar weer staan.

Dan loopt moeder naar Paula en trekt terwijl ze nog op de wc zit de broek en string van Paula uit en legt deze op de verschoontafel en loopt naar buiten. Paula zit zacht te snikken van vernedering en als er een andere moeder met haar dochter binnen komt en haar zien zitten op de wc zonder broek wil ze de deur dichtdoen maar dan komt net de moeder van Lisanne binnen. Ze loopt op Paula af en laat haar staan dan vraagt ze of ze een stap naar voren wil doen en iets wil bukken zodat ze haar billen kan afvegen. Paula laat dit huilend toe ze bukt iets en voelt gelijk de hand van moeder met een wc papiertje tussen haar billen doorgaan. Nadat haar billen schoon zijn veegt moeder het kruis van Paula schoon, Lisanne staat dit alles met grote ogen aan te zien en ziet dat de moeder met haar dochter inmiddels de wc´s weer hebben verlaten.

Moeder is inmiddels klaar met het afvegen van Paula en loopt naar de verschoontafel en pakt er de billendoekjes vanaf en pakt een doekje uit het pak en veegt het kruis van Paula nog een keer af. Dan legt ze het pak doekjes terug en pakt van de verschoontafel de onderbroek van Lisanne die ze begin van de week in de buggy had gelegd en houd hem open voor Paula. Pas als Paula erin stapt ziet ze dat het niet haar eigen string is maar een lichtroze onderbroek met doornroosje erop. Waarom mag ik niet mijn eigen onderbroek aan vraagt Paula en moeder antwoordt omdat haar moeder niet wil dat ze in een natte onderbroek rond loopt en de hele dag als een klein kind naar de plas ruikt en dat ze mazzel heeft omdat Lisanne om dezelfde reden nu een luier om heeft. Terwijl moeder de broek en string van Paula pakt loopt ze naar buiten. Wacht ik moet mijn broek nog aan roept Paula haar achterna maar moeder loopt gewoon door, komen jullie meiden roept moeder.

Er zit voor de 2 meiden niets anders op dan moeder te volgen en met tegenzin en het schaamrood op haar kaken loopt Paula het restaurant in. Aangekomen bij het tafeltje waar de 2 gezinnen zitten gaat ze snel zitten om haar ondergoed aan het gezicht van iedereen te onttrekken. Ze ziet dat haar moeder de string opvouwt en in haar tas doet en dat haar broek die ook een beetje nat is over een lege stoel gelegd wordt om te drogen. Ik wil geen natte broekjes meer ontdekken van jou Paula zegt haar moeder anders krijg je dezelfde behandeling als Lisanne. Je broek ligt nu te drogen en na het eten mag je hem weer aandoen maar als je naar de wc gaat wil ik dat ik met je mee ga om je te controleren. Paula knikt met een rood hoofd dat ze het begrepen heeft en zegt ja mamma. Ondertussen zitten haar broertje en Kim met een glimlach op hun gezicht.

Na het eten als de vaders de tafel afruimen controleert moeder Lisanne haar luier door haar broek iets naar beneden te doen en 2 vingers door de beenopening te steken en de achterkant iets naar achter te trekken maar Lisanne is nog schoon. Ondertussen neemt de moeder van Paula haar dochter mee naar de toiletten omdat ze moet plassen en Paula moet ook proberen te plassen van haar. In de wc’s moeten ze even wachten op een leeg hokje maar al snel staat Paula voor een wc en trekt haar moeder haar onderbroek omlaag. Doe maar een plas dan hoor ik het wel als het gelukt is dan gaat mamma ook even plassen. Paula hoeft natuurlijk niet te plassen en gat al mokkend zitten, haar moeder neemt plaats in een ander hokje en komt niet veel later eruit. Heb je al geplast vraagt ze door de inmiddels dicht deur aan Paula, nee ik hoef niet antwoord Paula. Nou je komt er niet eerder vanaf als dat je een plasje hebt gedaan als een grote meid. Na een aantal minuten kan Paula dan toch nog een plas laten lopen en roept haar moeder. Mam ik ben klaar, haar moeder komt het hokje in en laat Paula staan ze pakt een wc papiertje en veegt haar billen af. Kijk zo doen grote meiden dat netjes op tijd naar de wc en dan goed afvegen. Dan trekt haar moeder haar onderbroek weer omhoog en trekt haar moeder door.

Weer terug bij de tafel laat haar moeder haar in haar inmiddels droge broek stappen en spreken de ouders af dat ze vanavond samen gaan eten. De beiden gezinnen gaan weer hun eigen weg en Lisanne en haar gezin gaan nog wat attracties doen. Halverwege de middag wordt Lisanne nog een keer verschoond omdat ze een natte luier had maar de rest van de middag gaat zonder bijzonderheden voorbij. Omstreeks 6 uur gaan ze het park uit om zich op te frissen voor het eten. Kim neemt Lisanne mee onder de douche en wast haar grondig en daarna doet ze haar weer een schone luier om en kleed haar aan in de meest kinderachtige kleding die Lisanne bij zich heeft.

Tijdens het eten oppert vader dat omdat het morgen een warme dag wordt ze een dagje naar het waterpark kunnen een paar kilometer verderop. De meiden vinden dit wel een goed idee en moeder vraagt of ze het gezin van Paula ook mee zullen vragen en vader vind dit goed. Nadat vader met zijn werk heeft gebeld blijkt dat ze ook het dagje zwembad voor hun betalen. Dit is helemaal super zegt moeder en ze gaat op zoek naar de ouders van Paula. Even later komt ze terug en meld dat de rest ook mee gaat en dat de moeder van Paula wist te vertellen dat als ze hun polsbandjes van Disney konden laten zien ze met korting naar binnen mochten maar dat ze dan wel even de receptie hun moest laten aanmelden.

De volgende morgen wordt Lisanne droog wakker en krijgt van haar ouders en Kim volop complimentjes dat ze het droog heeft weten te houden. Lisanne weet dat ze maar beter kan doen of ze er ook trots op is om Kim tevreden te houden. Lisanne wordt door moeder aangekleed in de kleren van gisteravond en ze gaan naar het ontbijt waar het gezin van Paula al zit te wachten maar zonder Paula en haar moeder. Als Lisanne vraagt waar Paula is antwoordt haar vader dat ze vanochtend nat was en ze nu bij Sanne is met haar moeder. Ow antwoord Lisanne en ze gaat zitten in haar kinderstoel terwijl haar ouders hun ontbijt gaan halen. Kim die achterblijft bij Lisanne kijkt haar aan en Lisanne weet wat ze bedoelt.

Als haar ouders terug komen met ontbijt voor hun 3en komen ook net Paula en haar moeder terug met hun ontbijt zodat nu de vader en broertje van Paula en Kim eten kunnen gaan halen. Paula en Lisanne kletsen volop over wat ze allemaal niet gaan doen vandaag in het waterpark. Na het ontbijt gaan de moeders even snel de Disney winkel in om zwemkleding te kopen omdat ze dit natuurlijk niet mee hebben genomen terwijl de vaders de auto gaan halen. Kim fluistert in het oor van Lisanne dat ze een vieze luier verwacht in de auto en Lisanne knikt en kijkt met een rood hoofd naar de grond. De auto’s staan inmiddels voor en niet veel later komen de moeders met een tas vol zwemkleding.

Iedereen gaat de auto in en ze vertrekken voor een autoritje van 30 minuten. Terwijl haar ouders gezellig zitten te kletsen en Kim naar haar I pod zit te luisteren krijgt Lisanne het steeds moeilijker ze moet nog haar ochtendplas kwijt. Na 20 minuten kan ze het echt niet meer ophouden en plast haar luier vol, met een rood hoofd zit ze nu naar buiten te kijken. Niet veel later komen ze aan bij het waterpark en worden de auto’s door de vaders redelijk dicht bij de ingang geparkeerd. Als Lisanne uitstapt wordt door moeder haar luier gecontroleerd en merkt ze dat deze aardig vol is. Gelukkig kun je straks uit deze luier want hij kan echt niets meer hebben verteld moeder.

Binnen bij de kassa van het zwembad zijn ze snel aan de beurt en blijkt hun aanmelding netjes gebeurt te zijn en blijken ze een korting van 15% te krijgen. 2 kinderen van 8 en 6 volwassenen vraagt de meneer achter de kassa en de moeders bevestigen dat. Dan ziet de man het bandje van Lisanne en Paula en vraagt of de meiden nog luiers dragen, Lisanne wel maar alleen omdat ze soms een ongelukje heeft en Disney dan Luiers verplicht en Paula alleen s’nachts antwoord moeder. Sorry maar dan moeten ze hier ook luiers om antwoordt de man en legt uit dat ze in verband met de hygiene dat dit zo is.

Moeder antwoordt dat ze deze niet heeft maar de man geeft aan dat ze bij hem zwemluiers kan kopen. Gelukkig hoort de rest van de groep dit gesprek niet en moeder koopt een Pak Little swimmers voor de meiden in de grootste maat. De man pakt een pak en geeft deze aan moeder samen met een roze potje met het logo van het waterpark erop. Nadat moeder de entree kaartjes heeft ontvangen loopt ze met het potje en het pak little swimmers naar de rest van de groep.

We kunnen roept ze en ze loopt voorop naar de toegewezen familie kleedkamer. Lisanne kijkt naar wat haar moeder in haar hand heeft en voelt dat dit nooit veel goeds kan betekenen. In de kleedkamer aangekomen legt moeder uit wat de meneer bij de kassa verteld heeft. Lisanne moet een zwemluier aan omdat ze van Disney in het park ook een luier om moet maar mag wel op het potje in plaats van haar luier te gebruiken. Lisanne barst in huilen uit omdat nu iedereen haar luier kan zien en ze op een potje moet plassen. Moeder troost haar terwijl Kim in de tas kijkt naar wat voor zwemkleding moeder heeft gekocht.

Voor de vaders heeft ze 2 dezelfde zwarte boxer zwembroeken gekocht en voor de moeders 2 zwarte bikini’s met een klein plaatje van Minnie op het bovenstukje. Voor het broertje van Paula een stoere zwembroek van Cars en voor Kim dezelfde bikini als haar moeder maar voor haar in het roze. Voor Paula en Lisanne hebben ze een 2 delig zwemsetje gekocht in het roze met de kleine zeemeermin op het topje. De ouders kleden zich snel om gevolgd door Kim en het broertje van Paula die beiden met een glimlach op hun gezicht staan nu ze gezien hebben wat de meiden aankrijgen.

Nadat de moeders zijn omgekleed zijn de 2 meiden aan de beurt aangezien ze nog geen vin hebben verroert na het zien van de kinderlijke zwemkleding helpen de moeders hun dochters een handje. Moeder trekt de broek van Lisanne uit en daarna is haar t-shirt aan de beurt, nu Lisanne in alleen haar luier en sokken staat krijgt ze een rood hoofd zeker omdat haar luier duidelijk nat is. Moeder laat haar op een bakje liggen en doet haar sokken uit. Inmiddels staat Paula ook in haar blote kont en krijgt net van haar moeder haar topje aan. Het topje doet Paula denken aan de periode dat ze nog geen bh nodig had maar wel een aan wilde. Haar moeder loopt met haar even naar de wc om haar te laten plassen maar Paula wil niet zonder broekje de kleedkamer uit en dus besluit haar moeder haar op het potje te zetten dit tot grote hillariteit van haar broertje en Kim.

Nadat moeder Lisanne haar luier heeft afgedaan veegt ze met de billendoekjes het kruis van Lisanne schoon en geeft een schoon doekje aan de moeder van Paula die inmiddels een plasje heeft gedaan. De vader van Paula gaat het potje leeggooien in de wc en ondertussen gaan Kim en het broertje van Paula een plekje zoeken. Nadat Paula haar kruis ook is schoongeveegd laat haar moeder haar in haar zwembroekje stappen en trekt hem omhoog. Ook Lisanne staat nu weer en heeft haar topje aan maar haar moeder staat klaar met een zwemluier en met forse tegenzin stapt Lisanne erin en haar moeder trekt hem omhoog.

Als je moet plassen dan moet je het zeggen dan mag je op het potje maar als je een ongelukje hebt is dat ook geen probleem want daar is je speciale broekje voor zegt moeder. De 4 vrouwen lopen het hokje uit en doen het op slot en gaan op zoek naar de rest. Lisanne schaamt zich dood om door het zwembad te lopen aan de hand van haar moeder in een zwemluier en in de andere hand van haar moeder een roze babypotje. Ook Paula voelt zich niet op haar gemak en schaamt zich om in een kleuter bikini rond te lopen maar ze is wel blij dat ze niet als Lisanne in een luier hoeft te lopen.

Kim heeft een plekje gevonden redelijk beschut tegen de zon in het midden van het park een ideale plek. De moeders leggen de handdoeken op de stoelen en gaan een boekje lezen terwijl de vaders met de kinderen op verkeningstocht gaan in het waterpark. Het lijkt dat Lisanne de zwemluier vergeet en ze heeft het erg naar haar zin. Na verloop van een uurtje gaan ze terug naar de moeders die inmiddels druk in gesprek zijn met een andere moeder die naast hun zit. Op de stoel naast de moeder zit een klein meisje van een jaar of 4 met haar barbie te spelen. Deze mevrouw is naast ons gaan zitten omdat ze het potje zag staan en dacht dat wij ook nog kleine kinderen hadden en dat de kinderen dan met elkaar konden spelen verklaart moeder.

Als Lisanne aan komt lopen roept haar moeder haar bij zich en controleert ze zonder het gesprek met de moeder naast haar te onderbreken haar zwemluier. Ga maar even op het potje voor de zekerheid zegt ze tegen Lisanne en ze trekt de zwemluier omlaag en pakt het potje onder de stoel vandaan en zet het tussen de 2 lig bedden in. Lisanne gaat met een rood hoofd zitten maar hoeft niet te plassen, probeer jij ook even te plassen zegt de moeder tegen haar 4 jaar oude dochter en ze zet het potje naast dat van Lisanne. Het meisje gaat trots staan trekt haar broekje omlaag en gaat zitten en al snel doet ze een plas. Ze trekt haar broekje weer op en gaat verder waar ze mee bezig was ondertussen heeft Lisanne nog niet geplast maar haar moeder maakt haar duidelijk dat ze er pas af mag als ze geplast heeft.

Paula vraagt waar de wc’s zijn omdat ze nodig moet plassen maar haar moeder weet het niet op dat moment komt de vader van het meisje terug met het potje wat hij net heeft geleegd in een rioolput omdat hij ook niet wist waar hij dat anders moest doen. Paula staat inmiddels met haar hand in haar kruis en voor ze het weet trekt haar moeder haar broekje omlaag en zit ze naast Lisanne op het potje van het meisje. Beide meiden zitten met een rood hoofd naast elkaar. Al snel plast Paula in het potje en wordt haar broekje door haar moeder weer opgetrokken. Lisanne zit nog steeds op het potje en er hebben al verschillende mensen naar haar gekeken als haar moeder haar een bakje patat geeft. Lisanne wil opstaan maar haar moeder zegt dat ze eerst een plasje wil horen voordat ze van het potje mag. Niet veel later kan ook Lisanne een plasje laten lopen en mag ze van het potje en wordt haar zwemluier ook weer aangedaan.

Na het eten gaan de meiden weer zwemmen en van de verschillende glijbanen af, verschillende mensen kijken e wijzen naar Lisanne maar ze heeft niets in de gaten. Ze hebben bijna alle glijbanen gehad als Lisanne ineens voelt dat ze moet plassen ze kijkt naar de rij achter haar en bedenkt dat ze het wel op kan houden. Als Lisanne op de glijbaan naar beneden glijd laat ze haar plas lopen omdat niemand dat in de gaten heeft. Pas als ze uitgeplast is en beneden in het water ligt beseft ze dat ze zojuist in haar zwemluier heeft geplast in plaats van haar bikinibroekje. Met een rood hoofd klimt ze uit het bad en loopt naar haar moeder die meteen in de gaten heeft wat er is gebeurt als ze haar dochter aan ziet komen lopen met een rood hoofd.

Moeder pakt alvast een schone zwemluier uit het pak en de billendoekjes en als Lisanne bij haar is en vertelt wat er is gebeurt zegt moeder dat het niet erg is en dat daar de zwemluiers voor zijn. Moeder trekt de zwemluier van Lisanne uit en laat haar nog even op het potje zitten om te kijken of ze nog meer moet plassen. Lisanne plast nog wat en daarna veegt moeder haar billen schoon en laat haar in de schone zwemluier stappen en trekt hem omhoog. Na een tikje op de billen van Lisanne kan ze weer verder zwemmen en gaat moeder de gebruikte luier weggooien. Maar goed dat ze er 1 aanhad zegt de moeder naast haar en moeder knikt alleen maar ja.

Om een uur of 5 vinden vader en moeder het wel weer genoeg en vader gaat op zoek naar de meiden om naar huis te gaan. Hij vind Lisanne en Paula in de wild water baan en Kim komt hij op de weg terug tegen als ook zij onderweg is naar moeder. Moeder heeft inmiddels alles bij elkaar gezocht en staat al klaar als vader en Lisanne aan komen lopen. In de kleedkamer worden Paula en Lisanne nog even op het potje gezet terwijl hun ouders zich afdrogen. Als moeder omgekleed is laat ze Lisanne opstaan en ziet dat Lisanne niets gedaan heeft, hoefde je niet zegt moeder terwijl ze Lisanne afdroogt. Lisanne zegt niets omdat ze wel moest maar niet wilde poepen waar iedereen bij was. Als Lisanne droog is Doet moeder haar een luier om en kleed haar weer aan.

Terug in het hotel gaan de 2 gezinnen door naar de eetzaal waar Lisanne in de kinderstoel wordt gezet en de ouders eten gaan halen. Paula zit zacht te snikken als Lisanne vraagt wat er aan de hand is zegt ze dat haar ouders morgen naar huis gaan maar zij nog niet wil. Als de ouders terug zijn en vragen wat er is met Paula legt Lisanne het uit.

Nou we kunnen ook Kim mee terug nemen en dan kun je met Lisanne blijven en ga je met haar ouders terug zegt de moeder van Paula als haar ouders het goed vinden tenminste. Tuurlijk antwoord moeder en het wordt zo besloten. Na het eten gaan ze terug naar de kamer en gaat Kim haar koffer inpakken en de rest van het gezin gaat nog even op het balkon zitten.

Even later staat Paula voor de deur met haar koffer en haar moeder, ze heeft duidelijk haar luier om onder haar pyama. Zo hier is mijn oudste dochter mag ik nu die van jou dan kunnen we morgen vroeg weg zegt de moeder van Paula. Ja hoor Kim is net klaar en moeder geeft haar een knuffel en haar sleutel van het huis. Over 2 dagen zijn we ook weer thuis en als er wat is kun je naar de moeder van Paula zegt ze tegen Kim en vader loopt even mee met haar koffer.

De 2 meiden gaan op het 2 persoonsbed zitten en kijken wat tv, moeder vind het wat te warm voor een pyama en laat de meiden hun pyama broek uitdoen zodat ze nu in alleen een luier en shirt zitten. Als vader teruggkomt en de 2 meiden ziet verschijnt er een glimlach op zijn gezicht en gaat hij met een glaasje wijn met moeder buiten zitten.

Als het tijd is voor Lisanne en Paula om te gaan slapen verschoont moeder Lisanne nog even en controleert ze of Paula nog droog is en stopt de meiden daarna in. Buiten kletst ze nog wat met vader en een uurtje later gaan ook hun naar bed. In een kamer een stukje verderop ligt Kim in haar bed maar ze slaapt niet ze ligt een plannetje te bedenken wat ze als ze thuis is uit kan voeren. Ze heeft tijd genoeg denkt ze omdat ze 2 dagen alleen thuis is.

De volgende ochtend maakt moeder de 2 meiden wakker en neemt ze aan de hand mee naar de ingang van het hotel om Paula haar ouders en Kim uit te zwaaien. Nadat iedereen gedag is gezegd gaan ze gelijk door naar de eetzaal pas daar komen de meiden er achter dat ze al die tijd in alleen hun luier en shirt hebben gelopen. En tot overmaat van ramp zijn ze beiden nat. Moeder neemt ze mee naar de babysitter waar Lisanne verschoont wordt en Paula haar luier afgedaan. Als de babysitter een onderbroek vraagt aan moeder zegt ze dat ze die niet bij haar heeft en ze neemt Paula mee in haar blote kont.

Aan tafel wordt Lisanne in de kinderstoel gezet en Paula naast haar in een gewone stoel. Vader en moeder gaan eten halen voor de 2 meiden zodat ze nu met z´n 2en alleen achterblijven. Paula trekt haar pyama shirtje steeds zoveel mogenlijk naar beneden om haar blote billen en kruis aan het zicht te onttrekken. Sorry dat mama je geen broek aan geeft zegt Lisanne zachtjes tegen haar vriendin.

Even later komen de ouders terug en nadat ze hun bord leeg hebben gaan ze terug naar hun kamer, Paula probeert nog steeds haar blote billen te bedekken. Op de kamer worden beide meiden onder de douche gestuurd en moeder wast hun grondig. Als eerste is Lisanne klaar en moeder doet haar op bed een luier om en kleed haar daarna aan. Paula staat ondertussen te wachten tot ze bij haar kleren kan omdat moeder voor haar koffer staat en ze heeft gezegd dat ze even moet wachten totdat Lisanne klaar is.

Zo nu ben jij aan de beurt zegt moeder tegen Paula en ze opent de koffer van Paula. Het wordt weer warm vandaag dus een korte broek en een tshirt is genoeg denk ik. Paula pakt er een schoon roze tshirt uit en een korte spijkerbroek, maar als ze opzoek gaat naar ondergoed blijkt ze geen schoon meer te hebben. Ik heb geen schone onderbroeken meer zegt ze tegen moeder en moeder komt even kijken.

Nee inderdaad door je ongelukjes heb je er te weinig zie ik, even nadenken hoor zegt moeder. Ah ik weet het al Lisanne heeft nog onderbroeken genoeg omdat ze bijna de gehele vakantie al een luier om heeft. En ze loopt naar de koffer van Lisanne en pakt er een onderbroek en hemdje uit van K3.kijk eens doe deze maar aan er is toch niemand die het ziet onder je kleding.

Met tegenzin stapt Paula in de onderbroek en als ze uit haar koffer een bh wil pakken zegt moeder dat ze het hemdje aan moet doen en ze helpt Paula met aankleden. Even later is ze klaar en gaat het gezin nog 1 dag naar het disneypark omdat ze morgen alweer weg moeten. Lisanne zit weer in haar buggy geduwd door Paula en ze pakken nog een keer alle leuke attracties.

De volgende morgen verschoont moeder de 2 meiden en allebei krijgen ze een luier om. Als Paula vraagt waarom ze ook een luier om moet verteld moeder dat ze na het eten gelijk naar huis gaan en ze zo geen zorgen heeft als ze in slaap valt. Na het eten checkt vader uit en controleerd moeder de meiden, allebei zijn ze nog droog en niet veel later zitten ze alweer in de auto onderweg naar huis.
 

martijn83

Beginneling
bedankt voor de complimenten

sorry mensen dit is het hele verhaal......

maar niet getreurd ik heb er nog op mijn pc staan en ben er op het moment 1 aan het vertalen vanuit het engels een van mijn favorieten.
 

Bab Diap

Toplid
Wow! Tof verhaal! !1
Heb het helemaal doorgelezen en wist op een gegeven moment niet met stoppen. boww
Je schrijft echt goed, ga zo door!!! !1
Maar hoe zit het met Kim, die thuis iets ging doen, omdat ze alleen thuis was?

Groetjes!!!
 

lisa600

Toplid
Leuk verhaal ga aub door
Ik zou graag willen weten of Kim straf krijgt voor wat er lisanne heeft gedaan
 

nina15000

Superlid
Vind het jammer dat er op dit verhaal geen vervolg is of komt
Maar zo is het bij de meesten verhalen die niet afgemaakt worden
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
nina15000 zei:
Vind het jammer dat er op dit verhaal geen vervolg is of komt
Maar zo is het bij de meesten verhalen die niet afgemaakt worden
Volgens mij was hij allang af. Het citaat hieronder is het bewijs.

martijn83 zei:
bedankt voor de complimenten

sorry mensen dit is het hele verhaal......

maar niet getreurd ik heb er nog op mijn pc staan en ben er op het moment 1 aan het vertalen vanuit het engels een van mijn favorieten.
Dit verhaal was overigens wel goed geschreven dance !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
Similar threads

Bovenaan