Luier op schoolkamp

JustADay

Nieuw lid
Dit is mijn eerste bericht, dit is geen waargebeurd verhaal. Ik kan wel is een waargebeurd verhaal vertellen, alleen vond het wel even leuk om hiermee te beginnen :D

Ik ging op kamp met school. We gingen naar de Ardennen en had er erg veel zin in. Alleen moet ik nog een luier dragen in de nacht omdat ik vaak nog in de nacht moet plassen tijdens het slapen. Het was de eerste keer dat ik mee ging op kamp omdat ik het vroeger niet durfde, alleen wou ik deze keer echt een keer mee.

Het ging de eerste paar dagen gewoon goed. Niemand had het door (Alleen de docenten natuurlijk, maar die wisten er al van). Het was de laatste nacht, dus dat is altijd een beetje kloten met zijn alle. Ik had mijn tanden gepoetst en mijn luier omgedaan. Ik ging met mijn jogginbroek naar de kamer. Ik ging toen naar mijn bed en ging even kijken op mijn telefoon. Ineens kwamen er allemaal jongens naar binnen gerend met keiharde muziek aan. We hadden 3 kamers, 2 kamers voor de jongens en 1 voor de meiden. Ze waren al bij de meiden geweest, maar daar waren ze natuurlijk meteen weggestuurd. Iedereen in de kamer probeerde ze weg te krijgen door met kussens te gooien naar hun, ik deed natuurlijk mee!

Uiteindelijk kregen we ze weg, alleen had ik zo hard meegedaan dat ik niet doorhad dat mijn jogginbroek half over mijn kont hing. Iemand van mijn klas had het gezien, hij keek lachend naar mij. Ik deed snel mijn broek omhoog. Ik kende die jongen goed en hoopte dat hij het niet door zou vertellen. Ik keek hem geshocked aan en te zien aan zijn hoofd had hij het gezien. Iedereen ging naar bed en ik dacht dat ik er goed vanaf gekomen ben, want er was voorderest niks gezegd. Ik had wel een moeilijke nacht omdat ik bedacht dat als hij het doorvertelde, dat ik best wel gepest kan gaan worden.

Ondertussen was het 1 week na het kamp, ik had er niks meer over gehoord en had het eigenlijk al een beetje vergeten. Ik ging net zoals elke dag met de fiets naar school, samen met een vriend. Toen ik op school kwam leek alles gewoon normaal. Mijn vriend en ik liepen samen naar de klas, maar ik moest nog even naar mijn kluisje omdat daar mijn boeken inlagen. Mijn vriend ging alvast naar de klas, ik kwam een paar minuten later in de klas. De bel was al gegaan dus ik was aan de late kant. Toen ik binnenkwam schreeuwde iemand uit mijn klas ineens: "Hé Babytje, kon je niet even sneller kruipen?". Ik negeerde het omdat ik eerst niet echt wist waar hij het over had. Ik ging toen zitten naast een vriendin van mij. Ze zei "Is het echt waar?", ik vroeg waar ze het over had. Ze zei toen "Die foto van je in een luier, op het kamp!". Ik schrok en staarde haar aan. Ik zei "Foto?". Ze knikte ja en ze liet het zien, en jahoor daar stond ik dan met mijn luier en mijn jogginbroek die half afgezakt was. Ik schrok en keek naar die jongen die het zag, hij keek me lachend aan. Ik wist dat dit lang een onderwerp gaat worden. Mijn vriendin naast me zei dat ze het niet erg vindt, en dat ze het heel naar voor me vindt dat ik met dit probleem zit. Fijn dacht ik, toch iemand die achter me staat.

Toen was de les voorbij, en liep ik de klas uit. Toen zag ik al een paar jongens naar me toe lopen, ik wist dat het zover was en probeerde sneller wegtelopen. Alleen had het geen nut en liepen ze naast me. Ze vroegen "En babytje, heb je hem nu ook nodig?". Ik negeerde ze en liep harder weg. Ik hoorde nog iemand schreeuwen naar me: "Ren maar weg babytje". Ik zocht snel een plek waar ik alleen zat en ze me niet zullen vinden. Ineens kwam die vriendin die naast me zat naar me toe lopen. Ze zag dat ik aan het huilen was, ze zei dat ik het echt aan een docent moet vertellen wat er gebeurd is. Ik zei nee, ik wilde niet de klikspaan zijn. Ik vertelde dat ik het nog een keer ging vertellen, dan voor de klas. En dan een uitleg geef waarom ik het moet dragen. Diegene die me uit gaan lachen die lachen me maar uit, ik weet dat dat hun geen goede en echte vrienden zijn.

Dus tijdens mentorles, vroeg ik het aan mijn mentor of ik het kon vertellen. Ze keek verbaasd en ze vroeg of ik het zeker weet. Ik zei ja! Dus toen de les begon vertelde ze dat ik wat wou vertellen. Ik ging dus voor de klas staan en vertelde mijn verhaal waarom ik luiers moet dragen in de nacht. Na mijn verhaal was het voor even stil, en ineens ging die vriendin voor me klappen. En derest deden mee, behalve die jongens die me gepest hadden. Die waren ineens wel heel stil, ik voelde me goed en ging weer zitten.

Ik vond het veel minder erg nu, omdat bijna de hele klas het accepteerde. Ik bedacht me dat het na een week wel over zou zijn.

Dit was mijn verhaal, mijn eerste dus ik weet niet of het de beste kwaliteit is. Zelf loop ik wel met hetzelfde probleem, ik moet elke nacht nog luiers dragen door een ziekte die ik opliep op mijn 13e in mijn blaas.

Ik vindt het leuk om verhalen hierover te maken, en zal ook wel is een waargebeurd verhaal vertellen. Bedankt voor het lezen en hoor graag wat jullie ervan vinden!
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Mooi verhaal.

Ik ga zelf elk jaar op vakantie met een reisorganisatie voor mensen met een beperking.
Ik heb zelf paar keer mee gemaakt dat ik één van de weinige was die luiers draagt tijdens de vakantie.
Ik kreeg wel eens de vraag wat ik allemaal bij me had omdat ik twee koffers bij me had.
Ik zij in het begin bijna niks over.
Maar uit eindelijk heb ik gegeven moment wel verteld aan een paar mensen dat ik last heb van incontinentie.
En dat ik luiers draagt.

De begeleiders van de vakantie zijn op de hoogte van mijn incontinentie.
 

DLGuido

Superlid
Mooi verhaal
Hoewel het geen waar gebeurt verhaal is, is het misschien wel heel herkenbaar voor velen
 

Mat8560

Gewaardeerd Lid
Mooi verhaal.

Ik ga zelf elk jaar op vakantie met een reisorganisatie voor mensen met een beperking.
Ik heb zelf paar keer mee gemaakt dat ik één van de weinige was die luiers draagt tijdens de vakantie.
Ik kreeg wel eens de vraag wat ik allemaal bij me had omdat ik twee koffers bij me had.
Ik zij in het begin bijna niks over.
Maar uit eindelijk heb ik gegeven moment wel verteld aan een paar mensen dat ik last heb van incontinentie.
En dat ik luiers draagt.

De begeleiders van de vakantie zijn op de hoogte van mijn incontinentie.
veel mensen met een beperking dragen luiers
ik weet waarover ik praat
ik woon zelf in een groep en de meesten hebben een luier om
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Hoewel ik tot m'n 16e in bed heb geplast ben ik altijd mee geweest op schoolkamp en schoolreisjes en zeker op de basisschool wisten mijn klasgenoten wel dat ik het nog deed. Het leuke van de basisschool was dan wel weer dat ik niet de enige was.
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
veel mensen met een beperking dragen luiers
ik weet waarover ik praat
ik woon zelf in een groep en de meesten hebben een luier om
Ik woon zelf ook begeleid.
Waar ik woon daar hebben de mensen met een beperking een eigen appartement.
Ik ben één van de weinige bewoners die luiers draagt.
Ik heb ook buren die incontinent zijn.
Maar zij hebben alleen last van licht urine verlies en dragen alleen inleggers.
 

JustADay

Nieuw lid
Hoewel ik tot m'n 16e in bed heb geplast ben ik altijd mee geweest op schoolkamp en schoolreisjes en zeker op de basisschool wisten mijn klasgenoten wel dat ik het nog deed. Het leuke van de basisschool was dan wel weer dat ik niet de enige was.
Ik durfde lang niet doordat ik een ziekte had en het eigenlijk niet in de familie zit (Schaamde me er heel erg voor)
 

vino

Toplid
Ik heb het dan nog nooit zelf mee gemaakt, maar had wel een jongen in mijn klas zitten, die er last van had, de hele klas wist het, en we hebben hem er ook in gesteund, omdat hij eerst niet mee wilde met kamp. Maar omdat de hele klas het dus wist, hebben we hem over gehaald om toch mee te gaan. En we hebben een super leuk kamp gehad.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Vulling luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Dave158102 Dikke Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G lekkende luier Luiers 8
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 8
R Erectie in luier 16+ Board 21
Similar threads


















































Bovenaan