Ricky krijgt een luier van Adje om

ricky79

Nieuw lid
Hoofdstuk 1, Hoe het begon.

Rick en Esther helpen Esther's zus Lies de kasten in de slaapkamer uit te ruimen. Na het overlijden van Aad (Liesjes echtgenoot) twee jaar geleden, zijn al zijn verzorgingsspullen niet meer uit deze kast geweest. Aad heeft een aantal keer een beroerte gehad. Hij is 60 geworden. Lies was toen 52. Hoewel Lies ouder is dan Esther, die nu 50 is, wordt ze al sinds haar jeugd vaak Liesje genoemd.

Rick staat op een trapje om de bovenste plak leeg te halen. Hij geeft fotoboeken aan Esther en Liesje die hij daar vindt. "Oh, lagen die daar?, Zegt Liesje. Liesje en Esther slaan de foto-albums open en vinden foto's uit hun jeugd. Ponykamp, nog een keer ponykamp, de Eiffeltoren, en de nudistencamping met papa en mama. Rick kijkt over de schouder van Esther mee. "Kijk Rick, zegt Esther."Dat is het spleetje van Liesje!" Lies lacht. Jaja! "Dat weet ie heus wel! We zijn ook al samen met jou in de sauna geweest!". Ze lachen. "Kijk, Esther, zegt Liesje bij een volgende foto. "Hier zit je met je billen naar de camera een plas te doen in het gras." Je ging op die vakantie haast nooit naar het toilet. Iedere keer moesten we je weer met je kont uit het gras halen. "Ja, het kietelde gewoon lekker", zegt Esther. Hahaha!

Rick klimt weer op het trappetje en gaat verder uitruimen. Lege plastic flesjes, dekens, doekjes, een kruik enz. Daarna komt hij de voorraad incontinentie spullen tegen. Tja, na de eerste beroerte kon Aad zijn plas niet goed inhouden. Arme man. Het was zo'n lieverd in alles. En zo lief altijd voor Lies. Esther heeft wel eens verteld dat ze voor haar ook belangrijk was. Een soort vader figuur waar ze altijd terecht kon toen ze wat jonger was. Nadat Aad zijn beroerte had gehad en hulpbehoevend was, heeft ze vaak op hem gepast. Eigenlijk voelde Aad zich alleen bij zijn Liesje veilig of bij Esther. Die zeurwijven van de thuiszorg vond ie maar niks. Daar mocht ie niks van! In zijn eigen huis!

He, wat is dit? Rick haalt een pak kinderluiers te voorschijn. Er staan beertjes op de luier. En nog een pak. Er liggen hier wel 4 pakken kinderluiers. Jullie hebben helemaal geen kinderen gehad! Rick kijkt nog een keer. Ze zijn trouwens wel groot die luiers.
Lies wordt een beetje rood en glimlacht. Dat zijn de grote jongens luiers van Adje. Adje? Ja, Adje. Adje kreeg van mij regelmatig een grote jongens luier om. Dan mocht ie voor de TV meneer de Uil kijken of hij kon lekker een slaapje doen op zijn speelkamer. Ja, dat wisten jullie niet! "Maar wanneer ik op Aad paste had hij altijd die rottige incontinentie dingen om!", zegt Esther. "Daar heb ik er al een paar van verschoond bij hem. Ze lekte soms wel eens. Vooral als die thuiszorg weer was langsgeweest. Die deden die dingen niet goed om.", zegt Esther. "Ja, dat klopt", zegt Lies. "En als ik dan de thusizorg afloste, deed ik hem lekker in bad en kreeg hij van mij een grote jongens luier om. Daarna gaf ik hem dan in op de bank zijn flesje warme melk. Hij viel regelmatig op mijn schoot in slaap, mijn schatje."

Esther is boos dat Lies dat nooit vertelt heeft. Zij was toch ook wel te vertrouwen. Tijdens de ruzie die daarop volgt, ziet Lies dat Rick, stil is en erg geïnteresseerd naar de luiers kijkt. Ze vraagt aan Ricky wat hij van de luiers vindt. Ricky wordt vuurrood en stamelt dat iedereen dat zelf moet weten. Lies trapt er niet in. Ze vraagt Ricky of hij misschien ook in een luier wil rondlopen en als jongetje behandeld wil worden. Esther wordt stil en luistert aandachtig. Net zoals Liesje heeft ze van huis uit geleerd niet direct over iemand te oordelen. Rick begint te stotteren en te huilen. "Shhh, stil maar jongen", zegt Esther. "Ga maar op het bed liggen. Dan doen wij je een luier om. Dat mag wel, hoor." Tegen Lies fluistert Esther: "Kan jij me leren hoe dit moet? Ik kan wel luiers verschonen maar ik weet niet goed wat ik verder moet doen". Liesje legt uit dat zij dan Tante Liesje heet en dat Esther dan Mama Esther heet. "Verder moeten jullie het samen uitvinden. Wat vinden jullie leuk en wat niet." "Maar jullie mogen me altijd bellen of langskomen. Dan speel ik met jullie mee."

De grote jongens luier van Adje zit inmiddels om de billen van Ricky. Mama Esther duwt nog even het plassertje van Ricky naar beneden in de luier en plakt voorzichtig maar stevig de plakstrips dicht. "Zo! Ga jij maar even braaf in de woonkamer bij de televisie zitten. Mama zet Teletubbies voor je op." Van Tante Liesje krijgt Ricky een lekker speen om op de sabbelen en een knisperboekje met alle dieren uit het bos! Dat is leuk!

Ricky gaat tv kijken terwijl Mama Esther en Tante Liesje aan de tafel met een kop thee gaan praten. Ricky sabbelt op zijn speen en gaat het dierenboekje lezen. Het knispert leuk. Ricky kijkt er naar en drukt in het boekje. Er komt weer geluid uit het boekje. Pffff. Dat is leuk! Ricky lacht. Hij wrijft trots met zijn linkerhandje over zijn luiertje. Hij wrijft door de luier heen langs zijn plassertje. Mmmmm, dat is lekker. Ricky gaat naast de TV staan. Houdt de TV vast en doet een plasje. Mmmmmm, hij voelt hoe zijn luier nat en warm wordt en langzaam uitzet. Mmmmmmm, nog maar een keer plast Ricky. Een flinke golf. De plas prikkelt tegen zijn kleine balletjes aan. Dat voelt lekker! Ricky lacht zachtjes. Mama Esther heeft niets door. Ze zit nog met Tante Liesje te praten. Ricky wiegt heen en weer en voelt zijn luiertje hangen.

Lies legt aan Esther uit:
Aad werd na zijn eerste beroerte incontinent en bewoog traag. Hij kon niet meer werken en bleef thuis. Maar verder was hij heel helder. Het was een enorme frustratie dat ie geen controle meer had over zijn blaas. Dus op een gegeven moment heb ik gezegd: Incontinent zijn, is geen probleem. Het is de bedoeling!". Tante Lies verzorgt Adje daarna regelmatig als klein jongetje. Hij krijgt flesjes, geprakt eten en hij krijgt een grote jongens luier om. Daar mag hij zoveel in plassen en poepen als hij wil of moet. Overdag een luierbroekje en 's avonds een grote jongens luier met plakstrips. Dit doen Adje en Lies verborgen voor de buitenwereld. Wanneer de thuiszorg er is of wanneer Mama Esther even op oom Adje past omdat Tante Lies een afspraak heeft, krijgt Oom Adje weer incontinentie verband om. Daar lekt hij regelmatig doorheen. Alleen Tante Lies weet dat Oom Adje dat expres deed. Want wanneer Tante Lies weer thuis is, wordt Adje uit zijn vieze kleren geholpen door Tante lies, in bad gedaan, afgedroogd en krijgt hij weer een grote jongens luier aan. Vaak krijgt hij ook een flesje.

Maar zoals ik zei. Vind samen uit wat jullie leuk vinden. En ik vind het leuk om als Tante af en te langs te komen.

In eens schrikken Mama Esther en Tante Liesje op van keihard gehuil van Ricky bij de TV. De Teletubbies zijn weg en Ricky is boos. Hij wil de Teletubbies! Mama Esther loopt naar Ricky toe en aait hem over zijn bolletje. "Shhhh, Ricky. Het is goed. De Teletubbies gaan even eten. Netjes zoals jij zometeen. We blijven vanavond bij Tante Lies slapen. Jij mag in het bed in de speelkamer van Adje slapen en Mama slaapt bij Tante Liesje in bed. Net zoals vroeger.

Volgens mij zie ik dat je luiertje bol staat, Ricky! Heb je geplast? "Een hele glote plas", zegt Ricky. Mama Esther pakt een nieuwe luier en een kleedje. Ricky wordt op zijn rug op het kleedje op de bank gelegd. Mama doet de luier van Ricky open...... floep! Daar floept het piemeltje van Ricky uit de luier! Zijn piemeltje schommelt heen en weer. Mama kijkt er even naar en geeft een kusje op Ricky's wang. Ze tikt nog een keer zachtjes tegen Ricky's piemeltje zodat die weer schommelt. Kom maar lieverd. Je krijgt van mij ook weer lekker een luier om. Mamma doet de beentjes van Ricky omhoog en veegt de nattigheid van zijn billetjes af met een Zwitsal doekje. Ook maakt ze zijn plassertje schoon met het doekje. Ricky siddert even. Mama doet wat babypoeder op de billetjes, geeft Ricky een kusje op zijn buik en vouwt de luier weer dicht.
Die avond eten ze voor de TV. Wanneer Ricky moe wordt, stoppen Tante Liesje en Mama Esther Ricky in het bed in de speelkamer van Adje. Hij valt snel in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
L filmpjes waarin iemand wordt gewassen en mouthsoaping krijgt. Pub 3
B Comficare krijgt een nieuwe naam! Luiers 1
L als je zelf kind krijgt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
olibol004 Paul de Leeuw krijgt borstvoeding Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Sardonyx Liedjes die je niet uit je hoofd krijgt... Pub 10
DL_Michel Jantine krijgt iets teveel luier.... J 9
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Similar threads


















































Bovenaan