Luier verhaal!!

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Luier verhaal

Hoofdstuk 1



EJ! TIM! word wakker! Tim schrikt wakker he? wat? huh? Ja gast kijk je bed! tim kijkt naar ze bed, hij is helemaal nat!
Tim schrikt en kijkt Daan aan ga uit je bed dan een maak het schoon! Tim springt uit ze bed en maakt alles schoon en gaat onder de douche

Tim woont in een flat met ze vriend Daan ze zijn studenten ze wonen samen Daan werd wakker en zag Tim in zijn natte bed liggen en maakte hem wakker.

Daan staat onder de douche en denkt: Huh hoe kan dit nou? ik heb hier nooit last van gehad! ze gaan die dag naar school en als ze in de avond weer thuis zijn vraagt daan aan tim, heb je hier vaker last van? dat je in bed plast? Tim schut zijn hoofd en word helemaal rood. Daan zegt ik hou het geheim! belooft! tim kijkt daan aan en daan doet een knip oog
Die avond gaan ze naar bed en Tim word die avond wakker........

Willen jullie vervolg?
Hoofd letters en komma's en punten enzo boeit me niet echt veel is alleen maar moeite dus ja i don't care
 
  • Like
Waarderingen: rog

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
I also don't care

Trouwens
in de 'don't' van jouw 'I don't care' zit een leesteken, so you do care? :p
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Luier verhaal

hoofdstuk 2

Tim werd wakker om 3 uur hij voelde dat hij moest plassen en ging naar de wc Daan werd wakker van tim en daan vroeg aan tim of hij in ze bed had geplast tim zij nee ik ging gewoon naar de wc oke zij daan slaap lekker hé zijden ze tegen elkaar Die ochtend was tim weer helemaal nat en voelde zich zo kut dat hij ging huilen en dacht waarom gebuurt mij dit! daan werd wakker en zag tim en zijn natte bed daan zij ej jongen het is niet zo erg hoor! ik had tot me 12 ook last van bedplassen tim keek op en keek naar daan echt? zij tim daan zij ja echt ik moest ook een luier om tim dacht aan luiers moest hij dat dan ook? het leek hem wel een leuk idee en luier om tim zij tegen daan kan ik je vertrouwen? daan zij tuurlijk! okey ik denk dat een lekkere luier tussen me benen wel lekker zit... daan keek naar tim en zij niks ja dit klinkt raar zeker? daan zij nee hoor! waar je jezelf het fijnst mee voelt hoor! we kunnen wel even op internet vanavond kijken naar volwassen luiers als je wil? tim dacht JA!! en zij jaa tuurlijk! het leek hem een zoon goed idee!


die avond

Tim vroeg kunnen we eindelijk gaan kijken op internet? ja is goed hoor zij daan
ze zaten op het internet er kwam van alles voor bij maar 1 ding vond tim er interessant
ABDL Dacht hij wat is dat dan AB is "Adult Baby" Een AB heeft gevoelens rond z'n "kindertijd" en wil dan ook vaak als kind behandeld worden. ... DL is "Diaper Lover" Een DL heeft gevoelens rond luiers leest daan voor dat lijkt me wel! wat zij tim maar ik ben 21 en op mijn leeftijd hoor je niet je zo te gedragen! daan zij wat je zelf wil he! tim zij zoek eens op! abdl luiers.
ze kwamen op een site die allemaal ABDL spullen verkocht.....
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Hoofdstuk 3

Daan keek tim aan en zag dat tim helemaal bewondert was door al die plaatjes en luiers daan zij haha volgens mij vind je het er wel leuk uit zien he? of niet? tim schudde enthousiast zijn hoofd jaa! daan zij kijk jij maar op de site ik ga wat koffie zetten jij ook bakje pleur? tim moest beetje lachen en zij ja doe maar! even later ging daan weer naast tim zitten hij keek naar het winkelmandje en zag dat hij allemaal dingen had toegevoegd nou je wil wel wat dingen zo te zien? tim zij natuurlijk hihi mag ik het zien? vroeg daan tim zij ja kijk maar en zeg eerlijk wat je er van vind oke zij daan het maakt mij niet uit ziet er wel schattig uit hoor! doe wat je leuk vind! zij daan oke zij tim ik ga wat bestellen.. oke veel suc6 zij daan haha komt goedd zij tim

Paar dagen later
er lag een briefje in de brieven bus pakketje gemist? he dacht daan ik ga hem wel ophalen bij de buren
een grote doos wacht even daan zij de buur vrouw het zijn er meer daan dacht huh! daan kwam terug met 3 grote dozen hij maakte er 1 open en zag een pak luiers daan belde tim en zij dat zijn paketten er waren tim was helemaal hypt er voor en in de middag kwam tim thuis hij zag de dozen en ging als eerst naar de al open doos en zag 2 pakken luiers met giraffen er op en zebra's enzo zagen er wel schattig uit vond daan tim maakte een pak los en vouwde een luier open zo groot dacht tim tim deed zijn broek uit en onder broek ook en ging op de luier liggen hij deed het er over maar het lukte niet helemaal daan kwam helpen en tim vond het geweldig dat daan hem hielp zo kleine jongen zij daan nu ben je er klaar voor!

.... vervolggg
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Hoofdstuk 4

Tim keek daan aan en zij dat voelde wel van dat je dat zo bij me deed daan zij nou fijn toch? ik wil het wel vaker doen hoor Tim zij graag!!
daan vroeg of hij er in ging plassen tim zij ja denk het wel maar ik vind het best spannend zo voor het eerst in een volwassen luier plassen haha Daan zij haha ja maak maar snel je andere 2 dozen open! Tim ging voor een doos op zijn knieën hij had een shirtje aan en een luier daan vond het wel schattig! tim glinsterde helemaal toen hij een paar rompertjes zag hij trok zijn shirt uit en keek naar daan daan wist gelijk wat hij moest doen helpen natuurlijk! daan ging tim helpen en zij ga maar liggen en doe het rompertje maar aan daar lag tim dan met een luier aan en een romper onder zijn billen daan deed het vast en tim ging staan hij keek nog even verder in de doos en zag nog allemaal kleine verpakknikjes hij maakte er 1tje open en zag een speen! hij deed hem in zijn mond en schuichte er aan en nog een pakketje iets langer was die het was een fles! daan keek naar tim hij zag er nu zoo schattig uit hij maakte de volgende doos open nog meer luiers! tim ging even naar alles kijken en daan liep naar tim en gaf hem een kusje op zijn wang tim werd zo rood als een tomaat! die avond dronken ze nog een kop thee en keken ze een netflix film tim zat nog in zijn luier en daan vroeg of hij er al in had geplast tim zij nope maar ik moet wel daan zij je hebt die luier niet voor niets aan tim ging staan en plaste hij voelde het langs zijn been lopen en dacht dat het lekte maar het was niet zo! de luier nam het op! daan zij kan je je romper open doen? tim zij ja kijk! je zag voor op de luier een gele vlek! daan vond het super schattig en zij awww tim werd rood hihi zij tim ik ga maar naar bed zij tim beetje me luier ontdekken haha daan zij haha ja veel plezier he en slaap lekker! tim zij ja jij ook daar liep tim dan in een luier en romper met een speen in zijn hand hij lag in zijn bed en moest nog een keer plassen hij deed het het voelde zooo fijn! daan kwam er aan en ging ook in bed liggen he kleine jongen zij daan heb je he luiertje al goed vol gemaakt? als je wil kan ik je morgen ochtend wel verschonen? tim antwoordde ja ik heb al een paar keer geplast maar er kan veel meer in volgens mij en jaa! je mag me verschonen!! lijkt me suppperrr!!

Vervolg!!!
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
heyy iedereen! eum tja ik weet het niet of ik verder ga want er gebeuren allemaal dingen en het is druk enzo misschien over een paar weken..
Sorry als je het jammer vind!
dus eventjes gedultt
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Hallo allemaal! Ik ga opnieuw beginnen! Dus misschien lees je het nog een keer,
Maar nu is het beter!


Hoofdstuk 1
"EJ! TIM! Word wakker!"

Tim schrikt wakker: "He? Wat? Huh?"

"Ja gast, kijk, je bed!"

Tim kijkt naar z'n bed, hij is helemaal nat! Tim schrikt en kijkt Daan aan.

"Ga uit je bed dan een maak het schoon!"

Tim springt uit z'n bed, maakt alles schoon en gaat onder de douche. Tim woont in een flat met z'n vriend Daan. Ze zijn studenten en ze wonen samen. Daan werd wakker en zag Tim in zijn natte bed liggen en maakte hem wakker.

Daan staat onder de douche en denkt: "Huh hoe kan dit nou? ik heb hier nooit last van gehad!"

Ze gaan die dag naar school en als ze in de avond weer thuis zijn vraagt Daan aan Tim, "heb je hier vaker last van? Dat je in bed plast?"

Tim schudt zijn hoofd en wordt helemaal rood. Daan zegt, "ik hou het geheim! Beloofd!"

Tim kijkt Daan aan en Daan doet een knipoog. Die avond gaan ze naar bed en Tim wordt die avond wakker.
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Tim werd wakker om 3 uur, hij voelde dat hij moest plassen en ging naar de wc. Daan werd wakker van Tim en vroeg of hij in z'n bed had geplast. Tim zei, "nee ik ging gewoon naar de WC, oké?" "Slaap lekker hè" zeiden ze tegen elkaar.

Die ochtend was Tim weer helemaal nat en voelde zich zo kut dat hij ging huilen en dacht: "waarom gebeurt mij dit!" Daan werd wakker en zag Tim en zijn natte bed. Daan zei, "ej jongen het is niet zo erg hoor! Ik had tot m'n 12e ook last van bedplassen!" Tim keek op en keek naar Daan... "Echt?" zei Tim.

"Ja, echt," antwoorde Daan, "ik moest ook een luier om."

Tim dacht ineens aan luiers... moest hij dat dan ook? Het leek hem wel een leuk idee, een luier om. Tim zei tegen Daan, "kan ik je vertrouwen?"

"Tuurlijk!"

"Oké... ik denk dat een lekkere luier tussen m'n benen wel lekker zit..." Daan keek naar Tim en zei niks.

“Ja dit klinkt raar zeker?”

“Nee hoor!” zei Daan. “Waar je jezelf het fijnst mee voelt hoor! We kunnen wel even op internet vanavond kijken naar volwassen luiers als je wil?”

Tim dacht “JA!!” en zei “Ja, tuurlijk!” Het leek hem zo’n goed idee.

… Die avond…
“Kunnen we eindelijk gaan kijken op internet?” vraagt Tim.

“Ja, is goed hoor!” reageert Daan.

Ze zaten op Internet en er kwam van alles voorbij, maar één ding vond Tim bijzonder interessant. “ABDL?” dacht hij, “wat is dat dan?”

“AB is ‘Adult Baby.’ Een AB heeft gevoelens rond z'n ‘kindertijd’ en wil dan ook vaak als kind behandeld worden. DL is ‘Diaper Lover.’ Een DL heeft gevoelens rond luiers,” leest Daan voor.

“Dat lijkt me wel wat” zei Tim, “maar ik ben 21 en op mijn leeftijd hoor je niet je zo te gedragen!”

“Wat je zelf wil he!” zegt Daan.

Tim zei “Zoek eens op: ABDL luiers.” Ze kwamen op een site die allemaal ABDL spullen verkocht.
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Daan keek Tim aan en zag dat Tim helemaal overdonderd was door al die plaatjes en luiers. Daan zei “Hahaha, volgens mij vind je het er wel leuk uit zien hè, of niet?”

Tim schudde enthousiast zijn hoofd ja!

Daan zei, “kijk jij maar op de site, ik ga wat koffiezetten. Jij ook bakje pleur?”

Tim moest een beetje lachen en zei, “ja, doe maar!”

Even later ging Daan weer naast Tim zitten. Hij keek naar het winkelmandje en zag dat hij allemaal dingen had toegevoegd. “Nou! Je wil wel wat dingen zo te zien?”

Tim zei, “natuurlijk, hihi!”

“Mag ik het zien?” vroeg Daan.

“Ja, kijk maar en zeg eerlijk wat je ervan vindt oké?”

Daarop antwoordde Daan, “het maakt mij niet uit. Ziet er wel schattig uit hoor! Doe wat je leuk vindt!”

“Oké,” zei Tim, “ik ga wat bestellen.”

“Oké, veel succes!” zei Daan.

“Haha, komt goed!” lachte Tim terug.

… Paar dagen later…
Er lag een briefje in de brievenbus… Pakketje gemist?

Hè, dacht Daan, ik ga hem wel ophalen bij de buren.

“Een grote doos! Wacht even Daan,” zei de buurvrouw, “het zijn er meer.”

Daan dacht huh?! Daan kwam terug met 3 grote dozen. Hij maakte er 1 open en zag een pak luiers. Daan belde Tim en zei dat zijn pakketten er waren. Tim was er helemaal voor gehypd en in de middag kwam Tim thuis.

Hij zag de dozen en ging eerst naar de al-open doos. Hij zag 2 pakken luiers met giraffen en zebra’s erop. Ze zagen er wel schattig uit vond Daan. Tim maakte een pak los en vouwde een luier open.

“Zo groot?!” dacht Tim. Tim deed zijn broek en onderbroek uit en ging op de luier liggen. Hij deed het er overheen maar het lukte niet helemaal. Daan kwam helpen en Tim vond het geweldig dat Daan hem hielp.

“Zo kleine jongen,” zei Daan, “nu ben je er klaar voor!”
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Tim keek Daan aan en zei, “dat voelde wel fijn dat je dat zo bij me deed!”

Daan zei, “nou fijn toch? Ik wil het wel vaker doen hoor!”

Zonder twijfel zei Tim “graag!”

Daan vroeg of hij erin ging plassen. Tim zei, “ja, denk het wel, maar ik vind het best spannend zo voor het eerst in een volwassen luier plassen.”

Daan zei, “ja, maak maar snel je andere twee dozen open!”

Tim ging voor een doos op zijn knieën, hij had een shirtje aan en een luier. Daan vond het wel schattig! Tim glinsterde helemaal toen hij een paar rompertjes zag. Hij trok zijn shirt uit en keek naar Daan. Daan wist gelijk wat hij moest doen: helpen natuurlijk!

Daan ging Tim helpen en zei, “ga maar liggen en doe het rompertje maar aan.”

Daar lag Tim dan met een luier aan en een romper onder zijn billen. Daan deed het vast en Tim ging staan. Hij keek nog even verder in de doos en zag nog allemaal kleine verpakkinkjes. Hij maakte er eentje open en zag een speen! Hij deed hem in zijn mond en zoog eraan. In een ander pakketje die iets langer was zat een fles!

Daan keek naar Tim. Hij zag er nu zo schattig uit. Hij maakte de volgende doos open: nog meer luiers! Tim ging even naar alles kijken en Daan liep naar Tim en gaf hem een kusje op zijn wang. Tim werd zo rood als een tomaat!

Die avond dronken ze nog een kop thee en keken ze een Netflix film. Tim zat nog in zijn luier en Daan vroeg of hij er al in had geplast. Tim zei, “nope, maar ik moet wel.”

Daan zei, “je hebt die luier niet voor niets aan.” Tim ging staan en ging plassen. Hij voelde het langs zijn been lopen en dacht dat het lekte maar het was niet zo! De luier nam het op!

Daan vroeg, “kan je je romper opendoen?

Tim zei, “ja, kijk!” Daan zag voor op de luier een gele vlek!

Daan vond het super schattig en zei, “awww.” Tim werd rood. “Hihi,” zei Tim, “ik ga maar naar bed… beetje m’n luier ontdekken.”

Daan zei, “ja veel plezier hè, en slaap lekker!”

Tim zei, “ja jij ook!” Daar liep Tim dan, in een luier en romper met een speen in zijn hand. Hij lag in zijn bed en moest nog een keer plassen - hij deed het en het voelde zó fijn!

Daan kwam eraan en ging ook in bed liggen. “Hé kleine jongen,” zei Daan, “heb je he luiertje al goed vol gemaakt? Als je wil kan ik je morgenochtend wel verschonen?”

Tim antwoordde, “ja, ik heb al een paar keer geplast maar er kan veel meer in volgens mij. En ja! Je mag me verschonen!! Lijkt me super!!”
 

Dionysos

Toplid
Als het niet goed is zeg ik het. Maar hulde.
tweede poging geslaagd.

Leest lekker weg. En vindt het een leuk verhaal. Ga zo door.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
L luier drager huub over die verhaal Voorstellen 4
M Luier verhaal L 6
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
V Mijn luier vlog AB/DL Fotos 20
Similar threads


















































Bovenaan