Luieraankoop

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 50,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal stemmers
    2

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
hoy de tittel laat al iets vermoeden.
de laatste keer, nu zo een goede maand gelden, dan ging ik weer eens een pak luiers kopen in het kruitvat. daar ik ook nog tutters verzamel, had ik naast dat pak luiers ook nog vijf tutters op de toog liggen. die dame achter de kassa keek raar naar die luiers en zei toen; hee luiers? ik zei haar:"ja en dan? is daar iets mis mee"? zij zei toen:"Neeje,". zij rekende toen af en gaf het aan mij. ik stak alles in mijn rugtas en ging naar buiten. ik knikte nog naar die van de securitiy en ging naar buiten. maar aan de ingang staan toch van die paaltjes waar je moet tussendoor gaan. en natuurlijk had ik prijs.
piep piep piep piep; en ik terug naar binnen, dus weer piep piep piep en die man van security naar mij. ik moest mijn rugtas afgeven; en hij hield die tussen de plaatjes; en weer van piep piep piep
toen moest ikzelf ook tussen die paaltjes gaan staan. en niks. ik terug binnen. ik zei toen, het zal dat pak luiers wel zijn. en haalde dat uit mijn rugtas, het kassabonnetje haalde ik uit mijn portemonee, en liet dat aan hem zien. hij was ook verbaasd met die luiers. toen hield hij mijn rugtas tussen die plaatjes en het bleef stil, toen die luiers nog eens tussen die plaatjes en weer was het prijs, piep piep piep. daarna had hij het kassatikket nog eens goed bekeken en ook het pak uigebreid onderzocht. toen heeft die zelf het pak 'geneutraliseerd' en dan zelf nog eens tussen de plaatjes gebracht. toen bleef het ook stil. hij zei:"het is maar voor de andere winkels. enne sorrie voor de last". ik zei toen:"?nee, helemaal geen last, het is je werk en dat begrijp ik heel goed. eerlijk is eerlijk. enne mijn leuze is, wat ik meeneem koop ik en wat ik koop neem ik mee. en als iedereen moest zijn zoals ik dan was jou werk niet nodig". ik wenste hem nog een prettige dag en dat hij het zich niet moest aantrekken, want het is zijn job en dat hij het heel goed gedaan had. en hij bedankte mij nog en wenste mij ook nog een prettige dag toe.
 
Bovenaan