Luiers dragen met mijn neef

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 6,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 4 25,0%
  • 7

    Stemmen: 6 37,5%
  • 8

    Stemmen: 2 12,5%
  • 9

    Stemmen: 2 12,5%
  • 10

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal stemmers
    16

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Drynites Lover


Op vrijdag vertrok ik naar een vriend van mij. Toen ik in Utrecht uit de snelbus stapte kreeg ik een sms-je van een tante van me dat mijn neefje van 9 het weekend zou langs komen en waarschijnlijk ook nog een deel van de week zou blijven en of ik nog zijn luiers kon ophalen, hij is nog niet zindelijk en via een instantie hebben ze nog de beschikking over oude libero luiers met een plastic buitenkant, omdat hij op andere allergisch reageert. Dus ik even naar die winkel om ze even op te pikken en op naar mijn tante. Ik belde mijn vriend dat ik een week later wel langs kwam want dat er wat tussen was gekomen.

Nadat ik mijn neefje had opgehaald gingen we naar mijn huis. Mijn tante had hem nog een schone luier omgedaan voor we terug gingen dus hij moest er wel even tegen kunnen. Maar toen we thuis aankwamen wij hij Bert Grote plas gedaan. De boodschap was vrij duidelijk, hij moest een schone luier hebben. Die heb ik hem omgedaan en we gingen even zijn koffer uitpakken. Mijn ouders waren intussen ook al richting mijn tante om weg te gaan, dus we hadden heel het huis voor ons. Ik vertelde dat ik nog wat moest werken achter mijn computer dus zette de Nintendo klaar voor hem en ik ging benden wat werken. Af en toe wel even een kijkje nemen of alles nog goed ging. Het liep tegen een uur of vier en weer kwam meneertje naar beneden met de melding dat hij in zijn broek geplast had en een droge luier wilde hebben.

We gingen wat eten lekker makkelijk de pizzaboer laten komen, na het eten lekker voor de Tv een filmpje gekeken, waar er halverwege een poep geur opdook, ja mijn neefje had in zijn broek zitten poepen. Ik vroeg gaat het lekker, maar hij vroeg waarom, je ruikt niet echt lekker, althans je luier dan. Sorry kwam er uit zijn mond kan er niets aan doen, Dat weet ik kom ik zal hem uit doen en dan kan je even douchen en dan is het tegen bedtijd, ik haal even wat badlakens. Na het douchen heb ik hem weer een Libero omgedaan en heb ik hem naar bed gedaan, zelf ben ik nog even achter de pc gegaan wat mailtjes versturen en ben ik ook gaan douchen.

Tegen elven ging ik naar bed, maar mijn neefje zat rechtop in zijn bed. Ik vroeg wat er was. Sorry grote plas gedaan zij hij. Ik verschoonde hem maar weer eens. Ik vroeg zo hoe vaak verschoont je moeder je luier eigenlijk 5 zij hij. Nou lekker gaan slapen, morgen gaan we naar schiphol, vliegtuigen kijken. Joepie zij mijn neefje en draaide zich om en ging weer verder met slapen.

Ik hoopte wat uit te kunnen slapen maar helaas meneertje stond om halfzeven naast mijn bed met een klets natte luier wist hij te vertellen. Dus gingen we er uit en wat eten. Toen ik hem verschonen ging vroeg hij, doe jij ook eens een luier om, wil wel eens zien hoe dat staat. Ik legde hem uit dat kan niet dit zijn Luiers die alleen kleine neefjes passen, maar hij bleef aandringen dat ik er ook een aan moest doen. Om van het gezeur af te zijn ging ik naar de badkamer met een Libero luier, met de logische gedachte dat het niet zou passen, maar tot mijn grote verbazing past hij juist super goed, wel moest ik de plakstrips wat verstevigen om zeker de zijn dat ze bleven zitten, maar hij past.

Ik kwam de badkamer uit en mijn neefje was dolblij. Nu was hij niet meer de enige met een luier aan in huis. Het was nog te vroeg om naar schiphol te gaan dus we gingen nog even achter de Nintendo zitten, even kijken hoever we met Mario konden komen. Opeens voelde ik mijn kruis nat worden, ik dacht lekt de luier nu door van mijn neefje, maar nee. Lekt het dak dan door ook niet. Ik keek omlaag en zag een donkere plek in mijn Libero komen, ik zat zelf te plassen. Ik liet niets merken, maar leuk vond ik het niet.

Het was tien uur en we gingen naar schiphol toe om vliegtuigen te gaan kijken. We kwamen daar om halftwaalf aan, we besloten om eerst wat te gaan eten bij de burger king maar mijn neefje wilde eerst een droge broek aan hebben, dus ook hij had in zijn broek zitten plassen. Dus eerst hem verschoont en hij vroeg toen zijn luier was verwisseld hoe het met mijn luier was, Ik zei die is nog mooi droog, want ik heb die niet nodig ik hou mijn plasjes en poepjes op. Hij ging daarmee akkoord en we gingen eten, ik vroeg me af wanneer ik mijn luier uit kon doen zonder dat hij het zou zien en dus ook zien dat hij nat was.

Maar na het eten gingen we naar boven om naar de vliegtuigen te gaan kijken. Toen we buiten kwamen rook ik iets en dat was geen kerosine, mijn neefje liep een beetje raar en wou niet gaan zitten, ik vroeg wat er was, en jaar hoor net een schone luier en nu al weer vol gepoept. Weer naar beneden naar de Wc om hem een schone broek aan te geven. Weer vroeg hij hoe het met mijn luier was, ik zij dat hij nog droog was. Dit keer nam hij daar geen genoegen mee en wilde het zien. Dus ik gek als ik was, sorry die van mij is ook nat, maar heb er alleen maar voor jou meegenomen. O nou jammer dan moet ik weer alleen een luier aan. Hij begon een beetje te huilen, ik zij niet huilen ik hou hem wel aan, ik kan alles gewoon ophouden, dit heb ik expres voor jou gedaan, hij begon weer wat te lachten.

Poging twee om bij de vliegtuigen te gaan kijken. Meneer keek zijn ogen uit daarboven de tijd vloog voorbij, we besloten nog wat te gaan drinken en weer naar huis te gaan. Voor we naar de treinen gingen heb ik hem nog maar even verschoond en er bleef nog een Libero over, die heb ik maar aan gedaan om hem gerust te stellen.

Nog voor we thuis aankwamen voelde ik al dat er iets aan de hand was, naar hij zij niets en ik was ook nog droog en schoon. We kwamen thuis en hij liep naar de Nintendo en ik ging maar wat te eten klaar maken. Net voor we aan tafel wilden gaan kwam hij naar beneden met twee luiers in zijn hand. Ik vroeg waarom heb je twee luiers bij je. Nou gewoon ik wil een droge en voor jou ook een alvast. Ik zei dat ik nog droog was, maar bedankte hem wel voor zijn goede nadenken. Ik verschoonde hem maar weer en we gingen wat eten.

Na het eten belde mijn tante op om te vragen hoe het ging. Ik vertelde dat hij mij ook in de luiers heeft gekregen, dat vond mijn tante wel tof dat ik zo met hem mee leefde en ook maar luiers aan had gedaan, dat heeft nog nooit iemand voor hem gedaan. Halverwege de avond voelde ik mijn luier weer nat worden en ook mijn neef zat behoorlijk zijn broek vol te poepen, ik zij we zijn goed bezig he, ja zij hij, wat doen we morgen vroeg hij gelijk. Weet ik nog niet, naar ik had kaartjes voor circus. We gingen ons klaar maken om naar bed te gaan. Eerst mijn neefje maar een schone luier aan te doen, ik bleef nog even op, ging spullen pakken om te douchen, ik voelde dat mijn luier super zwaar was geworden, had ik nou echt zoveel geplast, nee erger toen ik mijn luier uit wilde doen kwam de poeplucht me verwelkomen. Ook ik had gepoept, twee keer zo oud als mijn neefje, maar wel net zo onzindelijk geworden, toe val.

Ik dronk nog even wat en ging om twaalf uur maar naar bed, voor alle gevaar maar een luier mee genomen, maar hij was in dromenland, mijn luier was nog droog, maar die van hem voelde al nat aan, ik bedacht me er al op dat hij wel eens aan mijn bed zou komen vannacht. Dit bleef uit om 6uur was hij er pas, maar wel met een natte pyjama hij had zoveel geplast dat zijn luier het niet heeft kunnen opnemen, die van mij was droog, gelukkig.

We aten wat en gingen op weg naar het circus, voor alle gevaar wat luier mee genomen, deze waren achter af eigenlijk niet nodig, de tijd vloog voorbij. Op weg naar huis stopte we wel even bij de Mac om te eten en ja meneer was toch nog nat geworden in die tussen tijd. We gingen vroeg naar bed want de volgende dat moest hij weer naar school toe. Ik bracht hem naar school had wat luiers in zijn tas gedaan, want die heeft hij gewoon nodig. Mijn tante zou hem 's middags gewoon ophalen en had er voor haar een briefje in gedaan dat ik het weekend van mijn leven heb gehad, nog nooit zo gelachen en geluierd, hij mocht wel vaker langs komen.

Ook had ik thuis wat luiers achter de hand gehouden, voor het geval dat ik dezelfde kan op zou zijn gegaan als mijn neefje. Maar dit bleef uit. Maar mijn neefje kwam wel vaker langs en dan was het ook altijd weer hetzelfde, hij een luier en ik ook een, dat vond hij echt tof.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Heeft iemand tips voor het buiten dragen van luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
Diaper1979 Meer dan luiers dragen Contact advertenties 62
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
dirkje87 Luiers dragen ziekte van Crohn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bartjanssens943 samen luiers dragen in het openbaar Contact advertenties 12
A Buiten luiers dragen, tips? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
L Vandaag nog luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
André Adult Baby Luiers dragen opweg naar vliegtuig Algemeen 27
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met het dragen van luiers in het openbaar? Polls 43
larsje03 Luiers dragen bij ongesteld zijn. Polls 27
DaddyDave Stewardessen in China moeten luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
loodje Dragen jullie wel eens luiers buiten huis en in de stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 152
K Is het met het Corona virus, ethisch om nu luiers te dragen (en te gebruiken?) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
Kleine_Lottie Luiers dragen in openbaar (youtube) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Baby Charlotte Groep/team sport en het dragen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
J Luiers voor de lol vs. incontinentie en in het openbaar dragen van luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S Luiers dragen Rotterdam Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
Pup Blaasontsteking en luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
P Een maand luiers dragen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
K Luiers dragen waarom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
G Ervaring met dragen van luiers als je zelf ook kinderen hebt. 16+ Board 9
SNOOPY_ voele jullie je wel eens schuldig bij het kopen (of dragen) van luiers ? Pub 36
Winfield Hoe blijft het als DL leuk om luiers te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
K Luiers dragen tijdens je werk!!?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 104
K Luiers strak dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
P fijn om luiers te dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
jim29 luiers dragen openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Een persoon om luiers bij te dragen Contact advertenties (T) 15
Luierluke Verband tussen luiers willen dragen en grootte van geslachtdeel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
db Wat vinden jullie het fijnste aan het dragen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 159
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
maxi 24/7 luiers dragen kan leiden tot... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan