Marthe

Anon BillieJoe

Beginneling
dit is een verzonnen verhaal

Hoofdstuk 1:het geheim
Marthe is een 16 jarig meisje die turnt.Maar ze heeft een geheim dat niemand kent.Ze houdt van luiers en ze poepte en plaste ook graag in haar broek.Maar om geen broeken en onderbroeken te bevuilen gebruikte ze een oud zwempak dat ze verstopte in een kist waarvan aleen zij de sleutel wist zijn.Elke dag toen ze thuiskwam en haar ouders niet thuis waren pakte ze haar zwempak en ging naar de badkamer.Daar pakte ze een bankje en ging ze voor de spiegel staan en poepte en plaste ze erin.Haar ouders kwamen elke dag maar om 20u thuis en dus liep ze rond in haar volgepoepte en plaste zwempak(waar meestal nog wat bijkwam).Ze moest dus ook meestal de vloer opdweilen.Om 19u30(wanneer de poep zich met de plas gemengd had en het heel erg zacht was)ging ze naar de wc en maakte zichzelf schoon.Toen stopte ze het pak weer in de kist.Zo ging het elke dag.Maar op een dag had ze diarree,dat had ze vaker maar nog nooit zo erg.Ze had het eerst niet door maar.Het was eerst een kleine poep maar toen ze achter haar pc zat gebeurde het.Ze moest in eens heel nodig dus ging ze recht staan.De poep ging bijna tot aan haar nek.Dit kon ze natuurlijk nooit verschonen voordat haar ouders aankwamen en het was al 19u30 dus ze deed het zwempak uit,gooide de poep in het toilet en naakt met een bruine rug ging ze naar de badkamer en liet het bad vollopen.Ze ging in bad zitten en haar ouders kwamen thuis.Haar moeder riep:"Marthe we zijn thuis!" Maar ze kreeg geen antwoord want in hun badkamer hoorde je niks als er naar je geroepen word.Dus haar moeder gaat naar de badkamer,opent de deur en... Dan ziet ze haar dochter in het bad mijn poepbruin badwater.Marthe en haar moeder schrikken allebei en Marthes moeder begint met haar ene hand op haar neus haar dochter te wassen.Waneer Marthe andere kleren aan heeft roepen haar ouders haar bij hun.Haar moeder vraagt:"waarom zat je in poepbruin badwater?" Marthe Liegt:"ik zat in bad en kreeg ineens diarree" haar vader antwoord:"Oke... Kun je in het vervolg als dat gebeurt wel naar de wc lopen..." Marthe onderbreekt hem:"ik ga toch niet naakt door het huis lopen,misschien is het dan op de vloer ofzo..." haar vader gaat verder:"ook al ben je naakt." Marthe kijkt boos en gaat slapen.De volgende dag was het zaterdag.Op die dag ging ze altijd turnen.Die zaterdag zou haar leven veranderen.Terwijl ze een oefening aan het doen was kreeg ze buikpijn maar toch maakte ze de oefening af.Toen ze klaar was gebeurde het... Ze had hetzelfde voor als een dag geleden,er kwam een hele hoop poep bijna tot aan haar nek.Ze zakte op haar knieën en begon te huilen.Haar leerkracht nam haar mee naar de meisjeswc.Toen ging ze om haar sportzak en bracht die naar Marthe en belde haar ouders.Die kwamen zo snel ze konden en namen ze mee naar huis waar ze haar in bad stopten.Marthe kwam er bedroeft uit en zij:"sorry maar ik kon er niks aan doen,het kwam zo ineens." Haar moeder antwoordt:"oke dat kan ik begrijpen dat het een ongeluk was en dat je daar niet aan kon doen maar dat is geen verklaring voor dat volgepoepte zwempak van je." Marthe werd rood en begon zachtjes te huilen.Haar vader zij:"Daarom hebben we besloten dat je vanaf nu luiers gaat dragen." Marthe kreeg een innerlijk gevoel van blijdschap want haar droom was eindelijk uitgekomen,eindelijk kon ze luiers dragen zonder dat haar ouders het een probleem zouden vinden want het was hun idee.Maar om geen argwaan te wekken zij ze boos:"NO WAY!" Toen liep ze nog huilend naar haar kamer en deed de deur op slot.

Hoofdstuk2:de aankomst van luiers
Toen ging ze op haar bed liggen en viel in slaap.De volgende morgen werd ze wakker van een vieze geur.Ze keek onder haar lakens en zag onder haar een hele hoop poep en haar lakens waren nat van haar plas.Haar moeder kwam haar net wakker maken en zag haar dochten huilend in een hoopje poep en plas in haar bed zitten.Haar moeders besluit stond vast.Ze ging naar de winkel en kocht daar een pak luiers.Ondertussen zat Marthe achter haar pc verhalen te lezen over mensen die luiers dragen.toen haar moeder thuis kwam sloot ze haar computer en ging op haar bed liggen met haar smartphone en toen kwam haar moeder binnen.Ze zei:"ok nu niet schrikken maar ik heb je luiers bij dus doe je broek en onderbroek maar uit."Daar lag ze dan,naakt op haar bed met haar moeder die haar een luier aandeed zoals vroeger.Haar moeder ging uit eten met haar vader dus was ze aleen thuis.Het moment dat ze de deur uit waren sprong Marthe een gat in de lucht van vreugde.Haar droom was eindelijk uitgekomen,eindelijk kon ze wanneer ze wou poepen en plassen.Onmiddellijk zat eer een grote drol in haar broek die ook onmidelijk nat was.

word vervolgd.....
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 3:Vriendinnen
Marthe had nu al een hele week luiers om en ze genoot er van.Aan haar ouders liet ze dat natuurlijk niet merken want anders zouden ze iets vermoeden.Op zaterdag belt haar vriendin Lennie om te zeggen dat Brooklyn bleef slapen en ze vroeg of Marthe ook kwam.Ze mocht van haar ouders als ze maar luiers mee had.Ze wou heel graag maar ze had een knoop in haar maag.Wat als haar vriendinnen haar uitlachen,of vinden ze het juist leuk?Ook was ze bang omdat haar moeder haar spullen inpakt en meestal stopt ze daar alleen rokken in maar dat maakte toch niet uit want ze droeg er al een.Ze nam een heel pak luiers mee want ze dacht bij zichzelf:als ze dit leuk vinden kunnen ze er ook een paar aandoen.

Hoofdstuk 4:Blijven slapen
Marthe kwam aan bij haar vriendinnen en ze gingen onmiddellijk naar Lennies kamer.Het was hun gelukkig nog niet opgevallen dat Marthe een luier droeg.Toen ze op de kamer waren zij Marthe:"meiden,ik moet jullie iets vertellen..." Ze heft haar rokje op en Lennie en Brooklyn keken verbaast naar Marthe die nu met een rood gezicht in het midden van de kamer stond "ik moet luiers dragen van men ouders na dat ongelukje zaterdag op de turnles." Lennie zij:"jij gelukzak!nu kan jij altijd en overal gaan en wij moeten maar ophouden he!" Ook Brooklyn zij:"ja!als ik zo makkelijk aan luiers zou geraken deed ik het!" Marthe stond verbaast."Ja wij willen graag luiers dragen" zij Lennie.Marthe antwoorde:"Dan heb ik een verassing voor jullie." Ze haalde het pak luiers uit haar tas en onmidelijk waren Lennie en Brooklyn al hun broek uit aan het doen."Doe jij hem ons even om?" vroeg Brooklyn."Tuurlijk" zei Marthe.Marthe deed ze de luiers om en ze gingen even buiten op Lennies trampoline.Er waren ook andere kinderen buiten en Marthe zij:"wat als ze men luier zien?" "Onze luier bedoel je" zei Brooklyn."Laten we gewoon springen.WE DONT GIVE A FUCK!" zei Lennie."Laten we onze broeken uitdoen voor wat meer spanning" zei Marthe."JAAAAAAA!Vanzodra die kinderen weg zijn doen we het" zei Lennie.Zo gezegd zo gedaan,vanzodra de andere kinderen binnen waren trokken ze alle 3 hun broek uit en begonnen ze te blozen."Wow wat zijn wij CUUUUUUUTE!" riep Lennie.Ze begon meteen als gekken op de trampoline te springen en deden salto's tot Lennie zei:"ik moet eigenlijk best wel poepen." "Ik ook" zeiden Brooklyn en Marthe."alle 3 te samen?" vroeg Lennie.3 2 1,de meiden lieten alle 3 een paar scheten en toen hoorde je duidelijk de poep in hun luiers stromen.Ze begonnen alle 3 te blozen.Ze pakten hun broeken en Marthe haar broek en ze gingen naar binnen.Lennies moeder schrok en zei:"wat dragen jullie nu weer?" Lennie antwoordde:"Marthe moet ze dragen en wij laten geen vrienden alleen leiden." Ze gingen naar de kamer van Lennie en daar verschoonden ze elkaar."Laten we naar een film kijken" zei Brooklyn.Ze gingen naar een enge film kijken.Iets waar ze alle 3 niet tegen konden dus zouder er zeker luiers nat worden.

word vervolgd ...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 5:de film
Marthe,Lennie en Brooklyn hadden eindelijk een film gevonden toen Lennie met een idee kwam:"laten we onze luier van nu tot morgen dragen.eens zien wie de meest gevulde heeft." De meiden keken naar de film en na een paar enge momenten was hun luier al goed gevuld.Toen de film voorbij was kletsten ze nog wat en gingen toen slapen.De volgende morgen werden ze alle 3 te samen waker.Lennies eerste woorden waren:"wiens luier is het meest gevuld?" Wat ze niet wisten was dat Marthe opnieuw diarree had gehad en dus zou ze zeker winnen."wow Marthe" zei Brooklyn "jij hebt flink je best gedaan." Ze voelden aan elkaars luier en vonden alle 3 dat Marthe wel gewonnen had.Ze verschoonden elkaar en gingen naar beneden voor het ontbijt in alleen een shirt en en luier.Opnieuw was Lennies moeder een beetje geschroken."Meiden,zouden jullie niet beter een broek ofzo aandoen?" zei Lennies moeder."We zijn toch binnen mam" zei Lennie.na te hebben gegeten gingen ze buiten in alleen hun shirt en luier.

Hoofdtuk 6:de training
Toen riep Lennies moeder:"meiden,maken jullie je klaar om naar de training te gaan?"(er was zaterdag geen training omdat er een basketbal wedstrijd in de sporthal) .Ze maakten hun klaar en gingen naar de training.Marthe zei onderweg:"moeten jullie je luier niet uitdoen?" Lennie antwoordde:"weet je nog wat ik zei gisteren?als jij ze moet dragen wij ook" Aangekomen op de training deden ze hun turnkledij.Het moment dat ze binnen komen begin de anderen zich al vragen te stellen."Waarom dragen jullie luiers" vroeg iemand.Lennie antwoordde:"Marthe moet ze dragen van haar ouders en wij laten geen vrienden stikken." De meiden deden hun oefenigen en terwijl raakte de luiers gevult.Het duurde niet lang of Lennies en Brooklyns luier begonnen te lekken.Die van Marthe niet want haar ouders hadden speciaal een plastic broekje gekocht voor de trainingen.Marthe zag dat er onder Lennie en Brooklyn een plasje ontstond en nam ze mee naar het toilet."jullie hebben geluk dat ik er 3 extra heb meegenomen" zei Marthe.Toen de training voorbij was gingen ze weer naar Lennies huis want het was een week geen school en elke keer als er geen school was gingen ze bij Lennie slapen.

Hoofdstuk 7:het strand
Die maandag was heel warm en Lennies moeder stelde voor om naar het strand te gaan.Ze nemen alle 3 hun bikini en een paar handdoeken.Aangekomen op het strand doen ze hun bikini aan maar ze hebben ook een luier eronder aan.Lennie had weer eens een idee:"wat als we nu eens het onderste stuk van onze bikini uit doen?" Marthe antwoordde:"ben je gek?!wat als iemand ons herkent?" Lennie zei:"Dat gebeurt toch niet en dan kunnen we toch gaan zwemmen dan zie je het zeker niet" Ze deden alle 3 hun broekje uit en renden heel snel naar de zee.daar zwemden ze wat tot Brooklyn zei:"Zeg die luier begint wel heel zwaar aan te voelen" Toen ze uit het water kwam zag ze dat haar luier dubbel zo groot was door het zeewater."OOH NEE" schreewde Brooklyn.Ze zag tom,de jongen waar ze verliefd op was

word vervolgd ...
 

friendly

Superlid
Leuk verhaal, maar het feit dat het over zulke jonge meisjes gaat stoort me een beetje.

Is dit acceptabel, mods?
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 8:verstoppen
Brooklyn haastte zich terug het water in haalde diep adem en dook onder.Toen ze weer bovenkwam zei ze:"hoe moeten we dit weer oplossen?" Marthe antwoordde:"we kunnen het op een lopen zetten?" "nee" zei Lennie "ik heb een beter idee.we verstoppen ons achter de hokjes en gaan zo naar onze plek." "het is riskant maar het kan werken" zei Brooklyn.Zo gezegd zo gedaan.Ze haasten zich naar een hokje en verstopen zich erachter."we kunnen zo snel niet gaan,die luiers zitten vol zeewater." zei Marthe.Na achter een paar hokjes te hebben geschuild en het meeste water was opgedroogd door de zon zei Lennie:"laten we gewoon lopen nu.er zit bijna niemand meer op het strand want ze zijn allemaal gaan eten in restaurants." Ze lopen zo snel mogelijk naar Lennies moeder die hun broeken al heeft klaargelegt.maar helaas...

Hoofdstuk 9:schaamte
Brooklyn zag hoe Tom op hun afkwam.Ze haaste zich in haar broek en hoopte dat Tom de luier die ze om had niet had gezien."hey Brooklyn" zei Tom "ik wist niet dat je luiers droeg." Brooklyn begon te blozen."dag mevrouw." zei Tom tegen Lennies moeder.Ze antwoordde:"dag jongeman,kan ik je ergens mee helpen?" "Ja,mijn ouders zijn morgen weg en ze hebben niet graag dat ik alleen thuis blijf en aangezien u Brooklyn kent vroeg ik me af of ik bij u kon blijven?" Lennies moeder kende Toms ouders en antwoordde:"maar natuurlijk Tom,vanavond kom ik je halen." "kent u mijn ouders?" zei Tom "Ja,je moeder was vroeger mijn beste vriendin." Tom riep "tot vanavond!" en liep terug naar zijn ouders.Brooklyn nog steeds rood van schaamte viel op haar knieën en begon te huilen.Marthe en Lennie liepen naar haar en begonnen haar te troosten."wat moet ik nu doen.nu komt hij bij ons slapen en hij denkt dat ik luiers draag."

Hoofdstuk 10:het slaap...feest?
Lennies moeder kwam aan met Tom.Lennies moeder zei:"Lennie laat je Tom even je kamer zien?" (er waren maar 2 slaapkamers dus moesten de meiden wel met Tom slapen) Lennie zegt nerveus:"ok.kom je mee Tom" Boven zaten Marthe en Brooklyn tv te kijken.Vanzodra hij boven was veranderde Toms gedrach totaal."Hallo daar luiermeiden." Marthe en Brooklyn werden rood van schaamte."geen zorgen.jullie geheim is veilig bij mij." Tom keek Brooklyn aan en zei:"ik moet ook luiers dragen." Brooklyn sprong op hem en gaf hem een knuffel.Ze werden nu allebei rood van schaamte.Snachts toen idereen sliep,waren Tom en Brooklyn nog wakker.Ze waren nog wat aan het kletsen en keken elkaar recht in de ogen.Toen zei Tom:"zeg,heb jij al een vriend gehad?" "nee,en jij een vriendin dan?" vroeg Brooklyn "nee" zei Tom.Langzaam aan kwamen ze dichter bij elkaar en...Voor ze het wisten hadden ze hun lippen op elkaar.Toen ze stopten met kussen waren ze allebei aan het blozen.Ze vielen naast elkaar in slaap.

word vervolgd...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 11:Marthes droom
Marthe was diep aan het slapen.ze droomde van luiers...en liefde.
ze droomde dat ze een jongen had gevonden die haar leeftijd had en ook luiers droeg.
ze verschoonden elkaar,kusten elkaar enz...
anders werd ze altijd wakker als ze moest poepen en plassen en verlegde ze haar om geen lek te krijgen.
maar deze keer werd ze niet waker en werden de lakens nat.

Hoofdstuk 12:Marthes nachtmerie
het was een week later en Marthe was weer thuis.elke nacht had ze wel een natte luier en die ene keer dat haar ouders haar geen luier omdoen poept ze haar hele bed onder.
haar ouders waren het beu dat ze elke dag hun dochter moesten verschonen en hadden een gruwelijk idee.
ze zouden haar op een adoptiebureau zetten en ze aan de eerste de beste vreemdeling geven.
"Marthe we zijn het beu om je elke dag te verschonen en je bed te verversen.we hebben je op een adoptiebureau geplaats en morgen na school komen ze je halen." Marthe was in shock en liep huilend naar boven.
de volgende dag kwam ze op school bij Lennie en Brooklyn en zei:"een van jullie ouders moet me adopteren.mijn ouders hebben me op een adoptiebureau geplaats!" ze barste in huilen uit in hun armen

Hoofdstuk 13:Marthes leiden
Marthe zat nu al een paar dagen in het adoptiebureau hopend dat haar ouders op hun beslissing terugvalden of dat de ouders van Lennie of Brooklyn haar kwamen halen.
in het adoptiebureau werd ze gepest omdat ze luiers droeg.en je moest rondlopen in een shirt en een short.
maar de mensen van het adoptiebureau vonden dat haar luiers als shorts telden.
maar ze hoopte dat haar redding nabij was.het zou niet lang duren of een wildvreemde nam haar mee en verkrachte haar misschien.
en die jongens kon ze ook niet lang meer aan.elke keer kwamen ze haar halen hielden haar tegen de muur en zorgde ervoor dat ze moest poepen of plassen en namen het op met hun camera om daarna op een of andere rare site te zetten.
en elke nacht opnieuw droomde ze dat gered zou worden.top op een dag ze weer word meegenomen en ze er een trauma aan overhield.
ze legden haar op een bed en begonnen haar te masturberen.gelukkig kwamen ze haar net op tijd redden

word vervolgd...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 14:Marthes redding
Marthe,nu met een trauma nog steeds in het adoptiebureau.ze lag in bed te slapen en had vergeten om een luier aan te doen.
maar ze had weer eens diarree en had haar hele bed onder gepoept.nu moest ze voor straf in haar luier en shirt buiten staan.
maar haar redding was nabij want ze wist niet dat Lennies moeder contact had opgenomen met het bureau om haar te adopteren.
"Marthe,we hebben goed nieuws voor je.er is een gezin voor je." zei een van de begeleiders.toen stormde Lennie naar binnen en zei:"je komt met ons mee!we moeten alleen de papieren tekenen!" Marthe huilde nu tranen van geluk en plaste in haar luier.
toen zag ze dat Lennie een ietwat dikkere kont had."draag je er nu ook?" vroeg Marthe."ja,ik moet toch wennen aan de levensstijl van men nieuwe zusje." antwoordde Lennie.

Hoofdstuk 15:Het nieuwe zusje
Lennie en Marthe waren nu al een paar dagen 'zusjes' en liepen altijd met luiers met een shirt rond in huis.
maar de volgende dag was het school en moesten ze naar de directeur om Marthes verblijfplaats aan te passen.
met een rok en daaronder een luier gingen ze naar school.maar door het onnodige luier dragen ontstond een bijwerking.
Marthe en Lennie konden steeds minder lang hun plas ophouden.nerveus komen ze bij de directeur binnen.
"ah Marthe ik zie dat je al bij Lennie bent ingetrokken." zei de directeur."ja" zei Marthe een beetje nerveus.
toen zag de directeur dat ze allebei luiers droegen."moet ik in jullie medisch dossier laten noteren dat jullie luiers moeten dragen?"
"ja,we plassen allebei weer in ons bed en soms ook overdag in onze broeken." zeiden Marthe en Lennie trots.
"ok gelukkig dat ik dat weet want volgende week gaan we op zeeklassen." zei de directeur.
ze gingen terug naar de klas.daar kregen ironisch genoeg een les over bedplassen.
toen voelde Lennie dat ze moest poepen."Marthe ik moet poepen." "doe dan je draagt toch een luier." zei Marthe.
"ja en ik ga toch niet poepen in de klas dat ruikt iedereen." zei Lennie. "nee hoor als je een plastic broek draagt ruik je dat niet." zei Marthe.Marthe hoorde duidelijk de poep in Lennies luier stromen."zo" zei Lennie met een lachje op haar gezicht "probleem opgelost."
toen hoorde Lennie duidelijk hoe er poep in Marthes luier stroomde,zelfs veel meer dan bij Lennie.

word vervolgd...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 16:schaamte op school
nu liepen Marthe en Lennie rond op school in hun vol gepoepte luier.Brooklyn was er die dag niet want ze was ziek.
gelukkig hadden ze de pestkoppen nog niet gezien anders hadden ze een veel groter probleem.
maar snel hadden ze hen gezien en ze kwamen recht op hun af."wel wel wie hebben we hier.de rokjesbende" zei een van de pestkopen.
en waar ze hun grootste plezier aan hadden was roken van meisjes omhoog heffen.Marthe en Lennie werden tegen de muur geduwd en hun rok werd op gehoffen door de pestkoppen.
onmiddellijk kwam er van alle kanten gelach.daar stonden ze dan in hun luiers tegen de muur.al snel stonden hun beste vrienden daar om de pestkoppen een klap te geven en de meiden mee te nemen naar een afgelegen plek op de speelplaats.
Marthe en Lennie zaten daar de hele speeltijd te huilen.de bel ging en de hele klas stond in de rij,behalve Marthe en Lennie die zich hadden verstopt en nog steeds aan het huilen waren.
na even zoeken vonden ze ze eindelijk en werden ze naar de klas gebracht.
toen ze binnenkwamen lachten de pestkoppen ze uit en ging Marthe er naartoe en gaf de leider een klap.
toen was de schooldag voorbij en gingen ze naar huis.

Hoofdstuk 17:Het zwembad
de volgende dag was het zwemles.de directeur had gebeld om te vragen of we naar school kwamen na gisteren.
we gingen naar school omdat ze nu toch al wisten dat we luiers droegen.met hun bikini bovenstuk,duikbril,handdoeken en zwemluier gingen ze naar school.gelukkig was het een woensdag.ze kwamen op school en gingen recht naar het toilet want ze hadden al in hun luier gepoept.
op de bus naar het zwembad waren Marthe en Lennie het gespreksonderwerp.niemand zei iets tegen hun.
in het zwembad aangekomen zij de leerkracht:"ik weet dat jullie luiers dragen dus heb ik voor jullie een speciaal aankleedhokje gevraagt."
er waren de laatste die het zwembad binnenkwamen.daar stonden ze dan met hun zwemluiers.
toen kwam een van hun vriendinnen en zei:"wow jullie zien er cute uit zo."
Marthe kon dan wel goed turnen maar zwemmen kon ze niet.een van de pestkoppen had het door en toen hij naast haar zwom duwde hij haar onder.
toen ze niet boven kwam brak er paniek uit.Lennie kon er niet aan want haar luier was al gevuld en dus bleef ze iet wat drijven.
gelukkig was er Jimmy.hij sprong achter Marthe aan en trok haar naar boven.
toen Marthe weer bij kwam was ze op slag verliefd.

word vervolgd...
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 18:internet life
Marthe,nog wat duizelig na alles wat er is gebeurt ligt in haar bed met Lennie die haar de hele tijd gezelschap houd.
opeens zei Lennie:"wat is dit nou weer?mensen die voor hun camera in hun broek en luier poepen?"
Marthe antwoorde:"meen je dat?" "jep" zei Lennie.
"wel misschien moeten we dat ook eens doen?" zei Marthe."ben je gek?" antwoordde Lennie.
"Nou het was wel jou idee om in alleen onze luier en bikini bovenstuk in zee te gaan.en geeft toe,je wilt evenveel als ik eens proberen hoeveel reacties we kunnen krijgen."
Lennie pakte haar laptop,zette de webcam op opnemen draade met haar kont naar de webcam en poepte in haar luier.
"nu jij" zei Lennie.nu ging ook Marthe met haar kont voor de webcam staan en poepte ook in haar luier.
"nu nog een site vinden om het op te zetten." zei Marthe.ze gingen samen op zoek naar een site en kwamen uit op een site die hete:ab-tb-dl videos.
ze maakten een account dat hete Marthie.zo stonden alle 2 hun poepende konten op het internet.
het duurde niet lang of er stonden 25 reacties op hun filmpje.er stonden dingen zoals:more of poop in your pants.
ze hadden niet gedacht dat ze dat er zo veel mensen naar poepende mensen keken.

Hoofdstuk 19:tekenen
Marthe en Lennie begonnen tekenlessen te volgen want ze wouden graag anime tekeningen kunnen maken.
het duurde niet lang of ze konden prachtige tekeningen maken.meestal zat daar wel een of andere verwijzing in naar luiers.
Marthe was nog steeds verliefd op Jimmy en kon het niet laten om een tekening te maken van hem met een luier aan.
ze toonde de tekening aan Lennie."prachtig,maar ik denk niet dat Jimmy luiers draagt lovergirl."
"ja endan.het is toch mijn fantasie" zei Marthe terwijl ze keek naar Lennies tekening.
"wie is er hier nu lovergirl?" Lennie had ook een tekening maar dan van Lewis een jongen uit een andere klas waar zij verliefd op was.
"heb je een te kleine onderbroek ofzo?" vroeg Marthe."ja.waarom?" antwoordde Lennie.
"we doen wat die mensen ons vroegen.we poepen in onze onderbroek." zei Marthe
een paar minuten later stond Lennie in haar onderbroek voor de webcam.ze starte de opname en vulde haar onderbroek.
ook Marthe ging voor de webcam staan en poepte in haar onderbroek.

Hoofdstuk 20:Moeder is niet thuis
er waren een paar dagen geen school en Lennies moeder was niet thuis.Lennie dacht om eens extreem te gaan.
de paar dagen alleen in een luier lopen.Lennie deed haar shirt en bh uit en Marthe ook.
in die paar dagen waren ze de hele tijd aan het tekenen.natuurlijk tekenden ze alleen meisjes en jongens in luiers.

word vervolgd...
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi verhaal.
Goed dat dit positief wordt opgepakt door haar vriendinnen.
En ook door de klasgenoten.
Nu nog de pest koppen schaakmat zetten!!!
 

Anon BillieJoe

Beginneling
Hoofdstuk 21:Iedereen kan het zien
er kwam een schoolfeest aan en Marthe en Lennie hadden geen flauw idee wat te dragen dus gingen ze samen met Lennies moeder shoppen.
ze kwamen er allerlei leuke kleedjes tegen maar er was een dat uitblonk.een prachtig bovenstuk en een klein rokje.
Marthe paste het en het stond haar prachtig,aleen was er een ding dat uitstak.
"Marthe,ik kan je luier zien in dat kleedje." zei Lennie "endan.iedereen op school weet toch dat we luiers dragen." antwoordde Marthe
ze kochten 2 exemplaren en hingen die veilig in hun kast want de volgende avond was het schoolfeest.
een dag later.
Marthe en Lennie kwamen aan op het schoolfeest.al hun klasgenoten,behalve de pestkoppen liepen naar hun toe om hun te zeggen dat ze de meest moedige meisjes ooit waren.
wie durfde er dan ook in een luier op een schoolfeest aan te komen.het duurde niet lang of alle jongen en meisjes waren gescheiden.
het gespreksonderwerp waren natuurlijk Marthe en Lennie.na wat complimenten te hebben gekregen hadden ze al snel een andere luier nodig.
na een uur ofzo werd het ijs gebroken door een dansend koppeltje.iedereen was ondertussen aan het dansen,zelfs Lennie,die aan het dansen was met een groepje meiden.
Marthe was de enige die geen danspartner had.een van de pestkoppen kwam en zei tegen haar:"niemand wilt met jou dansen,luierdragende baby."
Marthe begon te huilen en rende naar buiten.maar al snel zag ze een heel bekend gezicht.
het was Jimmy."kom je me ook uitlachen?" zei Marthe "nee,ik kom je halen." antwoordde Jimmy.
hij sleurde haar mee naar binnen en toen begon een slowmuziekje.Jimmy zei heel charmant:"mag ik deze dans van u beeldschoone vrouw?"
ze beggonen samen te dansen en omdat ze zo goed samen dansten was al snel de hele zaal op hen gericht,inclusief de pestkoppen,die archwanend naar Marthe keken.
Marthe was weer aan het opvrolijken en had het gevoel dat er eindelijk iemand was die haar echt mocht om wie ze was.
het liedje kwam op zijn einde en ze begonnen steeds dichter bij elkaar te dansen.het liedje liep af en...
Jimmy's mond stond al snel op die van Marthe.de hele zaal vond het een heel emotioneel moment en vonden dat Marthe en Jimmy nu echt een koppeltje waren.
natuurlijk zagen de pestkopen dit ook en kwam hun leider recht op Marthe en Jimmy afgestormd."wat zie jij in die luierhoer?" zei de leider."een prachtig meisje." zei Jimmy terwijl hij met al zijn kracht op zijn gezicht sloeg.
de leider liep met een tranend gezicht terug naar de veiligheid van zijn bende.Marthe en Jimmy nu hand in hand samen aan het dansen.
Marthe's avond kon niet beter.zij was gelukkig en Lennie,die nu ook met een jongen stond te dansen,was dat ook.

Hoofdstuk 22:de woede van een bende
Jimmy en Marthe stonden samen met Lennie op de speelplaats.ze letten op de pestkoppen die duidelijk iets aan he bekokstoven waren.
het duurde niet lang of de bendeleider kwam op Jimmy afgestormd.Jimmy zette hem defensief klaar maar had wat hij nu zou zien nooit verwacht.
na even te vechten voelde hij ineens een steek en viel hij bewusteloos op de grond.de bendeleider had hem neergestoken met een zakmes.
hij vluchte weg en Marthe en Lennie droegen met al hun kracht de jongen naar een leerkracht die een ambulance belde.
Marthe dacht dat vanzodra ze buiten waren ze haar ook gingen aanvallen.
de school was uit en Lennie en Marthe zetten het op een lopen naar de plek waar hun moeder hun zou komen ophalen,1 killometer ofzo van hun vandaan.
het duurde niet lang of ze zagen de bende achter hun aan lopen.gelukkig was er politie agent die zag dat ze met messen achter hun liepen en hij pakte hen op.
vanzodra ze in de auto stapten zei Marthe:"we moeten naar het ziekenhuis,ze hebben Jimmy neergestoken!"

word vervolgd...
 
Bovenaan