Verhaal Klaar Mijn 1e keer...

secrettess

Superlid
Wat niemand weet van hier en wat Ik niet verteld heb in mijn voordtel post is dat ik ook graag verhalen schrijf...

Ik wil jullie meenemen naar mijn 1e DL Dag met een man...
Dat was op zondag 18 Februari 2024 overigens.
Toen ik me hier aan melde bedacht ik me dat ik graag verschoond wilde worden door een man of gewoon een luier aan krijgen door een man.


Toen ik opstond om 06.00 uur zocht ik een luier uit, Het werd een een Northshore, Deze had ik al eens eerder gepast en het leek me wel fijn om hier minstens 2 uur mee te reizen.
Toen ik in de auto stapte om 08.00 uur gierde mijn spanningen door mijn lichaam.
Ik was zó onzettend zenuwachtig en stiekem ook wel opgewonden. Ik bedoel..... Vandaag ging ik helemaal in mijn Eentje naar een jongen van mijn eigen leeftijd...om daar samen te zijn en luiers aan te doen en mijn behoefte erin te doen.. best spannend toch vind je niet?

Onderweg plaste ik fijn in mijn luier en reed in een rit door, ondertussen voelde ik mijn luier steeds voller en opgezetter worden...jeetje dacht ik, Wat kan hier veel in en wat worden ze dik... best wel fijn eigenlijk.
2 uur later kwam ik eindelijk aan.
Beetje onzeker gaf ik mijn nieuwe contact een Hand.
Ik was wat verlegen en ik zei ik ben "T", ik bloosde wat want hij wist dat ik een pampie aan had... hihi.

Ik kreeg een rondleiding door het huis en daarna dronken we thee.
Heel veel thee kan ik je zeggen hihi.
Toen ik wat begon te wiebelen vroeg hij of we naar boven gingen, kijken naar zijn collectie.
Ik werdt nog zenuwachtiger, oké wat ga ik aantreffen dacht ik.
Ik hoorde mezelf zeggen "ah is hier je dungeon" bij mezelf dacht ik "waarom precies dit woord T?!".
Ergens begrijp ik het waarom ik het zei...( maar later hier meer van, in mijn andere verhalen...)
Rood aangelopen liep ik de zolder op, Ik keek wat rond en zag zoveel luiers.
Echt alle soorten waren aanwezig, zonder wat door te hebben gingen we door de luiers, ik mocht een stapel meenemen van hem.

Toen kwam de vraag welke wil je aan T?
Ik zei "nou uhmmm ik heb geen idee hihi, kies jij maar", weer met die bloos op me wangen.
Hij koos voor de rearz met dinos en 2 baby inleggers voor mij.
Hij legde me alles uit en ik werd nog roder hihi.
Ik vond dit écht heel sexy wel.
Een man die het een en ander uitzoekt en precies weet waarom.
Goede keus, want ik ben erachter sindskort dat ik dus van dikke pampie billen houdt hihi.

We liepen naar zijn slaapkamer en heel professioneel legde hij me uit wat de bedoeling was...En toen....
Wil jij het hele verhaal lezen van mijn 1e DL dagje met een man? Hoor het graag, dan schrijf ik verder en zal ik vaker mijn fantasieën en of/luier verhalen vertellen aan je.

Let op: verhalen die ik schrijf zijn altijd in anonimiteit tenzij de ander toestemming geeft dat ik zijn/haar naar benoem.
Verhalen zijn geromantiseerd om zo ook mijn sensuele kant met jullie te delen.

Liefs T.
 
Laatst bewerkt:

Pierre

Superlid
Ik ben ontzettend benieuwd kan ik je zeggen! Nu de grote vraag die in mij op komt, is dit soort avontuur voor herhaling vatbaar voor T?

Groetjes!
 

secrettess

Superlid
DEEL 2. Vervolg mijn 1e keer.

....En toen zei hij "oke wil je het zelf doen? Of?..."
Waarop ik zei "nee doe jij maar hoor". Weer met die bekende bloos van me.
Ik ging op bed liggen en hij deed mijn broek omlaag..
Zo zei hij "goed gevuld heb jij hem onderweg"
Ik begon weer te blozen en zei "klopt, 2 uur gereden he hihi ".
Hij poetste tussen mijn benen en ik voelde eigenlijk wel een soort van tinteling voorbij komen, heel vluchtig maar sensueel, maar precies genoeg dat ik even stopte met ademen hihi. Je weet vast wat ik bedoel.
Ik mocht kiezen tussen sudocreme of poeder.
Ik koos voor de poeder. Ook dit gebeurde weer heel sensueel maar professioneel.
Ik dacht bij mezelf zal hij mijn tattoo, en piercing zien of toch niet?

Na enkele minuten had ik het dikke pakket aan, ik ging staan en voelde even tussen mijn benen en billen.
Ik draaide een rondje en zei trots
"kijk, staat ie leuk?" Haha.
Waarop werd geantwoord "jazeker, prachtig!".
Ik vond het dikke pakket erg prettig tussen mijn benen zitten en liep ook een beetje wachelend,.
Zoals een pinguïn wel eens loopt herken je dat?

Heerlijk fijn gevoel wel, moet ik bekennen.....

Ik liet hem even zijn gang gaan bij zichzelf want verschonen durf ik nog niet, veelste spannend nog.
Maar kennelijk vond hij dat niet erg.
Hopelijk durf ik de volgende keer wel dacht ik bij mijnzelf.

We gingen naar beneden en gingen nog een film kijken, en thee drinken, lekker eten, gewoon écht zoals ik had gehoopt dat het zou gaan.
Heerlijk genoot ik van alles en de dikke luier tussen me benen, totdat ik toch écht moest plassen.....
Ik zei "oke uhmm ik moet plassen, ik ga even staan haha".
(Mensen die me kennen, zouden weten hoe ik dit gezegd kan hebben.
Je weet wel, heel vrolijk, heel eerlijk "oke ik ga even staan en plassen" hihi zoiets... je kent het als je me zou kennen kan ik je vertellen).

Ik ging staan en liet het lekker lopen, oh god dacht ik, mijn luier zwelde meteen op en pff wat warm tussen me benen, heerlijk gevoel vond ik het.

Toen het bijna half 5 was mocht ik me even opfrissen en hij vroeg me nog wil je voor onderweg nog een luier aan?
Waarop ik zei nee hoor lieverd.

We gaven elkaar een knuffel, en ik dacht bij mezelf wauw, wauw er zijn dus gewoon wél écht leuke mensen die je meteen op je gemak stellen met dat ene sensuele randje waar ik naar zocht.....
ik wil vaker langskomen bij deze jongen dacht ik en voordat ik het dacht gooide ik het er al uit.
Jep, thats me.

Dankjewel voor mijn 1e keer met jou als man.
Liefs Tess. ♡
 

Daddy777

Pb zondermeer altijd welkom...
Wat niemand weet van hier en wat Ik niet verteld heb in mijn voordtel post is dat ik ook graag verhalen schrijf...

Ik wil jullie meenemen naar mijn 1e DL Dag met een man...
Dat was op zondag 18 Februari 2024 overigens.
Toen ik me hier aan melde bedacht ik me dat ik graag verschoond wilde worden door een man of gewoon een luier aan krijgen door een man.


Toen ik opstond om 06.00 uur zocht ik een luier uit, Het werd een een Northshore, Deze had ik al eens eerder gepast en het leek me wel fijn om hier minstens 2 uur mee te reizen.
Toen ik in de auto stapte om 08.00 uur gierde mijn spanningen door mijn lichaam.
Ik was zó onzettend zenuwachtig en stiekem ook wel opgewonden. Ik bedoel..... Vandaag ging ik helemaal in mijn Eentje naar een jongen van mijn eigen leeftijd...om daar samen te zijn en luiers aan te doen en mijn behoefte erin te doen.. best spannend toch vind je niet?

Onderweg plaste ik fijn in mijn luier en reed in een rit door, ondertussen voelde ik mijn luier steeds voller en opgezetter worden...jeetje dacht ik, Wat kan hier veel in en wat worden ze dik... best wel fijn eigenlijk.
2 uur later kwam ik eindelijk aan.
Beetje onzeker gaf ik mijn nieuwe contact een Hand.
Ik was wat verlegen en ik zei ik ben "T", ik bloosde wat want hij wist dat ik een pampie aan had... hihi.

Ik kreeg een rondleiding door het huis en daarna dronken we thee.
Heel veel thee kan ik je zeggen hihi.
Toen ik wat begon te wiebelen vroeg hij of we naar boven gingen, kijken naar zijn collectie.
Ik werdt nog zenuwachtiger, oké wat ga ik aantreffen dacht ik.
Ik hoorde mezelf zeggen "ah is hier je dungeon" bij mezelf dacht ik "waarom precies dit woord T?!".
Ergens begrijp ik het waarom ik het zei...( maar later hier meer van, in mijn andere verhalen...)
Rood aangelopen liep ik de zolder op, Ik keek wat rond en zag zoveel luiers.
Echt alle soorten waren aanwezig, zonder wat door te hebben gingen we door de luiers, ik mocht een stapel meenemen van hem.

Toen kwam de vraag welke wil je aan T?
Ik zei "nou uhmmm ik heb geen idee hihi, kies jij maar", weer met die bloos op me wangen.
Hij koos voor de rearz met dinos en 2 baby inleggers voor mij.
Hij legde me alles uit en ik werd nog roder hihi.
Ik vond dit écht heel sexy wel.
Een man die het een en ander uitzoekt en precies weet waarom.
Goede keus, want ik ben erachter sindskort dat ik dus van dikke pampie billen houdt hihi.

We liepen naar zijn slaapkamer en heel professioneel legde hij me uit wat de bedoeling was...En toen....
Wil jij het hele verhaal lezen van mijn 1e DL dagje met een man? Hoor het graag, dan schrijf ik verder en zal ik vaker mijn fantasieën en of/luier verhalen vertellen aan je.

Let op: verhalen die ik schrijf zijn altijd in anonimiteit tenzij de ander toestemming geeft dat ik zijn/haar naar benoem.
Verhalen zijn geromantiseerd om zo ook mijn sensuele kant met jullie te delen.

Liefs T.
Hey meissie.
Van mij mag je zulke verhalen blijvenschrijvenn hoor... Heerlijk en erg vermakelijk.
Zet 'm op!!!
 
Bovenaan