Mijn bestelling van Senup

Babydom

Gewaardeerd Lid
Pas op dit forum en wat maak ik mee. Een te gekke week. Ik zit sinds een week flink in de luiers en de bestellngen stromen binnen. Ook mij pappa heeft veel gegeven en komt steeds met kadootjes. Ik ben best een verwende AB er. Stiekem nu opgestaan, hoor nog niks van pappa. Pappa weet wanneer ik moet werken. Als hij maar niet boos wordt. Hij zal toch wel snappen dat ik dat pakket zo snel mogelijk bij de buren weg wil hebben. Ze zullen daar toch niet weten wat het is. Ze zullen toch niet adres leverancier gegoogled hebben? Stress hier. Ik had 8 pakken luiers besteld, bijn a14 kg materiaal. want die luiers heb ik echt nodig. Dinsdag, gisteren was ik eigenlijk vrij, maar had mijn dienst geruild. Niet in achterhoofd dat de bezorging zou komen. Dpd account aangemaakt. Auto volgen! Nee, die gaat niet op tijd komen! DPD gebeld of het niet naar pickup point kon. Nee, dat kon niet omdat het al in de wagen lag. Te groot voor in de boxen. Normaal zou het mee teruggaan zei service medewerker.
Ook kon ik achterblijfplaats op account invullen, hier heb ik een notie gemaakt, niet bij buren afleveren. Ook nog een briefje bij de voordeur, niet bij buren afleveren. Nou hopen dat dit goed gaat.
Heb ik pauze op mijn werk om 18.15 uur en kijk ik even op mijn telefoon.
Zie ik een whatsapp berichtje van mijn buurvrouw. Pffff. Ze had een bus gezien van de bezorger, een wilde rijder. Die had de doos blijkbaar de voordeur gezet, wat de buuf later pas zag. Ze heeft het later maar bij haar naar binnen gehaald omdat ze zich zorgen maakte dat het anders zou worden weggehaald. Haar man had gezegd dat ze dit niet meer moest doen, te zwaar hoorde ik vannochtend bij het oppikken. Het zijn buren, die niet de beste gezondheid meer hebben en op leeftijd. Van DpD kreeg ik bericht dat het bezorgd wass getekend. Hoe dan er was verder niemand thuis, ik ben alleen en ik was werken. Het was ook raar met een volle luier aan haar deur te staan, maar pappa was nog niet wakker en reageerde niet. Dus luier uitdoen was geen optie. Maar ik had ruim zittende kleding en de hoop dat ze het niet zou zien, Wat is alles spannend, maar we gaan er doorheen. Er is geen weg meer terug. Ik ben blij dat pappa er allemaal om kan laggen en mij alle steun geeft. Hij is net ook eens wakker en reageert. Luier pas om 10.00 ur uit zegt ie.

Fairry Happy in a Nappy

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Van DPD vorige keer juist andersom meegemaakt.
Melding dat er niemand thuis was.
Toch knap met een Ring videodeurbel en ik op de bank die aan het wachten was op m’n pakket…

Skyfal

Leeftijd is maar een getal, karakter zegt meer.
Zo hebben we allemaal wel wat op aan te merken bij diverse bezorgbedrijven.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Nog niet klaar Mijn Luier Bestelling 16+ Verhalen 17
P Bestelling Vragen & Info Shop 2
R Hoelang duurt het nu voor je bestelling binnen komt Vragen & Info Shop 10
CuteBabyQ Ieee eerste bestelling net gedaan!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Lucky Luca Diaper Minister reageert niet op e-mails Product & Winkel Testverslagen 4
Pandabeerdje Bestelling aangekomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
W Bestelling Vragen & Info Shop 4
Dani99 Paddedpawz bestelling. Pub 7
B Bestelling Vragen & Info Shop 2
W Bestelling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
K Heeft iemand onlangs een bestelling geplaatst in de club webshop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
L Bestelling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Bestelling bij de shop Vragen & Info Shop 4
G Bestelling betalen met verstuurd cash? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luiersersen Eerste bestelling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Baby Charlotte iemand nog bij nappies r us besteld laatste tijd? hoe lang duurde het voor je je bestelling binnen had? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Monkeybaby Bestelling shop Vragen & Info Shop 10
BabyJake Bestelling opgehaald op de locatie Pub 2
J over niet al te lang eerste bestelling qua ABDL luiers... maar welke? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 713
D woonadres opgeven bij bestelling aan ophaalpunt Vragen & Info Shop 4
Offline Eerste bestelling plaatsen Vragen & Info Shop 4
W vraag over bestelling in weekend Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Marco de Wit Opvulmateriaal bestelling. Vragen & Info Shop 4
B AB DL TB schop eerste bestelling Winkels 14
K Eerste bestelling in de shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
SNOOPY_ whelp! heb geen bevestigings mail gehad van de bestelling :( Vragen & Info Shop 6
spruitje77 Foute bestelling VVV 5
D factuur bij bestelling shop Vragen & Info Shop 3
M Bestelling is verdwenen Vragen & Info Shop 4
S Bestelling gisteren geplaatst op oude site, staat niet op nieuwe site. Vragen & Info Shop 6
B Eerste bestelling liep vast Vragen & Info Shop 3
snarf_boy Maar halve bestelling ontvangen Vragen & Info Shop 9
D bestelling laten bezorgen bij een plaatselijke afhaalpunt van postnl Vragen & Info Shop 2
Little Simba verkeerde bestelling ontvangen wat nu Vragen & Info Shop 4
Trucker-69 bestelling afhalen zaterdag Vragen & Info Shop 8
S verzendkosten kleine bestelling Vragen & Info Shop 2
napped bestelling shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
pamperjong bedankt voor de snelle service van mijn bestelling Vragen & Info Shop 4
F bestelling uit de shop Vragen & Info Shop 14
Little Simba Waneer komt mij bestelling binnen. Vragen & Info Shop 5
T bestelling geweigerd Vragen & Info Shop 3
T Bestelling in Belgie Vragen & Info Shop 2
G bestelling shop Vragen & Info Shop 0
J Eerste bestelling! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D eerste bestelling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
luieluieraar Verhaal Klaar [16+] De Bestelling 16+ Verhalen 0
M Bestelling bij save VVV 14