Nog niet klaar mijn broertje

scrappy78

Nieuw lid
Dit verhaal gaat oven 2 broers. De ouderen broer van 17 jaar wil graag zijn kleine broer van 13 jaar graag in een luier zien. Om zijn fantasie eens werkelijkheid te maken heeft hij wat voorbereiding gedaan. Hun moeder waar ze mee samen wonen gaat met een vriendin voor een weekend weg. Nu dacht de ouderen broer dat is mijn kans. Hij heeft luiers gekocht voor zijn broertje. Verder heeft hij ook nog sterk slaapmiddel en laxeermiddel gehaald.



Het was vrijdag middag en mama ging weg. Nu waren we nog maar met zijn 2. Voor het eten hadden we eten dat door mama al was gemaakt. Tijden het eten hebben we gezellig gepraat over wat we in de avond ging doen, maar mijn idee was wel iets anders. Naar het eten hebben we samen de tafel afgeruimd. Toen we klaar waren vroeg ik of hij iets wilden drinken hij hat wel zin in een cola. Ik lekker naar de keuken en daar de cola ingeschonken voor ons beiden, bij mijn broertje er ook nog wat meer in gedaan. Het wat tijd om aan het plannetje te begingen. Toe ik in de kamer kwam zat hij al voor de tv. De cola aan hem gegeven en toen samen lekker tv kijken, ongeveer naar een half uur werkte de slaap midden en lag hij te slapen.



Nu was het tijd om het plan verder uit te voeren. Hem op gepakt en naar boven meegenomen gelukkig is hij niet zo zwaar. Boven aangekomen hem snel uit gekleed en de luier aangedaan, voor de gelegenheid had ik ook nog een T-shirts gekocht met Sesamstraat

Erop. Toen hij het aan had hem naar zijn bed gebracht en zijn een hand met een hand boe aan het bed vastgemaakt. Bij het verlaatten van zijn kamer horden ik zijn maag al goed rommelen van het laxeermiddel. Toen ik naar bed ging nog even bij hem wezen kijken en het stonk al goed in zijn kamer hij heeft zijn luier goed gebruikt. Toen ik de deur dicht deed horden ik hem een harden scheet laten.



De volgend ochtend snel bij hem kijken hoe het ging. Hij was al wakker, en je rook goed dat zijn luier goed heeft gebruikt. Hij keek eigenlijk nog niet zo boos. ik vroeg wat hij er van vond wel leuk om zo klein te voelen.



Denk dat het nog een leuk weekend kan worden
 

vino

Toplid
Sorry, maar hier zitten zo veel fouten in, dat het voor mij heel moeilijk lezen is, en dus moet afhaken.
 
Bovenaan