Mijn eerste verhaal

P

Pepje

Guest
Voor ik begin met mijn verhaal wil ik even melden dat het mij spijt als er spellingsfouten in staan, probeer het zo foutloos te schrijven als ik kan,
Het schooljaar was gedaan en de vakantie begon iedereen was blij en uitgelaten 2 maandjes vakantie lekker genieten ( hoe zouw je zelf zijn ) ,
Groepjes van meisjes en jongens verzamelde op het pleintje voor de schooldeur klaar om naar huis te gaan, 1 van de meisjes Bianca voelde dat zij naar het kleine toilet moest , Ze zij tegen haar vriendinnetjes ik ga eventjes naar het toilet en rende naar de schoolpoort , toen ze aan de schoolpoort stond bleek de poort gesloten te zijn,
Wat nu ?
Bianca geraakte een beetje in paniek , haar vrienden en vriendinnen stonden te wachten op haar , 1 van haar vriendinnen riep heel gek , Hey Bianca ben jij al terug,
Bianca dacht wat moet ik nu zeggen en stotterde eummmmmmm ja hoor , toen Bianca even vergat dat zij eigenlijk naar het toilet moest voelde Bianca haar broek nat worden,
Schamend en verlegen keek ze naar haar vriendinnen en besloot om weg te rennen en zo snel mogelijk thuis te zijn , er spookte zo veel door haar hoofd ,

Toen Bianca thuis kwam liep zij naar boven en ontklede haar broek gooide die in de wasmand nam een badje en klede haar terug aan (opgelost dacht zij)
Even later ging de deurbel en Bianca opende de deur, 1 van haar beste vriendinnen kwam vragen wat er was, Bianca dacht vertel ik wat er gebeurde of niet en besloot het te verzwijgen,
Toen haar vriendin vroeg om te gaan winkellen besloot Bianca mee te gaan Hoe gezellig
Later op de dag kging Bianca haar moeder de was doen en vond Bianca haar natte broek "dit is vreemd" dacht de moeder van Bianca toen zeij de natte broek vast name,
Die avond wanneer Bianca thuis kwam besloot moeder te praten met Bianca Bianca vertelde alles hoe het kwam,
Bianca haar moeder besloot dat Bianca toch maar een broekluier moest dragen,
Toen moeder met de broekluiers af kwam besloot Bianca er 1 aan te doen, dit zit goed dacht zij ,
De volgende ochtend toen Bianca op stond trok ze haar broekluier aan en kleede zich aan om naar haar vriendinnen te gaan,
Toen het groepje meisjes weer compleet was besloten ze om naar de film te gaan ,,
Toen ze naar de film keken was het zo spannend dat Bianca een ongelukje kreeg al goed dat ik die luierbroek aan heb dacht ze,
Na de film ging iedereen naar huis toen Bianca thuis kwam merkte mama dat Bianca een ongelukje had gedaan,
Mama besloot Bianca terug in luiers te zetten Beter een luier nat dan een kledingstuk,
Toen Bianca en haar vriendinnen besloten om een dagje naar heen pretpark te gaan gingen ze naar de eftelin,
Daar aangekomen zag 1 van Bianca haar vriendinnen de bovenkant van haar luier uitsteken boven haar broek, en begon spontaan te lachen en te roepen HAAAA Bianca draagt een luier ook Bianca haar vriendinnen begonnen mee te lachen,
Bianca was zo verlegen en schaamde zich dood begon te wenen en nam de bus naar huis terug,
Een heele vakantie heeft Bianca niet meer buiten durven komen,
Maar daar kwam de dag dat het school terug begon en al snel ging het de ronde dat Bianca een luier draagd,
Iedereen van het school staarde Bianca aan snikkend en wenend wist Bianca niet wat te doen het zweet drijfde van haar gezichtje de angst brak uit en haar broekje werd nat door de luier heen , daar stond Biance moederziel alleen,
Die avond dat Bianca thuis kwam ging ze onmiddelijk slapen met een luier om, Ze voelde zich klijn en begon op haar duimpje te sabbellen, Zo onschuldig al de zorgen van die dag verdween in 1 ogenblik, Dit was het enige moment waar zij zich veilig voelde weg van deze wereld weg van het pesten weg van de zorgen,
Sinds dien besloot Bianca alleen te spelen op de speelplaats weg van alle andere kinderen, Het enige wat zij had en wouw is een baby zijn weg van alles,
Geen nieuwe vrienden ,
Toen Bianca infoformatie ging zoeken over luiers kwam zij AB/DL TB/DL tegen, En begon ze aandachtig te lezen,
Bianca had het snel door en aanvaarde wat zij was,
Zij registerde een paar forums en leerde mensen van een heele andere kant kennen, Toch was er niemand in haar leven waar zij het tegen kon vertellen en dat deed pijn het weegde door,
Bianca zat vast kon geen weg en wist niet wat te doen niemand kon haar helpen en toch besloot zij om van haar avondje in een luier te genieten terwijl Bianca op het bed lag met een duimpje in haar mond en een grote knuffelbeer,
Nu de dag van vandaag is Bianca gelukkig op haar manier
Sry voor de foutjes ik hoop dat je mijn verhaal goed vind :)
 

wetter_pete

Beginneling
Als je dan nagaat dat de schrijfster van dit verhaal als moedertaal Spaans heeft en als tweede Taal Engels en dan pas het Nederlands en nog niet zo lang in Belgie verblijft nou dan alle lof voor haar!!! !1 Miss P. goed gedaan meid!!! Was heel leuk spannend om te lezen!!!
 

Ashy

sweet baby
egt goed hoor, hopelijk komt er nog een vervolg?
of een tweede verhaal maar laat je talent niet liggen ;)
 
P

Peuter Daphne

Guest
kei goed verhaal meisje.
Lijkt wel of je het zelf meegemaakt hebt, zo mooi heb je het geschreven. er zit echt een schrijfster in je verstopt. Ik hoop dat ze nog ooit eens naar buiten komt en een nieuw verhaaltje schrijft. De taal fouten vallen erg mee hoor .
Ik ben trots op je.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan