Mijn figuur (Short)

rexmundi

Toplid
Dit verhaaltje is geïnspireerd op het nummer van Ed Sheeran, "Shape of You". Voornamelijk de zin "And now my bedsheets smell like you" gaf het idee om onderstaand epistel op te pennen. Het verhaal wordt verteld door de vrouw waarover in het nummer gezongen wordt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, of iemand ander ook al deze associatie hierbij had (of ben ik de enige met zo'n twisted mind) en of je het nummer ooit nog serieus kunt nemen na het lezen.

Ik zat in de kroeg met een paar vriendinnen, om te vieren dat het weekend was.
Verder op aan een tafel zaten een aantal jongens, vrienden van elkaar, hetzelfde te doen. Ik zag ze rondjes shotjes te drinken en kreeg oogcontact met één van de jongens.

Even later trok ik de stoute schoenen aan en stapte op hem af om een praatje met het te maken.
Na enige tijd stond hij op en liep naar de jukebox in de hoek en zette een nummer van Van Morrison op.
Ik merkte dat hij al flink wat gedronken had, hij pakte me beet en begon met me te dansen terwijl hij zachtjes in mijn oor zijn liefde betoogde.

Op zich vond ik het niet erg dat hij al wat teut was, hij was wel leuk en kon aardig dansen.
Zijn handen gleden van mijn middel langzaam naar beneden naar mijn kont, even verstijfde ik en toen hij dat merkte schoten zijn handen terug en vroeg of er wat was.
Ik zei dat het niets was en we gingen door. We begonnen ook te zoenen en weer gleden zijn handen naar beneden. Gezien het feit dat hij niet stopte, had hij niets in de gaten, maar ik voelde zijn handen op mijn geluierde kont.

Even later zou ik naar huis, maar eigenlijk wou ik wel meer met hem. Hij zei me dat hij verliefd was geworden op mijn figuur en dat ik op maat gemaakt was voor hem. Ik moest wel lachen om zijn dronkenmanspraat en antwoordde dat hij niet zoveel moest praten en me beet moest pakken en zijn lichaam op mij moest werpen.

Niet veel later waren we bij hem thuis en waren we druk zoenend op weg naar zijn slaapkamer. Op dat moment besefte ik me weer dat ik nog steeds een luier om had en dat ik die moest zien kwijt te raken voordat hij mijn broek uit zou trekken.
Ik zei dat ik even naar het toilet moest en uiteindelijk wees hij mij de badkamer. Ik draaide snel de deur op slot en kleedde mij uit. Snel deed ik mijn luier af en verstopte deze onder het hoopje kleren, en zou me later wel zorgen maken over hoe ik deze verder zou wegwerken.
In mijn ondergoed liep ik de badkamer uit, ik bedacht dat dit wel redelijk assertief was, maar toen ik de slaapkamer inliep, zag ik dat hij ook al zijn kleren uit had en op bed was gaan liggen.

We vrijden een paar uur lang en na het hoogtepunt moest ik van hem maar blijven slapen. Hier had ik van te voren niet over nagedacht, maar ik kon nu ook niet echt meer weg. Ik besloot dat ik maar stiekem wakker zou blijven, om ongelukjes te voorkomen.
Hij was al snel in slaap gevallen en ik probeerde bij alle macht wakker te blijven, zonder hem wakker te maken.
De eerste uren ging het goed, maar kennelijk was ik was ik toch in slaap gevallen.

De volgende morgen werden we wakker en mijn ergste nachtmerrie was waarheid geworden. Ik had bij de jongen die ik net de vorige avond had ontmoet in bed geplast.
Hij keek wel even vreemd op toen hij mij zo zag liggen in mijn eigen urine, maar hij bleef er redelijk relaxed onder. Hij zei me dat zijn lakens nu wel erg naar mij roken en dat hij ze maar in de was zou stoppen.
Ik wilde zo snel mogelijk naar huis en ging naar de badkamer om mijn kleren aan te trekken. Ik had mijn luier van de vorige avond onder mijn jas verstopt en wilde naar huis.
We wisselden nog even onze telefoonnummers uit en daarna was ik weg.

Eigenlijk was ik er wel zeker van dat hij me niet meer ging bellen, gezien wat er gebeurd was en ik ging zeker niet het initiatief nemen.
Een week later, ging mijn telefoon en tot mijn stomme verbazing was het Edwin. Hij vroeg me ik misschien zin had om te daten en nadat ik ja had gezegd spraken we af bij in een restaurant.

We bestellen ons eten en praten over van alles en nog wat, over mijn familie en hoe het met ze gaat. Uiteindelijk na een geslaagd etentje nemen we de taxi terug naar zijn huis. Onderweg vragen we de chauffeur of hij de muziek wat harder kan zetten en zoenen we stevig tot de taxi voor zijn huis stil staat.
Eenmaal bij hem boven beginnen we weer innig te vrijen en staat hij op het punt om mij mijn kleren van mijn lijf te ontdoen. Net op tijd weet ik hem te stoppen en zeg hem dat ik eerst even naar de badkamer wil.
Daar trek ik mijn kleren weer uit en doe mijn luier af. De gebruikte luier deed ik in mijn rugzak, die had ik nu wel meegenomen met reserve kleren en extra luiers.

In lingerie liep ik naar zijn slaapkamer en weer beleefden we een heftige nacht. Na afloop durfde ik toch niet het onderwerp aan te snijden van het bedplassen van de vorige keer en wist ik ook niet hoe ik ongezien mezelf in een luier kon krijgen.
Wellicht tegen beter weten in besloot ik het toch weer een nacht zonder te proberen.

De volgende morgen bleek inderdaad dat ik het toch niet zonder luiers af kon. Een beetje verbaasd vroeg Edwin me of ik nu alweer in bed had geplast.
Toen moest ik hem wel vertellen dat ik incontinent ben en dat ik dag en nacht luiers moest dragen. Hij was er niet boos over en, maar was alleen verbaasd en dat werd alleen maar meer toen ik over de luiers begon. Hij geloofde niet dat er zulke grote luiers bestonden die mij zouden passen.
Pas toen ik hem de luier liet zien die ik als extra had meegenomen, geloofde hij mij. Vol verbazing zei hij dat hij toch elke dag weer wat nieuws leerde.
Net als vorige keer ging hij verder met de tekst dat de lakens nu wel erg naar mij roken en dat hij ze eerst maar eens in de was zou doen.

Terwijl ik ging douchen liep hij met de natte lakens naar de wasmachine. Eenmaal klaar met douchen en afgedroogd begon ik mijn luier aan te trekken. Uitgerekend op dat moment kwam Edwin de badkamer binnen, waar ik een beetje van schrok. Hij zag mij en zei me dat ik me nergens voor hoefde te schamen.
Ik antwoordde daarop dat ik dat lief van hem vond, maar dat ik me toch iedere keer als ik mezelf met een luier om zie een beetje een baby voel.
Daarop antwoordde hij net even te gevat of ik dan in dat geval toch wel zijn baby wilde zijn.
 
Bovenaan