Mijn luieravond

DL-Meisje

Zoekende naar DL maatjes
Mijn Luieravond,

Mooie dag lekker zonnig. Wat zou het toch lekker zijn als ik hier in mijn volle luier in de tuin onopgemerkt kon liggen. Mijn moeder kwam terug van het werk en gaf mij aan dat ze bij vrienden zouden eten dus dat zou voor mee al meteen betekenen dat ik alleen zou zijn vanavond. Leuke gedachten dus. Lekker alleen eten met een luiertje om en misschien nog even van dat lekkere weertje genieten.

Eindelijk zijn ze weg bedacht ik mij op het moment dat ze de deur uit was. Ik rende naar boven om te doos onder mijn bed te halen waarin mijn medium maxi luiers liggen. Mooi opengevouwen leg ik het luiertje op mijn bed en kleed ik mij uit. Wat is het toch heerlijk om dit te kunnen doen. Terwijl ik alles uit trek van kleren bedenk ik mij hoe deze avond eruit zou gaan zien. Ik bedacht mij hoe gek ik ben op mijn luiers aangezien ik al binnen vijf minuten na het vertrek van mijn moeder naakt naast mijn bed stond met het uitzicht op die lekkere luier. Mijn billen plaatste ik op de luier en maakte de luier lekker strak vast. Door mijn opgewondenheid merkte ik dat ik best wel erg moest plassen vooral omdat ik mijn plas had opgehouden vanaf het moment dat ik wist van mijn moeder dat ze bij een vriend zou gaan eten. Toch besloot ik op dat moment nog niet erin te gaan plassen maar het nog even vol te houden. Wel vond ik het een leuk idee om een extra dikke luier aan te hebben dus deed er nog eentje overeen aan. Om te testen hoe mijn luier zat wilde ik even nog een stukje door het huis lopen ermee. Op dat moment bedacht ik mij ook dat ik extra nog wat wilde gaan drinken zodat ik de luier goed nat kon maken. Mijn favoriete drankje is dan meestal ook bier. Ik weet dat ik dan extra vaak en vee moet plassen dus pakte uit de koelkast in de garage nog 2 flesjes bier. Omdat ik via de tuin naar de garage moest lopen heb ik er gebruik van gemaakt om even in de tuin te gaan zitten met mijn luier. Het idee om buiten te zijn maakte mij opgewonden aangezien ik wist dat mijn buurvrouw vanaf de bovenkamer in mijn tuin kan kijken. Ik maakte de bierflesjes open en nam er een grote slok van en al snel merkte ik dat mijn blaas op knappen stond. Toch wilde ik het nog even ophouden totdat ik echt niet meer kon. Ik ging weer terug naar binnen en pakte mijn laptop erbij waarna ik mij aanmeldde op de chat van deze site. Door de gesprekstof wat ging over een natte luier moest ik nog erger plassen. Tot dat ik op een gegeven moment merkte dat er een heel klein straaltje in mijn luier kwam. Ik begon draaibewegingen te maken met mijn heupen om te luier goed te voelen. En terwijl ik dat deed had ik er genoeg van en liet een grote plas in mijn luier. LEKKER DAT DAT WAS! Echt een hele lange plas was ik met veel moeite had opgespaard. Toen ik eindelijk helemaal uitgeplast was kon er naar mijn idee ook echt geen druppel meer bij. Ik draaide met mijn heupen om de natte luier goed te voelen en liep een stukje door de kamer en merkte dat hij erg zwaar was. Het voelde erg opwindend.

Op dat moment merkte ik dat de honden erg zaten te klieren en al een tijd niet meer uitgelaten waren. Jammer dat moet ik toch die luier weer uit doen om met ze naar buiten te gaan als ik niet wil dat ze de woonkamer bepissen. De gedachten kwamen naar boven om een broek aan te doen en dan met een luier de honden uit te laten. Het had tevens net geregend en zal daardoor rustig zijn in het parkje. Ik nam nog een slok van mijn bier en besloot om de stoute schoenen aan te trekken en met de honden naar het parkje te gaan. Dit was echter ook maar aan de overkant van de straat. Met zenuwen ( die al een beetje onderdrukt werden door het bier) deed ik de riem om bij de honden en liep ik buiten met een kletsnatte luier. Wauw wat een geweldig gevoel is dit. Op dat moment bedacht ik mij geen moment dat andere mijn luier zo waarschijnlijk konden zien door mijn broek maar zat ik mijn gedachten bij het opwindende gevoel. Ik liep expres even langs een struik waar mensen mij minder goed konden zien. Ik heb er zelfs nog een klein plasje in kunnen doen toen ik stilstond aangezien ik dit graag toch nog eens wilde ervaren als ik buiten stond. Toen ik weer thuis kwam heb ik nog lekker even erin gemasseerd en na het klaarkomen ben ik lekker gaan douchen.

Het was een fantastische ervaring die ik graag ook aan jullie wilde vertellen. Graag hoor ik reacties.

Groetje DL-Meisje
 
S

sogwriter2012

Guest
Wat fijn voor je! Hoop dat je nog vaak van zulke momenten mag beleven! Ben jaloers;-)
 

dennisdl

Gewaardeerd Lid
Hahaha dit verhaal is echt zo herkenbaar! Ik heb vaak ook al heel ver van tevoren het idee in m'n hoofd van: Vanavond ga ik luieren! of Als ik thuiskom ga ik luieren! en dan hou ik ook altijd expres mijn plas extra ver van tevoren op zodat ik meteen mijn hele luier in één keer vul! Ok, dat in de tuin liggen daar heb ik het lef niet voor (en de tuin niet voor trouwens) maar ook het naar buiten gaan mag ik graag doen! Kortom: Heel erg leuk geschreven :)
 

thommy

ik ben een aardige DL-jongen uit het oosten.
erg mooie ervaring, zelf ben ik ook een keer zo opstraat gegaan broek aan in mn volle luier. was ook erg spanned! dance
 

gs13

is niet eerlijk!!:):)
mmmm...ik ga ook maar een luierdagje houden vandaag.......heb er zin in....moet zo nog weg effe tetteren met vrienden dan nog om boodschappen gaan en daarna op de terugweg langs mij ouders...gewoon dat idee al..mmmm ik geniet nu al en dan deze middag lekker met een volle? luier in de zetel met een boek...vandaag houd ik de luier aan tot vanavond ergens....moet wel lukken dance dance dance
 
Bovenaan