Nog niet klaar Mijn voorkeur voor luiers ontdekt

Toddlerboy

Nieuw lid
Ik ben al jaren stiekem een luierliefhebber/ageplayer. Hoewel ik getrouwd ben is het me altijd gelukt om mijn luiers en andere ABDL spullen verborgen te houden.

Op een dag gingen we op bezoek bij mijn ouders. Ik had in de voormiddag nog in de tuin gewerkt. Mijn echtgenote zei, gooi al je kleren maar in de wasmachine, ook je ondergoed en dan kan je gaan douchen. In leg wel nieuwe kleding klaar op de slaapkamer

Hoewel ik het een beetje vreemd vond, deed ik wat er gevraagd werd.

Na het douchen kwam ik op de slaapkamer waar er inderdaad een stapeltje kleding klaar lag.

Bovenop het stapeltje lag er geen onderbroek, maar een luier. Ik herkende hem meteen. Het was een luier uit mijn eigen geheime luiervoorraadje.

Ik voelde me heel ongemakkelijk en wist niet goed wat gedaan. Uiteindelijk de luier omgedaan en de rest van de kledij aangetrokken (het was gewone kleding geen ABDL kleding, maar ik wist dat mijn vrouw die ook ontdekt moest hebben)

Nadat ik aangekleed was ging ik weer naar beneden. Mijn vrouw zei niks en ook ik bracht het onderwerp zelf niet ter sprake.

Voor we de deur uitgingen gaf mijn echtgenote een tik op mijn achterwerk. Ze wilde controleren of ik de luier om had. Toen ze inderdaad vaststelde dat ik de luier om had, verscheen er een glimlach op haar gezicht. Verder werd er niets gezegd. Gelukkig was het de dunste luier die ik had zodat deze niet echt opviel.

Het bezoek duurde naar mijn aanvoelen eeuwig. In had schrik dat mijn luier ontdekt zou worden maar dat was gelukkig niet het geval. Een ander probleem was dat ik niet naar het toilet kon gaan en dat mijn blaas zo wat op knappen stond.

Gelukkig gingen we terug naar huis. Op de terugweg werd er niet over de luier gesproken.

Op een gegeven moment kon ik het echt niet meer houden en liet ik mijn plas lopen in mijn luier. Ik zuchtte van opluchting. Dat was mijn vrouw niet ontgaan. 'En, lekker in je broek geplast?" Vroeg ze. Ik kleurde vuurrood van schaamte. Ik had schrik dat er een scheldtirade zou volgen, dat ze me een viezerik zou vinden of dat ze me zou willen verlaten.

"Dus jij plast graag in je broek en draagt graag luiers?". Ik wist niet wat te antwoorden. "Je hebt de keuze, ofwel stop je onmiddellijk met je luiers ofwel bepaal ik vanaf nu wanneer jij luiers en of je babykleding draagt. Als je één keer weigert, is het per direct voorbij met de luierpret." Ik stelde ermee in dat zij zou bepalen wanneer ik luiers zou dragen en mijn kinderlijke kleding aan moest.

Nog niet helemaal bekomen van wat me net overkomen was, verliep de rit naar huis verder in stilte.

Eenmaal thuis aangekomen, moest ik me volledig uitkleden op mijn luier na. Mijn vrouw ging wat gepaste kledij voor me halen. Niet veel later kreeg ik een romper om en mijn T-shirt met opschrift"Baby boy" en een broek met een print van auto's. Daarna mocht ik op de speelmat gaan spelen met autootjes. Blijkbaar had mijn vrouw al mijn spullen gevonden.

Terwijl ik in mijn best wel natte luier aan het spelen was, hoorde ik dat mijn vrouw met een vriendin aan het telefoneren was. Ik kon niet verstaan waarover ze het hadden, maar ik hoorde mijn vrouw regelmatig luid lachen.

Na enige tijd spelen op de speelmat ging de deurbel. "Lieve schat ga jij even opendoen en zeg ons bezoek gedag." Ik schrok mij rot, maar durfde niet tegenspreken of tegenstribbelen want ik wou mijn luiers niet kwijt'.

Ik deed de voordeur open en daar stond Sonia, de vriendin waar mijn vrouw net nog mee had getelefoneerd. "Hoi Stanneke" zei ze terwijl ze over mijn hoofd aaide alsof ik een echte kleine jongen was. Ze liep door naar de leefruimte waar zijn mijn vrouw hartelijk begroette. Er werd wat gepraat en vooral gelachen met mij. Na een tijdje moest ik bij Sonia komen omdat ze me ging controleren of ik nog droog was. Natuurlijk was ik dat niet.

Sonia mocht me verschonen. Mijn vrouw haalde een groot verschoningskussen in volwassen maat. Blijkbaar had ze wat spullen gekocht. Het verschoningskussen werd op tafel gelegd. Ik moest er op gaan liggen met mijn benen omhoog zodat mijn broek makkelijk kon uitgedaan worden. Nadat mijn broek was verwijderd,werd mijn romper losgemaakt en lijn luier verwijderd.

Ik lag daar nu te kijk en merkte dat Sonia uitgebreid naar mijn kruis keek. "Wat is dat allemaal?" Vroeg Sonia zag luidop af. "Zoveel haar, dat hebben kleintjes toch niet. Daar moeten we wat aan doen.".

Ik vreesde dat ze me intiem ging scheren. Ik zag dat Sonia een washandje nam en een tube waarvan ik dacht dat het zeep was. Ik werd onderaan gewassen. De zeep voelde een beetje branderig. Ik dacht dat ze gewoon te veel zeep gebruikt had. Sonia liet me even liggen, ik voelde de zeep nog harder branden.

Na een tijdje werd de zeep weggespoeld met lauw water. "Zo dat is veel beter " zei Sonia. Ik voelde in lijn kruis en merkte dat al mijn schaamhaar verdwenen was. Het was geen zeep dat ze had gebruikt maar ontharingscrème.

Ik bleef nog even voelen in mijn kruis. Plots kreeg ik een flinke tik op mijn hand. "Niet met je plassertje spelen kleine man ," zei Sonia streng.

Ik kreeg een dikke luier om. De roller werd weer dicht gemaakt. Ik moest mijn pyjama aandoen met de beer op.

Ik mocht nog even gaan spelen. Na een tijdje voelde ik aandrang om te poepen. Ik was de hele dag nog niet naar het toilet geweest. Ik wist dat ik niet moest vragen om naar het toilet te gaan. Dus besloot ik maar gewoon in lijn luier te poepen. Voor het slapen gaan zou ik toch nog wel verschoond worden.

De dames merkte de poeplucht op. "Zo heeft onze kleine man in zijn broek gepoept?" Verlegen bevestigde ik dat ik in mijn luier had gepoept. "Kijk eens hoe laat het is.," Zei Sonia. "Hoog tijd dat onze kleine man gaat slapen," ik werd naar boven gebracht, maar niet naar onze slaapkamer, maar naar de logeerkamer.

Het bed in de logeerkamer was voorzien van beddengoed met kinderlijke print. Op het bed lag een tuigje waarmee ik vastgemaakt kon worden zodat ik niet uit bed kon of mijn luier kon uitdoen.

Ik moest op bed gaan liggen. "Schone luier?" Vroeg ik. "Weet jij wel wat luiers kosten? Je hebt deze nog geen uurtje om, he zal hem vannacht moeten aanhouden" zei mijn vrouw.

Met tegenzin ging ik op bed liggen en besefte dat ik de hele nacht in een poepluier zou liggen en dat ik wellicht de volgende ochtend een flinke luieruitslag zou hebben. Ik kreeg nog een speentje in dat met een gag werd het speentje vastgezet zodat het speentje niet uit mijn mond kon.

De twee dames lieten me achter in de logeerkamers. Ik lag vastgemaakt met het tuigje op bed en had een speentje in mijn mond. Ik hoorde de dames beneden nog praten en lachen. Om de slaap te kunnen vatten, zuigde ik op mijn speentje. Na een tijdje viel ik in slaap
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Welk elastiek heeft jullie voorkeur. Plastic broekjes liefhebbers 16
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Haags_eigenwijsje Voorkeur meeting Polls 31
SNOOPY_ strak,strakker,straks,of toch niet? wat is jullie voorkeur? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
V Welk merk luiers heeft jouw voorkeur? Polls 110
U Wat heeft je voorkeur; jij zelf en/of iemand anders in een luier? Polls 29
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 15
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 57
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
luierdrager15 Challenge voor deze middag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
P PkoP stelt zich voor Voorstellen 14
Dorusje5 Dorusje5 stelt zich voor Voorstellen 17
S Ontmoeten voor ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erik de V Erik de V stelt zich voor Voorstellen 20
M Menno stelt zich voor Voorstellen 23
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
PietjeDLimburg Goede plekken voor te luieren in Hasselt Contact advertenties 1
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Watermeloen Regels gezocht voor 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Bbpixie stelt zich voor Voorstellen 17
D De juiste voeding voor je favoriete type drol Broekplassers en Poepers 13
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
Similar threads


















































Bovenaan