Mijn vriendje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Mats


Ik kwam er als 12 jarige achter dat ik homo gevoelens had en een viertal jaren later ook luier gevoelens. Niet dat ik wist dat dit zo hete maar oke.

Op mijn 19 kreeg ik mijn eerste vaste vriendje na een jaartje gingen we samen wonen waar ik pas echt ondekte wat hij lekker vond. Het bleek dat we allebei luiers dragen een zeer plezierige bezig heid vonden en het veschonen was een heftig ervaring. We waren erg vaak met me kaar bezig met verschonen ik vond dat het plezierigst. Tot op een moment we zouden lekker gaan zwemmen in de zee hij zwom al en ik hem acher na, maar bij de eerste poging ging het mis ik dook op een zand bank kon me gelijk niet meer bewegen.

Toen Jeroen dat in de gaten had zij hij eerst nog stel je niet zo aan maar ik kon me niet bewegen om te antwoorden. Ik ben uit het water gehaald en op het strand gelegd. Daar bleek dat ik nog steeds niets onder mijn schouders kon voelen en werd ik naar een ziekenhuis gebracht. Daar werden meteen foto's gemaakt en geconstateerd ik had een dwarslaesie en voortaan verlamd vanaf schouder hoogte.

Wat in hield geen gevoel meer in armen, handen, vingers, romp, benen en alles wat er tussen zit. Maar wat ik het minst erge vond natuurlijk ik was voor altijd incontinent van urine en ontlasting.

Nu moest ik wel verschoond worden of ik wilde of niet ik zou dit dan ook nooit meer zelf kunnen doen daar ik totaal geen gevoel heb in mijn armen en handen. Nu 2 jaar later wonen we nog steeds bij mekaar en verschoond hij mij iedere dag want hij werkte al in de zorg dus dat kwam wel goed uit.
 
N

natte-broek

Guest
Je begrijpt dat dit onder t kopje luierverhalen valt he?
 
Bovenaan