Miranda heeft nog vieze broekjes deel 1 2 3 en 4

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Miranda ! riep Jenny…….kom eens naar boven. Miranda keek op van haar boek en deed net of ze haar moeder niet hoorde. Miranda ik roep je…kom onmiddellijk naar boven. Miranda liep schoorvoetend naar boven en zag dat haar moeder bij de wasmand zat. Ja mam…..wat is er ? Nou ik denk dat je donders goed weet wat er is….bekijk die onderbroekjes eens die ik uit de wasmand haal.

Zijn dit broekjes van een grote meid van 20 ??? Miranda keek naar de serie broekjes die op de grond lagen uitgestald. Drie zagen geel van de pies en 2 daar zaten leek het wel nog een halve druk in. Nou ik vraag je wat Miranda….zijn dit de broekjes van een 20 jarige jonge vrouw of zijn dit de broekjes van een onzindelijke kleine peuter ? Inderdaad was het zo dat Miranda het nog regelmatig in haar broek deed. Soms haalde ze met plassen net het toilet niet en dan plaste ze haar hele broekje nat. En steeds vaker moet ze zo ontzettend nodig een druk doen terwijl ze op straat loopt dat ze het soms niet meer op kan houden.

En dan niet een klein beetje maar echt dat ze haar hele broekje vol loopt te persen. En nu liggen daar de vieze broekjes te kijk op de grond. Ze kon van schaamte geen woord meer uitbrengen. Ik zal je dit zeggen jonge dame, als ik nog een keer merk dat je het in je broek hebt gedaan dan ga ik jou een luier omdoen, knoop jij dat goed in je oren ? Ja….mamma…..ik zal op passen antwoordde Miranda met een piepklein stemmetje.

Maar de volgende dag kwam Miranda thuis en haar vader en moeder zaten in de keuken te kletsen. Kom er bij zitten lieverd zei haar vader spontaan. Nee ik ga huiswerk maken………maar je kan toch wel een glaasje mee drinken wat is dat nu weer ? vroeg haar vader nu wat nadrukkelijker.

Ik ga naar boven antwoordde Miranda……..nee jij komt hier kwam haar moeder er ineens tussen. Ach Jenny laat haar toch………Nee ik wil dat ze hier bij mij komt reageerde Jenny nu wat boos terug. Kees de vader van Miranda snapte het niet helemaal deze reactie van zijn vrouw. Maar toen gebeurde er iets waar hij nog dagen over zou gaan piekeren.

Jenny keek Miranda doordringend aan en zei……..heb jij soms in je broek gedrukt ?

Nee mam echt niet……lieg niet ik ruik het toch………en toen voelde Jenny onder het jurkje van Miranda en trok het omhoog. Kees zag tot zijn verbijstering dat er een hele grote drol achter in het broekje van zijn bijna volwassen dochter zat.

Jenny trok Miranda voor over op haar schoot en begon haar dochter een enorm pak voor haar billen te geven. Als jij nog zo’n kleine poepbaby bent dan krijg je ook de straf die daar bij hoort KLETS,KLETS ,KLETS klonk het door de keuken en Kees zag hoe de enorme bult in het broekje al snel een bruine grote pannenkoek werd . Miranda rende huilend naar boven.

Maar nu keek Jenny hem doordringend aan en zei………zie je nu Kees ze heeft dezelfde genen als jou…….nu poept ze net als jou ook in haar broek. Kees verslikte zich in het koekje dat hij net zat te eten. Hij voelde nu zijn luier wel heel nadrukkelijk om zijn billen heen zitten. Hij poepte al vanaf zijn zeer jonge jeugd nog altijd in zijn broek. Jenny hield van hem maar soms werd het haar echt te veel al die poepbroeken in de was dus moest hij van haar een luier om. Maar nu bleek haar dochter ook onzindelijk te worden en dat kon ze er echt niet meer bij hebben.

Ik geef haar zolang een luier van jou om dan houd dat voorlopig haar broek schoon zei Jenny .
Ben je klaar daar in de douche Miranda ? …….ja mamma ik kom er aan. Het duurde eventjes want Miranda had een hele smerige poepbroek schoon te maken. Soms zat er een grote kluit poep in of een hele drol. Ze haalde dan het ergste er uit met closet papier. Maar nu was haar hele broekje door en door vol gepoept.

Eindelijk kwam Miranda van het toilet ……..ga maar even gebukt staan dan kan mamma zien of je billen echt goed schoon zijn. Jenny inspecteerde de jong volwassen dames billen alsof het om een kleine peuter ging. Nou gelukkig maar dat ze dat deed want er hing half uit het poepgaatje van Miranda nog een klein drolletje dat was blijven steken.

Met een billendoekje veegde Jenny de verstekeling tussen de billen van Miranda vandaan.
Om haar uiteindelijk op bed te laten liggen waar de grote luier al klaar lag. Hij was even iets te groot omdat Kees zijn billen groter waren dan die van Miranda , maar Jenny drapeerde de luier met goed fatsoen om de billen van haar bijna volwassen dochter heen. Miranda snikte het uit……nee mamma niet doen ….ik ga zindelijk worden echt waar….maar geen babyluier om alsjeblieft……snik…..snik. Maar Jenny bleef onverbeterlijk .

Miranda viel uiteindelijk in slaap…..en Jenny ging naar beneden waar Kees al op het Potje zat omdat Jenny zo wilde voorkomen dat hij ’s nachts in de luier zou gaan poepen. Dat kon hij wel op de WC doen maar Jenny wilde controleren of hij echt wel een poep in het potje had gedaan want ze behandelde haar Kees nog als een echt peuterjongetje als hij thuis was en Miranda naar bed ging.

Kees was wel geschrokken van het idee dat zijn grote meid het ook net als hij nog altijd in haar broek deed. Hij was wat keren uit kantoor gekomen met een volle broek dat was op honderd handen niet meer na te tellen. Op kantoor droeg hij tegenwoordig een anaal plug om erger te voorkomen want dat kon hem zijn baan kosten.

Stel je voor een afdelingschef die in zijn broek loopt te poepen. De plug werd hem door Jenny ’s morgens ingebracht. Het gekke was dat het bij vrouwen veel makkelijker geaccepteerd werd had hij het idee. In zijn lange loopbaan had hij toch een aantal keren mee gemaakt dat een vrouwelijke medewerkster op huis aan moest omdat ze een ongelukje in haar broek had gedaan. Maar bij een mannelijke chef ligt dat wel wat zwaarder.

En nu zat hij op het potje na te denken over de grote drol die hij in het broekje van Miranda had zien zitten. Hij wist nog goed hoe zijn moeder reageerde toen hij als grote jongen in zijn broek had gedrukt. Ze zei hem dat het haar ook wel eens overkwam dat ze per ongeluk in haar broek drukte.

Hij mocht zijn vieze broek gewoon in de was gooien.
Hij hoefde geen luier om. Maar helaas dacht Jenny daar anders over.

Die behandelde hem met strenge hand. Ze dreigde dat ze alles zou vertellen als hij tegensputterde.

Hij hoopte maar niet dat ze op die manier met Miranda om zou gaan.

Deel 2

Kees had net een grote in het potje gedaan toen Jenny de kamer in kwam gelopen. Zo ruik ik dat mijn kleine mannetje een Bah in het potje heeft gedaan. Kees die normaliter leiding heeft over een afdeling van 35 man en vrouw knikt nu als een kleine peuter van ja tegen zijn mamma. Alleen is het niet zijn mamma en is Kees geen peuter .

Nee, Jenny is zijn vrouw die behoorlijk de broek aan heeft in huis want haar man poept nog regelmatig in zijn broek en nu heeft ze ontdekt dat haar dochter ook al moeite heeft om haar sluitspieren onder controle te houden. Miranda is 20 en ligt met een luier om in bed en kees haar vader van 42 zit op een vol gepoept potje in de kamer te wachten tot hij toestemming krijgt van zijn vrouw om op te staan. Nou sta maar op en laat aan mamma zien dat je een grote vent bent. Kees staat van het potje op dat eigenlijk veel te klein is waardoor er altijd nog poep aan zijn billen blijft zitten.

Getverderrie, kijk nou eens nou moet mamma nog je hele billen afvegen kleine poeper die je er nog bent. Nou ik ga even doekjes zoeken, ga jij maar even met je vieze poepbillen in de hoek staan. Kees kan wel janken, maar wat moet hij anders, zijn vrouw maakt het zo wereldkundig dat hij nog altijd in zijn broek poept en zelfs nog een luier draagt thuis. Maar dit gaat hem toch te ver ……nee dat doe ik niet ik veeg zelf mijn billen wel af. Jenny komt de kamer in gestormd en roept…..GA JIJ ONMIDDELLIJK IN DE HOEK STAAN…EN VLUG !!! Kees zegt weer nee dat doe ik niet ! Maar voordat hij het weet pakt Jenny de Mattenklopper en begint er op los te slaan.

Kees weet niet hoe hij het heeft, keer op keer voelt hij de keiharde rietenklopper op zijn blote kont neer komen……AUW….AUW……mamma niet doen ik smeek het je……niet doen.
HAHAHAHA dit zal je leren vieze broekpoeper die je er bent en nu ga je in de hoek staan met die vieze roodgeslagen poepbillen. Kees snikte het uit en waggelde de hoek in. Jenny pakte de camera en klikte meteen een paar foto’s af.

Zo kereltje dat kan mamma zo doorsturen naar je secretaresse als je niet meer wilt luisteren. Weet je wat ik stuur je morgen zonder budplug naar je werk. Gaan we kijken of jij je broek schoon houdt gedurende de dag hahahahaha. Jenny moest nu zelf op passen want ze pieste haast in haar broek van het lachen. Ze genoot er van om haar Kees zo te vernederen. Toen haar aanstaande schoonmoeder haar 20 jaar geleden in vertrouwen nam om te vertellen dat haar Keesje nog altijd in zijn broek drukte schrok ze in de eerste instantie maar toen zag ze ook de mogelijkheden om haar diepgewortelde maar verborgen SM fantasietjes in de praktijk te brengen.

En nu heeft ze ook nog een onzindelijke dochter van bijna 20. Ja, ze had al een 2 a 3 jaar in de gaten dat er hele vieze poepbroekjes in de was zaten. Maar ja ze waste de poepbroeken van Kees ook altijd al in een grote witwas ketel die normaliter gebruikt werd voor de luier was. Dus gooide ze de vol gepoepte broekjes van
Miranda er ook meteen bij.

Ze genoot er van om haar 20 jarige dochter er op te wijzen wat een smerige peuterbroeken ze nog in de wasmand vond. Soms zaten er nog hele drollen in de broekjes. Ze had al een paar keer vriendjes van Miranda de wasmand met smerige poepbroeken laten zien………die jongens wisten niet hoe snel ze het huis moesten verlaten.

En nog erger ze wisten ook niet hoe snel ze het moesten door vertellen aan hun vrienden.
Ze noemden Miranda stiekem Kakkadora en probeerde haar te betrappen op een volle broek.

Deel 3
Ja jongen ik zweer het je, ze poept nog in haar broek. Hoe weet jij dat nou antwoordde Michel, hij kon de woorden van Jaap niet geloven.

Hij kende Miranda maar al te goed, een lekker ding waar hij best wel een oogje op had.

Nou je wilt het niet geloven maar ik hoorde het van Maurits, hij had verkering met haar. Hij zat bij haar thuis en toen kwam haar moeder de kamer in. Miranda was nog niet thuis en haar moeder vroeg aan hem of hij even mee wilde gaan want ze moest hem wat laten zien. Hij vond het wel wat vreemd maar ging mee naar boven. Daar kwamen ze in de bij de badkamer en haar moeder vroeg aan hem of hij een relatie met Miranda had en hij antwoordde van ja.

Toen vertelde Miranda haar moeder dat haar dochter niet was wat hij dacht. Namelijk niet een mooie jonge vrouw van 20 maar een onzindelijke peuter die nog dagelijks in haar broek poept. Hij stond genageld aan de grond en dacht dat de vrouw gek geworden was, maar toen gooide ze de wasmand voor hem leeg en hij zag allemaal vol gepoepte smerige slipjes uit de mand vallen en ze liet hem ook een paar vol gepoepte luiers zien. Hij moest er bijna van overgeven en rende van de schrik het huis uit.

Toen zag hij Miranda lopen…….hij deed net of er niets aan de hand was en gaf haar een zoen en pakte haar onder haar jurkje, tot zijn schrik voelde hij een hele volle poepbroek.
Ze schrok er enorm van en rende de straat uit, sindsdien hebben ze elkaar niet meer gesproken.

Maar ik zal je vertellen dat ik haar gevolgd ben toen ze van school naar huis ging.

Ze liep gewoon naar huis maar op een gegeven moment zag ik haar stil staan en haar hand naar haar buik brengen. Je zag gewoon dat ze daar midden op straat in haar broek stond te poepen. Ze liep met haar benen wijd verder. Je wilt en kan het gewoon niet geloven, het is echt nog een onzindelijke baby.

Toen ik ongeveer 15 minuten later van uit de struiken hun huiskamer in keek zag ik haar in een soort van plastiekbroek met een luier door de kamer lopen.

Ik heb met Hugo en André een vuilniszak uit de container van haar huis gejat en werkelijk er zaten wel 20 vol gepoepte luiers in. Gadverdamme man je moet jezelf na laten kijken dat is echt niet gezond zulke vieze fantasieën antwoordde Michel na het verhaal van Jaap te hebben aangehoord.

Nou vraag het anders aan Liesbeth die heeft zelf meegemaakt dat ze afgelopen zomer in haar badpak had gepoept toen ze in het openlucht zwembad zaten.

Voor Kees was het een hele spannende dag want hij mocht van Jenny geen Budplug in naar zijn werk. De plug stopte zijn poep maar rekte tegelijk ook zijn Anus uit. De noodzaak werd juist groter en zijn anus was zo opgerekt dat de plug nog nauwelijks werkte. De poep liep er soms al langs en als hij hem niet in had dan schoot de poep bij de eerste aandrang zo zijn onderbroek in. Gelukkig had hij nooit in zijn broek gedrukt waar zijn dochter bij was.

Het zat er dik in dat hij binnenkort dagelijks ieder uur een luier om zou moeten. Dan zou hij vast zij baan kwijt raken. Toen hij halver wegen de dag zijn secretaressen aan het dicteren was gebeurde het ergste. Hij kreeg een enorme aandrang en voordat hij het wist poepte hij in het bij zijn van zijn secretaresse zijn hele broek vol. Eerst had ze niets in de gaten en Kees voelde hoe een warme hoop zijn onderbroek in liep.

Maar toen zei ze……jasses mijnheer Kees ik ruik iets heel smerigs. Hj kreeg een vuurrood hoofd en toen keek ze hem aam zoals zijn moeder dat ook kon doen. Oooh mijnheer Kees u heeft toch niet in uw broek gedrukt hoop ik ?

Nu begon hij te stotteren als een klein jongetje en zei…….ja Greetje ik heb per ongeluk een druk in mijn broek gedaan.

Oooh mijnheer Kees ik ga u snel verschonen en ze deed de deur op slot zodat niemand er achter kon komen. Komt u maar even mee naar het wastafeltje. Ze liet de broek van Kees zakken en zag een hele vol gepoepte grote mannen onderbroek. Ze liet hem zakken en rolde hem in een hele rol papieren handdoeken.

Toen begon ze met de rol zijn billen schoon te vegen en na tien minuten stonk wel de hele kamer maar Kees zijn billen waren schoon. Toen haalde Greetje tot zijn verbazing een grote witte onderbroek uit haar tasje, ja die heb ik altijd extra bij me omdat ik wel eens per ongeluk in mijn broek plas zei ze zonder blikken of blozen. Kees kon nog net de onderbroek over zijn billen te schuiven.

Greetje aaide hem over zijn bol en zei……geeft niet hoor mijnheer Kees, we houden dit als een geheimpje onder elkaar. Toen moest Kees enorm huilen en vertelde alles aan Greet.

Toen hij na een uur alle ellende verteld had was Greet vast besloten om die Jenny is hard aan te gaan pakken.

deel 4

Jenny was thuis gekomen en trof Miranda in tranen aan.

Ze was op straat door twee jongens aangesproken.
Een van de jongens zei.........klopt het dat jij nog in je broek poept?

Miranda had het ontkend maar daar nam de jongen geen genoegen mee. In eens werd ze vast gegrepen door de andere jongen en ze voelde hoe een hand haar broekje naar benede trok. Ze stond nu met haar broekje op de knieen en in het kruis zat een grote dikke hoop poep geplakt. De andere helft plakte aan de achterkant van haar billen.

Kijk ze poept nog in haar broek, ze poept nog in haar broek ..........riepen de snaken om de beurten.

Maar nu gebeurde het ergste, de oudste jongen trok haar jurkje stuk zodat ze daar in haar blote poepbillen te kijk stond en ...........met haar poepbroek omlaag.

Ze trok snel de broek omhoog en rende zo snel als ze kon richting haar huis. Van de schrik en wanhoop poepte ze er onder het rennen nog een hoopje bij. Gelukkig stond de deur achterom altijd open , dus kon ze ongezien naar binnen.

Jenny schrok wel van dit verhaal en zag haar kans schoon. Ze drukte Miranda tegen zich aan en maakte haar borst vrij. Kom maar lieverd zuig maar even aan mama's borst. Miranda die het al erg vond dat ze nog in haar broek drukte schrok wel van deze actie van haar moeder. Nu leek ze helemaal wel een Baby.

Jenny gaf Kees al een jaar de borst als hij gedwongen in zijn luier bij haar in bed moest liggen . Ze was inmiddels weer melk gaan geven door al dat gezuig en moest de doorlopende stuwing tegen gaan. Ze gaf sinds kort op een adresje twee volwassen baby's de borst. Een meisje van bijna 20 genaamd Jeanette en haar moeder van 39 jaar die ook verworden was tot volwassen Baby.

Op deze manier kon ze haar melkstroom temperen. Miranda sputterde in de eerste instantie tegen maar al snel hapte ze naar de tepel en begon hevig smakkend te zuigen dat het een lust was. Eindelijk had Jenny het voor elkaar........ Vader en dochter aan haar melkborsten.

Bij Kees op Kantoor was het nu een stuk relaxter nu zijn Greetje wist dat hij af en toe nog in zijn broek poepte.
Greetje had een hele stapel schone onder broeken voor haar Chef ingeslagen en een pak inleg luiers op voorraad gebracht. Als Kees binnen kwam was het eerste wat Greetje deed even voelen aan de achterkant van Kees zijn pantalon om te ontdekken of er geen dikke drol in zijn onderbroek hing. Als dat wel zo was dan verschoonde Greetje hem even op Kantoor.

Hij kon nu makkelijker onder het juk van Jenny vandaan komen......maar eigenlijk vond hij het wel lekker om zo van twee walletjes te eten. Want als hij in de avond in zijn volgepoepte luier bij Jenny aan de hete borst lag had hij het ook wel naar zijn zin, dus waarom de situatie veranderen dacht hij bij zichzelf.

Greetje zou haar Mijnheer van die ellendige Jenny willen verlossen......het is toch verschrikkelijk om je eigen man zo te vernederen en te chanteren. Hoe erg is het niet voor een volwassen man om nog in je broek te drukken en dan ook nog door je vrouw belachelijk gemaakt te worden.

Nee Greet zou haar poepmannetje Mijnheer Kees koesteren en pamperen en zorgen dat de boze buitenwereld geen vat op hem zou krijgen. Ze had in zijn koffie een flinke scheut medicijn gedaan die er voor zou zorgen dat hij in een diepe slaap zou komen. Ze zou hem dan mee naar huis nemen waar ze in de kelder een heuze babykamer had ingericht met Commode, box, ledikant en speelmat.

Die had ze niet speciaal laten maken voor Kees.....nee het was haar eigen speelkamertje. Ze ontving er 2 keer per maand diverse heren die weer terug wilden naar hun kindertijd. En een beroemde televisie vrouw die tegen betaling op het potje moest en haar poep billen liet controleren. En nu kon ze deze kamer gebruiken om haar mijnheer Kees te verzorgen zodat hij ver weg zou zijn van die vervelende Jenny.

Jenny schoof Miranda voorzichtig op zij toen deze in een diepe slaap terecht was gekomen nadat ze twee borsten leeg had gedronken. Ze controleerde nog even de billen van haar grote meid. Jahoor die zaten nog onder de poep. Ze had ze van de schrik niet goed schoon weten te maken. Met een washandje ging Jenny nog even langs de vieze welgevormden jonge dames billen en toen ze schoon waren, pakte ze deze met een schone pamper, veilig in.
 

StefDL

Luiers dragen vind ik fijn
Re: Miranda heeft nog vieze broekjes

Leuk verhaal.
Zo vader, zo .... dochter! :)
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Miranda heeft nog vieze broekjes

TheMind zei:
Leuk verhaal.
Zo vader, zo .... dochter! :)
Ja meestal schrijf ik vanuit vrouwen omdat ik dan mijn eigen ding beter kan vertalen maar dit is de eerste keer na lange tijd dat ik er weer een man bij betrek.

xbetty
 

StefDL

Luiers dragen vind ik fijn
Re: Miranda heeft nog vieze broekjes

Fantasierijk hoodfje! :D
Leuk te weten dat je ons mannen in jouw dromerige verhalen nog een kans geeft! ;)
*thumbs up* and keep on coming with those stories girl!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Miranda & Manon ( 18+ DL ) 16+ Verhalen 25
Roofertje Heeft iemand ervaring met Ab-versand/BigKiddyfee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
Babyukkie Kan iemand vertellen waarom dit lid ban heeft ? moderator talk 2
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
BertDL De app DiapStash. Wie kent en heeft ervaring met deze App? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
W vriendin heeft in luier geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
B Heeft iemand tips voor het buiten dragen van luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
BadABDL Heeft iemand ervaring met deze luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Wie heeft ervaring met Haian plasticbroekjes Plastic broekjes liefhebbers 7
T Wie heeft er zin in gezzelig DL contact vanavond? Contact advertenties 15
A Zwemluiers wie heeft ze ooit geprobeerd en wat vinden jullie er van Luiers 21
P Wie heeft er een paar losse luiers large noord limburg belgie Contact advertenties 2
cat375L Wie heeft er ook ervaring met de Sunkiss TrustPlus (Nachtluier)? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
serial Luier op 1 daags festival, wie heeft ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Heeft iemand onlangs een bestelling geplaatst in de club webshop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pamperboy14 Heeft iemand ervaring met het maken van een groot babybedje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Welk elastiek heeft jullie voorkeur. Plastic broekjes liefhebbers 16
P Wie heeft een luier en romper Contact advertenties 2
DLY85 Heeft er nog iemand ABU bunnyhops? Product & Winkel Testverslagen 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met gebruik van vochtige doekjes voor of na het dragen van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Z Heeft iemand tips voor het aanmaken van een anonieme Insta? Pub 4
André Adult Baby Wie heeft er zin om volgende week met mij te fietsen Contact advertenties 4
tommie22 Wie heeft er nu of morgen zin om af te spreken in de buurt van Roosendaal ( noord Brabant) Contact advertenties 1
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met fopspenen voor volwassenen? Algemeen 18
A heeft er iemand nog luiers over om te proberen in omgeving uden? Contact advertenties 6
Luierliefhebber Brent Wie van jullie heeft er hier ook ervaring met engelstalige luier fetisj erotische wepsites 16+ Board 0
G Wie heeft/gwbruikt er een badeend? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met het dragen van luiers in het openbaar? Polls 43
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
K Gezocht! Een Lieve spontane meid die op zoek is naar een leuke date en ook de zelfde intresse heeft Contact advertenties 0
DiaperLuw Wie van jullie heeft Arcane gezien? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
DLGuido Heeft zindelijkheidstraining zin? Pub 0
Limbonees Wie heeft er de: Samsung Galaxy S20 FE ? Pub 8
DLY85 Wie heeft er ervaring met rearz lil bella luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
D Luiers op: wie heeft er snel een paar ter overbrugging? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
diaperdrenthe Kijk wat Emmen heeft in rensenpark. Pub 1
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
bilie Hij heeft iemand anders. Tips gevraagd. Pub 18
Offline Wie heeft er verstand van plastic broekjes? Pub 4
Similar threads


















































Bovenaan