Niet ik...Niet jij..Maar wij!!

  • Onderwerp starter oppasmama
  • Startdatum
O

oppasmama

Guest
Zoals iedereen weet ben ik voornamelijk bekent hier op het forum als oppasmama.
Ik vind het oppassen geweldig en het leek mij leuk om die ervaringen met jullie te delen.
Ik ben zelf niet zo super goed met aanhalingstekens dus bij deze alvast mijn excuus daarvoor.
Ik zal de ervaringen die ik heb meegemaakt combineren met een stukje fantasie.
Ook mijn fantasie die ik zelf als ab/dl heb zal ik erin verwerken.
De hoofdpersoon in dit verhaal ben ik zelf.
Ik geef mezelf de naam Ann tijdens het verhaal ik wens jullie veel leesplezier en ik probeer zoveel mogelijk per keer te schrijven.
Natuurlijk is dit geen verhaal zonder eind!

Hoofdstuk een: Hoe dat ik oppasmama ben geworden
Het is maart 2009 er schijn al een fijn lente zonnetje.
Ann klaar met werken en stapt op mijn scooter om naar huis te rijden.
Ann is een vrolijke zorgzame meid die alle zaakjes prima op orde heeft.
Ze is bijna klaar met haar opleiding die ze combineert met werken in de ouderenzorg.
Ann stopt netjes bij het zebrapad om een voetganger over te laten steken.
Helaas ziet een automobilist haar niet en ze wordt geschept door een auto.
Met de ambulance wordt ze naar het ziekenhuis gebracht en al snel wordt het duidelijk dat ze blijvend knieletsel heeft opgelopen.
Ann verliest haar baan en haar opleiding al snel weet ze niet meer wat ze moet doen.

Gelukkig heeft ze nu haar eigen huisje waar ze samen met haar hondje woont.
Die avond kwam een goede vriend van Ann op visite hij moet haar iets vertellen.
Ze zete een lekker bakje koffie en Ann merkt dat Cas wat ongemakkelijk op de bank zit.
Wat is er aan de hand met je Cas? je bent allemaal zo zenuwachtig.
Ik moet je iets vertellen ik ben een Adult Baby die luiers draagt.
Ann kijkt een beetje verbaast wat is dat nou weer?!?!
Cas legt het hele verhaal uit hij vraagt wat ik ervan denk.
Ik heb geen idee maar als jij je er prettig bij voelt dan is er toch niks aan de hand?

Zou jij mijn oppasmama willen worden Ann?
Ik kijk verbaast maar ik heb geen idee wat ik dan moet doen!
Nou zegt Cas precies hetzelfde als bij een ''echte'' baby meer niet.
Cas kijkt verlegen ik zie aan zijn ogen dat hij het super graag wil.
Prima ik doe het alleen als het fout gaat of als ik moet lachen dan moet je niet boos worden.
YES!! Cas springt op uit de bank wanneer wil je het proberen vraagt hij?
Ik kan morgen wel nu ik aan het revalideren ben heb ik alle tijd van de wereld.
Toppie roept Cas blij dan zie ik je morgen rond 7 uur?
Dat is goed hoor tot morgen!

De volgende morgen ben ik al vroeg wakker ik heb niet zo goed geslapen.
Ik kijk in de spiegel en zie dat ik er vermoeid uitzie.
Ik loop naar de badkamer en ga onder de warme douche staan ik voel de warme stralen langs mijn lichaam.
Het is al snel avond als de bel gaat, Cas staat aan de deur met een sporttas in zijn handen.

Cas komt verlegen binnenlopen alsof het de eerste keer is dat we elkaar zien.
We drinken nog wat en ik stel voor om te beginnen.
Ik heb op mijn bed een groot kleed neergelegd en er liggen wat knuffels.
Cas is al snel in zijn rol en wil al gelijk met de knuffels spelen.
Nee niet doen Cas we gaan eerst even een luier aandoen voordat je mag spelen.
Als snel begin ik het leuk te vinden en heb er dan ook geen enkele moeite mee om in de moederrol te komen.
Ik help Cas met uitkleden en laat hem op bed liggen ik schuif de luier onder zijn billen en doe de plakstrips van de luier dicht.
Aangezien ik al een hele tijd in de zorg heb gewerkt heb ik er gelukkig geen moeite mee.
Ik kijk in de sporttas en zie er een romper en een leuke kinder pyama inliggen.
Die zal ik je ook maar aangeven wan het is een beetje koud nu het nog geen zomer is.
Er ligt een groot speel kleed met allerlei soorten speelgoed.
Cas ziet het speelgoed en kijkt me aan of hij ermee mag spelen.
Ik knik ja en al snel kruipt hij naar het speelgoed toe hij kijkt heel erg blij en weet niet waar hij het eerst mee moet spelen.
Al snel begint Cas te huilen wat is er Cas?
Cas brabbelt wat en ik kan er niet veel van verstaan ik geef hem zijn auto en al snel begint hij ermee te spelen.
Uit de kast haal ik een fles en een speen die ik van te voren nog snel bij de drogist heb gehaald.
Ik pak de peutermelk uit de kast en zet het flesje in de magnetron.
Cas komt aangekropen en ik zet hem bij mij op schoot hij wil zelf zijn fles pakken alleen dat lukt niet.
Ik help hem met het geven van zijn fles en als snel volgt er een boertje.
Ik merk dat Cas zijn luier inmiddels al erg vol heeft geplast en ik laat hem naar mijn bed kruipen.
Ik doe zijn pyama uit en maak de drukkers van zijn romper los Cas wil niet en begint te protesteren.
Cas blijf eens liggen zo kan mama niet jou luier verschonen! ik geef hem zijn rammelaar.
Gelukkig blijft hij nu wel stil liggen en ik kan zijn luier verschonen zonder poblemen.
Ik pak de billendoekjes en maak zijn billetjes schoon daarna doe ik wat talkpoeder bij hem op en ik maak de luier weer dicht.
Ik sluit zijn romper en doe zijn pyama met voetjes weer aan.
Cas kruipt al snel weer naar zijn speelgoed toe en begint gelijk weer te spelen.
Dan opeens gaat de deurbel....
 
O

oppasmama

Guest
Cas kijkt ineens bang.
Wees maar niet bang Cas er komt nog een kleine meid met je mee spelen.
Even laten stapt Lisa de huiskamer binnen ze kijkt Cas een beetje verlegen aan en met een zacht stemmetje begroet ze hem.
Kom zegt Ann dan gaan we eerst even een schone luier aandoen en je omkleden.
Lisa loopt mee naar de slaapkamer en kijkt een beetje verlegen rond.
Kom kleine meid je moet even uitkleden en dan een luier met je schone kleertjes aan.
Lisa stribbeld een beetje tegen en ik probeer haar gerust te stellen
Ik geef haar een rammelaar en ze begint er mee te spelen.
Even later verloopt het verschonen en het aantrekken van de kleertjes zonder problemen.
Cas komt ook aangekropen en is nieuwsgierig naar zijn nieuwe vriendinnetje.
Hij gaat op zijn billetjes zitten en kijkt naar Lisa ze had een leuk jurkje aan roze met een beertje in het midden.
Onder haar mailot zie je duidelijk dat ze een luier aan heeft met een rompertje erover.
Ann ziet dat ze verlegen kijken al een hele tijd.
Gaan jullie is spelen dan kan mama even jullie flesje klaar maken.
Ze kruipen beide naar het grote speelkleed toe en beginnen te spelen met de knuffels.
Ann hoort ze vanuit de keuken tegen elkaar praten wat een beetje moeizaam verloopt.
Ze grinnikt en pakt uit de kast 2 flesjes waar ze wat opvolgmelk in doet.
Ze zet het even in de magnetron en loopt daarna met de 2 flesjes naar de huiskamer toe.
Lisa en Cas komen allebei al snel naar mij toe waardoor ze ruzie krijgen.
Cas geeft Lisa een flinke tik op haar luier waardoor ze begint te huilen.
Ann zet boos de flesjes op tafel Cas wil, er naar toe kruipen maar voelt dat hij wordt tegen gehouden.
Hier blijven!!
Ann geeft Lisa alvast de fles en die begint ze alvast op te drinken.
Cas begint behoorlijke boos te worden en gooit met de speelgoed auto naar Ann toe.
Ann geeft een flinke tik op de luier van Cas waardoor hij nu zelf ook begint met huilen.
Ga jij maar is even in de hoek staan!!
Cas kruipt naar de hoek toe en gaat op zijn luierkontje zitten ik hoor aan de luier dat Cas de luier behoorlijk vol heeft geplast.
Lisa wil naar de hoek toe kruipen om Cas te troosten maar ik houd haar tegen.
Lisa krijgt een drift bui en gaat op de grond liggen en als snel begint ze met haar armen en benen woest in het rond te slaan.
Ze is zo boos dat ze per ongeluk een speelgoed auto tegen het hoofd van Cas aangooit.
Cas draait zichzelf om en kijkt in de richting van Lisa die inmiddels behoorlijk is geschrokken.
Haar driftbui is gelijk opgehouden en het enige wat ze doet is naar Cas kijken om te zien hoe hij reageert.
Ann ziet dat er een behoorlijk snee in het voorhoofd van Cas zit.
Ik pak snel een handdoek uit de badkamer en houd het tegen de snee aan om het bloeden te stelpen.
Ann is inmiddels behoorlijk boos en ze krijgt een idee.
Jullie willen zo graag als baby behandeld worden dus nu gaan jullie ook als baby naar het ziekenhuis toe.
 
O

oppasmama

Guest
Hoofdstuk 2 in het ziekenhuis
Cas en Lisa kijken elkaar een beetje verbaast aan.
Als jullie protesteren hebben jullie een groot probleem dus als ik jullie was zou ik maar doen wat ik zeg!
Jullie krijgen allebei nog een schone luier aan en zo gaan jullie ook mee over straat.
Want kleine kindjes moet nu nog eenmaal een luier aan.
Deze keer doe ik er een inlegger tussen voor de zekerheid.
Ik verschoon beide luiers nog eenmaal en geef ze een fles drinken waar ook laxeermiddel in zit.
Kom dan gaan we naar de auto toe.
Ze willen allebei tegen stribbelen en ik begin mijn geduld te verliezen.
Lisa en Cas zien dat ik het echt meen maar het is al te laat beide krijgen ze een tik op hun luier.
En nu luisteren!
De rit naar het ziekenhuis verloopt verder zonder problemen Lisa en Cas spelen in de auto.
Als nood oplossing voor de snee heb ik een verband om zijn hoofd gewikkeld.
Eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen haal ik uit de achterbak een 2-ling kinderwagen.
Hij is iets groter als een normale kinderwagen.
Cas en Lisa passen er beide met gemak in.
Ze staan met hun mond vol tanden naar de kinderwagen te kijken.
Kom in de kinderwagen zitten allebei en opschieten!
Ze doen wat ik zeg en gaan er beide inzitten ik maak de riempjes vast.
En haal uit de auto een luier tas met luiers speentjes en nog een paar flesjes.
Ik geef hun beide een speen en verplicht ze die ook netjes in te houden dan gaan we bij het ziekenhuis naar binnen.
Het is behoorlijk druk in het ziekenhuis Cas en Lisa voelen dat ze letterlijk worden bekeken.
Ik trek me er niks van aan en loop richting de EHBO alsof er niks aan de hand is.
Het is druk in de wachtkamer er zijn veel mensen die verwondingen hebben opgelopen tijdens de vakantie.
Voornamelijk kinderen met botbreuken van het spelen.
Ik ga bij de balie staan en pak het ponsplaatje van Cas.
Wat kan ik voor u doen vraagt de medewerkster achter de balie?
Mijn zoontje was aan het spelen met een vriendinnetje en heeft een snijwond opgelopen.
Ze kijkt een beetje verbaast naar Cas die met een rood hoofd naar de medewerkster achter de balie kijkt.
De medewerkster wil wat vragen maar kan geen woord uitbrengen.
Mag ik het ponsplaatje van Cas dan wordt u zo geroepen maar het kan even duren het is erg druk.
Dat is geen probleem zegt Ann en ze loopt naar de wachtkamer toe waar nog 15 mensen voor ons zitten te wachten.
Ik pak uit de luiertas voor beide nog een fles met een ligakoek.
Cas en Lisa schamen zich behoorlijk maar hebben wel hele erge honger en dorst.
Ze besluiten toch maar hun fles leeg te drinken en de ligakoek op te eten.
We zijn al een paar uur verder en nog steeds niet aan de beurt.
Cas grijpt ineens naar zijn buik hij krijgt hele erge kramp.
Hij wil wat zeggen maar ik stop de speen in zijn mond en zeg sstt!!
Kort daarna krijgt ook Lisa hele erge buikkramp.....
 

diaperfly

Gewaardeerd Lid
Wat een super leuk verhaal, ik wacht al in spanning af hoe het vervolg zou zijn.
Maar het moet wel een giga-kinderwagen geweest zijn ;)
zou de glip in z'n hoofd gehecht moeten worden en hoelang houdt kleine lisa het nog uit?
ben heel erg nieuwsgierig ;D

Ga zo door !1
 
O

oppasmama

Guest
Ann hoor ik Lisa roepen.
Ik doe alsof ik het niet hoor en nogmaals roept Lisa Ann?
Lisa kijkt me aan en stameld ..Uhm..Mama?
Dit keer reageer ik wel Wat is er Lisa?
Lisa krijgt een knalrood hoofdje en zeg zachtjes ik denk dat ik in mijn luier moet poepen.
Dat komt dan mooi uit want je hebt een luier aan met inlegger erbij.
Cas en Lisa willen zich beide omdraaien maar het lukt niet omdat ze zijn vastgemaakt met de riempjes die in de kinderwagen zitten.
Mam maak ons los nu!!!
Ann begint haar geduld een beetje te verliezen en doet zowel bij Lisa als bij Cas een speen in hun mond.
Als ik jullie was zou ik maar stil zijn zegt ze anders gaat het thuis niet goed komen met jullie twee!

Cas en Lisa kijken allebei naar Ann je ziet dat hun gezichtjes spierwit zijn geworden van de schrik.
Het wachten duurt erg lang en inmiddels is de kramp bij Lisa zo erg geworden dat ze heel haar luier onder poept.
Kort daarna worden ze door de zuster geroepen.
Cas van Der heijde?
Mooi dat zijn wij Ann staat op en duwt de kinderwagen naar binnen toe ze geeft de zuster een hand en gaat op de stoel zitten.
Cas schaamt zich heel erg hij vergaat van de buikkramp.
De zuster kijkt naar Cas die in de kinderwagen zit.
Is hij niet een beetje oud om in een kinderwagen te zitten met een speen in zijn mond?
Dat klopt maar Cas en Lisa willen graag een keer baby zijn en nu ga ik ze compleet heropvoeden want luisteren kennen ze niet.
De zuster kijkt me aan en daarna weer naar Cas en Lisa.
''o'' is dat zo ???
ja helaas wel voor hun dan want ze blijven net zo lang baby tot ze respect tonen voor elkaar maar vooral voor mij!
De zuster loopt richting de kinderwagen en bekijkt de hoofdwond van Cas.
Wat is er gebeurd vraagt ze?
Lisa heeft een speelgoed auto per ongeluk tegen het hoofd van Cas aangegooit omdat ze een driftbui had.
Cas kan op het naamkaartje van de zuster zien dat ze Amber heet.
Hij wil wat zeggen maar durft geen woord uit te brengen...
We kunnen de hoonfdwond wel plakken dat komt wel goed.
De zuster loopt naar Ann toe en fluisterd wat in haar oor.
Cas en Lisa zien dat Ann begint te lachen en kijken elkaar aan wat zouden die van plan zijn?
Ze kijken elkaar met een angstige blik aan.
Kort daarna komt de zuster naar Cas toe gelopen.
Cas kan van de spanning niet meer op houden en poept zichzelf letterlijk helemaal onder.
Zijn luier met inlegger en romper zitten helemaal onder.
De zuster doet alsof ze niks heeft gemerkt en pakt de lijm om de wond van Cas dicht te lijmen.
Even later loopt ze naar de balie waar haar collega zit om te vragen of ze verder nog afspraken heeft staan.
Zo te zien niet zeg de reciptioniste.
Dat komt dan goed uit want ik heb nog wel even werk met mijn patient ze glimlacht en loopt weer terug naar de kamer waar Cas en Lisa zijn.
Lisa is de hele situatie helemaal beu en begint te gillen laat me eruit!!!
De zuster kijkt naar Ann wat doen we met haar?
Ik loop naar de kinderwagen toe waar de luiertas aanhangt hier dit helpt wel om haar stil te krijgen.
Wat is dat dan vraagt de zuster?
Dat is een slaapinjectie voor het geval ze vervelend gingen doen heb ik nog van de zorginstelling waar ik heb gewerkt meegenomen.
Je waagd het niet gilt Lisa laat me met rust doe me dit niet aan!!!!
Ik haal het dopje van de injectie eraf en vraag aan de zuster of ze Lisa even tegen wil houden.
Ik spuit de injectie in de bovenarm van Lisa
Al snel voelt Lisa dat ze steeds verder van de wereld af is wat volgd is een lange diepe slaap.
Nu Lisa in een diepe slaap is richtten we ons op Cas de Zuster knikt.
Cas is totaal in de war en ziet Lisa die totaal van de wereld is.
Hij wil gillen maar er komt nog geen kreet uit zijn mond.
Wat...wat....wat gaan jullie met me doen stameld Cas.
Daar zul je nog wel achter komen maar wij gaan jou is leren om wat beter te luisteren.
De zuster loopt naar de la toe wat gaan jullie me doen?!?!?!
Daar zul je snel genoeg achter komen er komt uit de la een injectie naald tevoorschijn.
Aangezien we nu al weten dat jij niet mee gaat werken gaan we jou een spierverslapper geven.
Je zult gewoon de hele behandeling mee krijgen alleen zal het voor ons niet zo zwaar worden omdat je helemaal niks kunt.
Al voordat Cas iets kon zeggen kreeg hij de injectie in zijn arm.
Niet al te lange tijd daarna kon hij zijn spieren met geen mogelijkheid bewegen.
daar zat hij dan met een speen in zijn mond en een lichaam wat helemaal verslapt was.
Ann maakt de riempjes van CAs los.
De zuster pakt een paar handschoenen en geeft die aan mij.
Ik trek ze aan en til Cas zonder enige moeite uit de kinderwagen
Ik leg hem op het ziekenhuis bed dat in het kamertje staat.
Intussen verschoond de zuster de luier van Lisa die nog steeds in een diepe slaap is.
Ze geeft Lisa voor het noodgeval alsvast een infuus mocht het zijn dat het nodig is.
Cas is nog steeds helemaal vies van zijn luier die hij had ondergepoept.
Hij voeld zich vies maar vind het tegelijkertijd wel erg leuk
 
O

oppasmama

Guest
Cas is totaal in de war hij had bepaalde verwachtingen van het oppassen maar dat het zo zou verlopen....
Zo zegt Ann we zullen eerst eens wat voorbereidingen treffen voordat we je gaan verschonen.
De zuster pakt uit de la een infuus ook bij jou nemen we geen enkel risico!
Ze pakt de pols van Cas en brengt zonder enige moeite het infuus aan.
Ze hangt er een zak met vocht aan zodat het infuus goed doorloopt.
Pfff wat stinkt het hier zegt Ann ik denk dat er hier iemand nodig verschoond moet worden.
Dat gaan we zo doen maar eerst binden we Cas aan het bed vast.
Mocht het zijn dat zijn spuit is uitgewerkt dan weten we in ieder geval zeker dat hij niet weg kan.
Nee niet doen roept hij nu gaan jullie te ver.
Ann begint te lachen wat wil je eraan doen weglopen?!?!
Ik wens je veel succes maar de spierverslapper werkt nog minimaal 2 uur dus dat gaat zomaar niet!
Cas begint te gillen en wil proberen wild om zich heen te slaan maar tevergeefs de spierverslapper doet zijn werk nog erg goed.
De zuster wil net Cas vast binden aan het bed als ze Lisa ineens wakker wordt.
Ze voelt zich suf en haar hoofd bonkt van de hoofdpijn.
Eerst weet ze niet waar ze is maar al snel begint het tot haar door te dringen wat er is gebeurd.
Lisa begint probeert met al haar kracht zich los te maken van de buggy maar de zit erg goed vast.
Ze begint te gillen laat me eruit! nu!!!!!
Het lijkt me duidelijk dat we Lisa moeten rustig krijgen zegt Ann de zuster knikt.
Ze pakt uit de la een spuit en loopt ermee naar Lisa toe.
Ze haald het dopje van het infuus eraf en zet dan de puit op het infuus al snel kan ook Lisa geen kant meer op en ze zit verslapt in de buggy.
Ann en de zuster pakken een handdoek en stoppen die bij zowle Cas als Lisa in hun mond.
Zo die zijn allebei stil daar hebben we ook geen last meer van.
De avond begon te naderen ik haal nog wel een ziekenhuis bed erbij voor Liza.
Maar wat zeg je dan tegen je collega's vraagt Ann.
Ik zeg wel dat je bent flauwgevallen en dat Cas een paar nachten ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
We zullen die twee is flink onder handen nemen.
 
O

oppasmama

Guest
Even later komt de zuster met nog een tweede ziekenhuisbed het kamertje ingereden.
Zo dat is ook geregeld ze zet het ziekenhuis bed naast die van Cas neer.
Ze maakt de riempjes van de kinderwagen los en tilt Lisa op dan legt ze Lisa in het ziekenhuis bed en legt een deken over haar heen.
Wat heb je tegen je collega's gezegd vraagt Ann.
De zuster lacht en vraagt doet dat er toe het gaat er toch om dat we nog een bed erbij hebben gekregen?
Ann knikt ze haalt uit de luier tas nog twee flessen.
Als jullie stil zijn krijgen jullie wat te drinken van mij en de zuster.
Zodra jullie weer gaan gillen dan stop ik wat anders in jullie mond wat niet zo lekker zal zijn.
Ze haalt de prop bij Lisa en Cas uit hun mond ze zeggen niks en hebben de boodschap goed begrepen.
De zuster zet het bed van Cas rechtop en geeft hem de fles.
Hetzelfde doet Ann bij Lisa al snel hebben ze hun fles leeggedronken.
Vanaf nu gaan jullie doen wat de zuster en ik zeggen.
Cas kwam bij mij om zichzelf even baby te voelen en Lisa met de zelfde reden.
Maar al snel begonnen jullie te stoppen met luisteren naar mij.
Daarom heb ik met de zuster afgesproken om samen met haar een behandeling te beginnen.
Jullie zullen helemaal opnieuw opgevoed worden en wanneer wij vinden dat jullie behandeling succesvol is afgerond mogen jullie weer ''groot'' zijn.
Tot die tijd zullen jullie geen WC zien en alles in je luier moeten doen jullie eten wat ik en de zuster jullie geven.
Zodra jullie commentaar of proberen te ontsnappen worden jullie daarvoor gestrafd.
Jullie zullen ook een daddy krijgen die is op het moment alles bij mij thuis klaar aan het maken voor jullie komst.
Vanacht zullen we de nacht hier doorbrengen en morgen als we thuis zijn zal jullie behandeling pas echt beginnen.
De zuster komt iedere avond om mij of daddy te vervangen wij zullen dus met 3 man jullie 2 samen gaan (her)opvoeden.
De keuze is aan jullie hoe goed of slecht jullie zullen luisteren!
Cas en Lisa waren nog steeds verslapt van de spuit en ze waren ook nog eens aan het bed vastgebonden.
We zullen jullie nu gaan klaar maken voor de nacht.
Ze kregen allebei een luier aan met een inlegger erin.
En een plastic broekje met romper eroverheen.
Ann haald uit de tas een soort speen die ze allebei inkrijgen er zit een band om die achter hun hoofd word vastgemaakt.
Ze moeten dus verplicht de speen inhouden.
de zuster hangt nog 2 zakken met vocht op zodat het infuus van Lisa en Cas goed doorloopt en ze hun luiers goed zullen vullen.
Weltrusten! Ann en de zuster geven Cas en Lisa een kus op hun voorhoofd.
Dan doen ze het licht uit en horen ze de deur op slot gaan.
Lisa en Cas poberen te praten maar door de speen in hun mond is er geen mogelijkheid voor.
Cas kijkt naar het plafond vind hij dit nu wel of niet leuk?
Al snel voelt hij iets in zijn luier groeien ook dat nog denkt hij.....
 
O

oppasmama

Guest
Cas schaamt zich suf gelukkig ziet niemand het en hij probeert te slapen.
Hij hoort aan Lisa dat ze al in een diepe slaap is .
Haar ademhaling is rustig zou die nou nergens bang voor zijn?
Uiteindelijk valt ook Cas is slaap.
Die morgen worden Cas en Lisa wakker van het licht dat wordt aangedaan het is Ann die de kamer binnen komt lopen.
Ze knijpt haar neus dicht pff wat stinkt het hier.
Ik denk dat een van jullie het flink in zijn luier heeft gedaan.
Lisa kijkt naar beneden en ziet dat ze volledig onder de poep zit.
Ze snapt er niks van want normaal wordt ze altijd wakker als ze naar de wc moet.
Ann trekt het laken van Lisa af.
Ik zal jou eerst is even verschonen als je beloofd dat je niet gaat gillen mag je speen uit.
Lisa knikt en Ann maakt de band los waar de speen aan vast zit.
De keel van Lisa is helemaal droog ze kan nog amper slikken.
Mag ik misschien wat drinken vraagt ze aan Ann.
Zometeen eerst gaan we je even wassen en aankleden want je stinkt een uur in de wind.
Lisa knikt en ik trek mijn handschoenen aan ik pak een kom met water en een stuk zeep.
Ann doet de vieze kleren van Lisa uit en de luier met inlegger gooi ik in de prullenbak.
Lisa heeft een heel rood gezichtje gekregen.
Ik doe alsof ik het niet zie en was haar helemaal.
Ze heeft nu een luier aan waar beertjes op staan het wordt warm weer dus ik geef haar alleen een romper en jurkje aan.
Ik kam haar haar en doe er 2 staartjes in.
Zo jij bent weer helemaal schoon en fris.
Dan pak ik de fles en vul die met ranja die geef ik aan Lisa en ze drinkt hem gelijk helemaal leeg.
Zo dan ga ik nu jou verschonen ze loopt naar het bed van Cas toe.
Ik trek het laken van Cas af en bekijk zijn luier.
Zo jij bent goed droog gebleven Cas daar ga ik dan is verandering inbrengen.
Ik trek een paar schone handschoenen aan en maak zijn romper los.
Dan doe ik zijn luier open en zie dat hij een stijve plasser heeft.
Ik doe zijn luier dicht en kijk hem aan.
En wat is dat nou weer hoe komt het nu dat jij een stijve plasser hebt?
Cas krijgt een knalrood hoofd hij wil iets zeggen maar heeft nog steeds de speen in zijn mond.
Ik zal de zuster is even bellen om te vragen wat we hiermee gaan doen maar dit kan niet zomaar!
ik bel de zuster ze geeft mij de opdracht om bij Cas een blinddoek om te doen.
Ik doe wat de zuster me gevraagd heeft eerst maak ik de band los en haal de speen bij Cas uit zijn mond.
Als ik jou was zou ik maar stil zijn Cas knikt en doet wat ik zeg.
Ik pak een fles kan ziet dat ik er nog wat anders indoe maar weet niet wat.
Hij heeft zoveel dorst dat hij toch maar besluit om zijn fles leeg te drinken.
Daarna krijgt hij een blinddoek voor van de spanning houdt hij het bijna niet meer.
Ik pak uit de speelgoed bak wat blokjes en zeg tegen Lisa dat ze ermee moet spelen.
Niet veel later komt de zuster binnen met wat in haar handen.
Zo wij gaan eerst Cas even flink laten afkoelen.
Ze pakt de speen en doet hem bij Cas in zijn mond dan maakt ze dan band achter zijn hoofd weer vast.
Zo dan kan hij in ieder geval niet gillen als hij moet afkoelen.
Ze doet de luier van Cas open en pakt de zak met ijsblokjes.
Ze gooit heel de ijsblokjes bij Cas in zijn Luier en maakt hem dan weer dicht.
Cas wil gillen van de schrik en omdat het zo koud is.
Maar door zijn speen kan hij totaal niks.
Daar ligt hij dan hulpeloos vastgebonden aan het bed helemaal doorweekt.
Hij heeft het koud en voelt zich vies zijn hele luier is nat van de urine en van het water dat smelt door de ijsklontjes.
Nu voelt hij ook nog eens behoorljk wat steken in zijn onderbuik
O nee niet nog een keer!!!
 

DennisD

Gewaardeerd Lid
morgen weer een stuk ?
het word wel spannend met zo'n zuster
ik blijf er wel in
groetjes DennisD
 

Onem

Born 2b Diapered
Het is alweer tijdje wachten oppasmama.
Krijgen we nog een nieuw deel?
Kijk steeds of er iets bij staat :-\ ....... want is top verhaal. !1
liefs Onem
 
O

oppasmama

Guest
Hoofdstuk 3 weer naar huis toe..

Dan gaat de telefoon Cas hoort Ann op de achtergrond praten.
Oke dat is prima dan zie je onz zo verschijnen.
Ik loop naar Cas toe die helemaal doorweekt en koud is.
Zo de zuster heeft goed haar best gedaan.
Ik hoop dat je je lesje hebt geleerd.
Ik maak de vieze en doorweektte luier van Cas los en gooi hem in de prullenbak.
Dan maak ik alles schoon en kleed hem gelijk aan.
We gaan een ritje maken naar huis toe dus ik zou je gedragen als ik jou was.
ik geef hem een kinderbroekje aan er staat een auto op ook krijgt hij een t-shirt aan met de tekst ik ben mamas lieveling erop.
Cas ziet het in de spiegel en vraagt waarom krijg ik dat nou weer aan?
Die krijg je aan omdat je een klein kindje bent en die dragen van dit soort t-shirts.
En jij mocht niet praten had ik tegen jou gezegd want baby's kunnen niet praten!
Dus als ik jou was zou ik maar gewoon zwijgen en luisteren naar mij en de zuster.
Ik kijk in de richting van Lisa die nog steeds met haar blokjes aan het spelen is.
Neem een voorbeeld aan Lisa die heeft de boodschap al aardig begrepen.
De zuster komt binnengelopen met de kinderwagen ze geeft Cas en Lisa de opdracht om er in te gaan zitten.
Cas doet wat er gevraagd wordt en gaat zitten.
Lisa heeft er geen zin in ik ga niet in die kinderwagen zitten !
Zeker niet nu iedereen mijn luier kontje ziet ik heb een veel te kort jurkje aan die ook nog eens een keer dooschijnt!
De zuster wil Lisa oppakken maar Lisa slaat wilt in het rond emt haar armpjes en raakt per ongeluk de zuster met een platte hand in haar gezicht.
Een hele handafdruk is zichtbaar in het gezicht van de zuster.
Lisa is er zelf van geschrokken maar weet dat het nu te laat is voor dat ze het weet krijgt ze een behoolijke tik op haar luier.
Niet veel later licht ze versuft en machteloos op de grond ze kan nog net haar hoofd naar de zuster draaien.
Ja dat zie je goed je hebt weer een injectie te pakken meid!
Nu weet ik zeker dat je niet weg zult lopen.
Ann tilt Lisa zonder enige moeite op en zet haar in de kinderwagen.
Ik maak de tuigjes weer vast zodat ontsnappen nu helemaal niet meer mogelijk is.
We gaan nu eerst een ritje maken de zuster komt vanavond om de taak van mij over te nemen.
De zuster geeft Cas en Lisa een kus op hun voorhoofd en gaat verlaat dan de kamer.
Ik loop zelf ook met de kinderwagen de gang over om het ziekenhuis te verlaten.
Zoals de vorige keer worden Cas enLisa weer behoorlijk bekeken door andere mensen.
Soms vraagt iemand die voorbij loopt waarom dat ze in een kinderwagen zitten.
Ik zeg dan ook gewoon dat ze een heropvoeding krijgen.
Eenmaal bij de auto aangekomen til ik Lisa in de auto en maak haar riem vast.
Daarna doe ik hetzelfde bij Cas ik klap de kinderwagen weer in en zet die in de kofferbak.
Eenmaal onder weg word ik al snel aangehouden door de politie ...
Ik krijg een stopteken te zien dat ik de politie auto moet volgen.
De politie stapt uit de auto en vraagt naar mijn rijbewijs.
Hij kijkt naar mijn rijbewijs en dan weer naar mij.
Ben jij toevallig Ann die vroeger op de ''kinderschool'' heeft gezeten.
Ik frons mijn wenkbrauwen en knik ja.
Maar waarom vraag je dat eigenlijk?
Ik ben Tim ik wij hebben vroeger bij elkaar in de klas gezeten en nog verkering gehad zelfs!
dan zie ik het pas aan zijn gezicht wouw Tim wat ben jij veranderd!
Tim begint te blozen hoe is het met je ?
Je heel erg goed ik ben momenteel aan het oppassen!
Tim kijkt verbaast naar de achterbank.
Hij zit Cas die met zijn rode ogen helemaal versuft op de achterbank zitten en Lisa die alles onderkwijlt omdat ze in slaap is gevallen.
Uhm zijn die niet een beetje groot om op te passen?
Ik fluister wat bij Tim in zijn oor hij wil lachen maar beseft dat hij zakelijk moet blijven.
Cas probeert het gesprek te volgen maar verstaat er niks van.
Mevrouw uhm Ann hou oud zijn uw kinderen vraagt Tim.
Mijn kinderen zijn 2 jaar oud meneer de agent!
Maar weet u dan niet dat kinderen onder de 12 jaar in een kinderstoel moeten zitten?
Ann begint te blozen ze wil zeggen dat het geen ''echte'' kinderen zijn maar ze beseft dat ze in haar rol moet blijven.
Mijn excuus meneer de agent ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan.
De agent geeft mij een knipoog als Cas even niet kijkt.
Nou u zult dus een boete krijgen van mij voor het niet veilig vervoeren van uw kinderen.
Maar meneer de agent ik heb daar helemaal geen geld voor!
Ik heb een beter idee als mijn kinderen nou is 2 uur lang precies moeten doen wat u zegt?
De agent denkt even na en vraagt dan werkelijk alles??
Ja zeker alles! het zal ook nog een keer goed zijn voor de heropvoeding van mijn kinderen zodat ze beter leren luisteren.
Dat is prima zegt dan agent dat is dan afgesproken!
Ik geef de agent mijn telefoonnummer zodat we een afspraak kunnen maken.
De agent wenst mij nog een prettige dag toe en stapt dan weer in zijn politie auto.
Cas begrijpt er niks van en vind het nogal angstig.
Hij heeft wel iets gehoord over een afspraak maken maar met wie en waarom heeft hij niet meegekregen.
 

Lollifantje

Beginneling
Hey,
ik heb niet het hele verhaal gelezen alleen de laatste twee delen maar dat leest wel lekker door!
Alleen vond ik het een beetje té van die injectie. Toen ik dat las dacht ik van, waar slaat dat nou weer op, beetje té...
Maargoed het is jou verhaal ;)
 
O

oppasmama

Guest
sorry dat ik de laatste tijd niet veel aandacht aan mijn verhaald heb besteed.
Morgen wordt er weer een stuk bijgeplaatst en zal het ook bijhouden met schrijven
gr oppasmma
 
O

oppasmama

Guest
Het nieuwe huis
Eindelijk thuis
Ik parkeer de auto in de garage en stap uit de auto.
Cas en Lisa zien niet veel alleen dat het donker en koud is.
Het is een hele tijd stil al snel valt ook Cas in slaap in de auto.
Een tijdje later schrikken Cas en Lisa wakker van de deur van de auto die wordt opengemaakt.
Cas wordt uit de auto getild door een man die hij nog niet kent.
De man neemt Cas zonder iets te zeggen mee naar binnen.
Ze komen via de garage binnen in een soort grote gang.
De man loopt me Cas door de grote hal naar een deur toe.
Op de deur staat de naam van Cas.
De man maakt de deur open en loopt met Cas de slaapkamer binnen.
Cas kan zijn ogen niet geloven er staat een commode en een ledikant waar Cas met gemak in past.
Cas wordt door de man in bed gelegd en zegt dat hij even een uurtje mag slapen.
De man sluit de deur van de slaapkamer en loopt dan weer terug naar de garage.
Lisa is inmiddels ook weer klaarwakker ze beseft nog niet zo goed wat er gebeurd is.
De man tilt ook Lisa met gemak uit de auto.
Lisa kijkt naar de man en begint spontaan te blozen hij ziet er niet verkeert uit.
Hij heeft mooie blauwe ogen en zwart haar ook met Lisa wordt hetzelfde gedaan als bij Cas.
Alleen de slaapkamer van Lisa is roze en die van Cas is blauw.
Als de man Lisa in bed heeft gelegd loopt hij naar Ann toe.
Ik heb ze op bed gelegd zoals je had gevraagd.
Ann knikt dat is mooi dan kunnen we ons gaan voorbereiden.
Ik loop naar de keuken toe en zet de 2 kinderstoelen alvast klaar voor het eten.
Het zijn 2 mooie kinderstoelen op volwassen formaat.
Lisa en Cas passen er met gemak in.
Dan gaat de telefoon ''Hallo je spreekt met Ann''
Al snel hoor ik dat het Tim is die belt snel.
Hij vraagt wanneer hij een keer langs kan komen om wat dingen af te spreken.
Ik kan morgenavond als je wilt dan zijn Cas en Lisa ook nog wakker.
Zullen we rond 19:00uur afspreken?
Prima zegt Tim ze ronden het gesprek af want dan begint Cas ineens te gillen.
 
O

oppasmama

Guest
Ann zegt tegen de man dat hij even boven moet gaan kijken wat er aan de hand is.
De man knikt en loopt richting de kamer van Cas.
Hij blijft even bij de deur staan om te kijken of Cas nog huilt.
Het is ineens wel erg stil op de slaapkamer van Cas.
De man gaat voor de zekerheid toch even kijken wat er aan de hand is.
Hij doet de deur van de slaapkamer open en kijkt richting het bedje van Cas.
Cas heeft alles uitgetrokkken en begint te gillen ik wil naar huis nu!
De man beld met zijn telefoon naar beneden toe.
Het huis waar ze verblijven is namelijk zo groot dat naar beneden gillen geen zin heeft.
Kort daarna staat ook Ann in de slaapkamer van Cas.
Ze kijkt niet er blij.
Waarom heb jij alles uitgetrokkken Cas?
Cas begint te gillen ik ga nu naar huis toe ik ben het helemaal beu hier!
En ik ben jou helemaal beu!
Cas schrikt van het gezicht van Ann hij heeft haar nog nooit zo boos gezien.
Ga jij even beneden de riemen halen om Cas aan het bed vast te maken?
De man knikt en doet wat Ann hem gevraagd had.
Ann loopt rihcting het bedje van Cas.
Als jij niet wil luiersteren moet ik je helaas vast binden aan het bed.
Ik wil geen enkel risico lopen dat jij jezelf pijn doet of een van ons.
Dus als ik jou was zou ik vanaf nu toch wat meer mee gaan werken anders dan zal je het nog erg zwaar gaan krijgen hier.
Ik pak een kom uit de kast en een schone romper met luier.
Ik doe wat zwitsal in de kom en vul het met warm water het is tijd om jou wat op te frissen.
Cas is inmiddels al wat minder druk geworden.
hij voelt zichzelf helemaal vies en is blij dat Ann hem gaat wassen en schone kleren gaat aangeven.
De verschoning verloopt verder zonder problemen.
Cas heeft een mmooie luier aangekregen met een teddy print erop.
Hij heeft een romper aangehad en een pyama met voetjes.
Even later komt de man weer naar boven toe hij heeft een soort van riempjes bij die aan het ledikantje bevestigd kunnen worden.
De man geeft de riempes aan mij en vraagt of hij mee moet helpen.
Ik zeg dat ik het zelf wel kan regelen en vraag of de man Lisa wil gaan verschonen want die heeft ook al sinds de ochtend dezelfde luier aan.
De man doet wat ik hem vraag en loopt richting de kamer van Lisa.
Ik haal uit de keuken wat Nutricia voeding en doe het in een flesje.
Een pakje Nutricia staat gelijk een een complete maaltijd.
Ik geef Cas de fles en leg hem dan weer neer in zijn ledikantje.
Dan pak ik de verduisterende blinddoek en doe die voor zijn ogen.
Ik stop de speen in zijn mond en maak die via de achterkant vas.
Zijn armen en benen maak ik ook vast aan het bed.
Ik leg nog een keer uit waarom ik Cas aan het bed heb vast moeten binden en verlaat dan zijn slaapkamertje.
Ik blijf bij de deur staan van Lisa haar slaapkamer even staan
De man schijnt zijn rol er serieus te nemen ik moet er zelfs een beetje om lachen.
Lisa hoor ik ineens mama roepen dus besluit ik toch maar haar slaapkamer binnen te lopen.
Lisa zit aangekleedt op de commode
Ze laat een pop zien aan de man en daarna weer aan mij.
Ik glimlach tegen Lisa en vraag of ze honger heeft.
Lisa knikt verlegen .. de man tilt Lisa op en we lopen naar beneden toe
De man zet Lisa in de kinderstoel en maakt haar vast met een tuigje zodat ze er niet uit kan Vallen.
Dan ineens gaat de deurbel.
Ik loop richting de deur en zie dat het de zuster is ze heeft nog iemand bij zich.
Dit is Thommy hij wilde graag mee komen spelen met Lisa en Cas.
Thommy kijkt een beetje verlegen naar de grond en durft niet veel te zeggen.
Hallo Thommy ik geef hem een handje en zeg dat hij gerust mag komen spelen samen met Cas en Lisa.
Even kijkt Thommy mij in mijn ogen aan het eerste wat me op valt is dat Thommy hele aparte ogen heeft.
Ze zijn een beetje tranerig van het huilen.
Ik neem Thommy mee naar de keuken en stel hem aan Lisa voor.
Lisa is erg verlegen en durft niet goed wat te zeggen.
De zuster heeft nog een spoedoperatie gepland staan dus ze laat mij achter met Thommy Cas en Lisa,
Gelukkig krijg ik nog hulp van de man.
Maar wie is die man en wat is precies zijn rol??
Wordt vervolgd...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Ga jij (f) gezellig mee op avontuur Contact advertenties 1
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
Bam-Bi Rook jij ? Pub 47
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
Luier-Slaafje Welke spulletjes zou jij graag kunnen kopen tijdens DiapersDay? Polls 11
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
S Waar zit jij verstopt Contact advertenties 8
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
luierdrager16 Krijg jij je luiers van de zorgverzekeraar zo ja hoeveel en welke? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 61
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
DL_1988 Wat zou jij doen als je te maken krijgt met chantage? Polls 14
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Bam-Bi Wat zou jij leuk vinden aan een Mommy/Daddy? Algemeen 19
Luierliefhebber Brent wat vind jij zo opwindend en fijn aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Rind Welk excuus / welke smoes heb jij klaar voor het geval dat...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
adidaslover Ben jij ook Introvert? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Mr_insecurious Wat doe jij nu in je littlespace/luiertijd? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
S Ben jij mijn droom partner ? Contact advertenties 7
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
G Wat voor lekkers & speciaals heb jij gegeten? Laat het zien! Pub 22
TedWheel Wanneer jij mijn vriendin zou zijn: Plastic broekjes liefhebbers 5
Thunder2016 Wat verzin jij allemaal voor een ultiem gevoel? Broekplassers en Poepers 6
broekie Heb jij het forum reglement van dit forum gelezen? Polls 11
Punked Wanneer heb jij het voor het laatst in je broek gedaan? Broekplassers en Poepers 395
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
yoyo Zoek jij dit? Contact advertenties 5
broekie Jij ben ook op reis. Pub 5
Pup Daily paci snaps! Welke speen draag jij nu? AB/DL Fotos 46
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
N Wat doe jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Verhaal Klaar vanaf nu ben jij mijn kleintje! 16+ Verhalen 1
Limbonees Chrome extensies: Welke heb jij ? Pub 13
Luiermaarschalk964 Welke talen spreek jij allemaal? Pub 59
diaperdrenthe Wat neem jij mee voor de luierkamp 2021 qua vermaak Pub 10
broekie Durf jij zo over straat? Pub 27
P Heb jij ook wel eens het vermoeden dat iemand in deze wereld hoort/zit? Polls 4
T Wat doe jij graag in littlespace? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Dips N' Bricks Wanneer voel jij je little Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan