Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn

Dit verhaal is niet waargebeurd helaas

Ik ben 20 jaar oud en soms voel ik me zo overweldigd door de verantwoordelijkheden en de druk van het volwassen leven, dat ik mezelf terug wil verplaatsen naar een tijd waarin alles nog simpel was. Ik droom ervan om weer klein te zijn, om terug te kunnen gaan naar een tijd waarin ik geen zorgen hoefde te maken over werk, relaties of financiƫn.

Het idee om weer klein te zijn, is voor mij verbonden met het dragen van luiers. Toen ik nog een baby was, had ik niet eens de keuze om te doen wat ik wilde. Ik was afhankelijk van anderen om voor mij te zorgen en te beslissen wat goed voor me was. Maar toen ik ouder werd, kreeg ik steeds meer vrijheid en verantwoordelijkheid. En hoewel ik dankbaar ben voor alles wat ik heb bereikt, mis ik soms de onbezorgdheid van mijn jeugd.

Daarom besloot ik om weer luiers te gaan dragen. Het voelde in het begin vreemd en ik was bang dat iemand het zou ontdekken, maar naarmate ik meer vertrouwd raakte met het gevoel, begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen. Ik vond het heerlijk om rond te lopen in mijn luier en te doen wat ik wilde zonder me zorgen te hoeven maken over wat anderen zouden denken.

Op een dag, toen ik me extra kwetsbaar en vermoeid voelde, besloot ik om mijn luier naar buiten te dragen. Ik was doodsbenauwd toen ik de deur uit stapte, maar tegelijkertijd voelde ik me ook bevrijd en vrij. Ik liep door de straat en genoot van het gevoel van de luier om mijn middel. Ik was bang dat iemand me zou zien en uitlachen, maar niemand leek het op te merken.

Na een tijdje besloot ik om naar mijn favoriete park te gaan. Ik liep rond en genoot van de aanblik van de kinderen die rondrenden en speelden. Ik voelde me even jong en onbezorgd als zij, en het was een heerlijk gevoel. Ik bleef tot laat in de middag en toen ik terug naar huis ging, voelde ik me rustig en op mijn gemak.

Vanaf toen begon ik regelmatig luiers te dragen,

Op een dag, toen ik weer een luier droeg, werd ik betrapt door mijn ouders. Ze waren verbijsterd en ontzet toen ze me zo zagen en begonnen meteen te vragen wat er aan de hand was. Ik was doodsbang en wist niet wat ik moest zeggen. Uiteindelijk besloot ik om alles te vertellen, en tot mijn verbazing reageerden ze begripvol en ondersteunend. Ze zeiden dat ze het begrepen en dat ik me niet schuldig hoefde te voelen voor iets wat voor mij werkte.

Vanaf toen voelde ik me vrijer om te doen wat ik wilde, zonder me zorgen te hoeven maken over wat anderen zouden denken. Ik bleef luiers dragen wanneer ik me onbezorgd en veilig wilde voelen, en mijn ouders bleven me steunen. Ik leerde dat het belangrijk is om te doen wat goed voelt voor jezelf, ongeacht wat anderen denken. En hoewel ik soms nog steeds worstel met de druk van het volwassen leven, heeft het dragen van luiers me geholpen om me beter te voelen en te ontspannen.


(vervolg)

Toen mijn ouders hoorden dat ik graag luiers wilde dragen omdat het me hielp om me beter te voelen, besloten ze om me te helpen om mijn droom waar te maken. Ze zagen hoeveel het voor me betekende en wilden me de kans geven om me volledig te ontspannen en te ontsnappen aan de druk van het volwassen leven.
Ze begonnen me te verzorgen als een echte baby, met alle verantwoordelijkheden die daarbij horen. Ze gaven me een eigen slaapkamer, met een wieg en alles erop en eraan. Ze gaven me voeding en verzorgden me wanneer ik in mijn luier zat. Het voelde vreemd in het begin, maar naarmate ik meer vertrouwd raakte met het gevoel, begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen.
Ik vond het heerlijk om verzorgd te worden en te genieten van de aandacht en liefde van mijn ouders. Ik voelde me veilig en beschermd en was in staat om me helemaal te ontspannen. Ik had geen zorgen meer en kon gewoon zijn wie ik was.
Vanaf toen bleef ik luiers dragen en werd ik verzorgd als een echte baby. Mijn ouders waren constant bij me en bleven me ondersteunen. Ik was dankbaar voor alles wat ze voor me deden en voelde me gelukkig en voldaan. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.


Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby, wilden mijn ouders met me naar de Efteling gaan. Ik was dolenthousiast en kon niet wachten om te gaan. Ik had altijd al van de Efteling gehouden en had er zin om te genieten van al het moois wat daar te zien was.

Toen we eenmaal aankwamen, renden we meteen naar alle attracties. We gingen in de achtbaan, de draaimolen en nog veel meer. Het was geweldig en ik genoot van elk moment. Maar toen ik naar de uit carnaval festival kwam, merkte ik dat ik een nummer 2 had gedaan in mijn luier. Ik voelde me vreselijk en wist niet wat ik moest doen. Ik was bang dat mijn ouders boos zouden worden of dat ik me zou schamen.

Maar tot mijn verbazing reageerden mijn ouders heel liefdevol en begripvol. Ze vertelden me dat het ok was en dat ze me zouden helpen om me te verschonen. Ze brachten me naar een rustige plaats en verzorgden me alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik voelde me veilig en op mijn gemak en was dankbaar voor hun liefde en ondersteuning.

Toen we klaar waren met verschonen, gingen we weer verder met het pretpark. Ik voelde me weer helemaal fris en energiek en kon niet wachten om meer te doen. Ik was blij dat ik me niet had laten afschrikken door mijn nummer 2 en had genoten van de ervaring. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.



Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby, begonnen mijn ouders me steeds vaker in een kinderwagen te zetten als we op stap gingen. Ik vond het heerlijk om rond te rijden in mijn kinderwagen en te genieten van het uitzicht. Ik voelde me veilig en op mijn gemak en was blij om te kunnen ontspannen terwijl ik rondreed.
Mijn ouders bleven me ook verzorgen en veranderden mijn luier wanneer dat nodig was. Ik vond het heerlijk om verzorgd te worden en te genieten van de aandacht en liefde van mijn ouders. Ik voelde me veilig en beschermd en was in staat om me helemaal te ontspannen.
Ook begonnen mijn ouders me te kleden in kinderkleding, met rompertjes en alles erop en eraan. Ik vond het heerlijk om er zo uit te zien en voelde me weer net zo onbezorgd en vrij als toen ik een echte baby was. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.
Ik vond het heerlijk om rond te lopen of te kruipen in mijn kinderkleding en romper en luier, en mijn ouders bleven me ondersteunen en verzorgen. Ik was dankbaar voor alles wat ze voor me deden en voelde me gelukkig en voldaan. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.

(komt vervolg
 
naar het zwembad,




Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby, gingen mijn ouders met me naar het zwembad. Ik vond het heerlijk om te zwemmen en te spelen in het water, en mijn ouders kleedden me aan in een zwemluier en bandjes om me te beschermen tegen de zon.
Ik genoot van het zwemmen en spelen, maar toen ik na een tijdje naar mijn ouders toe kwam, merkten ze dat ik een poep had gedaan in mijn zwemluier. Ik voelde me vreselijk en wist niet wat ik moest doen. Ik was bang dat mijn ouders boos zouden worden of dat ik me zou schamen.
Maar tot mijn verbazing reageerden mijn ouders heel liefdevol en begripvol. Ze vertelden me dat het ok was en dat ze me zouden helpen om me te verschonen. Ze brachten me naar een rustige plaats en verzorgden me alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik voelde me veilig en op mijn gemak en was dankbaar voor hun liefde en ondersteuning.
Toen we klaar waren met verschonen, gingen we weer terug naar het zwembad. Ik voelde me weer helemaal fris en energiek en kon niet wachten om meer te doen. Ik was blij dat ik me niet had laten afschrikken door mijn poep en had genoten van de ervaring. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.



Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby, begon ik te slapen in mijn eigen kinderkamer. Mijn ouders hadden de kamer speciaal voor mij ingericht, met een wieg, een kinderbed en alles erop en eraan. Ik vond het heerlijk om in mijn eigen kamer te slapen en voelde me veilig en op mijn gemak.

Mijn ouders bleven me ook verzorgen en gaven me kindervoeding als ik honger had. Ik vond het heerlijk om verzorgd te worden en te genieten van de aandacht en liefde van mijn ouders. Ik voelde me veilig en beschermd en was in staat om me helemaal te ontspannen.

Ook zat ik vaak in mijn eigen kinderstoel tijdens het eten. Mijn ouders zetten me aan tafel en gaven me mijn eten, net als toen ik een echte baby was. Ik vond het heerlijk om in mijn kinderstoel te zitten en voelde me weer net zo onbezorgd en vrij als toen ik een echte baby was. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.

Ik vond het heerlijk om in mijn kinderkamer te slapen en in mijn kinderstoel te zitten, en mijn ouders bleven me ondersteunen en verzorgen. Ik was dankbaar voor alles wat ze voor me deden en voelde me gelukkig en voldaan. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.


op een dag besloten mijn ouders om me mee te nemen op vakantie. Ik was dolenthousiast en kon niet wachten om weg te gaan. We boekten een vakantiehuisje op het platteland, zodat we lekker konden ontspannen en genieten van de natuur.

Toen we aankwamen, vond ik het heerlijk om rond te lopen in het vakantiehuisje en te genieten van het uitzicht. Ik voelde me veilig en op mijn gemak en was blij om te kunnen ontspannen terwijl ik mijn behoefde deed in mijn luier dat was zoon fijn gevoel lekker warm. Mijn ouders bleven me ook verzorgen en veranderden mijn luier wanneer dat nodig was. Ik vond het heerlijk om verzorgd te worden en te genieten van de aandacht en liefde van mijn ouders.

We deden allerlei leuke dingen tijdens onze vakantie, zoals wandelen in het bos, picknicken in het gras en zwemmen in een meer. Ik genoot van elk moment en voelde me helemaal vrij en onbezorgd. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.

Toen we teruggingen naar huis, voelde ik me helemaal opgeladen en energiek. Ik had een geweldige tijd gehad en was dankbaar voor alle zorg en vond het jammer dat de vakantie voorbij was.
 
Het opvanghuis,


Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby, besloot ik om mijn droom verder te verwezenlijken door naar een speciale opvanghuis te gaan. Ik had gehoord van dit opvanghuis waar mensen net als ik zich konden ontspannen en zich volledig konden overgeven aan het leven als een baby. Ik was dolenthousiast en kon niet wachten om erheen te gaan.
Toen ik aankwam in het opvanghuis, voelde ik me meteen op mijn gemak. Het was een gezellige plek, met een speelkamer en een slaapkamer voor de baby's. Ik kreeg mijn eigen kamer en mijn eigen bed, en mijn ouders hielpen me om me in te settelen. Ik vond het heerlijk om in mijn eigen kamer te slapen en voelde me veilig en op mijn gemak.
In het opvanghuis werd ik verzorgd door professionele verzorgsters, die me voeding gaven en mijn luier veranderden wanneer dat nodig was. Ik vond






Toen ik eenmaal gewend was aan het leven als een verzorgde baby in het opvanghuis, begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen. Ik genoot van de professionele verzorging van de verzorgsters en voelde me veilig en op mijn gemak.

Maar toen ik een paar maanden later terugging naar huis, merkte ik dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde. Ik miste het opvanghuis en de professionele verzorging van de verzorgsters. Ik voelde me onzeker en twijfelde of ik wel klaar was om terug te gaan naar het gewone leven.

Mijn ouders probeerden me gerust te stellen en me te vertellen dat alles goed zou komen, maar ik bleef twijfelen. Ik voelde me onzeker en twijfelde of ik wel klaar was om terug te gaan naar het gewone leven.

Uiteindelijk besloot ik om terug te gaan naar het opvanghuis. Ik wist dat ik daar kon genieten van de professionele verzorging en me op mijn gemak kon voelen. Ik was blij om weer terug te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.



genoot van de professionele verzorging van de verzorgsters en voelde me veilig en op mijn gemak. Maar ik begon me ook af te vragen of ik wel voor altijd in het opvanghuis wilde blijven.

Ik had het geweldig naar mijn zin in het opvanghuis, maar ik vroeg me af of ik ooit weer terug zou willen gaan naar het gewone leven. Ik was bang dat ik me niet op mijn gemak zou voelen als ik weer terugging naar huis, en ik was bang om weer alleen te zijn.

Maar uiteindelijk besloot ik om het aan te pakken en terug te gaan naar huis. Ik wist dat ik het aankon en dat ik het op mijn eigen manier kon doen. Ik was dankbaar voor alles wat ik in het opvanghuis had geleerd en was klaar om het gewone leven weer op te pakken.

Toen ik terugging naar huis, voelde ik me een beetje onzeker, maar ik wist dat ik het aankon. Mijn ouders waren blij om me terug te zien en steunden me terwijl ik me aanpaste aan het gewone leven. Ik was dankbaar voor alles wat ik in het opvanghuis had geleerd en was blij om weer thuis te zijn. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.


Toen ik eenmaal terug was in het gewone leven, voelde ik me steeds meer op mijn gemak. Ik genoot van het leven thuis en voelde me veilig en op mijn gemak. Ik was dankbaar voor alles wat ik in het opvanghuis had geleerd en was blij om weer thuis te zijn.

Maar ik bleef ook terugdenken aan mijn tijd in het opvanghuis en miste de professionele verzorging van de verzorgsters. Ik vroeg me af of ik ooit weer terug zou willen gaan naar het opvanghuis en me weer klein zou willen voelen.

Uiteindelijk besloot ik dat ik het gewone leven wel aankon en dat ik het op mijn eigen manier kon doen. Ik was dankbaar voor alles wat ik in het opvanghuis had geleerd en was blij om weer thuis te zijn. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring.

Met de tijd begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen in het gewone leven en vond ik het leuk om te doen wat ik leuk vond. Ik was blij dat ik de stap had genomen om terug te gaan naar huis en was dankbaar voor alles wat ik in het opvanghuis had geleerd. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment van deze unieke ervaring. Ik wist dat ik op de juiste plaats was en dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Ik was blij om weer klein te zijn en genoot van elk moment

Maar ik vond het ook fijn om het normaale leven weer op te pakken maar ik bleef nog wel altijd luiers dragen want daar kon ik niet meer zonder en in het weekend ging ik af en toe nog wel terug maar genoot ook van mijn baan.
en zo verder
einde

(dit verhaal is samen geschreven door mij en een AI ik heb de zinnen af en toe mooier aan elkaar proberen te maken maar sorry voor de spelfouten (dyslextie)

Laat weten wat jullie er van vinden en er komt waarschijnlijk geen vervolg meer sorry behalve als jullie het heeeel graag willen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
E Doorgelekt (waargebeurd verhaal) D 8
G Mijn waargebeurd verhaal M 14
N Waargebeurd verhaal W 4
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
Jappie1996 Verhaal Klaar De Afsluitdijk (waargebeurd) A 5
S Konijntje vindt pappie (waargebeurd) K 1
S Mijn Pets & Littles Playground verslag (waargebeurd) 16+ Verhalen 23
S Mijn allereerste AB-DL meeting ooit! (Waargebeurd!) 16+ Verhalen 17
Tom-dl Nog niet klaar Mijn Schoolvriend (deels waargebeurd) 16+ Verhalen 218
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
Luierkind_123 luier tijd! (waargebeurd) L 1
P Luier met hardlopen (waargebeurd) Broekplassers en Poepers 13
H Dulcolax avontuur (waargebeurd) D 5
S Begin van mijn luiertijd. (waargebeurd) B 17
A Waargebeurd W 6
diaperdrenthe Mijn eerste afspraak (waargebeurd!) M 1
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Similar threads


















































Bovenaan