nijn verhaal

nijntje

Gewaardeerd Lid
Hoi ik ben nijntje een man van 36 met een gezin mijn vrouw en twee kleine kinders.
Ik heb AB en een beetje DL gevoelens.(doe hier overdag nix mee en loop er ook niet mee tekoop)
Deze gevoelens heb ik al mijn hele leven. Ik gebruikte stiekkem toen ik 4 jaar was al de luiers van
mijn broertje ben ook vaak betrapt door mijn moeder die werd dan ook altijd flink boos.
Ik mocht nog wel altijd met knuffels slapen dit doe ik overigens nog steeds en dat mag ook van mijn vrouw en nog mooier ze slaapt zelf nu ook al weer bijna 10 jaar met een knuffel.
Voor ik mijn vrouw leerde kennen heb ik een paar jaar alleen gewoond. in die tijd heb ik bijna altijd met een luier geslapen dit ook om dat ik wel eens in mijn bed plasde al gebeurde dit maar een paar keer per jaar. sliep dus geluierd en zelfs met romper speentje en knuffels. Tot ik een vriendinnetje kreeg (nu mijn vrouw) toen werd alles anders.
Ik was erg blij dat ik eindelijk een vriendin had dus de luiers en rompers maar weg dacht ik.
Een start van een nieuw leven maar wel mijn knuffel en speentje er bij het speentje hield ik wel
verborgen eerst maar de knuffel kon ik echt niet zonder dit accsepteerde ze wel.
Op een gegeven moment ontdekte ze mijn speentje dit moest ik maar af leren gelukkig heb ik twee
duimen dus dit ging wel alleen het duimen vond ze ook nix dus byte tex er op bah
zo is dit een aantal jaar goed gegaan.En met het bed plassen ook. Heb dit haar verteld maar gezecht dat dit maar 1 keer per jaar gebeurde.
moest wel vaak naar de wc savonds om de kans maar zo klein mogenlijk te maken dat het mis gaat en ze
Ze maakt me snachts ook wakker om te plassen als ze zelf wakker word.
Ik moet ook wel eens een paar keer per jaar weg voor het werk naar buitenland dus ook slapen in hotel. De eerste keer dat dik dat moest is het dus mis gegaan met slapen bed beetje nat net niet snel genoeg wakker. Volgende dag op zoek naar luiers en gevonden.
De volgende avond in het hotel op de kamer lekker een luier om gedaan wat was dat toch weer een fijn gevoel en heb die nacht ook heerlijk geslapen volgende ochtend ook geen nat bed maar wel een mega natte luier ook dit vond ik weer een fijn gevoel. Toen ik weer thuis was was het natuurlijk weer
voorbij met de pret. en gewoon weer het "normale" leven in. Maar nu eleke keer als ik weg ben voor mijn werk ga ik ook in de luiers dit heb ik ook nooit verteld tegen mijn vrouw.
Nu hebben mijn vrouw en ik de laatste 1.5 jaar heel wat voor onze kiezen gehad waar door mijn ab gevoelens vlak voor het slapen en tijdens weer heel erg op spelen.ik zeur ook al een tijdje dat ik luierbroekjes wel na dat ik een keer het bed had nat gemaakt.
NEE gebeurd niet! zegt ze dan. Heb laatst ook al wat onderzoekjes gehad in het zieken huis naar mijn
blaas funktie maar daar is niet veel uit gekomen alleen dat ik het wat later voel dan een gemiddeld perzoon.
Mijn vrouw vind dan luiers nix maar ik krijg soms in het weekend sochtens net als de kids
mijn brood in kleine stukjes en drinken en mijn drinken in mijn plastic nijntje beker en ze koopt
altijd zwitsal shampo en was gel voor mij en ook voor de kids zins die er zijn.
Nu was ik laatst wat op het internet aan het struinen en kwam toen op de site van pien & polle uit en
liet aan mijn vrouw zien dat daar pyjama pakjes in mijn maat waaren ik zij die wil ik mag ik er een bestellen vroeg ik ach moet jij weten ok dan doe ik dat zij vond de blauwe wel mooi en ze zij ga je dat dan ook wel dragen dan ? ja zeker zij ik kan nu al niet meer wachten.
na een paar dagen was het pakje er even passen zij ze en dan gouw bij de was moet eers gewassen worden savonds pakje droog en na het doushen gelijk aan echt een super gevoel dus ik met pakje aan en
knuffel in de arm naar beneden. Mijn vrouw zij nu ben je echt een lieve grote baby met je knuffel beer.
IK dacht dit is echt een super reactie het ijs is gebroken dus nog even naast haar op de bank en toen zamen op bed ze kon aan mijn gezicht zien dat ik echt het heel fijn vond in mijn pakje.
Het gevoel wat ik dan heb is niet sexueel maar meer als verliefd zijn denk ik ik weet niet hoe ik het gevoel moet omschrijven. Ik denk dat er andere AB'er zijn die het gevoel wel kennen.
die nacht heerlijk geslapen in mijn pakje echt super. toen zij mijn vrouw dat pakje is toch veelste warm nu je slaapt boven de dekens mocht de avond mijn pakje niet in bed aan maar nog wel even voor die tijd. De dag daarna pakje weer aan maar ook mee op bed gegaan weer boven de dekens geslapen.
Volgende morgen vrouw boos je draaid nou wel een beetje door in je baby gedoe (ik dacht gelijk hoe zo luiers mag ik niet dus) en ik vind het ook niet fijn dat je naast me licht met dat pakje aan.
ik heel zip ik haar het een beetje uit gelegd dat ik die baby gevoelens al mijn hele leven heb maar ook alleen voor het slapen niet overdag. dat je een beetje nog baby voelt af en toe dat wist ik al jaren zij ze . ik dacht nou dat was dan het begrip tot zo ver had echt gehoopt dat er meer begrip was. En toen was het vaderdag krijg ik leuke knutsels van de kids en wat kijg ik van mijn vrouw nijntje shampo en was gel tafel mooi gedekt met een nijntje kleed en mijn nijntje beker geweldig ik was er blij mee maar die avond zelf mijn pakje niet aan gedaan om te kijken wanneer ze zelf zecht dat ik hem weer aan mag.
ik had echt de hoop dat ze mij en mijn gevoelens nou zou laten gaan desnoods zonder luier
maar wie weet kan het over een tijdje weer en moet ze gewoon even wennen.
Heb er ook aan de knuffel geholpen dus wie weet

sorry voor eventuele spell fouten gramatica is niet mijn sterkste ding
 

12345

Gewaardeerd Lid
Re: mijn verhaal

Hey!

Als ik het zo lees, doet je vrouw wel moeite om jou je ding te laten doen, maar heeft ze het er zelf erg moeilijk mee. Ik zou het gewoon (Wat) tijd geven, en voldoende over je gevoelens praten. Je kan beter te veel praten, dan te weinig :)

Verder nog een vraagje: Hoe doe je dat in combinatie met je kinderen? Ik vermoed dat ze er niets van weten? Hoe hou je het dan verborgen enzo?
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
Re: mijn verhaal

mijn vrouw is jammer niet echt een prater hier over maar ik probeer het wel
en mijn kinderen weten niet beter dat papa gek op nijntje is en met een knuffel slaapt voor de rest zijn ze zelf ook nog zeer jong
vaak in het weekend met zn alle in het grote bed en met alle knuffels er bij
mijn pakje is gewoon effen van kleur dus voor hun gewoon pyjama ^-^ druk knoopjes van hals tot enkels snappen ze toch nog niet
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
Re: mijn verhaal

Mijn DL gevoelens zijn denk ik dat ik ook graag een luier draag en dat ook wel onder normale kleren overdag zou willen
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
Re: mijn verhaal

Hoi allemaal wat een warme dag vandaag
Te warm om in mijn pakje te slapen denk ik mijn vrouw dus blij
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
In middels zijn we weer een paar dagen verder mag mijn pakje soms aan beter als helemaal niet ^-^
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
nu een paar weken verder vroeg ik aan mijn vrouw of ik ook een romper mocht .
andwoord NEE maar nog een pakje mocht nog wel een keer.
mijn AB gevoelens kan ik deels uiten nu maar mijn vrouw zecht wel soms dat ik te baby doe.
ze moet er denk ik nog even een tijdje aan wennen en ik moet wat meer "normaal doen"
overdag doe ik er ook niks mee en dat heb ik haar ook weer een paar keer verteld en dat gelooft ze ook wel
tot zo ver de update
^-^
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
nu weer een tijdje verder heb ik nu mijn vrouw zo ver dat ik nu (na nog een paar ongelukjes ) snachts de eerste tijd drynights aan mag ik heb ze van kruitvat eigen merk maat L deze pas ik nog redelijk de ongelukjes blijven hier door minder erg kwa nat bed dan ze zecht wel steeds als het zo erg blijft moet je wel weer naar de dokter dan zeg ik en dan weer al die onderzoeken ?
maar ja het is niet anders .
in ieder geval mag ik ze nu snachts dragen ^-^
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
weer een nieuwe update de drynights zijn vervangen voor tena pants en draag ze nu al weer een tijdje snachts.
mijn vrouw maakt mij nu ook niet meer wakker om te plassen dus bijna elleke morgen nu nat en slaap nu ook beter
helemaal geweldig zo en ze zij laatst als jij snachts zo wil slapen moet jij dat weten "je slaapt nu wel wat rustiger".
ik zal later nog wel weer eens wat meer schrijven !1
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
Hoi allemaal weer een update
mijn vrouw zit in een dipje door wat prive dingen nou is in eens alles een probleen als het om mijn ABdl gaat
Dit vind ik echt vervelend ging net zo goed hopen dat dit snel weer over is
Zonder luier slapen ik is nu echt nat bed dus drama
Hopen dat ze gou allos weer wat positief ziet
Sorry voor deze niet leuke update :'(
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
weer eens een update d
het gaat hier allemaal weer wat beter mijn vrouw accsepteerd het nu weer wat beter ik slaap nu al weer een tijdje met tena flex maxi luiers dit bevald goed mijn vrouw ook om dat ik het bed niet meer nat maak tot afgelopen nacht heb ik op mn zij geslapen en had mijn ... niet goed ligen en ben dus een beetje door gelekt mijn vrouw maakte daar geen punt van "kan gebeuren knulletje" het was ook maar een klein beetje "volgende keer je luiertje beter om doen"
het gaat dus wel goed hier nu :D
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
Het gaat hier nu prima
heb mijn vrouw ook een onsie besteld (een pyjama uit een stuk baby pakje zeg maar)
is vandaag binne gekomen dus vanavond passen ze wouw er zelf graag een "dan ben ik net een klijn meisje"
ben benieuwd hoe het haar staat
nu nog een luier aan maar dat zal nog wel 100 jaar duuren voor ik haar in luiers krijg
ik draag nu al ruim een maand tena ultima dit is echt een super luier
tot zo ver deze update
hier nog de link van het pakje van mijn vrouw
http://www.clothingattesco.com/nightwear+slippers/me-to-you-tatty-teddy-onesie/invt/cc322232&bklist=icat,2,wm-onesies
 

nijntje

Gewaardeerd Lid
hoi allemaal hier dan weer eens een update het gaat hier allemaal prima.
Na de hele mediche molen met allerlij martel onderzoeken voor het verliesen van mijn urine is de eind conclussie
je heb een zeer verminderd gevoel van je blaas dus.. overdag en snachts in de luiers ow oke
na wat kastje muur en terug (huisarts zorg verzekeraar apotheek )
is het nu attends flex m8 overdag en attends slip m10 voor de nacht.
de flex bevald me zeer goed maar de slip m10 moer ik nog even wennen deze heeft een folie (plastic) buitenlaag.
en de slip is heel dun zo lang hij droog is maar als hij nat word zwelt deze echt enorm op en voelt het als gevult met gel tussen de benen .
ik heb mijn ab gebeuren wel iets beperkt zo dat mijn vrouw een beetje aan het iedee kan wennen.
en dat gaat ook goed nu "je heb een probleem en dat hoort er bij "
tot zover mijn update :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan