Nikki

luiergek1

Beginneling
Nikki

Dit verhaal is niet echt gebeurd namen zijn verzonnen etc...

Hallo ik ben Nikki een gewoon normaal meisje van 16 jaar.

Ik Drukte me wekker om snooze om nog even 5 minuten te blijven liggen Maar natuurlijk weer in slaap gevallen, Dus ik word na 20 minuten weer wakker en dacht he shit ik moet naar school, en moet nog zoveel doen, ik snel onder de douche gesprongen en me opgemaakt, wat gegeten en eten gemaakt voor school, Ik loop naar de schuur en spring op me fiets, Okee rustig aan nog 20 Minuten ik race met hoog tempo naar school en kom net optijd aan ik gooi me fiets in de fietsenstalling en zet hem op slot, ren snel naar binnen en de les in gelukkig net op tijd, ik Ga naast me vriendin zitten en bespreek het weekend een beetje, Triing hehe de bel eindelijk Vrij! (Maar 2 uurtjes les die dag),
ik sta op en zeg me vriendinnen gedag en ren naar mijn fiets om naar de stad te gaan, even wat inkopen doen,aangekomen in de stad ga ik eerst naar de New Yorker om wat te kijken uiteindelijk een Lingerie setje en een rokje gevonden en reken het af, zo nu alleen nog even naar de Kruidvat, ik loop lekker rustig naar de kruidvat en stap naar binnen, ik pak me gewone normale dingen zoals: mascara make-up Je kent het wel Opeens valt mijn oog op het schap met de Luiers ik kijk om me heen en kijk of er niemand in de buurt is, gelukkig niemand in de buurt dus ik loop naar het schap en kijk een beetje rond Hmmm ik zie Pampers 6 staan en pak het uit het schap ik kijk eens naar de achterkant en zet het weer terug en loop door naar de kassa en reken me spullen af.

Nadat ik thuis was spullen die ik gekocht had opgeruimd en wat gaan drinken, me ouders waren de hele week weg dus lekker rustig, ik zit ineens weer aan de Luiers te denken, en denk Hmmm zal ik ze is halen?
Ik kijk in mijn portemonee en zie een briefje van 10 20 en 50 Hmmm ik weet het niet denk ik, Naja kan altijd nog een keer gaan kijken dus spring weer op mijn fiets en rijd weer naar de Kruidvat in de stad ik zet me fiets neer en op slot, ik loop de kruidvat in en zoek weer even naar het Luier schap ah gevonden ik pak nogmaals het pak met de Pampers 6 en bekijk het nog eens goed opeens vraagt iemand van de winkel lukt het? Ik draai me om en zeg Nouja ik vraag me af zou iemand van mijn leeftijd dit nog passen? De winkelbediende zegt ehm ik denk het niet is het voor jezelf? Ik word vuurrood en zeg ehm Ja.

Nouja je mag wel even passen in het magazijn moet ik even met je meelopen? ik zeg oke en loop stomverbaasd achter de vrouw aan, we lopen het magazijn in en ze pakt een Pampers 6 vanuit een schap vandaan en vouwt hem open, Zo Meisje kleed je maar even uit asjeblieft Nu vraag ik, Ja nu zegt ze Ik denk niet echt na en doe wat ze vraagt ik kleed me uit tot op me ondergoed zeg maar, ja maar zo kan ik je de luier tog niet aan doen nu je je string nog aan hebt Uitdoen zegt ze wat drijgender Ik doe beschaamend me string uit en sta nu zo'n beetje naakt voor haar, Goedzo zegt ze tegen me en loopt naar me toe en zegt zie je die tafel daar ga daar even op liggen dan zullen we hem even passen Ik loop naar de tafel toe en ga liggen de vrouw trekt me benen omhoog en legt de luier onder me Billen en probeert hem dicht te krijgen Hmmm, Toch maar goed dat we even gingen passen want hij is net te klein maar niet getreurd ik heb nog wel iets anders voor je en ze loopt naar een kamertje en komt terug met een groot pak waar Tena Slip op staat en ze trekt het open, Zo ik denk wel dat deze past en ze schuift em onder me en plakt hem dicht zo deze past perfect he wat vind je ervan Schatje? Ik zeg met een rood hoofd Ja zit opzich wel lekker, okee zegt ze hier heb je het pak en dan mag je bij mij afrekenen Nu hier vraag ik? ja nu hier ja dus ik vraag hoeveel kost het? als jij nu doet wat ik vraag mag je hem zo meenemen oke? Ehm okee zeg ik wat moet ik doen? ik wil dat je dit korte rokje aandoet en dit korte shirtje en ze houd het voor me, maar dan zien mensen me luier Ja nou en is dat een probleem dan meisje? ehm nouja het is wel beschaamend ja jammer dan aantrekken zegt de vrouw en ik weiger dat, ow dus je doet niet wat ik zeg? Nee zo wil ik niet over straat okee dan heb ik nog wel iets anders ze loopt weg en komt terug met een zak met water met een soort van Dildo aan het eind, Liggen komandeert ze met je kontje naar mij toe, wat ga je doen? Liggen zij ik toch? ik ga maar braaf liggen en wacht tot wat er komen zal de vrouw trekt de luier over mijn kontje weg en steekt de soort van dildo er in Auw zeg ik, Stil zegt de vrouw, zie je die zak met koud water? Ik zeg ja die zie ik die gaat lekker jouw kontje in en daar kun je niks aan doen jij wilde niet luisteren dus dan maar optie 2 he? Ik ga met me hand naar de soort van dildo en wil hem eruit trekken maar de vrouw is me voor en pakt me arm vast en pakt 4 handboeien en maakt me handen en voeten vast aan de tafel en ik voel opeens allemaal water naar binnen stromen in mijn kontje, naar ongeveer 5 minuten zegt de vrouw zo klaar je zit nu lekker vol en ze trekt me luier er weer over heen, Mevrouw ik heb het gevoel dat ik heel nodig moet Ja dat kan kloppen als je het niet meer houd dan laat je het allemaal lekker gaan in je luiertje, na ongeveer 5 minuten zeg ik tegen de vrouw ik hou het niet meer okee meisje laat het maar lekker lopen ik ontspan me en voel hoe me luier vol loopt zo zeg ik opgelucht het is er allemaal uit denk ik, mooi zegt de vrouw hier heb je je kleren kleed je maar aan en dan kan je naar huis toe, dus ik wil me luiertje uit doen maarde vrouw houd me tegen die hou je natuurlijk aan he, maar maar niks te maaren zegt ze kleren aan doen, ik pak me kleren aan en doe ze aan me broek is gellukkig lekker wijd dus die valt er mooi overheen de vrouw geeft me nog een klopje op me luier en stopt het pak met luier in een tas en geeft die aan me, Nou schatje ga maar door de achteruitgang en ze doet de deur open voor me ik loop naar buiten en de vrouw sluit de deur weer, ik loop een beetje moeilijk naar mijn fiets met die volle luier ik maak me fiets open en ga zitten op me zadel wat al moeilijk gaat, dus maar naar huis lopen gelukkig dichtbij.

Uiteindelijk thuis aangekomen zet ik me fiets weg en loop naar binnen, Ik heb zo nog een half uurtje gezeten met me luier en daana maar een nieuwe aangedaan, dit was zeker de raarste situatie die ik ooit heb meegemaakt.

Ik ben nu een echte luierliefhebber.

Kusjes Nikki.
 
Bovenaan