Verhaal Klaar Nora's verhaal (AI)

Dips N' Bricks

We all share the same sun
Dit verhaal is door ChatGPT gemaakt met ideeën van mij

Titel: “Thuiskomen”

Het was al donker toen Nora de voordeur zachtjes achter zich dichttrok. Een druppel chloorwater gleed nog van haar pony af en ze veegde met haar mouw langs haar natte voorhoofd. De zwemtraining was intens geweest vanavond, zoals altijd op dinsdag. Maar dit keer voelde haar hart niet zwaar van vermoeidheid, maar van zenuwen. Al dagen bouwde het zich op, alsof haar binnenste steeds iets dichter bij de rand kwam. En nu… was het moment daar. Tenminste, dat hoopte ze.

In de woonkamer zat haar moeder op de bank, een kop thee in haar handen, de geur van kamille verspreidde zich door de kamer. Haar vader zat aan de eettafel, verdiept in zijn tablet.

“Hé lieverd,” zei haar moeder opgewekt. “Was het een goede training?”

Nora knikte. “Zwaar… maar goed.”
Ze schopte haar schoenen uit, hurkte even om haar sporttas open te ritsen, maar keek toen op. “Eh… mam? Pap? Zou ik even met jullie kunnen praten?”

Haar vader keek op. “Natuurlijk. Alles goed?”

Ze ging zitten in de stoel tegenover hen, haar handen gevouwen in haar schoot. Even was het stil, behalve het zachte tikken van de klok in de hal. Haar ademhaling versnelde. De woorden lagen op haar tong, maar kwamen nog niet los.

“Het is iets persoonlijks,” begon ze. “En ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar ik wil het wel delen, omdat ik… eerlijk wil zijn over wie ik ben.”

Haar moeder boog iets voorover, haar blik werd zachter. “Neem je tijd, Nora.”

Ze slikte. “Jullie weten dat ik nooit echt veel relaties heb gehad. En dat komt deels omdat ik iets met me meedraag waar ik me lang voor heb geschaamd.” Ze keek naar haar handen. “Ik val gewoon op jongens en meisjes, maar dat is het niet alleen. Ik heb… een specifieke kant van mezelf, iets wat je een fetisj zou kunnen noemen, maar voor mij is het meer dan dat. Het heet ABDL.”

Er viel een stilte. Haar vader trok een wenkbrauw op, maar zei niets.

“Dat staat voor ‘Adult Baby/Diaper Lover’,” vervolgde Nora. “Voor mij betekent het dat ik comfort en veiligheid vind in het tijdelijk aannemen van een soort kinderlijke rol. Het helpt me ontspannen, vooral als ik gestrest ben. Het is geen trauma of zo, het is gewoon… iets wat bij me hoort. En ik snap dat het vreemd klinkt, maar ik wilde het niet langer verbergen.”

Haar stem trilde licht. “Ik verwacht niet dat jullie het begrijpen. Maar ik wil niet meer doen alsof ik iemand anders ben.”

Haar ouders keken elkaar even aan, en toen naar haar. Haar moeder legde haar kop thee neer en stond op. Ze liep naar Nora toe, hurkte naast haar stoel en pakte haar hand.

“Lieverd,” zei ze zacht, “dankjewel dat je dit met ons deelt. Dat moet echt heel moeilijk zijn geweest.”

Nora voelde haar ogen prikken van de tranen. “Ik was zo bang dat jullie me raar zouden vinden…”

Haar vader stond ook op en kwam erbij. “We vinden het misschien een beetje… onverwacht,” gaf hij eerlijk toe. “Maar het verandert niets aan hoe we over jou denken. Jij bent onze dochter. En als dit jou helpt om je veilig te voelen, om jezelf te zijn… dan steunen we je.”

“Echt?” vroeg ze zacht, haar stem gebroken.

“Echt,” zei haar moeder. “Je bent dapper, Nora. En eerlijk. Dat is waar we trots op zijn.”

Nora voelde hoe haar hele lichaam ontspande, alsof ze voor het eerst in maanden diep adem kon halen. Ze liet haar tranen de vrije loop en liet zich tegen haar moeder aan zakken.

“Dank jullie wel,” fluisterde ze.

Vervolg van "Thuiskomen"

Nora zat nog een tijdje stil tussen haar ouders in. De spanning in haar schouders was langzaam weggesmolten, alsof een onzichtbare last van haar af was gevallen. Haar moeder had haar hand nog steeds vast, warm en stevig, en haar vader zat op de rand van de salontafel, zijn blik op haar gericht – niet met afkeuring, maar met een rustige belangstelling.

“Zou je… ons er iets meer over willen vertellen?” vroeg haar moeder voorzichtig. “Je hoeft niet, alleen als je je daar goed bij voelt.”

Nora aarzelde. Een deel van haar wilde zich het liefst verstoppen, dekentje over haar hoofd en verdwijnen in haar veilige wereld. Maar een ander deel voelde zich sterker dan ooit. Gezien. Gehoord.

“Het is voor mij niet iets seksueels, meestal niet in elk geval,” begon ze. “Het gaat meer om het gevoel dat ik ergens helemaal mag ontspannen. Soms trek ik zachte kleding aan, gebruik ik een deken, en ja… soms draag ik luiers. Niet omdat ik het moet, maar omdat het me een gevoel van rust geeft. Alsof ik even niet alles hoef vast te houden, snap je?”

Haar moeder knikte langzaam. “Als een veilige bubbel?”

Nora glimlachte flauwtjes. “Ja… precies dat. Een bubbel waarin alles even stil is.”

Haar vader haalde een hand door zijn haar. “Iedereen zoekt z’n eigen manier om met de wereld om te gaan. Als dit jou helpt, dan is dat van jou. Jij doet niemand kwaad. En zolang jij je goed voelt, vinden wij dat belangrijker dan wat mensen ‘normaal’ zouden noemen.”

Het raakte haar dieper dan ze had verwacht. Ze voelde haar kin trillen en keek snel weg. “Jullie zijn echt veel liever dan ik had durven hopen…”

“Dat komt omdat we van je houden,” zei haar moeder eenvoudig.

Ze bleven die avond nog even samen in de woonkamer zitten. Haar moeder haalde wat warme melk uit de keuken, net zoals vroeger, en haar vader vroeg wat praktische vragen, zonder oordeel. Of ze met iemand over deze gevoelens had kunnen praten. Of ze zich ooit eenzaam had gevoeld in die rol. Nora vertelde een beetje over online communities, over hoe ze daar voor het eerst begreep dat ze niet ‘gek’ was, maar gewoon anders. En dat dat oké was.

Rond elf uur geeuwde haar moeder. “Jij hebt een lange training gehad, meisje. Misschien tijd om te gaan slapen?”

Nora knikte, vermoeid maar kalm. “Ja… dat is het wel.”

Ze stond op, gaf haar moeder een lange knuffel, en vervolgens haar vader. Hun armen om haar heen voelden anders. Niet afstandelijk of ongemakkelijk, maar juist zachter. Alsof er iets tussen hen opengegaan was, dat voorheen gesloten was gebleven.

Op haar kamer legde ze haar sportkleding op de stoel, pakte haar pyjama en liep even naar de badkamer. Toen ze terugkwam, keek ze in de spiegel boven haar ladekast. Haar ogen waren wat rood van het huilen, maar haar blik was helder. Vrij.

Ze pakte haar kleine kistje uit de kast – haar “comfortdoos”, zoals ze het zelf noemde. Daarin zaten een paar zachte spullen: een rompertje, een pluchen dekentje, en één enkele luier, die ze alleen gebruikte op avonden zoals deze, als ze zich echt veilig voelde.

Ze twijfelde. Voor het eerst voelde ze zich niet stiekem, niet vreemd. Ze trok het rompertje aan, deed haar haar in een staartje, en nestelde zich in haar bed met het dekentje tegen haar wang gedrukt. Een kinderlijke rust daalde over haar neer. Niet omdat ze zich klein moest voelen, maar omdat ze zich eindelijk helemaal groot genoeg voelde om kwetsbaar te mogen zijn.

Ze glimlachte zachtjes in het donker.

Voor het eerst sinds lange tijd voelde “thuis” ook echt als thuis.

Vervolg: "De Ochtend Erna"

De ochtendzon gleed langs de gordijnen en wierp een zacht goud op het plafond. Nora opende haar ogen langzaam. Haar knuffeldeken lag half over haar gezicht, en ze voelde de vertrouwde zachte omhulling van haar rompertje. En ja — de luier, die ze de avond ervoor had aangedaan, was nog droog, zoals meestal. Maar het ging haar nooit echt om het gebruik ervan. Het ging om het gevoel van geborgenheid. Een soort omarming waar woorden tekort voor schoten.

Ze rekte zich uit en voelde voor het eerst geen schuld of schaamte over haar ochtendritueel. Er zat iets bevrijdends in het feit dat haar ouders nu wisten wie ze echt was. Dat het niet meer iets geheims hoefde te zijn.

Na zich rustig te hebben aangekleed in gewone kleding — een wijde trui en een spijkerbroek — liep ze naar beneden. De geur van koffie en geroosterd brood kwam haar tegemoet. In de keuken zat haar moeder aan tafel met een tijdschrift, en haar vader stond bij het aanrecht met een mok in zijn hand.

“Goedemorgen, slaapkop,” zei haar moeder met een warme glimlach.

“Goedemorgen,” antwoordde Nora, wat verlegen. “Heb lekker geslapen.”

Haar vader draaide zich om. “Wij ook. We hebben het er gisteravond nog even over gehad, trouwens.”

Nora’s hart sloeg kort iets sneller. “Oh?”

“Ja,” zei haar moeder. “En we vroegen ons af… hoe dat precies voor jou is. Met dat… luiers dragen. Niet omdat we het gek vinden, maar omdat we willen begrijpen wat het voor je betekent. Als je daarover wilt praten tenminste.”

Nora nam plaats aan de keukentafel, haar handen gevouwen rond een warme mok thee. Ze dacht even na. “Voor veel mensen is dat het deel dat ze het moeilijkst vinden om te begrijpen. En eerlijk? Ik snap dat wel. Luiers horen bij baby’s, dat zit diep in hoe we dingen zien. Maar voor mij… is het een soort rustpunt. Een reset. Als ik er eentje draag, vooral als ik alleen ben, voel ik me compleet veilig. Alles in de wereld is dan even ver weg.”

Haar moeder knikte langzaam. “Dus het is niet dat je terug wílt naar een kindertijd, maar dat je de rust en zorgeloosheid ervan even opnieuw wil ervaren?”

Nora keek haar moeder verbaasd aan. “Ja… precies dat eigenlijk. En soms wil ik die rol even helemaal aannemen. Even geen verwachtingen, geen verantwoordelijkheden. Alleen zijn met mezelf, op een plek waar ik niets hoef.”

Haar vader fronste even, maar niet afkeurend. “Gebruik je ze ook echt, of… is het vooral het dragen ervan?”

Nora bloosde lichtjes. “Heel soms, ja. Maar meestal niet. Het gaat echt vooral om het dragen. Om de structuur, het gevoel. Een beetje zoals sommige mensen mediteren. Het klinkt misschien raar, maar het geeft me grip op m’n hoofd.”

Haar moeder legde haar hand op Nora’s. “Lief, het klinkt helemaal niet raar als je het zo uitlegt. Je bent altijd al gevoelig geweest. Altijd al iemand die diepe rust zocht. Als dit jouw manier is… dan willen we dat respecteren.”

Haar vader knikte. “We zijn misschien nog een beetje aan het wennen, maar dat verandert niks aan hoe trots we op je zijn. En hoe volwassen het is dat je dit deelt.”

Nora voelde haar ogen weer branden. Niet van verdriet, maar van opluchting. “Dank jullie. Echt.”

“Zeg,” zei haar moeder met een kleine glimlach, “moet je volgende keer iets speciaals gewassen hebben of zo, dan hoor ik het graag. Je hoeft niet meer te doen alsof je een geheim draagt.”

Nora lachte. “Dat waardeer ik… misschien later. Voor nu is praten al meer dan genoeg.”

Zaterdagochtend

Het was nog vroeg toen Nora wakker werd. Het zachte ochtendlicht viel door haar gordijnen, en buiten hoorde ze het zachte gefluit van vogels. De rust van het weekend hing in de lucht. Geen verplichtingen. Geen haast.

Ze had goed geslapen, in haar vertrouwde rompertje en luier, en voelde zich op een gekke manier sterk in haar kwetsbaarheid. Er zat een gedachte in haar hoofd, eentje die ze de avond ervoor al had overwogen: misschien hoef ik me vandaag niet om te kleden voor het ontbijt.

Het voelde spannend. Ze was niet van plan om een statement te maken. Het ging niet om aandacht. Het ging om mogen zijn. Gewoon één ochtend, aan de keukentafel, zoals ze zich op haar gemak voelde.

Ze keek nog even in de spiegel voordat ze de trap af liep. Een lichtroze rompertje, netjes dichtgeknoopt, haar haar in een losse vlecht. De luier was nauwelijks zichtbaar, de romper strak maar discreet. Haar hart bonsde een beetje terwijl ze de trap afdaalde.

In de keuken stond haar vader net koffie te zetten. Haar moeder zat al aan tafel met de krant en een bordje met toast.

Toen ze binnenkwam, draaiden beiden zich om. Even viel het stil. Geen schrik, geen afkeuring – gewoon... verrassing. Haar moeder legde haar krant neer. Haar ogen verzachtten onmiddellijk toen ze haar dochter echt goed aankeek.

“Goedemorgen, lieverd,” zei ze met een warme glimlach. “Lekker geslapen?”

Nora knikte, haar wangen lichtroze. “Ja. Heel goed eigenlijk.”

Haar vader schonk haar een mok thee in en schoof die naar haar toe op tafel. “Dat zie ik aan je. Je straalt.”

Ze ging zitten. Even durfde ze hen niet aan te kijken. Maar toen haar moeder haar hand over de hare legde, keek ze op.

“Je voelt je goed zo, hè?” vroeg haar moeder zacht.

Nora slikte. “Ja. Het is alsof... alles even klopt. Alsof ik gewoon mag zijn, zonder lagen of maskers. En ik weet dat dit niet is wat mensen gewend zijn. Maar ik wil leren om mezelf te laten bestaan, ook als het zichtbaar is.”

Haar vader ging tegenover haar zitten en nam een slok koffie. “Weet je, ik dacht dat ik dit ongemakkelijk zou vinden. Dat ik niet zou weten hoe ik moest reageren. Maar het is eigenlijk heel eenvoudig.”

Nora keek hem vragend aan.

“Je bent nog steeds gewoon Nora. Alleen met iets zachts aan.” Hij glimlachte. “En eerlijk gezegd: als dit ervoor zorgt dat jij rustig, gelukkig en jezelf bent, dan is het voor ons oké. Zolang jij je veilig voelt hier, in je eigen huis.”

Haar moeder knikte. “En je hoeft je niet steeds te verantwoorden. We zien je. We houden van je. Dat is wat telt.”

Nora voelde haar hart openspringen. Ze lachte, een beetje verlegen, een beetje opgelucht. “Jullie zijn echt geweldig.”

“Dat weten we,” grapte haar vader. “Maar het is fijn om het nog eens te horen.”

Ze begonnen te ontbijten. Ze praatten over de film die ze die avond wilden kijken, over wat er in de tuin moest gebeuren, over kleine weekenddingen. Geen ongemakkelijke stiltes. Geen geforceerde normaliteit. Gewoon: een gezin, aan tafel, met liefde.

En Nora?

Ze voelde zich misschien niet als een kind, en ook niet als een volwassene die moest spelen dat ze iets anders was. Ze voelde zich gewoon compleet.

Voor het eerst zat ze aan tafel in haar zachtheid, zonder muren. En niemand keek haar anders aan.
Hoofdstuk: "De Eerste Ontmoeting"
De trein wiegde zacht heen en weer terwijl Nora uit het raam keek. Ze had haar oortjes in, maar de muziek drong nauwelijks tot haar door. Haar hoofd was te vol. Vol spanning, opwinding, en ook een vleugje angst. Ze keek naar haar reflectie in het raam: rustige blik, een subtiele roze tint op haar wangen, haar haar in een lage staart.
Onder haar jas droeg ze een comfortabele, zachte outfit – een pastelblauw shirt met een klein konijntje erop, een rokje, kniekousen. Niet overdreven ‘littlespace’, maar genoeg om zich veilig en verbonden te voelen. Haar romper en luier droeg ze discreet onder haar kleding, een geruststellende laag nabijheid.
Vandaag was het zover: de ABDL Social in Amsterdam, georganiseerd in een zaaltje boven een café aan de gracht. Geen kinkfeest, geen verkleedpartij — gewoon een veilige, gezellige bijeenkomst voor mensen die dezelfde belevingswereld deelden.
En… ze zou daar eindelijk haar online vrienden ontmoeten. Finn, Lune en Emilie, mensen die ze al maanden volgde op Instagram. Ze hadden vaak gechat, elkaars foto's geliket, elkaar gesteund tijdens moeilijke momenten. Maar ze had ze nog nooit aangeraakt, nog nooit in de ogen gekeken.
De trein minderde vaart. Amsterdam Centraal. Het was zover.
Een nieuwe wereld
Toen ze het zaaltje binnenstapte — haar handen een beetje klam, haar hart bonkend — werd ze verwelkomd door zachte muziek, vriendelijke stemmen en een verrassend huiselijke sfeer. Er lagen knuffels op de banken, pastelkleedjes over tafels, bekers warme thee en sap. Een hoekje was ingericht als ‘lounge space’ met dekens en grote kussens. Maar het was geen toneelstuk. Geen maskerfeest. Gewoon mensen, zacht gekleed, open, echt.
“Nora?”
Ze draaide zich om en daar stond hij — Finn. Herkenbaar aan zijn kastanjebruine haar en ronde bril. Achter hem verschenen ook Lune en Emilie, beiden met open armen, brede glimlachen.
Zonder aarzeling viel Nora in de groep en omhelsde hen één voor één. Iets in haar lijf ontspande volledig. Geen uitleg nodig. Geen voorzichtig tasten. Alleen herkenning.
“Ik kan niet geloven dat we elkaar nu echt zien,” fluisterde Lune. “Je bent nog liever in het echt.”
Ze gingen samen zitten, praatten over alles en niets. Over hoe spannend het was geweest om hierheen te komen. Over de rare, mooie reis van zelfacceptatie. Over hoe fijn het was om mensen om zich heen te hebben die niet fronsten, niet vroegen waarom, maar knikten en glimlachten en zeiden: same here.
Later op de middag nestelde Nora zich op een zitzak met een knuffel op schoot, terwijl Finn een boek voorlas aan wie wilde luisteren. Het was speels, maar niet kinderachtig. Zorgzaam, maar niet zweverig. Alsof iedereen in die kamer elkaar hielp herinneren dat zachtheid mag bestaan.
In de trein terug
De zon zakte langzaam onder toen Nora weer in de trein zat. Ze leunde met haar hoofd tegen het raam, een zachte glimlach op haar gezicht.
Ze had vrienden. Échte vrienden. Ze had niet alleen een plek online, maar ook een ruimte in de echte wereld waarin haar zachte kant gewoon mocht bestaan.
Ze stuurde een foto naar haar ouders: een groepsfoto met Finn, Lune en Emilie, allemaal lachend.
Nora: Het was geweldig. Ik voel me thuis.
Even later kwam een berichtje terug van haar moeder:
“We zijn zo blij voor je. Je bent moedig en mooi. En je mag jezelf zijn, altijd.”
Nora legde haar telefoon neer, sloot haar ogen en ademde diep in.
Ze wist het zeker: dit was pas het begin.
Hoofdstuk: “Verjaardagsmorgen”
Het eerste ochtendlicht scheen door de gordijnen, dansend op de muren van Nora’s kamer. Buiten floten de vogels hun vroege melodieën — en binnen lag Nora, nog half dromend, in haar bed.
Ze droeg haar favoriete zachte rompertje met pastelbloemetjes. Een dik luiertje rustte comfortabel om haar heupen. De nacht had haar diep doen slapen. Haar knuffelvos Luna lag stevig tegen haar aan gedrukt. Ze wist het al toen ze haar ogen opendeed: vandaag was haar verjaardag.
23 jaar. Maar in dit bed, op dit moment, voelde ze zich veilig en klein. Precies zoals ze het wilde. Niet om kind te zijn — maar om helemaal zichzelf te mogen zijn.
Een zachte klop op de deur. “Nora?” hoorde ze haar moeders stem fluisteren. “Mogen we binnenkomen?”
Nora voelde haar hart sneller kloppen. Dit was de eerste keer dat ze hen zou laten zien hoe een ‘little morning’ er voor haar uitzag — niet in theorie, niet in gesprek, maar echt. Ze aarzelde een paar seconden. Toen:
“…Ja, kom maar.”
De deur ging zacht open. Haar ouders stapten naar binnen met een dienblad: een klein ontbijtje met warme chocolademelk, een stukje ontbijtkoek en een paar aardbeien met slagroom. En een klein cadeautje — ingepakt in roze papier met sterretjes.
Toen hun ogen Nora vonden, bleven ze even staan. Haar moeder ademde zacht in. Haar vader glimlachte voorzichtig.
Nora lag er, in haar romper, haar haar in een losse vlecht, haar gezicht een beetje rood. Ze wist dat haar luier duidelijk zichtbaar was onder haar dekentje. En ze wist dat die nat was.
“Ik eh… ik wilde vandaag gewoon klein wakker worden,” zei ze zacht.
Haar moeder kwam meteen dichterbij, ging op de rand van het bed zitten en streek over Nora’s haren. “Liefje… je mag helemaal zijn wie je bent. En vandaag nog een beetje extra.”
Haar vader knikte, zette het dienblad op het nachtkastje. “Je ziet eruit alsof je heerlijk hebt geslapen. En dat is precies wat we je wensen vandaag — rust, liefde en zachtheid.”
Nora slikte, de tranen prikten in haar ogen. “Ik was een beetje bang dat het raar zou zijn. Zo… zichtbaar.”
Haar moeder pakte haar hand. “Er is niets raar aan een dochter die zich veilig voelt. We zijn trots dat je jezelf durft te zijn. En je ziet er eigenlijk gewoon ontzettend knuffelbaar uit.”
Ze gaven haar het cadeautje. Nora maakte het voorzichtig open: een zelfgemaakt fotoboekje, met lieve herinneringen, quotes, en stickers in zachte kleurtjes. Voor haar ‘kleine momenten’.
“Ik dacht,” zei haar moeder zacht, “misschien wil je een boekje waarin je jouw zachte kant mag bewaren. Niet als geheim, maar als schat.”
Nora’s gezicht brak open in een glimlach. Ze sloeg haar armen om haar moeder heen, daarna haar vader. De luier? De romper? Het was er allemaal, en het deed er niet toe. Wat ertoe deed, was dit: zij mocht er zijn. Met alles wat ze was.
Hoofdstuk: "Feestjes met hartjes"
13:00 – De little party
Nora’s kamer was vandaag omgetoverd tot een dromerige, spe

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A ik zoek een abdl verhaal.... VVV 4
SoftBabyBeestje Fetlife-verwijzing naar Engelstalig-verhaal- over controle, luiers & picknick Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
toet Ik zoek een daddy of mommy om samen een verhaal te schrijven Contact advertenties 5
1 Nog niet klaar [16+] "Zo doen Wielrenners dat" 16+ Verhalen 8
D FLOWGPT - hoofdrol in je eigen luier-verhaal 16+ Board 13
DickStuert Het verhaal "boswandeling" is verdwenen ;( Pub 5
T Nog niet klaar [16+] Eli Moet Weer Beter Worden 16+ Verhalen 17
D Verhaal Klaar [16+] Het Verhaal 16+ Verhalen 4
A Verhaal Klaar Voor het Eerst met een Luier naar de Efteling V 10
T Verhaal Klaar Joost Mag Het Niet Weten J 11
S Verhaal Klaar [16+] Verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal Klaar [AI] Verhaal over een Adult Baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Nog niet klaar Kim: Haar Verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Verhaal Klaar [AI] Niet-waargebeurd Verhaal N 2
A Verhaal Klaar Het Verhaal van Maria (AI) V 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder Verhaal Klaar [16+] Verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal S 43
A Verhaal Klaar Mijn Verhaal (E) M 5
Little Simba Verhaal Klaar Het Schoolreisje (B) S 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Verhaal Klaar Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal Klaar Verhaal Toen Ik Twaalf Was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
db93 Verhaal Klaar [16+] Amber en Roy 16+ Verhalen 58
toet Verhaal Klaar Tobias en de Luiers (2) T 61
Luierkind989 Verhaal Klaar Het Andere Verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Nog niet klaar Cyril Archambault - Het 'Waargebeurde' Verhaal C 13
Marmotje Verhaal Klaar [16+] Kleine Jongens worden Groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Verhaal Klaar Marije's Verhaal M 222
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes Verhaal Klaar [16+] Het Verhaal van Radiotijger 16+ Verhalen 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 1
A Verhaal Klaar [16+] Nova's Verhaal 16+ Verhalen 12
beddenplasser Verhaal Klaar [16+] Winkelierster 16+ Verhalen 485
diaperdrenthe Voorspellende verhaal*(mob gebruikers) Spelletjes 9
AB / DL25 AUB allen even lezen '' WAT MAG IN EEN VERHAAL EN WAT NIET'' en wat te melden. Forum en Chatregels 2
max79 Verhaal Toneelrolletje moderator talk 19
Fun-luier verhaal? VVV 1
pieker waar is het verhaal met de naam Daisy gebleven? Pub 10