Ongelukje in de klas

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Simkepunk


ik zat op een internaat school.
De dag begon zoals anders, een gewone schooldag. Je weet wel, opstaan, wassen, ontbijten. 'k had geluk, die dag krijgen we peperkoek bij ons ontbijt. 'k had drie boterhammen gegeten met peperkoek, en dan nog een sneedje peperkoek zo opgegeten (wel stiekem, want normaal moeten we er altijd brood bij nemen).
Na het ontbijt ging ik naar de speelkoer om wat te kletsen met mijn vrienden
De bel ging, de les begon.
't waren saaie lessen en ik was maar wat blij als ik tijdens de speeltijd wat kon voetballen.
Na de pauze nog twee uur les. En dan was het eindelijk middag. Zalig, die middag stond er verse lasagne op het menu, en ik heb zeker drie borden opgesmikkeld (schoolkeukens hebben over het algemeen een slechte naam, maar bij ons was het eten echt wel lekker).
'k voelde niets, dus ben ik na het eten nog maar wat gaan voetballen op de speelkoer. (was ik maar naar het toilet gegaan, zou later blijken).
De lessen begonnen weer. Door zo veel te eten was ik redelijk slaperig, en 'k was maar wat blij met de speeltijd dat ik een fris luchtje kon scheppen. 'k had veel meer zin om te ravotten met mijn maten, en vergat dus weer om naar het toilet te gaan.
De lessen begonnen, en het laatste uur hadden we nederlands.
Ik voelde al een tijdje dat ik nodig moest, toch probeerde ik het in te houden.
Het laatste uur stak ik toch mijn vinger op met de vraag of ik naar het toilet mocht gaan.
En ja, je raad het al, tuurlijk mocht ik niet.
Dus ik deed mijn uiterste best om niet in mijn broek te doen. De tijd ging enorm traag voorbij.
Een beetje later voelde ik een scheetje komen (althans, dat dacht ik toch). Dus ik dacht, als ik een scheetje laat, ga ik misshien minder nodig moeten.
Dus ik leunde met mijn rug tegen mijn stoel om zo mijn achterwerk wat plaats te geven.
Tot mijn verbazing voelde ik dat het meer dan een scheet was.
Ik had als een klein kind in mijn broek gepoept, en tot overmaat van ramp voeld ik mijn kruis ook nat worden!!
Ik kreeg een rood hoofd en gloeide helemaal. Als niemand het maar merkt dacht ik bij mezelf.
Ik kon in die houden niet blijven zitten, dus ik plofte me weer neer. De poep werd nu helemaal geplet en ik voelde dat het tussen de randen van mijn onderbroek kroop en heel mijn dijen besmeurde.
Gelukkig had niemand iets in de gaten.
Na de bel ben ik zo rap mogelijk doorgestapt naar de leefgroep, en heb ik in het toilet mijn broek zo goed mogelijk schoongemaakt. Maar met gewoon toiletpapier krijg je hem natuurlijk nooit helemaal schoon. Nu moest ik nog wachten tot na het vieruurtje voor ik naar mijn kamer mocht en mij dus eindelijk kon wassen en mijzelf verversen.
Toen ik op mijn kamer was voelde ik dat ik eigenlijk nog een beetje moest.
't is toch al te laat, dacht ik bij mezelf. Dus ik deed mijn rolluik naar beneden, deed mijn broek af. Maar ik hield mijn onderbroek aan. En ik poepte nog wat in mijn broek, en ik voelde ook een ferme plas langs mijn benen lopen. Ik vond het eigenlijk fijn, en heb mijn slipje nog een paar minutjes aangehouden.
Toch was ik bang om betrapt te worden, en ik heb mijn slip in een plasic zak gestoken, en mezelf gewassen en verschoont.
Ongezien heb ik dan die slip leegemaakt in het toilet, laten drogen op mijn kamer en hem dan in de vuile was gedaan.
Wat een dag!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
H Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
B Ongelukje per ongeluk express :) Broekplassers en Poepers 10
Pup Period underwear in plaats van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Help een ongelukje wat nu? AB/DL Filmpjes 9
F Ongelukje gehad Contact advertenties 22
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
M Had een ongelukje AB/DL Fotos 6
KatyDLove Geluk bij een ongelukje G 5
C Ongelukje op school O 6
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
D Het gevoel van een ongelukje Broekplassers en Poepers 8
H Beetje een stom ongelukje Broekplassers en Poepers 4
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
Luiertje-om Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Ongelukje! O 98
J Ongelukje? Broekplassers en Poepers 13
kevintje10 ongelukje O 29
M Ongelukje 16+ Verhalen 7
K Jim's ongelukje J 16
M een Ongelukje voor de vakantie O 2
K Tim's ongelukje T 13
DL_Michel Ongelukje O 3
DL_Michel Marina's ongelukje M 1
K Ontvoerd door een meisje uit mijn klas O 56
P Eerste klas advies waar wij allen achter staan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
I De saaiste van de klas.... of toch niet? 16+ Verhalen 19
L Luierpoepen in de klas L 2
A Poepen in de klas P 3
Bedplasser91 Verhaal Klaar De nieuwe jongen in de klas (JL BP WL KL PB) N 64
LBV Welke klas.... Polls (T) 68
Bovenaan