Ontdekt door de verkoopster

Derper

Nieuw lid
Gister ging ik naar de kruidvat om de luiers op te halen die ik daar altijd koop, namelijk de luier 6 die ik nog pas. Onderweg daarnaartoe voel ik ineens dat ik moet poepen. Ik had al een luier om die ik daar al eerder had gekocht dus ik laat het gaan. Ik poep mijn luier helemaal vol en ik wordt al bang dat je het misschien zou kunnen ruiken. Ik was op de fiets en de reis was eigenlijk te lang om de hele weg staand te fietsen maar ik heb dus in mijn broek gepoept dus ik kan niet gaan zitten. Ik besluit uiteindelijk om toch op mijn zadel te gaan zitten. De poep voelt heerlijk en het is nogsteeds warm. Ik kom aan bij de kruidvat en het meisje dat er altijd staat van wat ik vermoedt dat ze 21is staat net zoals altijd aan de bali. Ik loop snel naar de luiers en pak een pak. Ik leg het op de toonbank. Het meisje zegt: he jou zie ik hier zo vaak, en je neemt ook altijd die luiers. Ik zeg: jaa dat is voor mijn kleine broertje. Volgens mij niet zegt ze. Ik ruik namelijk iets en je broek ziet er aardig vol uit. Ik schaam me kapot en weet niet wat ik moet zeggen. Kom maar eens mee naar achter. Ik loop achter haar aan. Er staat een tafel in de kamer en nog wat spullen die ze daar verkopen. Onverwachts trekt ze mijn broek naar beneden en ze ziet dat ik een luier aan heb. Ik weet niet wat ik moet doen. Ze zegt dat ik op de tafel moet gaan liggen dus dat doe ik. Ze begint me te verschonen en ze doet me een andere luier aan. Ze geeft me het pak luiers dat ik wilde kopen, ze tikt nog twee keer zachtjes op mijn kont en ik mag gaan.
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Ik denk dat deze onder het verhalen gedeelte hoort !1
Denkt alleen niet gewoon onder de verhalenlijn zetten, een mooi begin,niet geheel mijn ding (poep dan)maar een meid van 21 past er wel in.

:p
 

Gaymer79

Euhh.....Awkward;)
Okay? Klinkt haast te mooi om waar te zijn;) Ik fantaseer wel s zoiets maar dan met een mannelijke kassamedewerker
 
Gister ging ik naar de kruidvat om de luiers op te halen die ik daar altijd koop, namelijk de luier 6 die ik nog pas. Onderweg daarnaartoe voel ik ineens dat ik moet poepen. Ik had al een luier om die ik daar al eerder had gekocht dus ik laat het gaan. Ik poep mijn luier helemaal vol en ik wordt al bang dat je het misschien zou kunnen ruiken. Ik was op de fiets en de reis was eigenlijk te lang om de hele weg staand te fietsen maar ik heb dus in mijn broek gepoept dus ik kan niet gaan zitten. Ik besluit uiteindelijk om toch op mijn zadel te gaan zitten. De poep voelt heerlijk en het is nogsteeds warm. Ik kom aan bij de kruidvat en het meisje dat er altijd staat van wat ik vermoedt dat ze 21is staat net zoals altijd aan de bali. Ik loop snel naar de luiers en pak een pak. Ik leg het op de toonbank. Het meisje zegt: he jou zie ik hier zo vaak, en je neemt ook altijd die luiers. Ik zeg: jaa dat is voor mijn kleine broertje. Volgens mij niet zegt ze. Ik ruik namelijk iets en je broek ziet er aardig vol uit. Ik schaam me kapot en weet niet wat ik moet zeggen. Kom maar eens mee naar achter. Ik loop achter haar aan. Er staat een tafel in de kamer en nog wat spullen die ze daar verkopen. Onverwachts trekt ze mijn broek naar beneden en ze ziet dat ik een luier aan heb. Ik weet niet wat ik moet doen. Ze zegt dat ik op de tafel moet gaan liggen dus dat doe ik. Ze begint me te verschonen en ze doet me een andere luier aan. Ze geeft me het pak luiers dat ik wilde kopen, ze tikt nog twee keer zachtjes op mijn kont en ik mag gaan.
OW wat een gebeurtenis spannend!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
T Nog niet klaar Mijn voorkeur voor luiers ontdekt M 8
johan50 ontdekt Voorstellen 17
L Ontdekt worden en overgave aan huisgenoot 16+ Verhalen 6
H Nooit ontdekt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Verhaal Klaar Ontdekt 16+ Verhalen 1
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) 16+ Verhalen 158
P Door AI gegenereerde afbeeldingen of foto's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 134
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
Tim80 Foto's van luiers zichtbaar door broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Stoere_DL Wat is de reden dat je door luiers opgewonden raakt? 16+ Board 55
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
L Pijnlijke voortanden door fopspeen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
O Erectiestoornis door abdl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Berth Grotere luiers door grotere kinderen of anders om. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
T Betrapt door haar 16+ Board 7
D Verzending nog niet ontvangen door Postnl Vragen & Info Shop 43
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
L Incontinent door hypnose Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
K Ontvoerd door een meisje uit mijn klas O 56
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Door omstandigheden kom er een boel spullen te koop. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
B Incontinente gebruikers: op welke manier word je getroffen door bezuinigingen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
R Door ziekte in luiers D 6
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
J Diarree door antibiotica Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
H Natte broek door de vrieskou Broekplassers en Poepers 4
W rugpijn door luier VVV 56
max79 Foto's gepost door tieners moderator talk 7
cooney Geaccepteerd door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Tena lekt door!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
A "Dorpje in shock door luierman" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
yellow rose welke handelingen door mama Algemeen 26
Landsmeerder Hoeveel luiers kan je in elkaar door laten lekken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Acceptatie door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LotteXS Niet naar de wc durven door stroom uitval.... N 2
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Ron Gered door mijn luier. Broekplassers en Poepers 8
Similar threads


















































Bovenaan