onwaarschijnlijk

Wat vinden jullie van dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 5,6%
  • 4

    Stemmen: 1 5,6%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 11,1%
  • 7

    Stemmen: 6 33,3%
  • 8

    Stemmen: 3 16,7%
  • 9

    Stemmen: 3 16,7%
  • 10

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal stemmers
    18

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Mmm erg goed verhaal,lijkt mij ook wel spannend om mee te maken,
Ik koop dat je snel verdergaat met eenvervolg.gr pamperjong.
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
hoi Deel 10
maar is weer een deeltje schrijven

het was nu 7 uur s`avonds en lisa zat helemaal onder de poep en plas.
Nick die nu al een tijdje aan het toe kijken was hoe lisa aan het lijden was kreeg een beetje medelijden met haar.
hij besloot om lisa een schone luier te geven en van haar kamer te halen.
toen hij boven kwam, kwam hij er achter hoe erg het wel niet was. de poeplucht viel je neusgaten aan en lisa lag te huilen in de poep.
schuldgevoelens waren groot bij Nick maar hij wist wel dat lisa nooit meer zo zou doen tegen hem.
Hij liep naar Lisa toe en haalde lisa uit haar kamer en gaf haar een verschoning. lisa vraag aan Nick waarom hij dit deed.
Nick reageerde hierop met ''ik wil niet dat jij alles vies maakt in dit huis schatje.''
maar papa ik maak toch niks vies het komt allemaal door jou hoor zonder die pilletjes kan ik wel zonder een luier.
''dat zullen we nog wel eens zien schatje en je moet normaal leren doen tegen mij en ilse anders gebeurt dit nog vaker maar voor nu is dit genoeg hopelijk heb je er wat van geleerd.
Sorry papa maar ik wil geen luiers om dat is voor baby`s. ‘’dat is nou net hoe jij je gedraagt als een baby.’’ zei Nick en bereid je maar voor op morgen schat dan komt ilse je verzorgen en als je haar wat doet ben je nog lang niet jarig. Sorry pappa ik ga heel lief doen dat beloof ik.
“Heel goed meisje je leert het wel’’ zei Nick

Het was half 9 lisa zat op de grond een beetje TV te kijken. Lies? Moet jij nog niet naar bedje toe? maar papa ik ben toch al oud genoeg om langer op te blijven? Tuurlijk schat maar jij hebt nu al een paar keer in je broekje geplast misschien komt het door dat je moe bent en daar door je blaas niet onder controle kan houden. Jeetje pap je bent niet goed snik of zo jij geeft mij die verrekte k*t pillen zonder kan ik mijn broek wel schoon houden hoor!
“Ohh is dat zo… waarom is je broek dan nat? Die pilletjes zijn al uitgewerkt hoor schat”
Oh shit ik merk het nu pas, ik liet het vast lopen onder het tv kijken. “kom je nog schat, dan geef ik je een schone pamper voor de nacht en ga jij lekker slaapje doen.

klein deeltje volgende keer weer wat langer
 
Goed stuk

Hoop op een vervolg.
Misschien kan je ook nog een stuk maken dat waarin nick iets buiten gaat doen met lisa in een buggy/kinderwagen
 
Bovenaan