onwaarschijnlijk

Wat vinden jullie van dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 5,6%
  • 4

    Stemmen: 1 5,6%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 11,1%
  • 7

    Stemmen: 6 33,3%
  • 8

    Stemmen: 3 16,7%
  • 9

    Stemmen: 3 16,7%
  • 10

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal stemmers
    18

gommu

Gewaardeerd Lid
daiperlovertjuh zei:
Nick ging naar de keuken en lisa zat in de box.
Nick kwam terug met een tuitbeker gevuld met melk.


En nick duwde het flesje in lisa's mond,
oke eerst was het een tuitbeker en dan ineens een flesje.


alleen effen een opmerking hoor hoop dat je het niet erg vindt
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Kan in dit geval zeggen dat verhaallijn opzich best redelijk is.
maar je moet wat meer tijd nemen om zodra je geschreven hebt even de boel rustig na te lezen.
Dat voorkomt onnodige foutjes.
Cijfer voor nu: 6
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
Oke maar nalezen door iemand word niet echt succes ik ga me best doen zodat het nog een betet verhaal word
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
Even orde op zaken van de grootste fouten die moeilijk zijn voor het verhaal.

1 lisa is 13 geen 15 dat was een fout in het eerste hoofdstuk
2 in deel twee heb ik 2 namen gebruikt mick was fout het is nick
3 tuitbeker en flesje was weer een fout deel 5

Dus nu is het 13 jaar / nick / en tuitbeker zo gaat het verhaal verder

Hopelijk is het nu duidelijker
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
nog 1 tip:

je kan ook teksten die plaats aanpassen.
door op de knop veranderen te klikken misschien kan je dat doen ? !1

gr
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
deel 6 word dit alweer

Lisa zat in de box en voelde de uitwerkingen van de pilletjes al een beetje.
maar nog niet zo erg dacht ze.
dus ze zat op haar gemakje tja wat kun je doen in een box met baby speelgoed?
ze ging maar liggen en viel in slaap. ze had namelijk niet erg veel slaap gehad en was dus erg moe,
Nick zag het en liep naar de box en stopte voorzichtig de speen in haar mond.
lisa begon aan de speen te zuigen maar sliep rustig verder.
vader nick ging de krant weer lezen daar had hij alle tijd voor.
maar toen rook hij een vreemde lucht dat was een poepluier van lisa, in zichzelf begon hij te gniffelen want lisa
merkte niks en sliep rustig verder.
toen lisa wakker werd schrok ze van de speen en spuugde hem uit.
"dat is niet grappig papa!" zei ze.
ik dacht dat je het wel fijn zou vinden lachte nick en de pilletjes hebben gewerkt ruik ik?
lisa keek naar haar luier en verschoof even waardoor ze de weke massa onder zich voelde.
ze kreeg een hoofd als een tomaat en begon van schrik te plassen.
nick zag het maar besloot er geen aandacht aan te besteedden.
kom maar uit de box zei nick dan verschoon ik je even. lisa werd uit de box getild en liep samen met nick naar het verschoon kussen.
ik doe je nu een dunnere luier aan want we gaan zo even samen naar de stad.
WAAAAT!!! moet ik met een luier aan naar de stad?!!
ja zei nick maar als je de dunste luier aankrijgt met een trainings broek er over valt het wel mee.
onder tussen lag lisa op het kussen zonder haar schoentjes en het jurkje werd uit getrokken waardoor
ze met alleen een luier aan op het verschoon kussen lag de luier ging uit .
Lisa verwachtte flauwe opmerkingen van nick maar die bleven uit behalve over dat ze zonder plaspillen toch in haar luier plast.
en dat deze luier toch wel nodig was.

ze kreeg inderdaad een dunnere luier aan met een trainingsbroek en een te groot T-shirt haar gewone schoenen werden aan gedaan,
toen mocht ze opstaan en wat lisa op viel was dat er eigenlijk niks opviel van haar luier behalve als je er op lette want dan
was er een dunne luierlijn zichtbaar.
eigenlijk vond ze zo`n dunne bijna onzichtbare luier wel opwindend, zo op windend dat ze begon te plassen ze schrok ervan
en werd rood maar nick zag het gelukkig niet.
even later stapten ze in de auto en toen zag ze een autostoeltje met een 5 punts gordel in haar maat.
nee toch dacht ze maar toen ze moest gaan zitten van nick bleek het niet heel erg te zijn want ze gingen niet naar de stad dicht bij (waar kans was dat ze bekende tegen zou komen) maar ze gingen richting Enschede.
maar de reis was wel langer en de pilletjes waren nog niet uitgewerkt en lisa kreeg krampen in haar buik
ze moest het laten lopen en de auto begon gelijk te stinken.
vader nick draaide af bij het eerste parkeerplaats/benzine station waar lisa haar luier verschoont zou worden.
gelukkig voor lisa had nick nog 2 luiers bij zich en 2 dunne.
de verschoning ging probleemloos en was dan ook snel gedaan

verder op weg naar Enschede

dat was het weer reacties stel ik op prijs en vergeet niet de poll in te vullen
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
alweer een goed deel !1

en heb ook gezien dat je de delen heb aangepast

super bezig ga zo door

gr !1 dance
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
hallo mensen dit word het 7de deel

ze zaten in de auto naar Enschede en waren toch al best lang onder weg.
op de snelweg stond een bord met nog 19 km tot de afslag Enschede.
hèhè zijn we er bijna.
de rit was voor lisa op de verschoning van haar bevuilde en beplaste
luier na vlekkeloos verlopen. na nog een kleine 10 minuten hebben gereden kwamen ze dan aan.
even een parkeerplaats zoeken en dan de stad in, lisa wist niet wat nick wou kopen.
Ze dacht dat ze gezellig winkeltjes gingen afstruinen, maar die gedachten vervlogen snel toen ze met nick hand in hand
naar een winkel gingen waar grote baby spullen waren. toen ze er naar binnen liepen schrok lisa behoorlijk.
allemaal baby spullen in haar maar een ledikant tot commode en van kinderstoel tot speelkleed.
er kwam gelijk een medewerker aan een vroeg of ze kon helpen nou zei nick "ik zoek een ledikant voor mijn kindje" lisa begon te blozen.
tot haar verbazing zei de medewerker "je hoeft je niet te schamen hoor er zijn nog veel meer kinderen van jou leeftijd incontinent"
ze schrok van die opmerking en dat wast aan haar gezicht te zie, ze werd rood als een tomaat.
o zei nick kan er ook nog een commode bij dan kan ik makkelijk haar vieze luiertjes kwijt.
hier barstte de bom voor lisa, ze begon heel de winkel heel Enschede zelfs bij elkaar te schelden.

vader werd boos en zei tegen de medewerken heb je ook een plek waar ze even vast kan worden gezet en haar mond gesnoerd kan worden?
ja hoor zei de medewerker en liep naar achter en haalde een kinderwagen op waar zoveel toeters en bellen aan zaten dat het bij geen
kinderwagen meer leek. ze werd hard handig in de beruchte wagen gezet en vast gesnoerd.
o wacht ik haal wel een speentje met een touwtje eraan zodat ze haar speen niet uit kan spugen.
doe dat zei nick.
en ja hoor daar kwam ze alweer aan met de speen. die in haar mond gestopt werd door de vrouw zelf.
lisa probeerde de speen uit te spugen maar lukte niet.
daar zat ze in de kinderwagen met een speen om haar mond te snoeren.
ze probeerde nog te schreeuwen maar dat lukte niet.
er kwam alleen een onverstaanbaar gemompel uit haar mond wat op baby taal leek, dat vond nick erg grappig en schoot in de lach.
lisa keek boos naar hem en nick zijn lach betrok een beetje en zei tegen de verkoopster kunnen we even praten dan laten we het baby'tje even afkoelen?
is goed hoor zei ze terug.
lisa kreeg onderhand wel weer aandrang om te plassen en hielt het op.
maar toen nick na 15 minuten nog niet terug was kon ze het niet meer houden, ze liet alles gaan wat een
opluchting dacht ze maar er leek geen einde aan te komen.
en na lang geplast te hebben voelde ze nattigheid op haar benen, ze kon net met haar hoofd naar beneden kijken maar het was genoeg om te zien dat ze gelekt had.

daar zat je dan als 13 jarige, in een kinderwagen met een speen in je mond en tot overmaat van ramp een doorgelekte luier.
en nick nee die was er niet en hij had dit plan zelf bedacht. je eigen vader die je luiers laat dragen in het openbaar is dat geen mishandeling dacht ze.
toen nick weer terug kwam met de medewerker zag hij het gelijk, en vroeg of hij op een plek lisa kon verschonen?
tuurlijk zei ze en wees naar de commodes die in de winkel stonden kies er maar 1 uit en we hebben ook extra dikke luiers om om te doen tegen lekken.
oke zei nick en hoe kan ik het doen met de natte trainingsbroek van lisa?
oh dat komt wel goed we hebben wel jurkjes die lisa wel past.
hartstikke bedankt zei nick toen alles klaar was, de verschoning ging snel en de luier zat snel weer om het lichaam van lisa.
nick dacht dat het geen tijd was om flauwe opmerking te maken, omdat lisa zo droevig was en niks zei en met wat tranen in haar ogen vroeg waarom hij dit deed, nick ging hier niet op in en was klaar met verschonen.
ze liepen met de medewerker naar de balie en kochten een commode (degene die nick al had gebruikt voor de verschoning weliswaar)
en een ledikant.
lisa was met haar gedachten ergens anders en kreeg niet mee dat de vrouw nog vroeg of ze de nieuwe luier fijn vond.
maar de vrouw dacht dat ze niet er op in moest gaan.

de spullen zouden thuis gebracht worden.
nick stootte lisa aan en gingen de winkel uit.
nick zei tegen lisa dat ze weer naar huis gingen omdat hij nog voor dat mama marleen er was thuis te zijn.

de terugreis verliep snel wel met een kleine verschoning omdat lisa haar plas gewoon liet lopen omdat ze toch in haar luier moest doen.
ze kwamen thuis maar marleen was er al, Hee schat onze meid is een klein baby'tje geworden.
nick wat ben je in hemelsnaam van plan je zei dat je haar alleen luiers ging laten dragen.
ja dat is ook zo zei nick. maar wat is dit dan ze wees naar de box die in de kamer stond.
nou zei nick ze begon zich ze kinderachtig te gedragen dus heb ik dat maar gedaan,
en hoe verklaar je de kleding keuze die maakt lisa echt niet. nee die was van de winkel in Enschede, waar ze baby spullen verkopen voor tieners en volwassenen.
je bent wat!!! ik ben naar een wink... hij kon zin zin niet afmaken voordat marleen naar boven ging.
hij kon duidelijk horen dat marleen bij de kleding kast zat en iets er uit pakte.
ze kwam beneden met haar portemonnee en een koffer gevuld met kleding en zei tegen nick "als het zo moet ben ik weg"
maa,, geen gemaar zei marleen en liep de deur uit met haar auto sleutels in haar hand, met een klap vloog de deur dicht.
marleen was weg,
dit was het voor deze keer hopelijk vinden jullie het wat
 

babyfabiola

AB/DL/TG/PF
er Leuk verhaal, ben benieuwd naar nieuwe delen.
Ook ben ik benieuwd welke winkel het is.
Zou ik wel ens willen bezoeken.
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
deeeeeeeel 8 is coming

nick schrok van de reactie van marleen, zo erg was het toch niet?
maar terwijl hij in zijn eigen gedachten verzonken was lette hij even niet op lisa.
lisa wou achter marleen aan rennen maar nick zag dat en riep haar terug.
wat was jij van plan!?
lisa draaide naar nick toe en zei "ik kan toch met mama mee?"
daar komt niks van in jij blijft bij mij en daar is het mee uit.
nick zag dat door de boze reactie van hem lisa begon te plassen,
dit was duidelijk zichtbaar omdat haar jurkje niet goed zat en de luier er een beetje onder uit kwam.

nick vroeg of lisa even mee zou gaan voor een verschoning, lisa schrok hiervan
en vroeg of dat nou nodig was.
Ja natuurlijk is dat nodig zei nick. je hebt vandaag al 2 keer geplast terwijl je het zelf niet had gemerkt
wat was er gebeurd als je geen luiertje ophad?
nou dannnn zei lisa, wat was er dan? vroeg nick op een dreigende toon.
DAN HAD IK EEN NATTE BROEK nou goed?!!!!!
ja zei nick zo moet dat, antwoorden als je wat gevraagd word.
het maakt mij niet uit dat je moeder het een slecht idee vind zo lang je hier bent draag je 24/7 luiers.
dat wil ik niet en je kan me niet tegen houden ze rende weg door de zelfde deur waar een paar
minuten geleden haar moeder door was gerent.
van lisa was het eigenlijk hopeloze poging.
nick was veel sneller, en hij rende achter haar aan en was al snel bij haar en trok haar aan haar jurk
waardoor die scheurde en van onder tot boven zat een groot gat.
gelukkig voor lisa waren er geen mensen op straat die haar luier kon zien.

dit was niet slim van je meissie, als je geluisterd had was er niks gebeurd.
maar nu krijg je straf, kom mee naar binnen.
ze kon niks doen ze moest wel mee lopen, nick was sterker groter sneller dus alles was in zijn voordeel.
ze liep mee maar haar vriendin kwam aan gefietst en zei hallo tegen lisa lisa draaide om maar haar vriendin
had lisa`s luier gezien en vroeg of ze die nodig had. ja zei nick voor haar ze heeft last van incontinentie.
oh oké zou ik wel met lisa kunnen afspreken.
ja hoor kom maar mee. ze was wel een beetje stout dus ze krijgt wel even straf.
oh is niet erg hoor gebeurd ook wel bij mijn broertje van 2 die heeft ook vaak een natte luier net als lisa.
lisa kon wel door de grond zakken, wat is dit nou een vriendin die jou als een baby behandelt.
oké zei nick wil jij dan even lisa`s luier uitdoen en dan naar beneden sturen?
natuurlijk zei ilse de vriendin van lisa
geef me maar een hand dan gaan we samen eventjes naar boven om jouw luiertje even te verschonen.
rot op trut wat ben jij voor een vriendin.
nick zei lisa, neem jij haar maar even want babietjes horen niet zo te doen.
dat moet afgeleerd worden zei nick met een bevestigende blik naar lisa.
en ilse zei nick je kan beter even naar huis gaan en morgen terug komen dan mag je op lisa passen, want nu
krijgt lisa straf en niet zomaar billenkoek

deel 8 vergeet niet de poll en reacties achter te laten
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Leuke delen had een tijdje niet gelezen.
maar in hoofdstuk 7 begin je met een medewerker (mannelijke vorm) om over te gaan op een verkoopster (vrouwelijke vorm).
Ga zo door wacht op het volgende deel.
En ik verander mijn cijfer naar een terechte 8.
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
na een lange offline periode begin ik weer met een deeltje
veel plezier met lezen

Deel 9

Ze liep met nick mee naar binnen en moest op de bank gaan liggen,
nick liep naar boven en kwam terug met een mattenklopper en een dikke luier.
hij liep naar beneden en ging naar lisa toe.
hij duwde haar op de grond, zodat ze op haar knieën kwam te zitten . hij maakte lisa`s broek los en trok hem naar beneden daarna
de luier ruw uit en voorover kreeg lisa fikse klappen met de mattenklopper,
de tranen stonden lisa in haar ogen en haar billen waren vuurrood.
nick begon te schreeuwen tegen lisa stel je niet aan als jij je als een baby gedraagt word je zo behandeld.
ze kreeg zelfs een klap in haar gezicht.
ze werd op hard handig op haar rug geduwt en een luier omgedaan "en waag het niet om er aan te komen" zei nick en hij nam lisa mee naar boven.
hij sloot haar op in haar kamer en deed haar een speen in en ging naar beneden, daar maakte hij een flesje melk voor lisa met plas en poep pillen er in.
hij liep naar boven en zei tegen lisa "hier drink dit maar op maar doe rustig aan je blijft hier zitten tot vanavond"
hij ging naar beneden maar wat lisa niet wist was dat nick een camera boven had staan en een babyfoon, zo kon nick haar in de gaten houden. na een uur zag nick dat lisa naar het flesje toe kroop en het voorzichtig opdronk .
lisa het een blauw ook van de klap in haar gezicht en had zoveel pijn dat ze bijna niet kon lopen.
ze dronk het flesje half leeg en ging weer zitten op haar luier die inmiddels al aardig was verzadigt.
en na een kwartier gezeten te hebben kreeg ze krampen in haar buik haar luier werd alweer gevult.
lisa wist zelf wel dat er wat in het drinken zat.
maar na nog een half uur moest ze alweer plassen ze wou het ophouden maar dat lukte echt niet, wat ze niet wist was dat nick zich
kostelijk vermaakte met lisa`s probleem. lisa liet een grote plas gaan en de luier begon te lekken de bruine smurrie gemixt met urine kwam naar buiten. maar ze had zo`n vreselijke dorst dat ze wel moet drinken uit het flesje.
dit zou nog een heeele lange dag worden.

dit was weer een deel na een lange pauze hoop dat jullie het wat vinden groetjes
daiperlovertjuh
 
Bovenaan