hallo mensen dit word het 7de deel
ze zaten in de auto naar Enschede en waren toch al best lang onder weg.
op de snelweg stond een bord met nog 19 km tot de afslag Enschede.
hèhè zijn we er bijna.
de rit was voor lisa op de verschoning van haar bevuilde en beplaste
luier na vlekkeloos verlopen. na nog een kleine 10 minuten hebben gereden kwamen ze dan aan.
even een parkeerplaats zoeken en dan de stad in, lisa wist niet wat nick wou kopen.
Ze dacht dat ze gezellig winkeltjes gingen afstruinen, maar die gedachten vervlogen snel toen ze met nick hand in hand
naar een winkel gingen waar grote baby spullen waren. toen ze er naar binnen liepen schrok lisa behoorlijk.
allemaal baby spullen in haar maar een ledikant tot commode en van kinderstoel tot speelkleed.
er kwam gelijk een medewerker aan een vroeg of ze kon helpen nou zei nick "ik zoek een ledikant voor mijn kindje" lisa begon te blozen.
tot haar verbazing zei de medewerker "je hoeft je niet te schamen hoor er zijn nog veel meer kinderen van jou leeftijd incontinent"
ze schrok van die opmerking en dat wast aan haar gezicht te zie, ze werd rood als een tomaat.
o zei nick kan er ook nog een commode bij dan kan ik makkelijk haar vieze luiertjes kwijt.
hier barstte de bom voor lisa, ze begon heel de winkel heel Enschede zelfs bij elkaar te schelden.
vader werd boos en zei tegen de medewerken heb je ook een plek waar ze even vast kan worden gezet en haar mond gesnoerd kan worden?
ja hoor zei de medewerker en liep naar achter en haalde een kinderwagen op waar zoveel toeters en bellen aan zaten dat het bij geen
kinderwagen meer leek. ze werd hard handig in de beruchte wagen gezet en vast gesnoerd.
o wacht ik haal wel een speentje met een touwtje eraan zodat ze haar speen niet uit kan spugen.
doe dat zei nick.
en ja hoor daar kwam ze alweer aan met de speen. die in haar mond gestopt werd door de vrouw zelf.
lisa probeerde de speen uit te spugen maar lukte niet.
daar zat ze in de kinderwagen met een speen om haar mond te snoeren.
ze probeerde nog te schreeuwen maar dat lukte niet.
er kwam alleen een onverstaanbaar gemompel uit haar mond wat op baby taal leek, dat vond nick erg grappig en schoot in de lach.
lisa keek boos naar hem en nick zijn lach betrok een beetje en zei tegen de verkoopster kunnen we even praten dan laten we het baby'tje even afkoelen?
is goed hoor zei ze terug.
lisa kreeg onderhand wel weer aandrang om te plassen en hielt het op.
maar toen nick na 15 minuten nog niet terug was kon ze het niet meer houden, ze liet alles gaan wat een
opluchting dacht ze maar er leek geen einde aan te komen.
en na lang geplast te hebben voelde ze nattigheid op haar benen, ze kon net met haar hoofd naar beneden kijken maar het was genoeg om te zien dat ze gelekt had.
daar zat je dan als 13 jarige, in een kinderwagen met een speen in je mond en tot overmaat van ramp een doorgelekte luier.
en nick nee die was er niet en hij had dit plan zelf bedacht. je eigen vader die je luiers laat dragen in het openbaar is dat geen mishandeling dacht ze.
toen nick weer terug kwam met de medewerker zag hij het gelijk, en vroeg of hij op een plek lisa kon verschonen?
tuurlijk zei ze en wees naar de commodes die in de winkel stonden kies er maar 1 uit en we hebben ook extra dikke luiers om om te doen tegen lekken.
oke zei nick en hoe kan ik het doen met de natte trainingsbroek van lisa?
oh dat komt wel goed we hebben wel jurkjes die lisa wel past.
hartstikke bedankt zei nick toen alles klaar was, de verschoning ging snel en de luier zat snel weer om het lichaam van lisa.
nick dacht dat het geen tijd was om flauwe opmerking te maken, omdat lisa zo droevig was en niks zei en met wat tranen in haar ogen vroeg waarom hij dit deed, nick ging hier niet op in en was klaar met verschonen.
ze liepen met de medewerker naar de balie en kochten een commode (degene die nick al had gebruikt voor de verschoning weliswaar)
en een ledikant.
lisa was met haar gedachten ergens anders en kreeg niet mee dat de vrouw nog vroeg of ze de nieuwe luier fijn vond.
maar de vrouw dacht dat ze niet er op in moest gaan.
de spullen zouden thuis gebracht worden.
nick stootte lisa aan en gingen de winkel uit.
nick zei tegen lisa dat ze weer naar huis gingen omdat hij nog voor dat mama marleen er was thuis te zijn.
de terugreis verliep snel wel met een kleine verschoning omdat lisa haar plas gewoon liet lopen omdat ze toch in haar luier moest doen.
ze kwamen thuis maar marleen was er al, Hee schat onze meid is een klein baby'tje geworden.
nick wat ben je in hemelsnaam van plan je zei dat je haar alleen luiers ging laten dragen.
ja dat is ook zo zei nick. maar wat is dit dan ze wees naar de box die in de kamer stond.
nou zei nick ze begon zich ze kinderachtig te gedragen dus heb ik dat maar gedaan,
en hoe verklaar je de kleding keuze die maakt lisa echt niet. nee die was van de winkel in Enschede, waar ze baby spullen verkopen voor tieners en volwassenen.
je bent wat!!! ik ben naar een wink... hij kon zin zin niet afmaken voordat marleen naar boven ging.
hij kon duidelijk horen dat marleen bij de kleding kast zat en iets er uit pakte.
ze kwam beneden met haar portemonnee en een koffer gevuld met kleding en zei tegen nick "als het zo moet ben ik weg"
maa,, geen gemaar zei marleen en liep de deur uit met haar auto sleutels in haar hand, met een klap vloog de deur dicht.
marleen was weg,
dit was het voor deze keer hopelijk vinden jullie het wat