Op vakantie zonder luiers.

Wat voor cijfer krijgt dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 2,1%
  • 3

    Stemmen: 2 4,3%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 2,1%
  • 6

    Stemmen: 1 2,1%
  • 7

    Stemmen: 7 14,9%
  • 8

    Stemmen: 14 29,8%
  • 9

    Stemmen: 11 23,4%
  • 10

    Stemmen: 10 21,3%

  • Totaal stemmers
    47

Bab Diap

Toplid
De wandeling viel tegen en ben erachter gekomen dat er weinig leuks is in de buurt, niet eens een leuke kroeg kunnen vinden. Ik was het al snel zat en dat liet ik merken ook, wat weer voor een paar ruzies met mijn ouders zorgde. En dan gaan ze ook nog een omweggetje door een onverhard bos nemen, gelijk heel mijn sneakers naar de knoppen. Ik wilde ook een stukje voorruit rennen, maar ik moest ‘gezellig’ bij de familie blijven. En wanneer ik dacht dat het niet erger kon, hebben we ook veeeel te lang bij een ‘mooi’ uitzicht punt gestaan en daar ‘gezellig’ gepicknicket.

Nu ik eenmaal weer thuis ben, ga ik even een rondje over park lopen om een beetje af te koelen en mijn ouders wat ruimte te geven. Terwijl ik loop te slenteren over het park, kan ik het niet laten om een beetje te kijken naar de spelende kinderen en babies in de speeltuintjes. Ik fantaseer dat ik met ze mee speel, maar schiet al snel in de lach van het beeld dat ik op een wip spring en een kleuter hoog de lucht in schiet.

Ik loop door en probeer de kinderen een beetje te negeren, wat nog niet zo makkelijk is, omdat ze overal zijn. Bij iedere hoek is wel een speeltuintje voor de kleintjes. Het lijkt wel een plaag en het is een zware taak om ze allemaal te negeren. Het helpt dan ook niet om je baby’tje open en blood op een bankje naast de speeltuin te verschonen, mevrouw met de groene jas.

Wanneer ik bij de ingang van het park kom, ga ik even zitten, hier is het tenminste lekker rustig.
En misschien zie ik wel een leuk meisje of een nieuwe vakantievriend binnen rijden. Er komt een auto aanrijden. Met een glimlach wacht ik totdat de auto voorbij rijdt. Een vrouw die naast de bestuurder zit, die overigings niet heel vrolijk kijkt, zwaait naar me. Ik zwaai terug en kijk of er nog iemand achter in zit. Maar ik zie een nijntje zonnescherm en aan de andere kant eentje van disney princessen en kan ook nog een autostoeltje herkennen. En ik weet genoeg, nog meer grut...
 

Bab Diap

Toplid
Er raasden nog een tweetal auto’s voorbij met nog meer kinderen erin en een oud echtpaar. Ik wilde ze nog waarschuwen dat als ze hier voor hun rust kwamen, ze bij het verkeerde adres waren, maar heb me nog in weten te houden.

Wanneer ik op het punt sta om maar eens terug te lopen naar het huisje voor het eten, komt er nog een vierde auto aan. Een rode peugeot 306 met maar één inzittende. Mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn honger en ik blijf langs de weg staan. De auto komt steeds dichterbij, maar stopt dan vlak voor de ingang en rijdt dan plotseling achteruit. Verbaasd kijk ik hoe de auto keert en weer weg scheurd. ‘Vast verkeerd gereden,’ zeg ik tegen mezelf.

Ik loop richting huis en ben blij dat de meeste kinderen nu binnen in hun kinderstoel gezet worden en door hun ouders gevoerd worden, want het is lekker rustig op straat.

Eenmaal thuis ben ik precies op tijd voor het eten en merk ik dat mijn ouders weer ‘normaal’ tegen me proberen te doen. Ik schuif aan en luister naar de plannen die ze hebben gemaakt voor de komende vakantie. In mijn hoofd hoor ik een stem die op alles: ‘dan blijf ik thuis, dan blijf ik lekker thuis’, zegt.

Na het eten ga ik nog even een stukje hardlopen om mijn conditie nog een beetje op peil te houden. Ik moet toch iets nuttigs doen in deze vakantie, dus kies ik hiervoor.
Het is al vrij donker en de lantaarnpalen geven een sfeervol ligt. Het miezert ook een beetje, wat het wel lekker hardlopen maakt. Ik besluit weer naar de ingang te lopen en daar even wat strek oefeningen uit te voeren.

Bij de minder verlichte ingang aangekomen, ga ik even op het bankje zitten om uit te rusten en kijk het dal in, waar vele kleine lichtjes branden. Het doet me denken aan de tafel op zolder van mijn stief-oom waar we rond kerst altijd een heel dorp nabouwden met minituurhuisjes en treintjes.

Dan zie ik twee koplampen omhoog rijden richting de ingang. Ik volg de auto wanneer hij de bocht om komt en knijp mijn ogen samen om te zien wat voor auto het is. En tot mijn verbazing is het de rode peugeot van vanmiddag. De auto komt steeds dichterbij en stopt weer net voor de ingang, maar rijdt nu in plaats van terug door en ik probeer te kijken wie er achter het stuur is, maar daar is het te donker voor. Ik kijk de auto na als hij naar de parkeerplaats bij de receptie rijdt. Ik sta langzaam op en loop rustig richting de parkeerplaats. Ik ben toch wel benieuwd wie er zo laat nog aan komt. Ik hoor een autodeur dichtslaan en zie een gestalte lopen over de donkere parkeerplaats. Wanneer de persoon in het licht van de lantaarnpaal komt, valt mijn mond open van verbazing. Ik herken die persoon...
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Beetje jammer van de lagere cijfers.
Ben het e niet mee eens.
Vind het een heel goed verhaal!
Zeker dit laatste stukje is een mooie cliffhanger.
En mooi persoonlijk geschreven, je hebt jezelf echt helemaal in de hoofdpersoon ingebeeld.
Keep up the good work, zou ik zegen.
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Kan je de pol niet instellen zodat je als stemmer hem kan wijzigen? Later vinden mensen het verhaal mischien wel beter en an hebben ze al gestemd en kunnen ze het niet wijzigen
 

luierverschoning

Beginneling
Willempie82 zei:
Beetje jammer van de lagere cijfers.
Ben het e niet mee eens.

Vind het een heel goed verhaal!
Zeker dit laatste stukje is een mooie cliffhanger.
En mooi persoonlijk geschreven, je hebt jezelf echt helemaal in de hoofdpersoon ingebeeld.
Keep up the good work, zou ik zegen.
Hoezo jammer? Iedereen heeft toch een eigen mening over dit verhaal , de een vind het leuk en de ander niet.
 

Bab Diap

Toplid
Thx voor alle LEUKE reacties! !1
Ik kan de poll helaas niet veranderen.

luierverschoning zei:
Willempie82 zei:
Beetje jammer van de lagere cijfers.
Ben het e niet mee eens.

Vind het een heel goed verhaal!
Zeker dit laatste stukje is een mooie cliffhanger.
En mooi persoonlijk geschreven, je hebt jezelf echt helemaal in de hoofdpersoon ingebeeld.
Keep up the good work, zou ik zegen.
Hoezo jammer? Iedereen heeft toch een eigen mening over dit verhaal , de een vind het leuk en de ander niet.
En idd iedereen heeft zijn eigen mening, maar dan wil ik wel graag argumenten en onderbouwing horen, anders hebben we er nog niks aan.
Dus daarom vraag ik: 'Waarom een laag cijfer?'
Misschien leer ik er wat van en kan ik het verhaal wel naar jullie wens maken.

Vervolg laat nog even op zich wachten...
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik vind het verhaal redelijk maar ben niet zover dat ik een 8 zou geven maar een ruime 6 is op zijn plaats
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Poepluiertje11 zei:
Thx voor alle LEUKE reacties! !1
Ik kan de poll helaas

En idd iedereen heeft zijn eigen mening, maar dan wil ik wel graag argumenten en onderbouwing horen, anders hebben we er nog niks aan.
Dus daarom vraag ik: 'Waarom een laag cijfer?'
Misschien leer ik er wat van en kan ik het verhaal wel naar jullie wens maken.

Vervolg laat nog even op zich wachten...
OK, jammer is de verkeerde woordkeus. Zonde misschien een beter woord?
Ik vindt het zeer netjes geschreven en het leest naar mijn idee makkelijk weg.
Het zou jammer zijn als dit het moraal van de schrijver naar beneden haalt.
Niet dat het snel zal gebeuren, lezende de reactie...
 

MrDrynitesboy

Beginneling
Al een tijdje geen vervolg meer bij dit verhaal, komt er nog wel een vervolg. Ik hoop het wel,ik vind het namelijk echt een topverhaal !1
 

Bab Diap

Toplid
Het vervolg laat nog even op zich wachten.
Ik weet wel hoe het verder gaat, kan alleen niet de juiste woorden vinden :-\
En ben nog een beetje opzoek naar inspiratie.

Ben momenteel ook bezig met een nieuw verhaal: Vernederd door vrienden

En ik denk dat ik een beetje ga afwisselen tussen de verhalen.
Even kijken welk verhaal wat vervolgen verdient.

Nog bedankt voor de leuke reacties en het lezen van het verhaal! !1
 

gommu

Gewaardeerd Lid
leuk verhaal nu is het wachten op een vervolg

je andere verhaal vernedert door vrienden volg ik ook :p
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan