Nog niet klaar oud klasgenote

fritsje

Toplid
Ineens viel mijn oog op een foto. Het gezicht was bekend. Het was een oud klasgenoot, Brigit. Ik ging haar volgen op X, zag dat ze een (online) meesteres was geworden. Mijn gedachten dwaalden naar haar af. Op school was ze prominent aanwezig. Alle jongens keken tegen haar op. Ze wist het, maakte er misbruik of gebruik van. Als ze iets vroeg, kreeg ze het voor elkaar. Ik werd nieuwsgierig naar haar en maakte contact. Na 30 jaar zou ze mij toch niet kennen. Ze reageerde direct terug na mijn bericht en ik moest een content betalen, wat ik deed. Nu werd ik wel even zenuwachtig, want nu had ze wel mijn naam. Er kwam een antwoord, gelukkig ze had niet door wie ik was.

Na een klein gesprekje bleek dat Brigit nog steeds in hetzelfde dorp woonde op een boerderij. Ik kon naar eer en geweten vertellen dat ik in een grote stad woonde. Er was totaal geen link waar ik vandaan kwam en daar vertelde ik ook niet over (uiteraard). De eerste gesprekken waren nog rustig, totdat ze vroeg of ik verder wilde gaan, want ze had niet zo veel aan gewone gesprekken. Ik reageerde niet, dacht een nacht er over na en besloot verder te gaan. Ik was te nieuwsgierig geworden en stiekem wilde ik ook contact houden met haar. Haar macht die ze vroeger al had, trok me aan.

Toen ik vertelde dat ik graag wilde dat ze me 24/7 ging controleren, moest ik kidslox downloaden en nadat ik het had gedaan, kreeg ik een code, die ik intikken moest. Er kwamen nog een aantal vragen daarna op kidslox die ik moest volgen en toen ik klaar was, zei ik dit vol trots. Ik kreeg een berichtje terug. Ik hoorde haar stem, die mij vertelde waar ik woonde. Ik schrok. Ze kon me vanaf nu overal volgen. “Dat is controle” zei ze.

De weken erna merkte ik de invloed van kidslox. Ik vond het spannend, maar ze beperkte me ook. Zo mocht ik nog maar een half uur op de telefoon, als ik meer wilde moest ik haar betalen. Wat ik ook trouw deed. Toch begon ik het “vervelend” te vinden. Ik wilde er onderuit. Ik wilde haar macht testen en een weddenschap met haar aan te gaan. Als ik zou verliezen zou ik 1000 Euro betalen die ik haar persoonlijk moest overhandigen, als ik won zou ik van kidslox af. De weddenschap was dat ze binnen een maand incontinent zou krijgen. Ze ging dit aan.

Toen de luiers binnen waren, begon de weddenschap. Ik moest een luier om en een foto maken. Ik kreeg als opdracht, dat ik alleen nog in luier mocht plassen en bij elke plas een foto naar haar sturen. Deze had ik even niet zien aankomen, ik had verwacht op afstand kan ze het toch niet zien, maar met een foto maken kon ik er niet omheen om in luier te plassen. Ik deed het trouw en na een week kreeg ik meer moeite met plassen, althans meer moeite om het in te houden. In bed kwam Brigit al in mijn dromen voor. Op een gegeven moment zei ze dwingend dat ik in luier moest plassen en prompt werd ik wakker, met een natte luier. Dit was het eerste moment dat ik een ongelukje had.

Ik schrok vertelde het niet, maar kennelijk had ze het door. Ze vroeg wat er aan de hand was en ik vertelde als een klein kind schoorvoetend dat ik in mijn luier had geplast, zonder dat ik het bewust was. “Dit is het begin” kreeg ik als antwoord terug. De nacht erna was het resultaat hetzelfde, wederom werd ik wakker met een natte luier. Overdag stuurde ik trouw foto’s als ik geplast had, maar nu wilde ze dat ik hier video’s van maakte. Ik moest elke keer als ik had geplast een flesje water drinken en een video maken als ik plaste en minimaal elk uur moest ik een keer plassen. Ze wilde foto’s en video’s ervan.

De plas werd ook overdag steeds moeilijker om op te houden en week 4 gebeurde het wat ik niet had verwacht. Ik plaste zonder dat ik het door had. Ik melde dit en ze zei onmiddellijk “dan heb ik de weddenschap gewonnen, komend weekend kom je zaterdag om 10 uur bij me, dit is mijn adres en je hebt het geld bij je” Ik dacht nog maar dat is heel vroeg en ik wie zegt dat ik wel wil, maar haar doordringende stem (ze had het bericht ingesproken) overtuigde me om haar beveel op te volgen.

En zo geschiedde het dat ik zaterdag om 10 uur voor haar deurstond. Ik belde aan en keek om heen, ze woonde mooi, afgelegen. Ik was benieuwd hoe het gesprek zou plaatsvinden. Ik zag hoe de deur openging en ik zag Brigit staan. Ze was nog steeds mooi, groot, opwindend en spannend. Ze had nog steeds die machtige uitstraling, zoals vroeger. Ze deed me een halsband om met een riem. Ik moest onmiddellijk achter haar aankruipen, veel keuze had ik niet want ze trok hard aan de riem. Ze ging op de bank zitten en ik moest zitten met de rug naar haar toe. Ik voelde onmiddellijk haar macht en uitstraling. Waar ik dacht op een klein gesprekje en het geld te overhandigen, werd ik in de boeien geslagen. “Zo nu kan je geen kant op en kan je rustig mij het geld geven” Ik overhandigde haar het geld. Ik hoorde hoe ze het geld telde en bedankte me met een aai over het hoofd. Daarna kreeg ik een blinddoek op en deze was zo goed dat ik niks meer zag. “Meelopen nu” hoorde ik en een andere keuze had ik ook niet meer. Ik volgde haar en moest op een bed liggen. Ze maakte mijn benen vast en daarna mijn handen vast. Ik lig nu helemaal overgeleverd. Ik voelde hoe ze mijn zakken inspecteerde. Ze pakte er alles uit. Daarna deed ze de blinddoek af en ik zag hoe ze mijn beurs in mijn handen had. “ik wil je pincode weten” Ik keek haar aan vol ongeloof. Ik schudde nee, dat was ik niet van plan. Ze lachte, kwam bij me zitten.

“Ik zal je de situatie uitleggen. Je bent van mij, ik heb 100 % de controle over je, niet alleen in je mind, maar nu ook fysiek. Kijk zelf maar eens hoe je ligt, helemaal vastgebonden en totaal overgeleverd aan mij. Daarnaast krijg ik altijd wat ik wil, ook van jou Pascal” Ik schrok, ze riep me bij mijn naam. “Dacht je nu echt dat ik niet weet wie je bent. Op school deed je al precies wat ik wilde en nu ook weer, er is niks veranderd. Jij was toen al van mij en nu ben je weer van mij en ga je nu vanaf het begin heropvoeden” Ik zag hoe ze een schaar in haar handen had en ik zag hoe ze mijn broek kapot knipte. Mijn natte luier was nu zichtbaar. Ze knipte vervolgens mijn shirt kapot en toen ze het laatste knipje vlak bij mijn hals deed, zag ik haar gezicht heel dicht bij me met een sadistisch lachje. Wat voelde ik me klein en wat voelde ik haar haar macht. Die macht waar ik absoluut over gedroomd had. Ze gooide mijn kapotte kleding weg en voelde mijn natte luier. Ik zag hoe ze een schone luier pakte en nadat ze mijn vieze luier af had gedaan, deed ze me een schone luier om. Daarna stond ze op aaide nog over mijn gezicht. “Back to the roots” zei ze en ze liep naar de deur en draaide haar nog een keer om. “hier droomde je als kind toch al van?” en ze keek me doordringen aan “Voor altijd van mij kleine Pascal”. De deur ging dicht. Daar lag ik dan, compleet afhankelijk van Brigit. Een opwinding ging door mijn lichaam en ik plaste in mijn luier.

Bovenaan