Nog niet klaar Overgave

Brabbelaar

Zo leuk is de grote-mensen-wereld helemaal niet!
Al tijden speelt zo'n verhaal door mijn hoofd. Ik heb toch maar is besloten het een en ander op papier te gaan zetten :)

----------

Daar sta ik dan. Verlegen en als een twijfelend man, aan de deur bij een bekende vreemde. Wat voelt dat bijzonder. Tal van kriebels in mijn buik.



Wat hieraan voorafging

Al maanden was ik aan het chatten met een voor mij volledig onbekende. Natuurlijk gebeurde het gelukkig wel dat de onbekende voor mij minder onbekend werd. We hadden het niet alleen over wat we eventueel willen doen maar hadden het ook zeker over de normale dagelijkse dingen. Mijn gedachten dwalen terug naar welke wensen we hadden tijdens het spel. Waar hebben we het allemaal over gehad. Luiers, bondage, dwang, dom/sub relatie en alles wat daarbij hoort. Uiteraard hebben we het ook erg veel over veiligheid gehad. Niks tegen de zin in van een ander. Het voelt gelukkig veilig en vertrouwd. Door alle voorgaande gesprekken voelt het ook meer en meer als een bekende vreemde. Gedachten genoeg uitgewisseld, de persoon achter het scherm nog niet gezien.



Hoofdstuk 1. De deur gaat open.

Voorzichtig bel ik aan. Ik zie dat het een slimme deurbel is met zo’n camera. Ergens vind ik dat eng, hij ziet mij eerder dan ik hem ga zien. Na het aanbellen hoor ik zijn stem door de deurbel. Hij begroet me en zegt dat ik de deur kan openduwen. Hij had mij al een tijdje zien staan en dat klopt ook, ik was zo nerveus dat het even duurde voordat ik durfde aan te bellen. Ik duw de deur open en hoor dat ik in de gang moet blijven staan. Ik moet mijn schoenen gelijk uitdoen en wachten op een volgende instructie. Ik doe mijn schoenen uit en sta te wachten op wat komen gaat.



De deur gaat open, en daar staat hij. De man met wie ik al die tijd al contact heb gehad. Hij begroet mij. Hoi, ik ben Nick. En op dat moment, ik wil van alles zeggen maar het lukt nog niet. Nick kijkt mij aan en vraagt aan me ben je gespannen? Eindelijk heb ik mijn stem teruggevonden en zeg volmondig JA. Gelukkig ziet Nick het aan me en stelt mij gerust, weet je Sjors, ik ben ook echt vet gespannen. Nick neemt me aan de hand mee naar zijn woonkamer. Wil je wat drinken vraagt hij aan me? Ik heb zeker dorst, van de spanning heb ik een behoorlijk droge mond gekregen. Een glas cola gaat er wel in reageer ik. Snel gaat Nick naar de keuken om een glas cola te pakken voor mij, en voor zichzelf neemt hij ook iets mee. We gaan op de bank zitten en hebben het over onze gesprekken die we gevoerd hebben. Sjors, wil je het nog steeds? Is Nick zijn eerste vraag. Ik kijk hem aan bevestig hem dat ik nog steeds wil. We hebben het over onze afspraken. Luiers, bondage, dat hij duidelijk de dom is over mij. Ik beslis weinig tot niets meer.



Plots staat Nick op, sorry maar ik moet even naar de WC zegt hij en hij loopt van mij weg. Rustig kijk ik om me heen en neem de inrichting van het huis in me op. Wauw, wat woont hij mooi. Ik kijk in de richting van de tuin, open, wijds, geen inkijk van buren en ik denk mijn hemel hij woont nog vrij ook. Precies zoals hij mij verteld had. Terwijl ik alles in mij opneem komt Nick weer rustig de kamer in maar ik had niks door. Ineens hoor ik: “En Sjors, wat vind je er hiervan?”. Ik schrok dat hij ineens weer achter mij stond en dat zag hij. Slecht geweten vraagt Nick? Ik lachte naar hem, nee ik had je niet aan horen komen. Maar wat woon je hier mooi! Al die ruimte en privacy, jemig... ik word er jaloers van! Nick kijkt me trots aan, ja het is echt een pareltje om hier te wonen! Die privacy ga je nog wel blij van worden denk ik! Ik voel dat ik verlegen word en ik voel dat ik rood aan loop. Gelukkig word ik meteen gerustgesteld door Nick en hij zegt dat het allemaal goed komt. Hij ziet dat mijn glas leeg is, en vult hem snel weer bij. Ik drink mijn glas toch maar weer snel leeg.



Nick geeft me een rondleiding door het huis, de benedenverdieping had ik al gezien en we lopen samen de trap op. Het valt me op dat ik in de gang geen “bekende” wc-deur zie. Boven aangekomen beginnen we met zijn slaapkamer. Stijlvol ingericht en een balkon dat gericht is op zijn tuin. Daarna de badkamer die ontzettend ruim is, ruime douche en mooi bad. Vervolgens de kamer die voor mij bestemd is. Kijk Sjors, je bed en je kledingkast. Ik schrik even van het bed. Hij is opgemaakt, maar ik zie onder de dekens een paar banden uitkomen. Wat zijn dat voor banden Nick? Dat Sjors zorgt ervoor dat je vannacht niet uit bed valt. Terwijl ik mij omdraai zie ik dan de plek waar ik verzorgd ga worden. Een mooie commode groot genoeg om op te gaan liggen en allemaal vakken en laadjes. Ook zie ik meteen de luiers liggen die voor mij bestemd zijn. Nick vraag ik, ik moet naar de WC waar vind ik die? Nick kijkt me lachend aan, Sjors toch, wat waren hier de afspraken? O ja, geen WC bezoeken voor mij. Nick kijkt me aan en zegt als je nu naar de WC gaat, gaat onze afspraak niet door. Ik loop de kamer uit en dan beslis je. Kleed je je uit en ga je op de commode liggen dan gaat de afspraak door. Blijf je staan of kom je de deur uit dan stopt het hier en vond ik het erg gezellig dat je er was.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Klinkt als en leuk begin.
Ben erg benieuwd naar een vervolg! :peace
 

Brabbelaar

Zo leuk is de grote-mensen-wereld helemaal niet!
Hoofdstuk 2. De afspraak.

Nick is de deur uit gelopen en ik blijf achter in de kamer. Ik moet nu een besluit maken. Wat ga ik doen. Hoelang zal Nick weg blijven en hoe snel moet ik beslissen? Ik overdenk alles nog een keer en met enige haast kleed ik mijzelf uit. Broek, sokken en shirt doe ik uit. Ik klim de commode op en ik hoor vanaf de gang: “Sjors, ook je onderbroek als je blijft!”. Shit, hoe weet Nick dat ik mijn onderbroek nog aan heb dan? En dan zie ik de camera staan. Nick staat op de gang dus mee te kijken met wat ik hier doe!



Op de commode doe ik dan snel mijn onderbroek maar uit. En meteen komt Nick naar binnen. Zo Sjors, je keuze gemaakt! Dan gaan we maar snel beginnen. Ik zie dat hij meteen een hele dikke luier pak. Zo jongen, dan gaan we maar gelijk van start met je luier om doen. Beentjes mogen even de lucht in zodat ik de luier goed onder je kan leggen. Ga maar weer liggen en ik voel mijn billen op de zachte luier landen. Nick heeft een lieve, zachte glimlach op zijn gezicht en gaat voorzichtig verder. Hij pakt een busje met talkpoeder en poedert mij voorzichtig. Zo, dan gaan we de luier maar snel dicht doen want je moest al plassen zei hij. Hij doet de luier dicht en daarmee is het avontuur dan echt begonnen.



Kom de commode maar af Sjors. Voorzichtig stap ik af en sta voor Nick. Ik zie dat Nick een romper pakt en trekt deze over mijn hoofd. Ik voel zijn hand tussen mijn benen gaan en ik voel dat hij zijn arm expres wat hooghoud en goed tegen de luier aan drukt. Dan hoor ik de drukknoopjes sluiten en sta voor hem met luier en romper nu. Ga je mee naar beneden Sjors? Samen lopen we naar beneden. De gordijnen aan de voorkant zijn dicht en ik ga op de bank zitten. Nick lacht naar me, nee Sjors, daar ga jij niet zitten en hij wijst naar een stoel.



Ik kijk naar de stoel en dacht heel even terug wat ik had gezien toen ik binnenkwam. Had ik die stoel toen ook al zien staan? Het lijkt namelijk net een kinderstoel. Vol verbazing loop ik met Nick mee en ik neem plaats in die stoel. Het harnasje sluit om mij en ik zie dat ik hier echt niet uit kom. De sluiting kan alleen opengemaakt worden met een sleuteltje en die heb ik natuurlijk niet. Nick die komt snel naar me toe met een fles. Een fles met een speen. En even kijk ik hem aan maar huh, die heb ik toch helemaal niet nodig? Ik voel dat hij mijn rechterhand pakt en zie hem met een wit ding in zijn hand. Zo, steek je hand hier maar in en ik doe dat gelijk. Klik, en hij zit dicht. Dit is een mitten, en die gaat ook om je andere hand. Ik begin te begrijpen waarom ik die fles dus nodig heb, want normaal uit een glas drinken gaat mij voorlopig nu niet lukken. Ook mijn andere hand wordt in een mitten gestoken en vastgeklikt. Vervolgens zet hij de fles voor me met melk. Drink maar lekker jongen! Rustig drink ik de fles leeg en gek genoeg smaakt het mij prima! Nick zegt dat hij er wat suiker voor de zoetigheid in had gedaan zodat ik het wat lekkerder zou vinden. Vervolgens komt Nick met een bord en een plastic lepel de keuken uitlopen. Ik laat je natuurlijk niet verhongeren zegt Nick.



Rustig word ik gevoerd, althans zo ervaar ik het. Nick noemt het mij eten geven. Nadat het prakkie erin zit mag ik even gaan liggen op bed. We gaan naar boven en Nick slaat het bed open. Ik zie nu alle banden liggen. Nick, dit is een hele fixatie! Dat klopt Sjors, een segufix systeem zodat jij rustig in bed blijft liggen en ik mij geen zorgen hoef te maken dat jij stiekem je bed uitkomt of je luier uit doet! De afspraak was dat jij geen keuzes had en ik de keuzes voor jou maak. Van schrik stotter ik: “dat klopt”.



Ik ga op het bed liggen, en Nick maakt de banden zorgvuldig vast. Als laatste voel ik een band stevig door mijn kruis gaan en ik voel de luier goed drukken in mijn kruis. Gelijk wordt er gecontroleerd of ik nog droog ben en dat is zo. Nick doet het licht in de kamer uit en zegt slaap lekker knul!
 

Brabbelaar

Zo leuk is de grote-mensen-wereld helemaal niet!
Dankjullie wel voor de complimenten! Hier weer een nieuw hoofdstuk :) Mochten jullie op of aanmerkingen hebben hoor ik die uiteraard ook graag :)!

Hoofdstuk 3. Hoelang blijf ik liggen?

Ik lig in bed, vast, maar met voldoende bewegingsruimte om geen kramp te krijgen. Althans, geen kramp te krijgen, ik voel mijn buik wel voller en voller worden.

Ik merk dat mijn blaas vooral erg vol begint te worden. Niet heel gek natuurlijk na 2 glazen cola en een fles melk. En die fles was eigenlijk nog best groot ook. Voorzichtig laat ik het lopen en ik voel de warmte in mijn luier goed verspreiden. Het lucht eigenlijk best goed op. Ook merk ik dat ik door alle indrukken best moe ben geworden. Langzaam vallen mijn ogen dan ook dicht.



Na een tijdje schrik ik een soort van wakker. Ik weet nog heel goed waar ik ben, en ik voel me nog erg veilig in bed. Het enige is, er is een behoorlijke druk in mijn darmen ontstaan. Ik merk dat ik wat begin te zweten en ik roep Nick. Nick hoort mij en komt meteen de kamer binnen. Hij kijkt me aan en vraagt meteen wat er is. Nick, ik heb het best wel warm en ik moet eigenlijk poepen. Hij lacht naar me. Sjors, die fles melk was expres wat zoeter gemaakt want dan proefde je het laxeermiddel tenminste niet. Ik wil best de dekens van je afhalen, maar je blijft echt nog even liggen hoor! Ik kijk Nick aan en zeg: “WAT HEB JE GEDAAN!?” en ik zie Nick een beetje schrikken van deze reactie. Ja Sjors, ik heb de leiding nu toch? Ik wilde zeker weten dat jij na je slaapje voorlopig even geen bruine luiers zal produceren. De enige gedachte die ik nu heb is SHIT, figuurlijk nu nog maar straks letterlijk.



De dekens zijn van mij afgehaald en Nick loopt de kamer uit. De druk in mijn darmen gaat over naar een stekende pijn. Het moment van verlossing bepaal ik zelf en in mijn achterhoofd weet ik, verlossing betekend opluchting. Ik bedenk me dat ik maar moet proberen te ontspannen en eraan moet geloven. Terwijl ik ontspan voel ik een steek in mijn darmen opkomen. Een enorme steek in mijn buik vult mijn luier. Eerst dacht ik nog dat het alleen een scheet was… maar, dat was het toch niet! Het voelt vies, het ruikt vies en het plakt voor mijn gevoel enorm. Nog een steek vult de luier verder, en na een aantal steken is de luier echt goed vol.

De band tussen mijn benen maakt de boel nog meer aanwezig en ik lig daar dan in een vieze luier te wachten op wat komen gaat. Wat ik op dat moment niet weet is dat Nick dit tafereel heeft gehoord via de camera. Nick heeft alles gevolgd en komt na een tijdje naar boven. Ach knul, heb je een vies luiertje? Het ruikt hier al goed hoor. Ik kom je straks wel verschonen ga nu maar even slapen en hij loopt de kamer weer uit.



Daar lig ik dan, gevulde luier, vast op bed afwachtend op wat komen gaat. Gelukkig val ik weer snel in slaap. Na een tijdje word ik weer langzaam wakker, ik word gelijk herinnerd aan de vieze luier. De lucht die in de kamer hangt is nou niet bepaald fris meer te noemen. Ook voelt het koud en vies aan tussen mijn benen. Nick ziet beneden op de bank via de camera dat Sjors wakker wordt. Nick besluit Sjors maar uit bed te halen.
 

Brabbelaar

Zo leuk is de grote-mensen-wereld helemaal niet!
Weer een hoofdstuk om toe te voegen! Gelukkig loop ik in mijn hoofdstukken achter de schermen wel iets verder door, dus... stay tuned!

Hoofdstuk 4. De verschoning.

Langzaam wakker geworden en het besef dat ik vastlig in een vieze luier geeft me een klein, bijna beangstigend gevoel. Ik hunker naar een verschoning want de vieze luier begint nu ook wel te irriteren. Hoelang heb ik er wel niet ingelegen vraag ik me af.



Ik hoor dat Nick de trap op komt. Fluitend komt hij de trap op en ik hoor hem heel vrolijk goedemiddag roepen! Het enige wat ik denk middag? Dan moet het wel echt al aan het einde van de middag zijn. Want na de lunch werd ik naar bed gebracht, dus dan moet het wel al avond worden. Het is nu wel erg vervelend dat het zo vroeg donker is geworden waardoor ik nu helemaal geen tijdsbesef meer heb.

Nick doet de kamer open en ik hoor hem zuchten. Ja, je hebt er echt een smeerboel van gemaakt! Snel maakt hij de banden van de segufix los, en ik mag langzaam overeind komen. “Kom niet te snel overeind Sjors” hoor ik Nick zeggen, anders word je duizelig! Langzaam kom ik overeind, en moet nu dus ook in die vieze luier zitten. Het enige wat ik nu denk is gadverdarrie, dat ben ik helemaal niet gewend. Nu poep ik wel is vaker in mijn luier, maar dan heb ik zelf veel meer regie als dat ik nu heb. Ik hoef gelukkig niet lang zo te blijven zitten van Nick, want ik mag snel achter hem aanlopen richting de douche. Hij pakt mijn linkerhand vast en doet het slotje van de mitten. Hij begeleid mijn hand meteen richting het plafond, daar zie ik een leren boei hangen en mijn hand wordt meteen weer vastgezet. Hetzelfde doet hij met mijn rechterhand. Daar sta ik dan, weer een gekke bijzondere positie en totaal geen controle over wat er gaat gebeuren. Nick maakt langzaam de luier los en pakt voor de grap een wasknijper om die op zijn neus te zetten. Ja Sjors hoor ik hem zeggen, “deze heb ik nu wel nodig op mijn neus”. Het voelt heel ongemakkelijk voor mij, ik wil zo snel mogelijk alle viezigheid van me af hebben. Nick pakt heel veel doekjes om het meeste vast schoon te maken. Het geeft mij weer een wat frisser gevoel. Dan gaat de douche aan, gelukkig zet hij hem op een lekkere warme temperatuur en zet de straal op mij. Nick loopt vervolgens weg, ik vraag me af wat hij nu gaat doen. Dan stapt hij ook naakt de douche in. “Je dacht toch zeker niet dat alleen jij nu lekker gaat douchen Sjors? Kleintjes mogen gewoon met mij douchen” zegt Nick. De afspraak die we hadden gemaakt dat hij me af en toe kleintje mag noemen gebruikt hij nu, en ergens voelt dat heel veilig op dit moment.

Samen douchen we, althans, ik word gedoucht en Nick die geniet van de warme douche en stiekem ook van mij. Eerst wast hij rustig met zwitsal mijn lichaam. Daarna wast hij zichzelf. Zo zegt hij, nu gaan we even je intieme delen ook goed schrobben want daar mag natuurlijk geen viezigheid blijven! Nick pakt een zachte spons en poetst mijn billen goed schoon. Daarna pakt hij mijn piemel goed vast en wast hij deze voorzichtig. Ook achter het velletje, maar gelukkig niet met de spons! Daar laat Nick gewoon rustig wat water overheen gaan zodat het niet te gevoelig wordt voor mij. Ik merk dat ik wat stijver word en ook Nick merkt dat. Als reactie zet hij de kraan wat kouder en dat heeft meteen effect. Het gevoel wordt meteen minder en de reactie ook. “Dat was voor ons beide een afspraak, seksueel zou het niet worden” fluistert Nick in mijn oren. Het enige wat ik dan met een bijna rood aangelopen hoofd is bevestigen. Dat klopt, dat was een harde afspraak voor ons beide, en dit was dan de afspraak hoe daarop te reageren.



Nick droogt mij snel af, en laat mij zo even staan. Nick loopt de douche uit om zich weer aan te kleden. Stiekem genood ik wel van het uitzicht wat ik had, goeie genade wat had hij een lekker lichaam!



Snel haalt Nick mij weer op, ik word weer op de verschoontafel “neergelegd” en ik zie dat Nick met een dikke luier aan komt lopen. Ook heeft hij een romper vast en wat kleding. Zo, met dit aan kom jij de avond wel weer door zegt hij. Snel trekt hij alles aan bij mij en ik mag weer opstaan.
 

Brabbelaar

Zo leuk is de grote-mensen-wereld helemaal niet!
Oei, ik merk dat ik een iets langzamere schrijver ben dan gedacht :) maar niet getreurd! Hierbij een nieuwe hoofdstuk!

Hoofdstuk 5. De eerste avond.



Nadat Nick mij een schone luier heeft omgedaan mocht ik weer opstaan. Samen liepen we naar beneden en mocht ik weer op de bank gaan zitten. Nick vraagt aan mij hoe ik deze eerste middag vond. Ik vertel hem dat ik het toch wel erg spannend vond en dat ik best wel schrok van het laxeermiddel wat hij in de fles had gedaan. Ook het stukje tijdsbesef heb ik met Nick besproken. Nick gaf ook wel toe dat hij meteen fel had ingezet met de dingen die we eventueel wilde doen. Hij was erg enthousiast over het geheel en vroeg aan mij of ik nog door wilde gaan. Dat wilde ik erg graag! Dit was toch wel ergens een droom die uitkomt. Wel hebben we nog even met elkaar afgesproken dat we laxeermiddelen niet te vaak gaan gebruiken in verband met de mogelijke effecten die het op een lichaam heeft.



“Sjors, wil jij nog wat drinken?” hoor ik vanuit de keuken. Voordat ik antwoord had gegeven kwam Nick alweer met een groot glas drinken. Lachend kijkt hij mij aan en zegt tjah, ik hoef niet bang te zijn dat de bank nat wordt met al dat drinken van jou, de WC heb je toch al bij! Samen schieten we erg hard in de lach. Toch vraag ik aan Nick voor de zekerheid, “ben jij wel op tijd bij de WC dan? Je moet toch eerst het slot er vanaf halen?” Nick kijkt mij aan en zegt tuurlijk ben ik op tijd! Ik heb tenminste de sleutel gewoon bij mij! Samen drinken we ons glas leeg, en Nick vult die van mij weer vrij rap. Goed blijven drinken jongen!



Nick staat op gegeven moment op en loopt naar de WC. Ik zie dat hij best nodig moet plassen, maar zie ook behoorlijke schrik in zijn ogen. Hij is de sleutel kwijt van de WC! Sjors hoor ik hem in de gang roepen, heb jij de sleutel gezien!? Snel sta ik op en loop naar Nick toe, nee zeg ik hem, maar gelukkig weet ik wel een oplossing! Snel loop ik naar boven en pak voor hem een dikke luier. Nick kijkt me met grote ogen aan. “Doe deze maar snel om! Anders kan je alsnog dweilen Nick!” Snel kleed Nick zich uit en doet de luier om. Ach, gedeelde smart zeggen we dan maar! En terwijl Nick dat zegt, zie ik zijn luier al verkleuren close call zeggen we dan maar.



Ik zie dat Nick dan weer snel naar de keuken loopt voor de laatste voorbereidingen voor het eten. Ik heb nog geen idee wat we gaan eten, maar ik laat me graag verassen.

Ik zag dat hij aan kwam lopen met poffertjes. Daar had ik zeker wel zin in! Ook een kan met ranja werd op tafel gezet. Ook die moest natuurlijk op. Na het eten gingen we gezellig een filmpje kijken. Ondertussen werd mijn luier natter en natter. Op een gegeven moment stond Nick op, ik ga even douchen. Ik mocht rustig nog even TV kijken en dat was best wel even relaxt voor mij. Nick die komt heel blij de kamer terug inlopen. “De sleutel is weer terecht!” zei hij opgewekt. Vervolgens komt Nick op mij aflopen, even kijken hoe het bij jou ervoor staat. Mwah, nog een aflevering houdt die wel vol. Nick zat vol trots te vertellen dat die mij een veel dikkere luier om had gedaan dan dat ik voor hem had gepakt. Ik voelde me daardoor wel erg klein. In een volle luier, die naar mijn mening meer dan vol zat kon nog wel wat hebben… wat heeft hij mij omgedaan dan?



Nick liep de keuken weer in en kwam weer met de kan met ranja aanlopen. Zo zegt hij, voor het slapen gaan is goed drinken natuurlijk wel van belang! Ook mijn glas was al gevuld, en zelf had hij ook wat te drinken meegenomen. Alles was dus voor mij bedoeld. De aflevering die we keken was snel afgelopen en ik kreeg het maar met moeite opgedronken. Na de aflevering was het bedtijd en ik was ook echt weer moe van alle indrukken. Samen liepen we snel naar boven en ik werd op de commode gelegd. “Zo, dat varkentje zullen we weer even wassen” zei Nick. Ik zie hem weglopen en hij komt met een washandje en een teiltje warm water aanlopen. Goed en zorgvuldig word ik verzorgd. Hij pakt een nóg dikkere luier als dat ik al om had én een inlegger. Ja Sjors, je hebt genoeg gedronken dus we moeten er voor zorgen dat je bedje droog blijft hoor ik in mijn oor gefluisterd.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Ontdekt worden en overgave aan huisgenoot 16+ Verhalen 6
Similar threads

Bovenaan